Raamatusta saamme lukea, että Jeesus vietti aikaansa niiden, kanssa, jotka olivat hyljeksittyjä yhteiskunnassa. Hän paransi paljon sairaita kerjäläisiä sekä riivattuja, halvaantuneita ym
Jeesus vietti aikaansa nimenomaan syntisten kanssa, sillä he otivat vastaan nöyränä hänen opetuksensa. Raamatussa mainitaan, ketkä nuo syntiset olivat: prostituoidut, avionrikkojat, veronkerääjät ym
Yhtä synnin muotoa tässä Raamattu ei mainitse ja se on homoseksuaalisuus =miehimykset - Jeesus EI ikinä viettänyt näiden kanssa aikaa, sillä he kapinoitsivat AVOIMESTI Jumalan säätämystä vastaan, vaikka tiesivät tekevänsä väärin.
Heidän pääsyntinsä oli YLPEYS, saatanan synti, se pahin.
Kun Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi, hän sanoi: "Lisääntykää ja täyttäkää maa".
saatana lankesi aikoinaan joukkoineen siihen syntiin, että korotti itsensä korkeammalle kuin Jumala, hänestä löydettiin ylpeys ja Jumala heitti hänet maahan, alas Taivaan ihanuuksista.
Tähän samaan syntiin ovat homot/lesbot syyllistyneet halveksimalla avoimesti ylpeydessään Jumalan säätämystä vastaan!
Jeesus sanoo, etteivät miehimykset = homot pääse koskaan taivaaseen, elleivät tee parannusta.
Myös Jumala antoi homo/lesbo-Sodomaan ja Gomorraan sataa tulta ja tulikiveä, tuhoten heidät kokonaan, koska vihasi niin suurella kiivaudella tuota ylpeyden rietasta syntiä!
Jeesus ei koskaan viettänyt aika yhdenkään homoseksuaalin kanssa
143
3015
Vastaukset
- lurjusko olet
>>Jeesus sanoo, etteivät miehimykset = homot pääse koskaan taivaaseen, elleivät tee parannusta< ÄLÄ VALEHTELE!!! Jae esille ja heti Raamatusta missä Jeesus noin sanoo? Älkää hyvät ihmiset loukatko ja sotkeko Jeesusta Mooseksen tai Paavalin sanomisiin!!!!
EI RIVKA VALEHDELLUT --->
1. Kor. 6:9
Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,- Vankilaan vain!
savonarola kirjoitti:
EI RIVKA VALEHDELLUT --->
1. Kor. 6:9
Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,Vielä 1950- luvulla ei tunnettu lesboutta ja tällöin naisten seksuaalisuuden rajoja valvoivat kirkko,lääketiede ja rikoslaki. Homous oli rikos Suomessa vielä 1971-luvulla, kunnes laki muuttui, mutta sairaudeksi tätä väitettiin vielä 1981 vuoteen asti.
Myrttilaakson sisarkodin tunnetuin syytetty haureudesta oli 50-vuotias Tekla Holopainen, mutta myös yhdeksän muuta naista odotti tuomiotaan. Edelleen irstaat pöytökirjamerkinnät jatkuivat.
Yhdeksästä syytetystä tuomittiin kahdeksan naista, tuomiot olivat ehdollisia. Tekla Holopaisen tuomio oli kaksi vuotta ehdotonta vankeutta. - Riitta**************
Vankilaan vain! kirjoitti:
Vielä 1950- luvulla ei tunnettu lesboutta ja tällöin naisten seksuaalisuuden rajoja valvoivat kirkko,lääketiede ja rikoslaki. Homous oli rikos Suomessa vielä 1971-luvulla, kunnes laki muuttui, mutta sairaudeksi tätä väitettiin vielä 1981 vuoteen asti.
Myrttilaakson sisarkodin tunnetuin syytetty haureudesta oli 50-vuotias Tekla Holopainen, mutta myös yhdeksän muuta naista odotti tuomiotaan. Edelleen irstaat pöytökirjamerkinnät jatkuivat.
Yhdeksästä syytetystä tuomittiin kahdeksan naista, tuomiot olivat ehdollisia. Tekla Holopaisen tuomio oli kaksi vuotta ehdotonta vankeutta.Homous luokiteltiin haureudeksi vielä 50 luvulla. Olisi parempi että kaikki seksuaalistisesti poikkeavat pidettäisiin vankilassa tai mielisairaalassa. Ainakin julkihomous vähenisi. Ällöttää kun yksi ja toinen sanoo vain tulleensa "kaapista ulos"
- Totuus on tämä
lll Moos 18:22
Isä Jumala sanoo:
Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
Jumalan Poika, Jeesus Kristus sanoo:
Joh 10:30 Minä ja Isä olemme yhtä.
Joh 17:11 Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin.
Joh 17:21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
Joh17:22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä -
Joh 17:23 minä heissä, ja sinä minussa - että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut. - Ent:Nark.
Hei! lue Raamatusta 1. Korinttolaiskirje6.9. siinä sanotaan selvästi, että mm.miesten kanssa makaavat miehet, eivät peri Jumalan valtakuntaa.Mutta jos rukoillen teet parannuksen Jeesus muuttaa sinut, ja syntisi ovat anteeksi annettu. Itse olen tehnyt elämäni aikana monta kertaa huorin, kiskonut tinneristä-heroon kaikki kamat .Muistatko, joku "viisas" mies on sanonut että uskonto on ooppiumia kansalle.Tässä hän sanoi vahingossa aivan oikein, paitsi että uskossa eläminen on paljon parempaa kuin ooppiumi, ja silloin perit Jumalan valtakunnan. Tiedän mistä puhun, sillä olen kokeillut kaikkea, mitä maailma tarjoaa. Ystäväni usko minua, milljoonat ihmiset ovat löytäneet kestävän onnen, ja he perivat vielä lahjana Taivaanvaltakunnan, lue Raamattua ja rukoile päivittäin, vaikka se olisi vaikea. Hän kuulee!!! Siunausta Sinulle.
- X+X=XY
Riitta************** kirjoitti:
Homous luokiteltiin haureudeksi vielä 50 luvulla. Olisi parempi että kaikki seksuaalistisesti poikkeavat pidettäisiin vankilassa tai mielisairaalassa. Ainakin julkihomous vähenisi. Ällöttää kun yksi ja toinen sanoo vain tulleensa "kaapista ulos"
>Olisi parempi että kaikki seksuaalistisesti poikkeavat pidettäisiin vankilassa tai mielisairaalassa.<
heko, heko, mistä vankilat siihen riittäisi? ja mikä on sitä OIKEANLAISTA seksuaalisuutta, Riitalla on likainen mielikuvitus, hus, hus kaappiin siitä. - Hetro Hetero
Riitta************** kirjoitti:
Homous luokiteltiin haureudeksi vielä 50 luvulla. Olisi parempi että kaikki seksuaalistisesti poikkeavat pidettäisiin vankilassa tai mielisairaalassa. Ainakin julkihomous vähenisi. Ällöttää kun yksi ja toinen sanoo vain tulleensa "kaapista ulos"
>>>Ällöttää kun yksi ja toinen sanoo vain tulleensa "kaapista ulos"
- !"#¤%&/
Jeesus jäi paljosta paitsi jos ei viettänyt aikaa homojen kanssa.
Homoseksuaalit ovat useimmiten todella mukavia, sosiaalisia, suvaitsevaisia ja ulospäinsuuntautuvia ihmisiä.
Pidän heistä paljon.- Repikää siitä
"heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman"
Homot ovat erittäin taitavia antamaan itsestään kuvan, kuinka he ovat niin ymmärtäväisiä, rakastavia, suvaitsevia, avarakatseisia lähes kaikkea muuta kohtaan, paitsi kun he törmäävät Jumalan lakiin, niin siinä on heidän suvaitsevaisuutensa raja.
Siinä kohtaa tipahtaa naamari päästä ja näytteleminen loppuu. Tämä aika on täynnä ihmisiä, jotka mielellään kertoilevat itsestään kuinka he nyt ovat niin hyviä moraalisesti ja kaikinpuolin, mutta kun heiltä kysyy, oletko saanut syntisi anteeksi Jeesuksen veressä, vastaukseksi tulee: "Mitä, mitä, en minä tarvitse mitään Jeesusta, kun minä olen niin hyvä."
Tässä on se suuri ero, mikä on Jeesukseen uskovan ja muuten vain hyvän ihmisen välillä - Jumalan luokse kun ei ole kuin yksi tie ja se kulkee Jeesuksen ristin kautta. Jos ihminen ei tunnusta syntejään, ja tunnusta myös sitä, ettei hänestä omassa voimassaan ja tietämyksessään koskaan tulekaan Jumalan edessä tarpeeksi hyvää, niin tie on kyllä pystyssä Jumalan luokse.
Tämän ajan ns. hyvät ihmiset, ovat todella kaukana Jumalasta, sillä heissä on juuri tuo jumalisuuden ulkokuori, mutta ei Jumalan voimaa. Jumalan Henkeä, Jumalan voimaa he eivät ikinä pysty saavuttamaan omilla hyvillä teoillaan. - Syvästi halveksien
Repikää siitä kirjoitti:
Homot ovat erittäin taitavia antamaan itsestään kuvan, kuinka he ovat niin ymmärtäväisiä, rakastavia, suvaitsevia, avarakatseisia lähes kaikkea muuta kohtaan, paitsi kun he törmäävät Jumalan lakiin, niin siinä on heidän suvaitsevaisuutensa raja.
Siinä kohtaa tipahtaa naamari päästä ja näytteleminen loppuu. Tämä aika on täynnä ihmisiä, jotka mielellään kertoilevat itsestään kuinka he nyt ovat niin hyviä moraalisesti ja kaikinpuolin, mutta kun heiltä kysyy, oletko saanut syntisi anteeksi Jeesuksen veressä, vastaukseksi tulee: "Mitä, mitä, en minä tarvitse mitään Jeesusta, kun minä olen niin hyvä."
Tässä on se suuri ero, mikä on Jeesukseen uskovan ja muuten vain hyvän ihmisen välillä - Jumalan luokse kun ei ole kuin yksi tie ja se kulkee Jeesuksen ristin kautta. Jos ihminen ei tunnusta syntejään, ja tunnusta myös sitä, ettei hänestä omassa voimassaan ja tietämyksessään koskaan tulekaan Jumalan edessä tarpeeksi hyvää, niin tie on kyllä pystyssä Jumalan luokse.
Tämän ajan ns. hyvät ihmiset, ovat todella kaukana Jumalasta, sillä heissä on juuri tuo jumalisuuden ulkokuori, mutta ei Jumalan voimaa. Jumalan Henkeä, Jumalan voimaa he eivät ikinä pysty saavuttamaan omilla hyvillä teoillaan.Juuri tuollaisten kommenttien takia te uskovaiset olette ällöttäviä!
En yhtään ihmettele miksi koko ajan yhä useampi eroaa kirkosta. - Jumala on viisas
Syvästi halveksien kirjoitti:
Juuri tuollaisten kommenttien takia te uskovaiset olette ällöttäviä!
En yhtään ihmettele miksi koko ajan yhä useampi eroaa kirkosta.Ei haittaa mitään, katsos´, mitä enemmän halveksuntaa saa, sitä vahvemmaksi tulee ja vahvuus tulee kaiken lisäksi Jumalalta. Jeeustakin halveksittiin sen takia, ettei hän mielistellyt ja sanoi "epämiellyttäviä" asioita ihmisille, hän ei puhunut korvasyyhyyn ihmisille eli sitä mitä ihmiset mielellään haluaisivat kuulla, Jeesus puhui niin, että useimmiten ihmiset loukkaantuivat hänen sanoihinsa. Jumala on asettanut loukkauskiven ítsensä ja ihmisten väliin, sanansa, jota ihminen ei muuksi voi muuttaa muutenkuin valehtelemalla, siihen loukkauskiveen ihmiset repivät itsensä, kun eivät nöyrry Jumalan tahtoon.
Vapaasti voit erota kirkosta, se voi jopa auttaa sinua löytämään paremmin tien Jumalan luokse, Turhaa on potkia tutkainta vastaan, näin Raamatussakin mainitaan, jos Jumala päättää ottaa sinut kiinni, niin Hän ei hellitä, saat kokea, että Hänen silmänsä seuraavat joka askeltasi ja Hänen rakastava ja tutkiva katseensa seuraa kulkuasi ja Hänen kutsunsa sinulle on vahva. Jumala on viisas kirjoitti:
Ei haittaa mitään, katsos´, mitä enemmän halveksuntaa saa, sitä vahvemmaksi tulee ja vahvuus tulee kaiken lisäksi Jumalalta. Jeeustakin halveksittiin sen takia, ettei hän mielistellyt ja sanoi "epämiellyttäviä" asioita ihmisille, hän ei puhunut korvasyyhyyn ihmisille eli sitä mitä ihmiset mielellään haluaisivat kuulla, Jeesus puhui niin, että useimmiten ihmiset loukkaantuivat hänen sanoihinsa. Jumala on asettanut loukkauskiven ítsensä ja ihmisten väliin, sanansa, jota ihminen ei muuksi voi muuttaa muutenkuin valehtelemalla, siihen loukkauskiveen ihmiset repivät itsensä, kun eivät nöyrry Jumalan tahtoon.
