Muista äänestää
5
56
Vastaukset
- tuleva esimies
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10411325
Sauli vapatetaan kaikista vääristä syytöksistä, ne on vain väärän median aikaan saannosta.- Paras voittakoon
Kysymys Niinistölle: Oleteko vapaamuurari?
Vastaus: En.
Eikä hänen nimeään löydy julkaistuista vapaamuurarien jäsenlistoista.
## Niinistö on yhden kerran osallistunut Bilderberger –ryhmän kokoukseen. Kyseessä ei ole vapaamuurarijärjestö, vaan julkisuutta välttelevä poliittisten vaikuttajien kansainvälinen aivoriihi, jota on mediassakin paljon kritisoitu siitä, ettei se anna tietoja kokouksistaan julkisuuteen. Tämä on herättänyt suurta kummeksuntaa, sillä demokratiaan kuuluu avoimuus. Myös Martti Ahtisaari on osallistunut ryhmän kokouksiin.
Järjestö harjoittaa hyväntekeväisyystyötä. Sveitsissä 1950-luvun alussa perustetun järjestön tunnuksena on risti, jonka sisällä on Kristuksen kreikankielisen nimen alkukirjaimiin viittaava perinteinen Khi-Ro (XP) symboli, jollaisen voi nähdä kirkkojenkin saarnatuolien koristeena. Kyse ei ole salaseurasta, niin kuin Gideonitkaan eivät ole salaseura. ## - aika.poika
Paras voittakoon kirjoitti:
Kysymys Niinistölle: Oleteko vapaamuurari?
Vastaus: En.
Eikä hänen nimeään löydy julkaistuista vapaamuurarien jäsenlistoista.
## Niinistö on yhden kerran osallistunut Bilderberger –ryhmän kokoukseen. Kyseessä ei ole vapaamuurarijärjestö, vaan julkisuutta välttelevä poliittisten vaikuttajien kansainvälinen aivoriihi, jota on mediassakin paljon kritisoitu siitä, ettei se anna tietoja kokouksistaan julkisuuteen. Tämä on herättänyt suurta kummeksuntaa, sillä demokratiaan kuuluu avoimuus. Myös Martti Ahtisaari on osallistunut ryhmän kokouksiin.
Järjestö harjoittaa hyväntekeväisyystyötä. Sveitsissä 1950-luvun alussa perustetun järjestön tunnuksena on risti, jonka sisällä on Kristuksen kreikankielisen nimen alkukirjaimiin viittaava perinteinen Khi-Ro (XP) symboli, jollaisen voi nähdä kirkkojenkin saarnatuolien koristeena. Kyse ei ole salaseurasta, niin kuin Gideonitkaan eivät ole salaseura. ##Siis eikö Niinistöä ole vihitty tuohon ritarikuntaan? Itse en kyllä liittyisi moiseen, eikä siihen huolitakaan kuin kutsumalla "arvovaltaisia").
Olisitko sinä jolle vastaan halukas liittymään moiseen?
Olen myöskin itse käsittänyt väärin että Niinistö kuuluisi vapaamuurareihin, on hyvä että Sauli on itse kertonut totuuden. Toivoisin Niinistön vielä avautuvan ja kertovan kuuluko hän tosissaan tuohon järjestöön ja minkälaista toimintaa se pitää sisällään. - oikeinnurin
aika.poika kirjoitti:
Siis eikö Niinistöä ole vihitty tuohon ritarikuntaan? Itse en kyllä liittyisi moiseen, eikä siihen huolitakaan kuin kutsumalla "arvovaltaisia").
Olisitko sinä jolle vastaan halukas liittymään moiseen?
Olen myöskin itse käsittänyt väärin että Niinistö kuuluisi vapaamuurareihin, on hyvä että Sauli on itse kertonut totuuden. Toivoisin Niinistön vielä avautuvan ja kertovan kuuluko hän tosissaan tuohon järjestöön ja minkälaista toimintaa se pitää sisällään.Onneksi Niinistö ei kuulu mihinkään hihhulilahkoon. Olisi erittäin noloa Suomen
kannalta jos presidenttimme edustusmatkoillaan vouhottaisi ylöstempauksesta,
maailmanlopusta helvettiin joutumisesta ja Jeesuksen paluusta.
Pläjähtäisi maahan, viuhtoisi raajoillaan ja alkaisi mongertaa siansaksaa,tuota
käytöstään kutsuisi vielä armolahjaksi. hui!
Uskonnot ja politiikka ova sama asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492