Onko pomolle pakko antaa?

sitä saa mitä tilaa

Olen 26- vuotias nainen ja olin yli vuoden työttömänä, kunnes syksyllä sain todella hyvän paikan, joka vastaa AMK-tutkintoani, on haasteellinen ja vaihteleva. Yrityksen omistaa n 50v mies, joka on erittäin pidetty, taitaa puolet naisista (9 kpl) olla pomoonsa ihastunut. Työpaikkamme ilmapiiri onkin tämänkin takia "kilvoitteleva". Kyllä, myös minä haluan pelata pomon kanssa, flirttiä ja muuta mukavaa.

Pikkujouluissa joulukuussa yllättäen sain flirtille (silmäniskuja, vihjailuja yksinäsistä illoista) vastakaikua, muiden jo lähtiessä tylpaikalta ravintolaan pomo tarttui toimistossani takaapäin kiinni rinnoistani ja tökki lantiollaan takamukseeni. Eihän siinä mitään, kiihotuin itsekin ja seksille homma kääntyi, vapaita ihmisiä molemmat.

Tuon jälkeen seksi on jatkunut, tammikuussa pomon huoneessa, johon kutsusta menin, olen harrastanut seksiä jo 4 kertaa. Eikä siinä mitään pahaa itsessään, ihanaa ja minutkin huomioivaa toimintaa.

Kertaakaan hän ei kuitenkaan ole puhunut asiasta, ei pyytänyt ulos eikä muutakaan, ikäänkuin hän olettaa, että kun tulen hänen huoneeseen "palaveriin", palaveri on kunnon puolen tunnin nainti ilman sen kummempaa puhumista.

Tuo alkaa ärsyttää, tätäkö tämä työurani on sitten tässä talsosa. Eihän tämä kiusaamista ole ja itsehän tätä olen halunnut. Mutta mitä jos (kun!) joku päivä kieltäydyn, tuleekohan potkut ja kylmeneeköhän ilmapiiri. Kertokaa, miten saan tämän loppumaan ilman että se vaikuttaa työsuhteeseeni. Pitääkö valehdella joku kerta seurustelemisesta?

3

423

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiallista kohtelua

Kannattaa vihjailla seurustelun aloittamisesta pomon kanssa tai kutsua hänet jonnekin työajan ulkopuolella. Työpaikka voi vaarantua, mutta luultavasti saat hyvän työtodistuksen, jos lähestyt asiaa myönteistä kautta. Jos valehtelet seurustelevasi, saatat pahimmassa tapauksessa vaikuttaa laskelmoivalta pomon hyväksikäyttäjältä.

• että näin

Minulla oli myös kerran todella seksikäs mies esimiehenä.Hän omisti firman.

Käytiin kaikki kuumina.Huomiosta kilpailtiin.Hän osasi flirtin.Oli nuorten tyttöjen ensi rakkaus.

Himon herättäminen oli hänen keino saada meidät tekemään enemmän töitä.Kiimaisena ja onnellisena jaksaa paremmin.

Miehet käyttävät tätä aika paljon, kun käyttävät naista hyväkseen.

En ole helppo nakki joten ei tullu pantua.Työpaikka tosin meni!

• Saraste

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2660
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      489
      1592
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1314
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      289
      1257
    5. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      58
      893
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      756
    7. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      35
      705
    8. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      48
      694
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      684
    10. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      32
      653
    Aihe