Vapaasti voit erota kirkosta, se voi jopa auttaa sinua löytämään paremmin tien Jumalan luokse, Turhaa on potkia tutkainta vastaan, näin Raamatussakin mainitaan, jos Jumala päättää ottaa sinut kiinni, niin Hän ei hellitä, saat kokea, että Hänen silmänsä seuraavat joka askeltasi ja Hänen rakastava ja tutkiva katseensa seuraa kulkuasi ja Hänen kutsunsa sinulle on vahva.AAMEN !!!
- *
savonarola kirjoitti:
AAMEN !!!
>>Mitä enemmän halveksuntaa saa, sitä vahvemmaksi tulee ja vahvuus tulee kaiken lisäksi Jumalalta
- homoista kärsinyt
Ei voi yleistää homojakaan, kuten ei muitakaan ihmisryhmiä.
Naapurissani oli homojen ilotalo: Nuori noin 20-vuotias mies myi siellä itseään kaikenikäisille miehille ja pitivät niin jumalattomia orgioita siellä, ettei sitä kestänyt hullukaan.
Sitä miesten ravaamista pullojen kilistessä, ryyppäystä, orgasmiääniä, kiroiluja, huutoja aamusta iltaan ei kukaan kestänyt rauhallisessa ja hiljaisessa taloyhtiössämme, saimme heidät onneksi aika pian pois häädettyä.
Jättivät jälkeensä ison kasan saastaisia patjoja roskiksiin, jotka saivat sitten kyllä tulla hakemaan, mokomatkin törkimykset!!!
Ja tämä on sitten ihan ehdottoman totta joka sana ja sai aikaan sen, etten voi sietää heitä!!! - Paras vitsi!
homoista kärsinyt kirjoitti:
Ei voi yleistää homojakaan, kuten ei muitakaan ihmisryhmiä.
Naapurissani oli homojen ilotalo: Nuori noin 20-vuotias mies myi siellä itseään kaikenikäisille miehille ja pitivät niin jumalattomia orgioita siellä, ettei sitä kestänyt hullukaan.
Sitä miesten ravaamista pullojen kilistessä, ryyppäystä, orgasmiääniä, kiroiluja, huutoja aamusta iltaan ei kukaan kestänyt rauhallisessa ja hiljaisessa taloyhtiössämme, saimme heidät onneksi aika pian pois häädettyä.
Jättivät jälkeensä ison kasan saastaisia patjoja roskiksiin, jotka saivat sitten kyllä tulla hakemaan, mokomatkin törkimykset!!!
Ja tämä on sitten ihan ehdottoman totta joka sana ja sai aikaan sen, etten voi sietää heitä!!!Heh heh! Sivun paras vitsi>>>orgasmiääniä kiroilua ryyppäämistä ym ym>homojen ilotalo
- homoista kärsinyt
Paras vitsi! kirjoitti:
Heh heh! Sivun paras vitsi>>>orgasmiääniä kiroilua ryyppäämistä ym ym>homojen ilotalo
"Paras vitsi"
Kun olisikin ollut vitsi, vaan kun ei ikävä kyllä ollut!!! - K.P.
Olin nuorenpana ns. kiiltokuvapoika, ja sain kolme kertaa tapella verissäpäin homojen kanssa, etten joutuisi raiskatuksi, että se heistä mukkavista, sosiaalisista ,ulospäin suuntautuvista kavereistasi. En voi pitää heistä paljoakaan.
- Voih
Repikää siitä kirjoitti:
Tämän ajan ns. hyvät ihmiset, ovat todella kaukana Jumalasta, sillä heissä on juuri tuo jumalisuuden ulkokuori, mutta ei Jumalan voimaa. Jumalan Henkeä, Jumalan voimaa he eivät ikinä pysty saavuttamaan omilla hyvillä teoillaan.Kummallista, irstaus ei ole hyve, mutta heterolla se on "tervettä" ja "normaalia" - siis ei tiukkapipoisten mielestä. Sanotaan: älä tee huorin, tai tee parannus. Myös ilman uskontoa todetaan, että lisääntykää ja täyttäkää maa.
Huonoa omaatuntoa poteva kokee piston sydämessään ja pyrkii parempaan. Kun kysymyksessä on hetero-tyyppinen huoruus, puhellaan ikään kuin se olisi pieni vika tai moka. Avioerot ovat arkipäivää, ja uusi puoliso korvaa kaiken. Emme sopineetkaan yhteen.
Heti kun puhutaan homoista, tai kun joku "perus" "hetero" saarnaa, on muoto HOMO, KADOTUS, PETOS, ja kaikkea muuta isoin kirjaimin ja kuvauksin. Tietysti ne, joita asia koskettaa eniten reagoivat muita vahvemmin, mutta ehkei aina kannata murista. Ei sekään ole välttämättä "synnitöntä". Murisija paljastaa oman tyytymättömyyden tms.
Joillakin ihmisillä korostuu ylpeys tai itsekkyys heikkoutena, mutta on se piirre muillakin kuin homoilla. Minusta vikana ei ole homous vaan siis se ylpeys ja itsekkyys. Homoudella en tarkoita sitä, että hyppii sängystä toiseen ja makaa samaa sukupuolta olevien kanssa (se on irstautta) vaan sitä että ajatus-tunne-logiikka vaan on jostain ihmeellisestä syystä suuntautunut samaa sukupuolta olevaan.
Sitä tuskin hoidetaan geeniterapialla tulevaisuudessakaan enkä edes ajattelisi sitä sairautena. Ikään kuin lukivaikeus tai ärrä-vika olisivat "sairauksia". Minä vain ajattelen, että se on oppimisprosessi. Siis koko seksuaalisuus. Ehkeivät kaikki tykkää, mutta ajattelen että homous on varsin primitiivinen seksuaalisuuden muoto. Ne, jotka tunnustavat olevansa ns. "heteroita" eivät vain koskaan muista olleensa "homoja". Tai ehkä se sittenkin on geeneissä - että heterot saisivat kokea olevansa terveitä ja heillä kunnolliset geenit?
Toinen teoria, jota mietin on vain maailman liikakansoitus ja/tai yhteiskunnan tila. Heterot lisääntyvät, luovat lakeja, yhteisöjä - ja saamme seuraan homoja. Jossain taitaa olla vika? Homoissako? Köyhyyskään ei ole poistunut.
Se on varmasti faktaa, että tie käy Jeesuksen kautta. Se koskee niin homoja kuin heteroitakin. Turha on heteron syyttää homoja ylpeydestä, jos ei itse ole hirttään silmästä saanut pois. Homo, joka ei toimi kuin irstas on edelleen homo. Hän voi silti olla ymmärtäväinen, rakastava, suvaitseva, avarakatseinen - ilman irstautta. Aivan täysiverinen ihminen - ehkä jopa parempi kuin suvaitsematon hetero.
Ehkei hän välttämättä ole oppinut nöyryyttä. Kysymys voi olla rohkeuden puutteesta, tai vain ja ainoastaan siitä ettei hänen aikansa ja aivonsa vielä olleet siihen valmiita. Ehkä taustalla on kipu tai pelko, jonkin hyvin vaikean tai tuntemattoman asian kohtaamisesta. Hei, ihan oikeasti - aivot eivät ole vain ihran jatke.
Toisille tapahtuu ihme ja kaikki muuttuu hetkessä. Toiset taapertavat 50 vuotta ennen kuin löytävät määränpäänsä. Vaikka kuinka kadulla kävelisi niin gay kuin vain voi olla ei se tarkoita että hän olisi oikeasti ihan homo tai irstas. Katsokaahan ulkomaisia ohjelmia. On niin heteroita kuin vain voi olla, mutta todellisuus on aivan toista. Onhan näitä "luotettavia" hetero-poliitikkojakin ollut - piiskattuna.
Varokaa sitä aikaa kun tiukkisten kommentit kääntyvät vasten ja heitä aletaan vainota. Eikö kannattaisi opettaa mieluummin niin että se houkuttaisi hakemaan sitä hyvää mitä opettajakin on saanut. - jaikal.se
Syvästi halveksien kirjoitti:
Juuri tuollaisten kommenttien takia te uskovaiset olette ällöttäviä!
En yhtään ihmettele miksi koko ajan yhä useampi eroaa kirkosta.>>>Juuri tuollaisten kommenttien takia te uskovaiset olette ällöttäviä!
- Amen_amen
Voih kirjoitti:
Kummallista, irstaus ei ole hyve, mutta heterolla se on "tervettä" ja "normaalia" - siis ei tiukkapipoisten mielestä. Sanotaan: älä tee huorin, tai tee parannus. Myös ilman uskontoa todetaan, että lisääntykää ja täyttäkää maa.
Huonoa omaatuntoa poteva kokee piston sydämessään ja pyrkii parempaan. Kun kysymyksessä on hetero-tyyppinen huoruus, puhellaan ikään kuin se olisi pieni vika tai moka. Avioerot ovat arkipäivää, ja uusi puoliso korvaa kaiken. Emme sopineetkaan yhteen.
Heti kun puhutaan homoista, tai kun joku "perus" "hetero" saarnaa, on muoto HOMO, KADOTUS, PETOS, ja kaikkea muuta isoin kirjaimin ja kuvauksin. Tietysti ne, joita asia koskettaa eniten reagoivat muita vahvemmin, mutta ehkei aina kannata murista. Ei sekään ole välttämättä "synnitöntä". Murisija paljastaa oman tyytymättömyyden tms.
Joillakin ihmisillä korostuu ylpeys tai itsekkyys heikkoutena, mutta on se piirre muillakin kuin homoilla. Minusta vikana ei ole homous vaan siis se ylpeys ja itsekkyys. Homoudella en tarkoita sitä, että hyppii sängystä toiseen ja makaa samaa sukupuolta olevien kanssa (se on irstautta) vaan sitä että ajatus-tunne-logiikka vaan on jostain ihmeellisestä syystä suuntautunut samaa sukupuolta olevaan.
Sitä tuskin hoidetaan geeniterapialla tulevaisuudessakaan enkä edes ajattelisi sitä sairautena. Ikään kuin lukivaikeus tai ärrä-vika olisivat "sairauksia". Minä vain ajattelen, että se on oppimisprosessi. Siis koko seksuaalisuus. Ehkeivät kaikki tykkää, mutta ajattelen että homous on varsin primitiivinen seksuaalisuuden muoto. Ne, jotka tunnustavat olevansa ns. "heteroita" eivät vain koskaan muista olleensa "homoja". Tai ehkä se sittenkin on geeneissä - että heterot saisivat kokea olevansa terveitä ja heillä kunnolliset geenit?
Toinen teoria, jota mietin on vain maailman liikakansoitus ja/tai yhteiskunnan tila. Heterot lisääntyvät, luovat lakeja, yhteisöjä - ja saamme seuraan homoja. Jossain taitaa olla vika? Homoissako? Köyhyyskään ei ole poistunut.
Se on varmasti faktaa, että tie käy Jeesuksen kautta. Se koskee niin homoja kuin heteroitakin. Turha on heteron syyttää homoja ylpeydestä, jos ei itse ole hirttään silmästä saanut pois. Homo, joka ei toimi kuin irstas on edelleen homo. Hän voi silti olla ymmärtäväinen, rakastava, suvaitseva, avarakatseinen - ilman irstautta. Aivan täysiverinen ihminen - ehkä jopa parempi kuin suvaitsematon hetero.
Ehkei hän välttämättä ole oppinut nöyryyttä. Kysymys voi olla rohkeuden puutteesta, tai vain ja ainoastaan siitä ettei hänen aikansa ja aivonsa vielä olleet siihen valmiita. Ehkä taustalla on kipu tai pelko, jonkin hyvin vaikean tai tuntemattoman asian kohtaamisesta. Hei, ihan oikeasti - aivot eivät ole vain ihran jatke.
Toisille tapahtuu ihme ja kaikki muuttuu hetkessä. Toiset taapertavat 50 vuotta ennen kuin löytävät määränpäänsä. Vaikka kuinka kadulla kävelisi niin gay kuin vain voi olla ei se tarkoita että hän olisi oikeasti ihan homo tai irstas. Katsokaahan ulkomaisia ohjelmia. On niin heteroita kuin vain voi olla, mutta todellisuus on aivan toista. Onhan näitä "luotettavia" hetero-poliitikkojakin ollut - piiskattuna.
Varokaa sitä aikaa kun tiukkisten kommentit kääntyvät vasten ja heitä aletaan vainota. Eikö kannattaisi opettaa mieluummin niin että se houkuttaisi hakemaan sitä hyvää mitä opettajakin on saanut.Tästä tulee myös mieleen eräs heitto jonka kuulin joitain päiviä takaperin tuosta maan täyttämisestä:
Meitä on jo 7 miljardia, enemmän kuin maapallon luonnonvarat jaksavat ruokkia, paljonko meitä vielä tarvitaan että maa on täytetty? - Amen_amen
K.P. kirjoitti:
Olin nuorenpana ns. kiiltokuvapoika, ja sain kolme kertaa tapella verissäpäin homojen kanssa, etten joutuisi raiskatuksi, että se heistä mukkavista, sosiaalisista ,ulospäin suuntautuvista kavereistasi. En voi pitää heistä paljoakaan.
Eivät kaikki homot ole tuollaisia.
