En löytänyt sopivaa kategoriaa, joten päätin tehdä uuden, en tiedä mitä voin enää tehdä, minulla ei ole ollut elämmäniloa vuoteen, kun minun ja 'rakkaani' juttu loppui kuin seinään....... . ..
Ollaan tämän ihmisen kanssa parhaita kavereita, vietämme päivittäin n. 4-5 tuntia KAHDESTAAN aikaa, ja minulla ei ole enään ollut vuoteen elämäniloa yhtään, ja kaikki pieni toivo mikä sisälläni elää, kuolee päivittäin, kuin kaksi ihmistä repisi minua irti itsestäni, ÄÄH....... .. Ja minä en suostu ottamaan itselleni masennuslääkkeitä, koska vihaan lääke_parennuksia, sillä minun mielestä lääkkeillä ei voi ihmistä parantaa, päinvastoin ! PÄÄH, auttakaa !!!!1
fuckk !
rakastunut
2
283
Vastaukset
- kokenut2
Millonka erositte? Erotuska ja siitä aiheutuva elämän ilon menetys voi kestää muutaman kuukaudenkin vaikka suhde olisi vain vuoden-parin mittainen.
Jos taas vielä vietät aikaa hänen kanssaan ja rakastat/ihastelet häntä mutta hän on antanut sinulle friend zone-kortin, niin suosittelen että irrottaudut hänestä kokonaan. Silloin tuska ja muu hellittää nopeasti eikä ajatuksesi harhaile häneen enää muutaman kuukauden päästä. - jk
vai iin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh721902Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako188546- 54519
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337452