Kuten eivät kaikki heteromiehetkään raiskaa ja hakkaa naisia.
Mätämunia mahtuu kaikkiin ihmisryhmiin, ei se ole seksuaalisesta suuntautumisesta kiinni.
- Häpeä jumalaton!
Mistä me tiedämme viettikö Jeesus aikaansa homojen kanssa? Ei mistään.
Viettipä tai ei, sillä ei oe mitään merkitystä. Mutta sillä on miten sinä kohtelet lähimmäisiäsi joihin yllätys yllätys, kuuluu myös homot. Lietsotko vihaa lähimmäisiäsi kohtaan. Oletko ylin tuomari. Keneltä olet saanut tuon aseman.
Et ainakaan Jumalalta. Jumala tulee tuomitsemaan sinut siten kuin sinä tuomitset lähimmäisesi. Muista tämä!- Pieni ero
Jeesus on voinut kohdata miehimyksiäkin, mutta yhdestä asiasta olen 100 % varma. Jeesus ei ole heidän päätään silitellyt ja varonut loukkaamasta heidän ylpeyttään sanomalla "Mene eikä sillä niin väliä, vaikka tästedeskin homoilet, minun ymmärtäväisyyteni ja rakkauteni sinua kohtaan on loputon, joten voit harjoittaa viettejäsi ihan niinkuin haluat." Ei todellakaan.
Jeesus sanoi syntiselle "Mene, äläkä tästedes enää syntiä tee." - Häpeä jumalaton!
Pieni ero kirjoitti:
Jeesus on voinut kohdata miehimyksiäkin, mutta yhdestä asiasta olen 100 % varma. Jeesus ei ole heidän päätään silitellyt ja varonut loukkaamasta heidän ylpeyttään sanomalla "Mene eikä sillä niin väliä, vaikka tästedeskin homoilet, minun ymmärtäväisyyteni ja rakkauteni sinua kohtaan on loputon, joten voit harjoittaa viettejäsi ihan niinkuin haluat." Ei todellakaan.
Jeesus sanoi syntiselle "Mene, äläkä tästedes enää syntiä tee."Et voi tietää miten Jeesus on suhtautunut homoihin. Homous ei ole oma valinta niinkuin ei kaikki sairaudetkaan. En usko että Jeesus olisi sanonut homolle tai kehitysvammaisellekkaan , Mene , äläkä enään syntiä tee.
Kaikki Raamatun kirjoitukset eivät ole Jumalalta saatuja vaan niihin on vaikuttanut ihmisen asenteet, politiikka jne. Jumalaa on helppo ollut käyttää aseena ja jotkit suvaitsemattomat ja homokammoiset sekä rasistit käyttävät Jumalaa aseena tänäpäivänäkin. Tästä on kyse, rasismista, ihmisen omista peloista erilaisuutta kohtaan, väärästä kotikasvatuksesta sekä omasta ylemmyyden tunteesta.
Jeesus ei koskaan asettunut kiusaajien puolelle ihmisyyttä vastaan. - Chrux
Häpeä jumalaton! kirjoitti:
Et voi tietää miten Jeesus on suhtautunut homoihin. Homous ei ole oma valinta niinkuin ei kaikki sairaudetkaan. En usko että Jeesus olisi sanonut homolle tai kehitysvammaisellekkaan , Mene , äläkä enään syntiä tee.
Kaikki Raamatun kirjoitukset eivät ole Jumalalta saatuja vaan niihin on vaikuttanut ihmisen asenteet, politiikka jne. Jumalaa on helppo ollut käyttää aseena ja jotkit suvaitsemattomat ja homokammoiset sekä rasistit käyttävät Jumalaa aseena tänäpäivänäkin. Tästä on kyse, rasismista, ihmisen omista peloista erilaisuutta kohtaan, väärästä kotikasvatuksesta sekä omasta ylemmyyden tunteesta.
Jeesus ei koskaan asettunut kiusaajien puolelle ihmisyyttä vastaan.Uskon, että Jeesus olisi parantanut sekä homon, että kehitysvammaisen.
Mutta sitä ennen Jeesus olisi kysynyt, heiltä, tai heidän läheisiltään, että: "mitä sinä tahdot, että minä "sinulle"/"hänelle" teen?" Ja, että vielä tänäkin päivänä Jeesus parantaa ihmisiä.
Varmaa on, että Hän kuitenkin on toiminut jokaisessa tilanteessa, niinkuin niissä kuuluukin toimia.
Kiusaamista ei ole asiasta eritavalla ajatteleminen, homokammoisuutta ei ole raamatun tulkinta, ("jonka mukaan jokainen on syntiä tehnyt ja Jumalan kirkkautta vailla") ja, että Jeesus tuli syntisiä pelastamaan.
Rasismia ei ole erilaisten asioiden kriittinen katsominen ja käsitteleminen.
Eikä pelkoa ole sanoa sitä mitä ajattelee, vaikka ei asiaa kaikista näkökulmista syvällisesti tuntisikaan (vaikka tällöin monesti ihmisen sanominen ovatkin ehkä tarpeettomia)? Ja vaikka tyhmäkin käy viisaasta, kunhan vain on hiljaa
Sen sijaan jokaiselle Jeesus sanoo: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?" Chrux kirjoitti:
Uskon, että Jeesus olisi parantanut sekä homon, että kehitysvammaisen.
Mutta sitä ennen Jeesus olisi kysynyt, heiltä, tai heidän läheisiltään, että: "mitä sinä tahdot, että minä "sinulle"/"hänelle" teen?" Ja, että vielä tänäkin päivänä Jeesus parantaa ihmisiä.
Varmaa on, että Hän kuitenkin on toiminut jokaisessa tilanteessa, niinkuin niissä kuuluukin toimia.
Kiusaamista ei ole asiasta eritavalla ajatteleminen, homokammoisuutta ei ole raamatun tulkinta, ("jonka mukaan jokainen on syntiä tehnyt ja Jumalan kirkkautta vailla") ja, että Jeesus tuli syntisiä pelastamaan.
Rasismia ei ole erilaisten asioiden kriittinen katsominen ja käsitteleminen.
Eikä pelkoa ole sanoa sitä mitä ajattelee, vaikka ei asiaa kaikista näkökulmista syvällisesti tuntisikaan (vaikka tällöin monesti ihmisen sanominen ovatkin ehkä tarpeettomia)? Ja vaikka tyhmäkin käy viisaasta, kunhan vain on hiljaa
Sen sijaan jokaiselle Jeesus sanoo: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?"Mutta sitä ennen Jeesus olisi kysynyt, heiltä, tai heidän läheisiltään, että: "mitä sinä tahdot, että minä "sinulle"/"hänelle" teen?" Ja, että vielä tänäkin päivänä Jeesus parantaa ihmisiä. SIINÄPÄ SE ,,,, HOMO EI YLPEYDESSÄÄN JA SYNNEISSÄÄN HALUAA PARANTUA..
- Selitä selitä
Et voi tietää miten Jeesus on suhtautunut homoihin. Homous ei ole oma valinta niinkuin ei kaikki sairaudetkaan. En usko että Jeesus olisi sanonut homolle tai kehitysvammaisellekkaan , Mene , äläkä enään syntiä tee.
Jeesus ei koskaan asettunut kiusaajien puolelle ihmisyyttä vastaan.Ai siis homous onkin nyt sitten sairaus, siihen ei voi mitenkään vaikuttaa, se vain hyökkii päälle
- Häpeä jumalaton!
savonarola kirjoitti:
Mutta sitä ennen Jeesus olisi kysynyt, heiltä, tai heidän läheisiltään, että: "mitä sinä tahdot, että minä "sinulle"/"hänelle" teen?" Ja, että vielä tänäkin päivänä Jeesus parantaa ihmisiä. SIINÄPÄ SE ,,,, HOMO EI YLPEYDESSÄÄN JA SYNNEISSÄÄN HALUAA PARANTUA..
Mutta Jeesus ei parantanut homoja eikä kehitysvammaisia. Tiedätkö miksi?
Siksi että ne eivät ole sairauksia joita tarvitsee parantaa. - voima ylhäältä
Mutta Jeesus ei parantanut homoja eikä kehitysvammaisia. Tiedätkö miksi?
Siksi että ne eivät ole sairauksia joita tarvitsee parantaa."Häpeä jumalaton!" Sinä itse voit hävetä.
Jeesus ei tehnyt väkivaltaa, eikä parantanut ketään väkisin, vaan hän kysyi:"Mitä sinä HALUAT, että sinulle tekisin?"
Jeesuksen ihmeet perustuivat aina henkilön OMAAN TAHTOON.
Senvuoksi Jeesus ei ota homouttakaan ihmiseltä väkivalloin, mutta jos ihminen itse haluaa päästä irstaudestaan ja jumalattomuudestaan, rukoilee Jumalalta apua ja haluaa kaikin voimin itse päästä eroon poikkeavuudestaan, niin silloin Jeesus kuulee hänen rukouksensa ja antaa siihen VOIMAN. - body
Juuri noin kuten " häpeä jumalaton " kirjoitti, sillä ei tosiaan ole mitään väliä missä Jeesus majaili, söi, joi tai nukkui,.
Noin niinkuin sivulauseena, Jeesus majaili Martan ja Marian luona ja se oli tulloin niin jumalaton teko että se olisi oikeuttanut kivittämiseen.
Mutta hienohipiäiset uskikset eivät tahdo sietää muita kuin itseään.
Mutta erään neuvon hän antoi. " rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi.." ja jos se toimisi edes htítusen verataa uskisten kautta , niin paljon parempi oli elämä - Häpeä jumalaton!
voima ylhäältä kirjoitti:
"Häpeä jumalaton!" Sinä itse voit hävetä.
Jeesus ei tehnyt väkivaltaa, eikä parantanut ketään väkisin, vaan hän kysyi:"Mitä sinä HALUAT, että sinulle tekisin?"
Jeesuksen ihmeet perustuivat aina henkilön OMAAN TAHTOON.
Senvuoksi Jeesus ei ota homouttakaan ihmiseltä väkivalloin, mutta jos ihminen itse haluaa päästä irstaudestaan ja jumalattomuudestaan, rukoilee Jumalalta apua ja haluaa kaikin voimin itse päästä eroon poikkeavuudestaan, niin silloin Jeesus kuulee hänen rukouksensa ja antaa siihen VOIMAN.Höpö höpö. Entisaikaan homous oli yllättävän yleistä. Varmasti seassa on ollut myös sellaisia jotka ovat luulleet että siitä pystyy parantumaan ja painostuksen ja pelon vuoksi yrittäneet vapautua homoudesta. Yhtäkään esimerkkiä Raamatusta ei löydy jossa Jeesus olisi parantanut ihmisen homoudesta, ja syy siihen on se ettei heissä ole mitään parannettavaa.
- Lopeta jo pelleily
Jeesus ei koskaan asettunut kiusaajien puolelle ihmisyyttä vastaan."Häpeä jumalaton"
En ymmärrä, miksi sanot olevasi uskova, vaikka yksikään lauseesi ei tue sitä millään tavoin, vaan olet täynnä vihaa, katkeruutta, aggressiota, halveksuntaa ja nimenomaan kristittyjä kohtaan.
OIkea uskova myös uskoo Raamatun Sanan olevan KOKONAAN Jumalan Sanaa.
Oikea uskova EI siis kiellä Raamatun Sanaa, kuten SINÄ tässä teet:
28.1.2012 19:41 sanot näin:
Kaikki Raamatun kirjoitukset eivät ole Jumalalta saatuja vaan niihin on vaikuttanut ihmisen asenteet, politiikka jne.
Sinä kiellät tässä Raamatun olevan kokonaan totta ja samalla sinun sanoillasi muka "kristittynä" ei ole todellakaan mitään painoa, vaan sinä olet teko-uskova. - K.P.
Olet oikeassa, enkä missään tapauksessa halua tuomita ketään, mutta miettippä jos kaikki olisivat homoja, miten yhteiskunta toimisi, ei olisi veronmaksajia, ja lopuksi olisi vain 2 homoa, ja kun he kuolisivat, so what?
- K.P.
Höpö höpö. Entisaikaan homous oli yllättävän yleistä. Varmasti seassa on ollut myös sellaisia jotka ovat luulleet että siitä pystyy parantumaan ja painostuksen ja pelon vuoksi yrittäneet vapautua homoudesta. Yhtäkään esimerkkiä Raamatusta ei löydy jossa Jeesus olisi parantanut ihmisen homoudesta, ja syy siihen on se ettei heissä ole mitään parannettavaa.
Totta homous oli hyvin yleistä monissa kulttuureissa, Roomassa esim. ja Sodomassa ja Gommorrassa, ja kaikilla oli happy end!
- K.P.
Selitä selitä kirjoitti:
Ai siis homous onkin nyt sitten sairaus, siihen ei voi mitenkään vaikuttaa, se vain hyökkii päälle
Totta puhut Pekka!
- M.S.
Höpö höpö. Entisaikaan homous oli yllättävän yleistä. Varmasti seassa on ollut myös sellaisia jotka ovat luulleet että siitä pystyy parantumaan ja painostuksen ja pelon vuoksi yrittäneet vapautua homoudesta. Yhtäkään esimerkkiä Raamatusta ei löydy jossa Jeesus olisi parantanut ihmisen homoudesta, ja syy siihen on se ettei heissä ole mitään parannettavaa.
Mieti jos kaikki olisivat homoja/lesboja, eihän täällä kukaan lisääntyisi?
- K.P.
Selitä selitä kirjoitti:
Ai siis homous onkin nyt sitten sairaus, siihen ei voi mitenkään vaikuttaa, se vain hyökkii päälle
Totta puhut Pekka!
- TEPE
Lopeta jo pelleily kirjoitti:
"Häpeä jumalaton"
En ymmärrä, miksi sanot olevasi uskova, vaikka yksikään lauseesi ei tue sitä millään tavoin, vaan olet täynnä vihaa, katkeruutta, aggressiota, halveksuntaa ja nimenomaan kristittyjä kohtaan.
OIkea uskova myös uskoo Raamatun Sanan olevan KOKONAAN Jumalan Sanaa.
Oikea uskova EI siis kiellä Raamatun Sanaa, kuten SINÄ tässä teet:
28.1.2012 19:41 sanot näin:
Kaikki Raamatun kirjoitukset eivät ole Jumalalta saatuja vaan niihin on vaikuttanut ihmisen asenteet, politiikka jne.
Sinä kiellät tässä Raamatun olevan kokonaan totta ja samalla sinun sanoillasi muka "kristittynä" ei ole todellakaan mitään painoa, vaan sinä olet teko-uskova.Raamattu on ihmisten kirjoittama, mutta Jumala on sen sanellut profeettojensa kautta. Ja sana rististä on niille hullutus jotkaa eivät halua ottaa Häntä vastaan.
- he-t,e-r?o.
savonarola kirjoitti:
Mutta sitä ennen Jeesus olisi kysynyt, heiltä, tai heidän läheisiltään, että: "mitä sinä tahdot, että minä "sinulle"/"hänelle" teen?" Ja, että vielä tänäkin päivänä Jeesus parantaa ihmisiä. SIINÄPÄ SE ,,,, HOMO EI YLPEYDESSÄÄN JA SYNNEISSÄÄN HALUAA PARANTUA..
ulkopuolisen vastaus ei homo.Mistä sinä tiedät savonarola, haluaako poikkeava ylpeilijä luonnollistua poikkeavuudestaan . Uskoisin kyllä haluaa vapautua häiriötilastaan.
- näin se on
Tyypillinen, Homo-agendan mukainen vastaus...Ei mikään argumentti...
Täällä on näitä ylimmäisiä tuomareita riittämiin, joiden mielikuvituksella ja vihalla ei ole mitään rajaa. Jeesus nimenomaan sanoi, ettei terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat.
Niinpä Hän sai fariseukset niskaansa, koska kulki, söi ja joi syntisten kanssa.AIVAN !! KYLLÄ HOMOT ON TÄÄLLÄ TUOMITSEMASSA MEITÄ HETEROJA JOTKA KUNNIOITTAA JUMALAAN SANA JA OJENNETAAN ITSEMME SEN MUKAAN !!!
- Häpeä jumalaton!
savonarola kirjoitti:
AIVAN !! KYLLÄ HOMOT ON TÄÄLLÄ TUOMITSEMASSA MEITÄ HETEROJA JOTKA KUNNIOITTAA JUMALAAN SANA JA OJENNETAAN ITSEMME SEN MUKAAN !!!
Homot eivät tuomitse mutta heterot tuomitsevat. Olen hetero ja kristitty. Sanoudun irti nimikristityistä jotka käyttävät Raamattua aseena hyökätäkseen lähimmäistensä kimppuun. Meitä tosikristittyjä on onneksi olemassa ja puolustamassa lyötyjä.
- tosiepäileväinen
Homot eivät tuomitse mutta heterot tuomitsevat. Olen hetero ja kristitty. Sanoudun irti nimikristityistä jotka käyttävät Raamattua aseena hyökätäkseen lähimmäistensä kimppuun. Meitä tosikristittyjä on onneksi olemassa ja puolustamassa lyötyjä.
Olet siis tosikristitty mutta ilman, että uskot Raamattuun? Mikäs kristitty se sellainen on?
- Häpeä jumalaton!
tosiepäileväinen kirjoitti:
Olet siis tosikristitty mutta ilman, että uskot Raamattuun? Mikäs kristitty se sellainen on?
Tosikristityn yksi ominaisuus on ettei hän suostu kivittämiseen kovankaan painostuksen alla.
- omituista touhua
"Häpeä jumalaton!"
Sinä siis kiellät tämänkin Raamatun Sanan ja otat sieltä itsellesi mitä huvittaa.Ei tunnu kovin kristilliseltä, sillä kunnon kristitty uskoo jokaisen Sanan joka Jumalan suusta lähtee:
Roomalaiskirje
1:18 Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
1:19 sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
1:20 Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
1:21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
1:22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
1:23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
1:29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
1:30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
1:31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät. - jaikal.se
Tosikristityn yksi ominaisuus on ettei hän suostu kivittämiseen kovankaan painostuksen alla.
Silittämällä homoja päästä talutat heitä kohti helvettiä. Sinähän annat ymmärtää että sinä hyväksyt heidän syntinsä. Annat myös silittelyilläsi ymmärtää että myös Jumala hyväksyy heidän syntinsä. Jos he uskovat sinua, he eivät tee parannusta synnistään. Jumala ei hyväksy homoseksiä vaikka sinä hyväksyisit sen. Hän tuomitsee sen synniksi.
Jumalan palvelijan tulee olla Jumalan kanssa samaa mieltä. Muussa tapauksessa hän taistelee Jumalaa vastaan ja on Jumalan vihollinen eikä palvelija. Uskovan tulee olla vanhurskauden eikä synnin palvelija. Homojen mielistely on synnin hyväksymistä ja synnin palvelemista.
- body
Jeesus eli ja oli silloisen " pohjasakin " parissa, joten kyllä siellä elämän kirjo näyttäytyi ja kukaan meistä ei pysty tarkalleen sanomaan mitä kaikkia siellä oli.!!
- Fniss!
Niinhän hän eli. Mutta sanotaanko missään, että hän myös suvaitsi heidän syntejään?
"Mene, ÄLÄKÄ ENÄÄ SYNTIÄ TEE", hänen kerrotaan sanoneen huorahtavalle naiselle. Saman hän varmaan sanoisi homoille tänäkin päivänä.
- body
Niin sanoi, mutta aikamme hellarit olisivat heti kivittäneet, siltä se ainakin kuullostaa.
Ihmisen pitäisi olla kuin kuollut uskis, sitten hän olisi uskis ja jos jokin hänessä liikkuu, se on heti syntiä.
Ihmisessä on vielä pahasti luojansa prutaalia vikaa, jos ei elä niinkuin minä haluan, " pää " poikki ja pinoon. Noinhan se on aina alussa ollut, mutta toivoisin jo " rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi.." elämää.- Kaukana kristilisyys
Kyllä tuntuu että tämä palsta on tuomarien palsta ei kristittyjen.
Kaukana kristilisyys kirjoitti:
Hellareitten rakkauskäsite: Jeesus tuli pelastamaan syntiset paitsi homot!!!!!!!!
Jeesus pelastaa syntiset, jopa lapsenraiskaajahellarin mutta ei homoja.- aika.poika
>>Kyllä tuntuu että tämä palsta on tuomarien palsta ei kristittyjen.
- Häpeä jumalaton!
aika.poika kirjoitti:
Homous on nimikristityille peikko. Lisään vielä aikasempiin kirjoituksiini että myös homoissa ja lesboissa on tosikristittyjä. He ovat vaatineet kirkoilta hyväksyntää ja siihen heilläkin on oikeus. He voivat olla uskovina, ja monet ovatkin paljon parempia kuin nimikristityt joilla ei ole uskoa 24 tuntia vuorokaudessa vaan tilanteen ja heille sopivien asioiden mukaan. Tekopyhät hurskastelijat eivät taida tietääkkään että heissä on uskovia.
- nunnuka-lailailai
aika.poika kirjoitti:
Jos noin ajatellaan, että homous on Jumalan luomaa, niin mihin sijoitat eläimiin sekaantujat, himomurhaajat, raiskaajat, pedofiilit... muut seksuaalisesti kieroutuneet? Pitäisikö niittenkin ylpeillä seksuaalisista taipumuksistaan niinkuin homot tekevät?
Minkäs ne sille voivat, että ovat syntyneet sellaisiksi????? Vai mitä????? - ei hyvä
suopursukka kirjoitti:
Hellareitten rakkauskäsite: Jeesus tuli pelastamaan syntiset paitsi homot!!!!!!!!
Jeesus pelastaa syntiset, jopa lapsenraiskaajahellarin mutta ei homoja.Juu, lapsenraiskaaja saa jatkaa työtään pastorina. voi perrrr
- Sattuuhan se
Oikea rakastaminen asettaa rajat, muuten kehittyy vain "villiaaseja", jotka kiimoissaan haukkovat ilmaa. On se kumma, että sinutkin saa provosoitua kirjoittamaan "kuollut uskis". En minä kyllä kenenkään kuolleen sanoja noteeraisi mitenkään, mutta taitaa ollakin niin, että näiden "hullutusten" kertominen jotenkin koskettaa....no hyvä, silloin on tehtävä suoritettu.
ei hyvä kirjoitti:
Juu, lapsenraiskaaja saa jatkaa työtään pastorina. voi perrrr
JA KOHTA HOMOTKIN
nunnuka-lailailai kirjoitti:
Jos noin ajatellaan, että homous on Jumalan luomaa, niin mihin sijoitat eläimiin sekaantujat, himomurhaajat, raiskaajat, pedofiilit... muut seksuaalisesti kieroutuneet? Pitäisikö niittenkin ylpeillä seksuaalisista taipumuksistaan niinkuin homot tekevät?
Minkäs ne sille voivat, että ovat syntyneet sellaisiksi????? Vai mitä?????HYVÄ KYSYMYS : ) TAISIT JÄÄDÄ ILMAN VASTAUSTA !!!!!
- Häpeä jumalaton!
savonarola kirjoitti:
HYVÄ KYSYMYS : ) TAISIT JÄÄDÄ ILMAN VASTAUSTA !!!!!
Ei jää ilman vastausta. Noissa kaikissa seksuaalinen kanssakäyminen tapahtuu pakottamalla ja on yksipuolista, siis rikos sekä ihmisyyttä että Jumalaa vastaan.
Täytyy sanoa että jotkut teistä ovat yksinkertaisia ( mikä lie älykkyysosamääränne)
kun ette erota homoa himomurhaajasta tai pedofiilistä jen,,,,. - poistoon!!!
Ei jää ilman vastausta. Noissa kaikissa seksuaalinen kanssakäyminen tapahtuu pakottamalla ja on yksipuolista, siis rikos sekä ihmisyyttä että Jumalaa vastaan.
Täytyy sanoa että jotkut teistä ovat yksinkertaisia ( mikä lie älykkyysosamääränne)
kun ette erota homoa himomurhaajasta tai pedofiilistä jen,,,,.Pois tällaiset vihakirjoitukset! Jo pelkkä nimimerkkisi osoittaa vihaa ja halveksuntaa lähimmäisiäsi kohtaan.
- Homotko heikkoja ?
aika.poika kirjoitti:
"..tuo Rivkakin viittiikin hyökätä heikoimpien kimppuun.."
Mitä tulee Raamattuun, niin siellä sanotaan selvästi
Roomalaiskirjeen 1 luvussa mitämieltä Jumala on:
Sentähden Jumala on heidät heidän sydämensä himoissa
hyljännyt saastaisuuteen häpäisemään itse omat ruumiinsa
nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen..
Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin;
sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen, samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan
syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet miespuolet miespuolten
kanssa riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen
palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää
kiinni Jumalan tuntemisesta; niin Jumala hylkäsi heidät
heidän kelvottoman mielensä valtaan tekemään sopimattomia..
Eikö tuossa ole selvästi sanottu, mitä mieltä Jumala on
homoista/lesboista ? Jeesus on yhtä Isän kanssa, eikä
todellakaan suvaitse homoudensyntiä. - Miro
Minkäs ne sille voivat, että ovat syntyneet sellaisiksi????? Vai mitä?????Nunnuka-lailailai28.1.2012 20:00
Minkäs ne sille voivat, että ovat syntyneet sellaisiksi????? Vai mitä?????
LOISTAVA POINTTI, NUKKUKA!!! - Häpeä itse!!!
poistoon!!! kirjoitti:
Pois tällaiset vihakirjoitukset! Jo pelkkä nimimerkkisi osoittaa vihaa ja halveksuntaa lähimmäisiäsi kohtaan.
Kyllä, on aika surkuhupaisaa, että nimimerkillä "Häpeä jumalaton", vaittää homojen tukijana olla ainoa oikea kristitty täällä syytäen samalla jokaisen uskovan niskaan mitä hirvittävimpiä vihapuheita ja äärimmäistä halveksuntaa.
Joka itsensä korottaa, se alennetaan. Enkä muuten usko sekunttiakaan että tämä halveksiva tyyppi olisi missään muussa uskossa kun homo-uskossa, tekstistä päätellen. - Häpeä jumalaton!
Häpeä itse!!! kirjoitti:
Kyllä, on aika surkuhupaisaa, että nimimerkillä "Häpeä jumalaton", vaittää homojen tukijana olla ainoa oikea kristitty täällä syytäen samalla jokaisen uskovan niskaan mitä hirvittävimpiä vihapuheita ja äärimmäistä halveksuntaa.
Joka itsensä korottaa, se alennetaan. Enkä muuten usko sekunttiakaan että tämä halveksiva tyyppi olisi missään muussa uskossa kun homo-uskossa, tekstistä päätellen.Ilokseni huomaan etten ole ainoa tosikristitty täälläkään. Jopa ateisteilla on enemmän johdatusta ja sydämen sivistystä kuin nimikristityillä.
- Rivka
Oikeat kristityt eivät elä toinen jalka maailmassa, toinen jalka kristillisyydessä.
Ihminen joko on uskossa kokonaan, antaa itsensä joka ikinen päivä Jumalan käyttöön 100 %;sti saavuttamaan helvettiin meneviä jumalattomia - Tapahtukoon SINUN tahtosi minun elämässäni!
Tai sitten hän on uskonnollinen ihminen, joka ei juurikaan elä Jumalalle, vaan omille himoilleen ja haluilleen ja uskoo vain ne hyvät ja armolliset kohdat Raamatusta - Eivätkä he tule koskaan pääsemään, luuloistaan huolimattaTaivasten valtakuntaan Jumalan luo.
Siis mitään välitilaa ei ole; sinä joko olet kokonaan uskossa, tai sitten sinä et ole.
Myös Raamattu on sinulle joko kokonaan totta, tai sitten se ei ole sinulle ollenkaan totta, etkä sinä sitten voi olla uskossa.
Jumala on itse inspiroinut ihmisiä kirjoittamaan Raamatun juuri sellaiseksi, kun Hän sen halusi - jokaista Sanaa myöten, jopa ne kiistanalaiset kohdatkin Jumala laittoi TAHALLAAN Raamattuun koetellakseen ihmisten uskoa Hänen Sanaansa kohtaan.
Esimerkiksi Jumalan kolminaisuus tuottaa joillekin tavatonta vaikeutta uskoa sitä todeksi, koska eivät voi millään ymmärtää, että Jumala on YKSI, vaikka Jumalassa on kolme itsenäistä Persoonaa: Isä Jumala, Jeesus Kristus Jumala ja Pyhä Henki Jumala = YKSI Jumala.
Juutalaisuudessakin tiedetään että 1 Moos1:1, jossa Elohim = monikko =Jumalat loi taivaan ja maan.
Edelleen suomalaisessakin Raamatussa Jumala puhuu itsestään monikossa 1 Moos 1:26 ..Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme.. ja 1 Moos 3:22 Jumala sanoo:"Katso, ihminen on tullut sellaiseksi, kuin joku meistä...
- aika.poika
Nunnukka menee nyt pois raiteiltaa näköjään, koskapa jo alkaa pahantekijöitä vertaamaan viattomiin homoihin.
- nunnuka-lailailai
Mutta kun ne ovat syntyneet sellaisiksi pahantekijöiksi. Mitä vikaa siinä sillon voi olla???
- Häpeä jumalaton!
Mutta kun ne ovat syntyneet sellaisiksi pahantekijöiksi. Mitä vikaa siinä sillon voi olla???
Perustele Raamatulla missä sanotaan että ihminen syntyy pahantekijäksi jos olet kerran tosiuskova.
- tosiuskova
Perustele Raamatulla missä sanotaan että ihminen syntyy pahantekijäksi jos olet kerran tosiuskova.
Et löydä Raamatusta yhtään puolustelua homoilulle.
- Häpeä jumalaton!
tosiuskova kirjoitti:
Et löydä Raamatusta yhtään puolustelua homoilulle.
Ei siis löydy Raamatusta katetta puheillesi siitä että ihminen syntyy pahantekijäksi, vai mitä?
"Et löydä Raamatusta yhtään puolustelua homoilulle".
löytyykö sieltä homo sanaakaan, kysyn minä, ja mitä on "homostelu".
Raamattu puhuu ihmisistä ja Raamatun pääsisältö on Jeesuksen sanoissa:"Rakkaus, se ei koskaan häviä, ei vaikka kuinka synnitön heittäisi sen ensimmäisen kiven. Rakkaus ei häviä!
Minua te tekopyhät nimikristityt ette saa kivittämään lähimmäisiäni vaikka painostuksenne ja aivopesunne on kovaa. Häpeäisitte! - omatuntosi
Ei siis löydy Raamatusta katetta puheillesi siitä että ihminen syntyy pahantekijäksi, vai mitä?
"Et löydä Raamatusta yhtään puolustelua homoilulle".
löytyykö sieltä homo sanaakaan, kysyn minä, ja mitä on "homostelu".
Raamattu puhuu ihmisistä ja Raamatun pääsisältö on Jeesuksen sanoissa:"Rakkaus, se ei koskaan häviä, ei vaikka kuinka synnitön heittäisi sen ensimmäisen kiven. Rakkaus ei häviä!
Minua te tekopyhät nimikristityt ette saa kivittämään lähimmäisiäni vaikka painostuksenne ja aivopesunne on kovaa. Häpeäisitte!Koko ajan sinä täällä kivität lähimmäisiäsi. Etkö sinä itse huomaa sitä?
- hyvät
Varmasti Jeesus kohteli homojakin hyvin.
- on armo suuri...
Kyllä varmasti, anteeksianto on heillekin jos katuvat ja hylkäävät syntinsä.
- aika.poika
>>Mutta kun ne ovat syntyneet sellaisiksi pahantekijöiksi. Mitä vikaa siinä sillon voi olla???>>
Ei pahaksi kukaan ole syntynyt ja nunnukkakin muistelee vain lapsuuttaan ja onko keneltä kuullut että lapsi olisi ollut mitä väität, vai vätätkös tosissaan?- nunnuka-lailailai
No ei pahaksi, mutta sellaiseksi, joka tuntee seksuaalista vetoa eläimiin, lapsiin, sama sukupuolta oleviin. On syntynyt sellaiseksi. Ihan viatonta????
Sinä vain pidät pahoina muita seksuaalisesti vinksahtaneita paitsi homoja.
Eikö suvaitsevaisuutesi riitäkään enää?? - aika.poika
No ei pahaksi, mutta sellaiseksi, joka tuntee seksuaalista vetoa eläimiin, lapsiin, sama sukupuolta oleviin. On syntynyt sellaiseksi. Ihan viatonta????
Sinä vain pidät pahoina muita seksuaalisesti vinksahtaneita paitsi homoja.
Eikö suvaitsevaisuutesi riitäkään enää??nunnuka...
>>eläimiin sekaantujat, himomurhaajat, raiskaajat, pedofiilit... >Eikö suvaitsevaisuutesi riitäkään enää??>> En hyväksy rikollisuutta joita toit esille ,eli >>eläimiin sekaantujat, himomurhaajat, raiskaajat, pedofiilit - nunnuka-lailailai
aika.poika kirjoitti:
nunnuka...
>>eläimiin sekaantujat, himomurhaajat, raiskaajat, pedofiilit... >Eikö suvaitsevaisuutesi riitäkään enää??>> En hyväksy rikollisuutta joita toit esille ,eli >>eläimiin sekaantujat, himomurhaajat, raiskaajat, pedofiilitMutta joissakin maissa homouskin on rikollisuutta. Miksi ei meillä? Miksi nuo muut seksuaaliset ominaisuudet luokitellaan rikollisiksi, vaikka nuo ovat syntyneet sellaisiksi, niinkuin homotkin?
Ehkä suomalaisten suvaitsevaisuus ei VIELÄ riitä niin pitkälle, vaikka onkin lisääntynyt ja siitä iloitaan... - aika.poika
Mutta joissakin maissa homouskin on rikollisuutta. Miksi ei meillä? Miksi nuo muut seksuaaliset ominaisuudet luokitellaan rikollisiksi, vaikka nuo ovat syntyneet sellaisiksi, niinkuin homotkin?
Ehkä suomalaisten suvaitsevaisuus ei VIELÄ riitä niin pitkälle, vaikka onkin lisääntynyt ja siitä iloitaan...Kuules nunnuka, sano vakavasti ajatellen onko sinulla oikeustaju kohdallaan?
- nunnuka-lailailai
aika.poika kirjoitti:
Kuules nunnuka, sano vakavasti ajatellen onko sinulla oikeustaju kohdallaan?
On se sen verran että minulle eläimiin ja samaa sukupuolta oleviin sekaantuminen on ihan verrattavissa keskenään. Yhtä synnynnäinen taipumus ja örrrrkkk!!!
Ja oikeustaju? Tarkotatko niinkun ihmisten laatimaa lakia? Sitähän voi höllätä ja tiukentaa niinkun rattijuopumuksen promillemäärääkin. Muuttuuko sinun oikeustajusi sitä mukaa kun laki muuttuu? Pysytkö perässä? - aika.poika
On se sen verran että minulle eläimiin ja samaa sukupuolta oleviin sekaantuminen on ihan verrattavissa keskenään. Yhtä synnynnäinen taipumus ja örrrrkkk!!!
Ja oikeustaju? Tarkotatko niinkun ihmisten laatimaa lakia? Sitähän voi höllätä ja tiukentaa niinkun rattijuopumuksen promillemäärääkin. Muuttuuko sinun oikeustajusi sitä mukaa kun laki muuttuu? Pysytkö perässä?Kyllä on oikeustajua antamaasi listaan että murhaajat, raiskaajat ja bedofiilit linnnaan.
Äläkä rinnasta homoja eläimiin... Taidat ollakin oikein umpikiero yäk... - nunnuka-lailailai
aika.poika kirjoitti:
Kyllä on oikeustajua antamaasi listaan että murhaajat, raiskaajat ja bedofiilit linnnaan.
Äläkä rinnasta homoja eläimiin... Taidat ollakin oikein umpikiero yäk...Oletpa sinä suvaitsematon!! Mutta presidentillähän on armahdusoikeus ja kai hän suvaitsevaisena armahtaisi nuo mainitsemasi vähemmistöt? En nyt tarkoita Niinistöä.
- aika.poika
Oletpa sinä suvaitsematon!! Mutta presidentillähän on armahdusoikeus ja kai hän suvaitsevaisena armahtaisi nuo mainitsemasi vähemmistöt? En nyt tarkoita Niinistöä.
Vaikutat jotenkin jo typerältä..Hyvää yötä.
- nunnuka-lailailai
aika.poika kirjoitti:
Vaikutat jotenkin jo typerältä..Hyvää yötä.
Hyvää yötä! Toivottavasti et nyt näe unta miten Suomen presidentti esittelee linnan juhlissa labradorin puolisokseen.
Hyvää yötä! Toivottavasti et nyt näe unta miten Suomen presidentti esittelee linnan juhlissa labradorin puolisokseen.
HYVIN SANOTTU !!!
- lannenhunttari
homppelimaisuutta on aina ollut ja tulee olemaan..mutta nykytrendi kaantaa asiat paalaelleen ja homppelimaisuudesta on tehty ihannoitava asia ja 'normaali' sukupuolisuus on kohta havettava asia..
siksi jopa suuri [ei suurin onneksi] osa kansasta haluaa homppeli pressan ,,
tuohan olisi valtiopaamiehen irvikuva.. olisi kaikkien kannattanut kuulla mooses laukkasen pressa-ehdokkaiden haastattelu tv 7 ssa,,on kai se siella uusintanakin?
mooses pisti asiat paikalleen ja oli erittain korrekti haastattelija ,ei tunkeilevia,vaan asiallisia kysymyksia..
en haluaisi taalla kanadassa vastata kysymyksiiin homppeli presidentista ja hanen 'puolisostaan san salvadorista....' yäk..- aika.poika
>>en haluaisi taalla kanadassa
aika.poika kirjoitti:
>>en haluaisi taalla kanadassa
RAKAS SISKONI KANADASSA ON IHAN OIKEASSA !!!! : )
- 1.Tim.2:5
Mitä voi sanoa miehestä, joka ahtaissa tiloissa on ilkosillaan, miesporukan keskellä, ja vieläpä ilman mitään ymmärrettävää syytä?
- nunnuka-lailailai
Häh! Ookko sinä viuhahtanu? Missä?
- 1.Tim.2:5
Häh! Ookko sinä viuhahtanu? Missä?
"Häh! Ookko sinä viuhahtanu? Missä? "
Missä mitä?
Että missäkö olen viuhahtanut?
En tiedä!
En edes tiennyt että olen viuhahtanut, saati sitten missä!
Johanneksen evankeliumi:
21:1 Sen jälkeen Jeesus taas ilmestyi opetuslapsilleen Tiberiaan järven rannalla; ja hän ilmestyi näin:
21:2 Simon Pietari ja Tuomas, jota sanottiin Didymukseksi, ja Natanael, joka oli Galilean Kaanasta, ja Sebedeuksen pojat sekä kaksi muuta hänen opetuslapsistaan olivat yhdessä.
21:3 Simon Pietari sanoi heille: "Minä menen kalaan." He sanoivat hänelle: "Me lähdemme myös sinun kanssasi." Niin he lähtivät ja astuivat venheeseen; mutta eivät sinä yönä saaneet mitään.
21:4 Ja kun jo oli aamu, seisoi Jeesus rannalla. Opetuslapset eivät kuitenkaan tienneet, että se oli Jeesus.
21:5 Niin Jeesus sanoi heille: "Lapset, onko teillä mitään syötävää?" He vastasivat hänelle: "Ei ole."
21:6 Hän sanoi heille: "Heittäkää verkko oikealle puolelle venhettä, niin saatte." He heittivät verkon, mutta eivät jaksaneet vetää sitä ylös kalojen paljouden tähden.
21:7 Silloin se opetuslapsi, jota Jeesus rakasti, sanoi Pietarille: "Se on Herra." Kun Simon Pietari kuuli, että se oli Herra, vyötti hän vaippansa ympärilleen, sillä hän oli ilman vaatteita, ja heittäytyi järveen.
21:8 Mutta muut opetuslapset tulivat venheellä ja vetivät perässään verkkoa kaloineen, sillä he eivät olleet maasta kauempana kuin noin kahdensadan kyynärän päässä.
- l-h
haa-- onhan taalla-- no 0ssa taa hetkella ja lunta rojottaa mutta viikkositten oli 20 astetta.. en nimittain asu rannikolla vaan 450km sisamaahan vancouverista katso salmon arm...on lahin kaupunki tere l-h
- l-h
Mt Fidelity, Glacier National Park, BC 1471
Tahtsa Lake West, BC 978
Rogers Pass, Glacier National Park, BC 933
Grouse Mountain, North Vancouver, BC 827
tuossa muutama paikka tassa provinssissa ja niiden keskimaarainen lumentulo talvessa senttimetreina esim. 1471 on 14 m. 71 cm tavallisen talvena,eli lapioitavaa kylla riittaa..tulkaa auttamaan.. - olet väärässä
Kyllä vietti, homous on synti, mistä voi päästä eroon siinä missä muutkin. Herodekselle Jeesus ei enää vastannut mitään, etsikkoaika oli mennyt umpeen,mutta homoja Jeesus ei kohdellut niin.
- Häpeä jumalaton!
Jumala ei tunne mitään etsikkoaikaa. Se on kirkkojen keksintöä jotta ihmiset saatiin ja saadaan peloteltua kirkkoihin nopeasti. Jumala ei lakkaa koskaan etsimästä ihmistä. Kirjoituksesi ei perustu ollenkaan Raamattuun vaan on sinun omaa mielihaluasi ja pelkojasi.
- olet väärässä
Jumala ei tunne mitään etsikkoaikaa. Se on kirkkojen keksintöä jotta ihmiset saatiin ja saadaan peloteltua kirkkoihin nopeasti. Jumala ei lakkaa koskaan etsimästä ihmistä. Kirjoituksesi ei perustu ollenkaan Raamattuun vaan on sinun omaa mielihaluasi ja pelkojasi.
Luuk.19:41-44
Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä
42. ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu.
43. Sillä sinulle tulevat ne päivät, jolloin sinun vihollisesi sinut vallilla saartavat ja piirittävät sinut ja ahdistavat sinua joka puolelta;
44. ja he kukistavat sinut maan tasalle ja surmaavat lapsesi, jotka sinussa ovat, eivätkä jätä sinuun kiveä kiven päälle, sentähden ettet etsikkoaikaasi tuntenut."
Häpeä valheita levittävä saatanan apostoli, pitäisikö sinun oman itsesi takia keksiä muuta tekemistä kuin levittää valheita internetissä, mistä joudut tuomiolle. - Häpeä jumalaton!
olet väärässä kirjoitti:
Luuk.19:41-44
Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä
42. ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu.
43. Sillä sinulle tulevat ne päivät, jolloin sinun vihollisesi sinut vallilla saartavat ja piirittävät sinut ja ahdistavat sinua joka puolelta;
44. ja he kukistavat sinut maan tasalle ja surmaavat lapsesi, jotka sinussa ovat, eivätkä jätä sinuun kiveä kiven päälle, sentähden ettet etsikkoaikaasi tuntenut."
Häpeä valheita levittävä saatanan apostoli, pitäisikö sinun oman itsesi takia keksiä muuta tekemistä kuin levittää valheita internetissä, mistä joudut tuomiolle.Lue edellinen kirjoitukseni uudestaan. Jumala ei hylkää koskaan eikä hänellä ole etsikkoaikaa. Raamatussa on ankara tuomio niille jotka lisäävät sinne jotakin ja poistavat sieltä jotakin. Tästä huolimatta sinne on sekä lisätty että poistettu aikoja ja tapoja säädöksiä ja lakeja muutettu ym.
Täytyy ymmärtää Jumalan koko olemus ja totuus niin voi erottaa sieltä ihmiskirjoitukset jotka eivät sinne kuulu. Tässä auttaa Pyhä Henki. Rukoile sinäkin Pyhää Henkeä jotta ymmärtäisit ja löytäisit totuuden.
Kai ymmärrät kuitenkin kivityskiellon joka on ehdoton? Se on sopusoinnussa kaikkien kirjoituksien kanssa. Tätä eivät harrasta tosikristityt pakotettuinakaan. - Rukoilkaa oikein!
Lue edellinen kirjoitukseni uudestaan. Jumala ei hylkää koskaan eikä hänellä ole etsikkoaikaa. Raamatussa on ankara tuomio niille jotka lisäävät sinne jotakin ja poistavat sieltä jotakin. Tästä huolimatta sinne on sekä lisätty että poistettu aikoja ja tapoja säädöksiä ja lakeja muutettu ym.
Täytyy ymmärtää Jumalan koko olemus ja totuus niin voi erottaa sieltä ihmiskirjoitukset jotka eivät sinne kuulu. Tässä auttaa Pyhä Henki. Rukoile sinäkin Pyhää Henkeä jotta ymmärtäisit ja löytäisit totuuden.
Kai ymmärrät kuitenkin kivityskiellon joka on ehdoton? Se on sopusoinnussa kaikkien kirjoituksien kanssa. Tätä eivät harrasta tosikristityt pakotettuinakaan.Kristillisyyteen EI kuulu rukoilla missään nimessä Pyhää Henkeä, vaikka hän onkin Jumalan kolmas Persoona, joka asuu meidän Jeesus-uskovien sydämissä.
Jeesus itse opettaa meitä rukoileemaan Isä meidän-rukouksen tyyliin ja loppuun vielä Jeesuksen nimessä, Amen.
Sillä Isä Jumala näkee meidät Pojassaan Jeesuksessa ja kun me vetoamme Jeesuksen nimeen, Isä vastaa AINA sellaisiin rukoukseen haluamallaan tavalla ennemmin tai myöhemmin, mutta rukousvastaus on tullut ja tulee joka kerta. - Häpeä jumalaton!
Rukoilkaa oikein! kirjoitti:
Kristillisyyteen EI kuulu rukoilla missään nimessä Pyhää Henkeä, vaikka hän onkin Jumalan kolmas Persoona, joka asuu meidän Jeesus-uskovien sydämissä.
Jeesus itse opettaa meitä rukoileemaan Isä meidän-rukouksen tyyliin ja loppuun vielä Jeesuksen nimessä, Amen.
Sillä Isä Jumala näkee meidät Pojassaan Jeesuksessa ja kun me vetoamme Jeesuksen nimeen, Isä vastaa AINA sellaisiin rukoukseen haluamallaan tavalla ennemmin tai myöhemmin, mutta rukousvastaus on tullut ja tulee joka kerta.Se on totta. Pyhää Henkeä ei rukoilla vaan Jumala antaa tietoa ja ymmärrystä keneen Hän haluaa ja ketkä katsoo arvollisiksi. Arvoa ei mitata maallisilla mittauksilla rahalla ja mammonalla vaan nöyrällä ja oikeamielisellä ominaisuudella ja asenteella.
- Miro
Lue edellinen kirjoitukseni uudestaan. Jumala ei hylkää koskaan eikä hänellä ole etsikkoaikaa. Raamatussa on ankara tuomio niille jotka lisäävät sinne jotakin ja poistavat sieltä jotakin. Tästä huolimatta sinne on sekä lisätty että poistettu aikoja ja tapoja säädöksiä ja lakeja muutettu ym.
Kai ymmärrät kuitenkin kivityskiellon joka on ehdoton? Se on sopusoinnussa kaikkien kirjoituksien kanssa. Tätä eivät harrasta tosikristityt pakotettuinakaan."Olet väärässä" KIRJOITTI 30.1.2012 12:52
Luuk 19:44. ja he kukistavat sinut maan tasalle ja surmaavat lapsesi, jotka sinussa ovat, eivätkä jätä sinuun kiveä kiven päälle, sentähden ettet etsikkoaikaasi tuntenut."
"Häpeä jumalaton" KIRJOITTI 30.1.2012 16:11
Lue edellinen kirjoitukseni uudestaan. Jumala ei hylkää koskaan eikä hänellä ole etsikkoaikaa. Raamatussa on ankara tuomio niille jotka lisäävät sinne jotakin ja poistavat sieltä jotakin.>>>
Etkö enää osaa lukeakaan "häpeä jumalaton", kun väität, ettei Jumalalla ole etsikkoaikaa, tuossa Jumalan Sana sanoo sen ylläolevassa tekstissä suoraan ja sinä vaan vänkäät ylpeyttäsi vastaan.
- iiloo
Tuttavan tuttava pääs eroo homoudestaa uudestisynnyttyään! Jumalalle kaikki on mahdollista! yritättekö edes taistella niitä himoja vastaan? Haluatteko edes päästä eroon siitä? Syntisiä ollaan kaikki loppuun asti , mutta pitää olla edes yritystä ja katumusta!
Syntisiä ollaan kaikki loppuun asti KIRJOITAT EPÄUSKOSSA ,,, YRITÄ USKOA ETTÄ JEESUS ON TULLUT OTTAMAAN SUN SYNTISI POIS TÄSSÄ AJASSA...
- en ole veljesi
savonarola kirjoitti:
Syntisiä ollaan kaikki loppuun asti KIRJOITAT EPÄUSKOSSA ,,, YRITÄ USKOA ETTÄ JEESUS ON TULLUT OTTAMAAN SUN SYNTISI POIS TÄSSÄ AJASSA...
"JEESUS ON TULLUT OTTAMAAN SUN SYNTISI POIS TÄSSÄ AJASSA"
Antamalla anteexi, ei tekemällä sinusta täydellistä. en ole veljesi kirjoitti:
"JEESUS ON TULLUT OTTAMAAN SUN SYNTISI POIS TÄSSÄ AJASSA"
Antamalla anteexi, ei tekemällä sinusta täydellistä.Höpö höpö ,, se on vain sun mielipide joka ei löydy Raamatusta. Näytä missä Raamatusta missä lukee Jumalalla ei ole tarkoitus tehdä ihminen Täydellinen ???
- Häpeä jumalaton!
savonarola kirjoitti:
Höpö höpö ,, se on vain sun mielipide joka ei löydy Raamatusta. Näytä missä Raamatusta missä lukee Jumalalla ei ole tarkoitus tehdä ihminen Täydellinen ???
Jokainen ihminen tarvitsee jatkuvasti Jumalan rakkautta ja rukoilemista. Näinhän Jeesus opetti, sillä ihmisestä ei voi koskaan tulla täydellistä, synnitöntä. Jumala tietää ja hyväksyy meidät epätäydellisinä mutta siitä huolimatta ja juuri siksi tarvitsemme Jumalan armoa rakkautta ja anteeksiantoa.
savonarola on ilmeisesti täydellinen luomus, eli kivittäjä.
- l-h
ai ei viettanyt??
Jeesus ei koskaan viettänyt aika yhdenkään homoseksuaalin kanssa//
ja ymparilla oli tuhansia ihmisia--- kaikenlaisia,,varmasti myos homppeleita..
ja sanotaan ,etta Jeesus paransi kaikki-- kaikkiin kuuluu myos sukupuolisuuden vinouden parantaminen..KERRAN KIRJOITAT JOTAIN JÄRKEVÄKIN...
VAIKKA VOIHAN OLLA ETTÄ PAIKKALLA OLI SELLAISIA SYNTISIÄ HOMOJAKIN,,, JOTKA HALUSIVAT TULLA TERVEEXI !!!!!!!!!!!!
- lannenhunttari
KIITOS savis positiivisesta palautteesta----///KERRAN KIRJOITAT JOTAIN JÄRKEVÄKIN../// jaan nyt miettimaan,kun menen nukkumaan,miten voisin TOISENKIN kerran kirjoittaa jarkevasti....
aamunavaus--
If Adam wouldve been a good hunter, all mankind would still be in Paradise. But instead he was a good husband and listened to his wife...- - reminder -
Heh...
But paradise is not yet hunted. Or there was the hunted one, the devil. - reminder - kirjoitti:
Heh...
But paradise is not yet hunted. Or there was the hunted one, the devil.Ole hyvä vaan rakas lannenhunttari : ) Yritän aina sanoa sydämestä sen mitä kirjoitan !!!
Eiköhän Jeesus kohdannut myös aikansa homoseksuelleja, koska heitä kansanjoukoissa oli. Ikävä aloitus. Jeesus tuli kaikkia syntisiä varten ja vapauttamaan heidät siteistään.
- Miro
Jeesus ei vapauta ketään väkisin synneistään ja sairauksistaan, Jeesus kysyy aina:
Tahdotko tulla terveeksi - kaikki eivät ikävä kyllä tahdo siltikään? - aika.poika
Miro kirjoitti:
Jeesus ei vapauta ketään väkisin synneistään ja sairauksistaan, Jeesus kysyy aina:
Tahdotko tulla terveeksi - kaikki eivät ikävä kyllä tahdo siltikään?Jos ei vapauta väkisin, niin kyllä varmasti pysättää ihmisen pahoilta teiltä ja väkisinkin.
- Miro
aika.poika kirjoitti:
Jos ei vapauta väkisin, niin kyllä varmasti pysättää ihmisen pahoilta teiltä ja väkisinkin.
Tiedät, ettei näin asiat aina ole. Monet kulkevat pahoja teitään, eikä heitä pysäytä mikään, ovat niin paatuneita.
Tunnen tällaisia ihmisiä jokusen ja olen todella pahoillani heidän puolestaan. - aika.poika
Miro kirjoitti:
Tiedät, ettei näin asiat aina ole. Monet kulkevat pahoja teitään, eikä heitä pysäytä mikään, ovat niin paatuneita.
Tunnen tällaisia ihmisiä jokusen ja olen todella pahoillani heidän puolestaan.>>Tie Monet kulkevat pahoja teitään, eikä heitä pysäytä mikään, ovat niin paatuneita.
- Raamatussa sanotaan
aika.poika kirjoitti:
>>Tie Monet kulkevat pahoja teitään, eikä heitä pysäytä mikään, ovat niin paatuneita.
Jumala on hyljännyt heidät - eli homot - omiin himoihinsa ja
ellei parannusta tapahdu, niin he saavat jatkaa sitä, kunnes
tulee viimeinen tuomio, jossa ei enää armahdusta anneta.
Näin on jokaisen syntiä tekevän ja synnissä elävän käyvä
- oli sitten kyse minkälaisista synneistä tahansa, jota joku
elämässään harjoittaa ja josta hän ei suostu parannusta
tekemään.
Jeesus sanoi, ettei Hän tullut maailmaa tuomitsemaan,
vaan pelastamaan sen ja jos kuka ei vastaanota Hänen
sanojaan, niin ei Hän sitä ihmistä tuomitse, vaan sen
tekee Jumalan Sana viimeisenä päivänä eli viimeisellä
tuomiolla.
- käykääpä
vierailemassa tällä palstalla, mitäpä mieltä olette?
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5099 - l-h
aika poika----kuuntele tuota--
http://www.youtube.com/watch?v=guocvS7XQW0
johnny cash on pannut sen sanoiksi eli lopuksi Jumala is gonna got you down en sinua tarkoita vaan...
pahan tekijan nimittain...palkka tulee varmasti- aika.poika
Vihjaatkos homoja vaikkapa Haavistoa pahatekijöihin? Suora vastaus sinulta, toivon niin. Ei kukaan täällä ole syntiä puolustamassa, vaan rasistista syrjintää ollaan vastaan. Kyllä uudestisyntyneen ihmisen pitäisi käsittää rehellisyys ja se että homo on yhtä tasavertainen ihmisenä kuin muutkin. Nyt kai ollaan "aika.pojasta" leipomassa pian pahantekijää, vai. Meikäläistä on lapsesta asti syrjitty, olen aina joutunut naurunalaiseksi, olen siitä joutunut hyvin kalliin hinnan jo maksamaan, pilkkaajanin nukkuvatkin enimmiten tuolla aidantakana. Kun aikanani minua hulluksi haukuttii, uskonikin takia, Jumala puhui minulle "Otan heitä pois". Minun lohtunani on vain olla jo luonnostaan sorrettujen, kiusattujen puolella, mutta syntiä en ole puolustamassa, vaan ihmistä, koska olen kuuluva heihin kiusatuihin ja sorretuihin itsekin.
- Tuo tyyli ei vedä
aika.poika kirjoitti:
Vihjaatkos homoja vaikkapa Haavistoa pahatekijöihin? Suora vastaus sinulta, toivon niin. Ei kukaan täällä ole syntiä puolustamassa, vaan rasistista syrjintää ollaan vastaan. Kyllä uudestisyntyneen ihmisen pitäisi käsittää rehellisyys ja se että homo on yhtä tasavertainen ihmisenä kuin muutkin. Nyt kai ollaan "aika.pojasta" leipomassa pian pahantekijää, vai. Meikäläistä on lapsesta asti syrjitty, olen aina joutunut naurunalaiseksi, olen siitä joutunut hyvin kalliin hinnan jo maksamaan, pilkkaajanin nukkuvatkin enimmiten tuolla aidantakana. Kun aikanani minua hulluksi haukuttii, uskonikin takia, Jumala puhui minulle "Otan heitä pois". Minun lohtunani on vain olla jo luonnostaan sorrettujen, kiusattujen puolella, mutta syntiä en ole puolustamassa, vaan ihmistä, koska olen kuuluva heihin kiusatuihin ja sorretuihin itsekin.
aika.poika, häpeätkö sanoa, että olet homo?
Tuossa on muuten selittelyn makua, luuletko ettei meitä uskovia ole vihattu, syrjitty ja haukuttu ja meille naurettu, - Kyllä ja oiekin urakalla peitä on aina pilkattu kaikin tavoin, kuten SINÄKIN nyt teet.
Tajuatko, että sinä syyllistyt ITSE siihen, mistä muita syytät, sinä olet siis ihan yhtä paha kuin muutkin.
LAKKAA tekemästä itsestäsi uhria, se on ällöttävää ja marttyyrimaista, eikä tosiaankaan saa mitään sympatiapisteitä keneltäkään.
- jopotti
Niin, onhan niillä homoilla joka vuosi se "homo pride" (ylpeys)-kulkueet, minkähän takia ne on sitten niin hirveen ylpeitä?
- Häpeä jumalaton!
On hirveän väärin että vähemmistöt joutuvat anomaan syntisiltä ihmisarvoisuutta olemassa ololleen. Näin he kuitenkin vielä joutuvat tekemään ja se on sääli.
- Lopunajat
Nimenomaan YLPEYS oli saatanan pahin synti, miksi se lankesi, sama näyttää olla homoilla - Tuo pride(ylpeys) - kulkue kuvaa juuri sitä, ketä he palvelevat tekemällä syntiä Jumalan säätämystä vastaan.
- minä vaan
Mitä ihmisarvoisuutta homot tarvitsevat? enenpi huolestuttaa ettei köyhät saa ihmisarvoista elämää.
Lapsiperheiltä viedään leipää suusta, eläkkeet ovat vähäiset jne.
Homo ihmiset elävät tässä yhteiskunnassa ihan normaalia elämää, he ostavat samat päivittäis tavaransa ihan kuin kuka tahansa, käyvät asioimassa terveyskeskuksissa, käyvät uimassa jne. missä he mukamas ovat eri arvossa, kyllä on aika naivia tuollaiset että olisivat eriarvossa, toisiin ihmisiin nähden.- Tämä PAHA maa
Nimenomaan, jos eriarvoisista ihmisistä tässä maassa oikeasti puhutaan, on kyse köyhistä ja rikkaista ja siitä kuilusta joka vaan kasvaa ja syvenee näiden ihmisryhmien välillä.
Mutta kukaan poliitikko ei oikeasti välitä yhdestäkään köyhästä, vaalipuheista huolimatta. Kun nytkin annettiin työttömille 100 euroa korotusta työttömyyspäivärahoista, heiltä pudotettiin vähintään yhtä paljon muita tukia, koska tulot kasvoivat.
Voiko mitään enempi vääryyttä olla olemassakaan - toiseen taskuun laitetaan ja toisesta otetaan sama summa...
Kaikki vaan siksi, että poliitikot pääsisi mainostamaan omaa "hyvyyttään" kansakunnalle. - Häpeä jumalaton!
Tämä PAHA maa kirjoitti:
Nimenomaan, jos eriarvoisista ihmisistä tässä maassa oikeasti puhutaan, on kyse köyhistä ja rikkaista ja siitä kuilusta joka vaan kasvaa ja syvenee näiden ihmisryhmien välillä.
Mutta kukaan poliitikko ei oikeasti välitä yhdestäkään köyhästä, vaalipuheista huolimatta. Kun nytkin annettiin työttömille 100 euroa korotusta työttömyyspäivärahoista, heiltä pudotettiin vähintään yhtä paljon muita tukia, koska tulot kasvoivat.
Voiko mitään enempi vääryyttä olla olemassakaan - toiseen taskuun laitetaan ja toisesta otetaan sama summa...
Kaikki vaan siksi, että poliitikot pääsisi mainostamaan omaa "hyvyyttään" kansakunnalle.Hienoa "minä vaan", että homot ovat tasaarvoisia heteroiden kanssa. Silloinhan heidän ihmisoikeutensa ja oikeutetut vaatimuksensa ovat turhia, vai mitä.
>>homot elävät tässä yhteiskunnassa ihan normaalia elämää
- minä vaan
Minusta homot ovat ihan samassa gategoriassa kuin heterot. Mikä on sinusta sellaista mikä heidän kohdallaan on poikkeavaa?
Kysyn sinulta, miksi uskovia haukutaan täällä jatkuvasti, eikö heillä ole ihmisarvoa.
Homo nimenä on erottelu sukuopolisesta tilasta, samoin kuin hetero.
Uskovaa haukutaan hihhuliksi ja vaikka miksi. En ole missään nähnyt niin paljon haukuntaa kuin tällä foorumilla. Eli miksi täällä syytetään että homoja yksin oltaisiin haukkumassa, maailmaan mahtuu ihmisiä jotka haukkuu niitä jootka eivät mahdu omaan maailmaan ja pidä heistä, kuten esimerkiksi, homot ja uskovat. Näin se vain on. Joku tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.
Homot elää tasa-arvoista elämää ihmisinä muiden joukossa, jos joku heita haukkuu se on hänen murheensa. Heillä ei pitäisi olla mitään valittamista kun saavat samat palvelut kuin kuka tahansa heterokin. Minusta tämä yhteiskunta on alkanut tuomaan homoutta ja lesboutta esille liioitellun tavoin, pidetään marsseja ja joka paikassa mediassa on homo ja lesboilua. Koululaiset alkavat lesbeoilemaan koska ovat saaneet mallia, että se on nyt jotain suurta.
Tuntemani perheen lapsi joka on ihan normaali vilkas, oli saatu ns. "homoilusta" jotain viitettä, vaikka se olikin ollut poikien kohdalta leikkiä, mutta opettaja oli pitänyt puhuttelun ja kertonut mitä se tarkotitaa, olipa näille heteroille pojille jopa sanonut että homous on heidän kohdallaan ihan normaalia.
Tämä maailma kaipaa selväjärkisyyttä eikä sitä että joka paikassa ollaan homoja ja lesboja koska se ei voi olla vaikuttamatta lasten mieliin.
Homot ovat täällä keskellämme ja he elävät samojen sääntöjen alla kuin kuka tahansa meistä. Minä en ymmärrä että he tarvitsevat enemmän kun normaalit heterot.
Ei kaikki jotka täällä kirjoittelee ole uskovia ja helluntailaisia, on ymmärrettävä tuokin puoli ettei itse syyllisty mustamaalaamaan todellisia uskovia.
Tänne saattaa kertyä ihmisiä joilla ei oma uskonelämä ole kunnossa, ja se on valitettavaa, mutta tänne eksyy myös ihmisiä joilla on rivous päällimmäisenä.
Eli kaikkea mahtuu tännekin.
Itse en täällä enää viihdy, sillä tämä on likaisin ja inhottavin paikka minkä koskaan olen nänyt tai lukenut. Homot ovat yhtä tärkeitä Jumalalle ja tarvitsevat Jeesuksen armoa ja pelastusta. - l-h
aika poika--Vihjaatkos homoja vaikkapa Haavistoa pahatekijöihin? Suora vastaus sinulta, toivon niin.
suora vastaus sinulle--en ollenkaan ajatellut haavistoa,vaan yleensa pahantekijaa,joka laulun mukaan lopuksi kuitenkin joutuu maksamaan teoistaan...sooner or later God is gonna cut you down..
haavisto ei ole pahantekija ,vaan julkisen synnin tekija ja sen puoltaja.. veda itse loppupaatos asiassa.tuleeko rankaisu ,vai ei?
mutta viela on Armon ja parannuksen mahdollisuus haavistollekkin..- l-h
.minä vaan
Homot ovat yhtä tärkeitä Jumalalle ja tarvitsevat Jeesuksen armoa ja pelastusta.
ihan oikein samalla viivalla olemme ... homot ja ei homot mutta synti on pantava pois ,ja tultava Armon alle...
julkinen synti ei ole mahdollista ,ja Armo samanaikaisesti... jommasta kummasta on luovuttava.valinta on ihmisen..
Jumalan puolelta OVI on auki..syntinsa tunnustavalle..ja katuvalle.. - aika.poika
l-h kirjoitti:
.minä vaan
Homot ovat yhtä tärkeitä Jumalalle ja tarvitsevat Jeesuksen armoa ja pelastusta.
ihan oikein samalla viivalla olemme ... homot ja ei homot mutta synti on pantava pois ,ja tultava Armon alle...
julkinen synti ei ole mahdollista ,ja Armo samanaikaisesti... jommasta kummasta on luovuttava.valinta on ihmisen..
Jumalan puolelta OVI on auki..syntinsa tunnustavalle..ja katuvalle..Kyllä homo voi olla homo, kukas sitä voi kieltää Jumalan luomaa olemasta olosta.. Enhän ainakaan ole syntiä ollut hyväksymässäkään ja jos puollan sortamista, on joku jo minusta akan miehestä homoa tekemässä, sellainen on uskovakin luuloineen.
Kiitos tuosta Cashin laulusta, en kyllä siitä viisastunut kun oppimattomana en hallitse kieliä
Miksei uskova huolehdi tuosta rikkauksistaan, vaan suosii ja puolustelee rikkauttaan. Suomessakin on paljon rikkaita uskovia ja kun tunnemme kuinka Jeesus suhtaantui rikkaisiin, miksihän uskovat eivät sellaisesta pidä huutoa? Kun olen kysellyt heillä, ei monellakaan käy mielessäkään se että on rikas ja vaikka Jeesus ei ole rikkaiden ystävä ainakaan mielellään, sehän ilmenee raamatusta ainakin. Omaisuus ja tavara pitäisi mielestäni ollakin huudon aihe, eikä syyttömät homot.
Tapsa muistuttaa tyylitään Jonnya, joten jos siellä lännemailla olet päässyt vaikka rikastumaan, niin tuossa laulun lopussa olemme kaikki yhtä paljaita omaisuuksista ainakin. - aika.poika
aika.poika kirjoitti:
Kyllä homo voi olla homo, kukas sitä voi kieltää Jumalan luomaa olemasta olosta.. Enhän ainakaan ole syntiä ollut hyväksymässäkään ja jos puollan sortamista, on joku jo minusta akan miehestä homoa tekemässä, sellainen on uskovakin luuloineen.
Kiitos tuosta Cashin laulusta, en kyllä siitä viisastunut kun oppimattomana en hallitse kieliä
Miksei uskova huolehdi tuosta rikkauksistaan, vaan suosii ja puolustelee rikkauttaan. Suomessakin on paljon rikkaita uskovia ja kun tunnemme kuinka Jeesus suhtaantui rikkaisiin, miksihän uskovat eivät sellaisesta pidä huutoa? Kun olen kysellyt heillä, ei monellakaan käy mielessäkään se että on rikas ja vaikka Jeesus ei ole rikkaiden ystävä ainakaan mielellään, sehän ilmenee raamatusta ainakin. Omaisuus ja tavara pitäisi mielestäni ollakin huudon aihe, eikä syyttömät homot.
Tapsa muistuttaa tyylitään Jonnya, joten jos siellä lännemailla olet päässyt vaikka rikastumaan, niin tuossa laulun lopussa olemme kaikki yhtä paljaita omaisuuksista ainakin.no nyt jäi se laiulun linkki, tässä...http://www.youtube.com/watch?v=jVGoQs-mSic
- Evankeliumista ELÄMÄ
aika.poika kirjoitti:
Kyllä homo voi olla homo, kukas sitä voi kieltää Jumalan luomaa olemasta olosta.. Enhän ainakaan ole syntiä ollut hyväksymässäkään ja jos puollan sortamista, on joku jo minusta akan miehestä homoa tekemässä, sellainen on uskovakin luuloineen.
Tapsa muistuttaa tyylitään Jonnya, joten jos siellä lännemailla olet päässyt vaikka rikastumaan, niin tuossa laulun lopussa olemme kaikki yhtä paljaita omaisuuksista ainakin.Jumala voi antaa kenelle tahansa rikkautta, eikä se ole mikään synti, jos se ei ole sen ihmisen sydämen asia se raha.
Jumala on antanut useille uskovilleen paljon rahaa mm Aabraham, Iisak, Jaakob, Daavid, Salomo, Joosef, Job olivat kaikki aivan silmittömän rikkaita, mutta se omaisuus ei ollut heille kovin tärkeää, vaan Herra oli jokaiselle heille ehdottomasti kaikkien tärkein.
Tunnen tänäänkin paljon rikkaita uskovia, mutta eivät käytä rahaa niinkään itseensä kuin lähetysmatkoihin, itsekin teen samoin.
Raha on vaan väline, jolla voi tehdä muille ja itselle hvyää matkustamalla eri maihin kertomaan Evankeliumia, siitä saa itselleenkin niin paljon ilo, kun näkee muiden pelastuvan ja näkee elämien muuttuvan. On etuoikeus saada tehdä Jumalan johdatuksessa työtä tässä maailmassa. - aika.poika
Evankeliumista ELÄMÄ kirjoitti:
Jumala voi antaa kenelle tahansa rikkautta, eikä se ole mikään synti, jos se ei ole sen ihmisen sydämen asia se raha.
Jumala on antanut useille uskovilleen paljon rahaa mm Aabraham, Iisak, Jaakob, Daavid, Salomo, Joosef, Job olivat kaikki aivan silmittömän rikkaita, mutta se omaisuus ei ollut heille kovin tärkeää, vaan Herra oli jokaiselle heille ehdottomasti kaikkien tärkein.
Tunnen tänäänkin paljon rikkaita uskovia, mutta eivät käytä rahaa niinkään itseensä kuin lähetysmatkoihin, itsekin teen samoin.
Raha on vaan väline, jolla voi tehdä muille ja itselle hvyää matkustamalla eri maihin kertomaan Evankeliumia, siitä saa itselleenkin niin paljon ilo, kun näkee muiden pelastuvan ja näkee elämien muuttuvan. On etuoikeus saada tehdä Jumalan johdatuksessa työtä tässä maailmassa.Noi e rikkaat puolustelee, mutta eivät saa puolustella kun elämänkirjat avataan.kerran, siellä viimein heille avautuu totuus.
Jeesus ei suosinut rikkaita ja hänelle annettiinkin valta isältä. Jeesus muuttikin Isä Jumalan rikkaiden suosimiset ja tuli köyhien puolelle, kehoitti rikkaita luopumaan liiastaan ja jakamaan köyhille ja se on totta. Jeesus halusi että kaikilla olisi hyvin, ei nälkää, ei vilua, ei puutteessa elämistä. Nykyajan uskovat matkustelevat vain lomille elelän aurinkoihin, hemmottelevan lomillaan vain itseään. Pitää olla huvila, pari autoa komeasa talossa ja niin poispäin. Ihmisiä kuoleekin miljoonittain aliravitsemuksen takia nälkään vuosittain. kenen on vastuu? Uskovien on nyt vastuu, miten ottavat vastuuta kun ei heillä toimi omatunto paatumuksen takia. On onneksi uskovia jotka tottelevat Jeesuksen opetuksia. Jeesus oli todellisuudessa rikkaita vastaan eikä suosinut ainakin yhdessä raamatun paikassa heitä seuraansa ja se tarkoittaa silloin koko totuutta raamatussa. Rikkaus ja usko Jeesukseen eivät kuulu siis yhteen. Ihanne uskovan täytyisi tuntea syyllisyyttä rikkauksistaan, silloin hänellä olisi se oikea mielenlaatu ja mahdollisuus pelastumiseenkin.
- lannenhunttari
aika poika--Tapsa muistuttaa tyylitään Jonnya, joten jos siellä lännemailla olet päässyt vaikka rikastumaan, niin tuossa laulun lopussa olemme kaikki yhtä paljaita omaisuuksista ainakin.
ehei 6 henkinen perhe ja 1 tienannut---ei ole ollut rikastumisen pelkoa..
vaan toimeen on tultu..elakepaivilla vihellellaan..raha ei nayttele suurta osaa , tarpeellista on tietenkin..just 3 viikon perasta hawajille aurinkoon...
d-vitamiinia auringosta ja suolavetta iholle..
ja sitten alkaakin nallekarhujen kevatmetsastys..jotta kiireita pitaa tere l-h- aika.poika
Aloin sitten ihan turhaa epäilemään, luullen että siellä kultaa vuollaan Lännen mailla..
Jumala ei siunaa koskaan muuten rikastumista, se on rikkaiden valhe ainoastaan. Jumala ei voi olla kaksimeilinen asiassa, sama sille mitä V.liitto kertoo, nyt meidän on uskominen Jeesukseen koska hänellä on annettu kaikki valta ainoastaan.
Rikastua jos kuka tahtoo, on siihen aina sillä ihmisellä vain siihen oma halu, en väitä että olisi kuitenkaan perkeleestä.
1. Tim. 6:9
Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen.
- l-h
missa on sinun sydamesi.. siella on sinun rikkautesi...
on toki rikkaita uskovia ihmisia,ei rikkaus ole pelastumisen este...se voi sitakin olla toisille...vrt..luukas 1723 Mutta tämän kuullessaan hän tuli kovin murheelliseksi, sillä hän oli sangen rikas.
24 Kun Jeesus näki hänen olevan murheissaan, sanoi hän: "Kuinka vaikea onkaan niiden, joilla on tavaraa, päästä Jumalan valtakuntaan! - aika.poika
Matt. 19:24
Ja vielä minä sanon teille: helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
Kertokoon tuo jae puolestaan..Kerta kamelikaan ei mene neulansilmän läpi (varmasti ei mene), mites rikaskaan siloin menisi taivaaseen? Tuo jae on kauhistus juuri rikkaille.
Homo ei pysty homouttaan niinvaan jättämään, siksi Jeesus ei siitä maininnutkaan. Taasen rikas pystyy rikkautensa varmasti jättämään. Rikkaat ovatkin sitten muka pätemässä ja homoja tuomitsemassa, rikas lisäksi yleensä tuomitsee muutenkin helposti, köyhä on jo luontojaan nöyrä. - Gustav Von Trier
Toivottavasti en koskaan joudu kohtaamaan helluntaiseurakuntaan kuuluvia ihmisiä. Sairaampaa ja häiriintyneempää sakkia on vaikea kuvitella.
- Lopunajat
Ei täällä kaikki hellareita ole tai muita uskovia, kuten ehkä huomasit.
Nimenomaan jumalattomiakin roikkuu näillä sivuilla vähän liikaakin ja heidän puheensa ovat aivan fyysisesti oksettavia.
Siis niistä tulee ihan konkreettisesti niin paha olo, että pitää käydä oksentamassa.
Eli tosiaan, jos olet homojen fanittaja, voimme sanoa sinulle, että meillä on täsmälleen samat ajatukset teistä: Sairaanpaa ja häiriintyneempää sakkia saa hakea kuin homot. - älä pakota itseäsi
Ja pyh täällä on valtosa jumalattomia, sitten uskovia vähän joka seurakunnasta. En tiedä kun yhden helluntailaisen, hän on kyllä ihan ok. Ei pidä yleistää - täällä voi näköjään käydä ihan kuka tahansa, kuten sinäkín.
Minäkin luulin aluksi, että täällä olisi vain uskovia, kunpa niin oliskin, niin ei olisi mitään kiistoja, ei ainakaan näin paljon. Te jumalattomat tuotte aina riidan keskuuteemme rupeammalla haukkumaan meitä ja sitten sanotte, että me täällä tappelemme. Aika hassua käytöstä.
- l-h
Minäkin luulin aluksi, että täällä olisi vain uskovia, kunpa niin oliskin, niin ei olisi mitään kiistoja, ei ainakaan näin paljon. //
jakissan viikset...voe tokkiinsa kissan hannan vetoa kaydaan siita kuka on tosi uskovainen ,tai uskovainen ilman --tosi- sanaa.. ja onko Jumala yksi -kaksi- kolme-tai mitavaan..?
ja aina kuuma on kaste-asia,valmista ei tule.. ja se ollaanko syntisia,vai vallan synnittomia -niitakin kuuluu olevan..
etta kylla jutun aihetta riittaa ihan maailman tappiin saakka,,uskovaistenkin kesken.
jatkakaa -sanottiin armeijassa.. - Amen_amen
http://www.danoah.com/2011/11/im-christian-unless-youre-gay.html
Suosittelen kaikkia englannin kieltä osaavia tämän lukemaan.
Kirjoitus ei sorsi kristittyjä tai muita uskovaisia, vaan pyytää rakastamaan uskon oppien mukaan - tuomitsematta. Tuomitseminen on Jumalan tehtävä, ei meidän kanssaihmisten.
Se joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen herjan, vai mitä? - Anonyymi
Synnin sanominen synniksi ei ole tuomitsemista, vaan puhumista siitä minkä Jumalan sana tuomitsee.
Jos minä sanon sinulle: "Et saa ajaa 100 km/h nopeusrajoitusosuudella yli 100 km/ h edes ohitusvaiheessa, niin minähän en tuomitse." Vaan puhun mitä liikennelaki sanoo. Olet syyllinen jos ajat ylinopeutta. Tuomio: Sakot, ajokortti 'hyllylle'...
Homous on syntiä. Siinä elävä ja sitä harjoittava tekee syntiä ja on Jumalan lain pohjalta syyllinen Jumalan lain rikkomiseen. Hän on sen tähden menossa kohden tuomiota: Helvetti.
Mutta homoudessa elävällä on yksi mahdollisuus. Löytää Jeesus ja Hänen verensä kautta saada kaikki syntinsä anteeksi ja löytää tie Taivaaseen. Jeesus vapauttaa synnin vallasta.
Tee parannus ja usko evankeliumi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550