Olipa eka ja vikakerta ku tohon puljuun mään.Vartia liimantu kiinne ku pikaliima,jäi hänelt pullat ja kahvit varmaan kesken,seuras ku hai laivaa, jos asiakas on hieman erillaisen näköne ku tää kys.oleva vartijan jolppi,ni eix helwetti hänel oo muuta tekemistä!!!!.On varmaan jäänt kansa-oppikoulu kesken,hitotti tilanne!!.No,saapi koht kysees oleva kauppa miulta kunnon asiakaspalautteen.T:punaset hiukset.
Niskan s-market.
30
1939
Vastaukset
- jyrämies
Pihantalvihoitoon otettu mallia svetogorskista.
- Rehti.
Toiset vaan on niin rikollisen näköisiä!
- ValdoN
Juu huono on kauppa ja rasistinenkii ku myö ei saaja tehä ostoksii niinkuin meijän kulttuuris on tapa.
- NADJA,,,
Vastahan se julkaistiin kun "teikäläiset" kävivät kaupassa !! Hameen alta 14 kahvipakettia 4 öljykannua ja ym. ym. Sinne sitä tavaraa mahtuu! Ei ihme jos vartia "liimaantu" perään?
- Red Hair
Huom!!!Olen aivan perus suomalainen,koht 53vuotta tääl asunut,veron maksaja,en ole "heikäläisiä",vitutti vaan se tapaus,jos hänel,siis vartialla ei olt muuta tekemistä ku......hittojos ulkonäköni,siis hiusten värini jotn vituttaa,ni se on häne asiansa,kele!!!!
- kanssasyytön
Red Hair kirjoitti:
Huom!!!Olen aivan perus suomalainen,koht 53vuotta tääl asunut,veron maksaja,en ole "heikäläisiä",vitutti vaan se tapaus,jos hänel,siis vartialla ei olt muuta tekemistä ku......hittojos ulkonäköni,siis hiusten värini jotn vituttaa,ni se on häne asiansa,kele!!!!
Ei se varmaa siusta johtunut,kyseinen mies vartija on vaan vähän enemmän aktiivinen. Kiihyttelee ihmeellisesti siellä hyllyjen välissä ja sit yhtä äkkiä sinne ulko-ovelle pälyilemään.
- kanssasyytön
Red Hair kirjoitti:
Ei se varmaa siusta johtunut,kyseinen mies vartija on vaan vähän enemmän aktiivinen. Kiihyttelee ihmeellisesti siellä hyllyjen välissä ja sit yhtä äkkiä sinne ulko-ovelle pälyilemään.
- Red Hair
kanssasyytön kirjoitti:
Kiitti kommentistasi,kerrankin asiallinen.Ei mitään hölynpölyy.
- hyvä kun vahditaan
Ihan hyvä kun on vartija jatkuvasti paikalla.Eipä näy pentuja vetelehtimässä ja syleksimässä asiakkaiden kintuille. Vanhassa paikassa livetti niin hitosti, ettei meinannut siinä räkälammikossa päästä kauppaan.
- banaania kainaloon..
parhaat naurut saa banskut omaava nais vahti :) kjäh kjäh....herrajumala
- nätti vartija
hitto kun ei tuo kulmien s-marketin kaunis vaalea vartia minuu seuraile.
- ??????????
Ei ole näkynyt vähään aikaan sitä kulmien s-marketin vaaleaa vahtia :(
Pettyny monesti kun joku ruma mies vaan siellä pyörimässä.
- mut ei seuraa?
Se muuten älähtää kehen kalikka kalahtaa.
miuta ei häiritse vaikka vartija seurais. - EVP
On noloa, ainakin itsestä, jos vartija seurailee mitä teet kaupassa. Tulee olo, että sinut on leimattu potentiaaliseksi "rosmoksi" vaikka itse tiedät, ettet ole ottanut- etkä ole aikeissa ottaa mitään.
Vartija on epäonnistunut työssään, jos hänen "seuraamisensa" havaitaan. Ammattilainen tekee työnsä huomaamatta niin, ettei kaupan asiakkaille tule tunnetta, että heitä tarkkaillaan.
Vuosien kokemuksella voin sanoa, että suurin ryhmä, joka pyrkii leimaamaan toisia epärehelliseksi ovat niitä jotka itse ovat epärehellisiä. Moni ns. rehellinen toisten leimaaja on myöhemmin joutunut itse "rysän päältä" kiinni.- Pamppuva
EVP= Ei Valittu Poliisikouluun?
- meikäläisiitaas
Nolattiin vartija joka kyttäs niin että mätettiin tavaraa taskuun niin että vartija näki ja sit oisen hyllyn takana mätettiin tavarat pois...huvitti kun mentiin kassalle ni vartija ui ryysyihin ja tutkimusta tekemään...olipas nolo kun ei mitään löytynytkään...tajusi itsekkin tulleensa jymäytetyksi vaikka juntti olikin! lol!
- öiubj.m,hnk
Ei vartiat rehellesiä ihmisiä häiritse. Jos vartia seuraa silloin tietää olevansa bodyquardin matkassa - rinta rottingille!
- Taiteiliaopiskelia
Mikä hemmetin vartia, onko se Imatran murretta ?
- T.Eppo
Irokeesi vartijalla on muuten aikas tyhmännäköinen...
- vilkuti,,,
Eikä ole ! ja se on ihan huippumukava kaveri,,,, meille rehellisille :)
- :)söpö
Miusta komee ;)
- jaska k
oletko ihan varma että se vartija juuri sinua henkilökohtaisesti väijyi, vai ettei vaan olisi kierrellyt kaupassa niinkuin vartijat usein ainakin citymarketissa ja prismassa tapaavat tehdä? ahdistaako järjestystä ylläpitävän henkilön läsnäolo sinua? tutkiko vartija sinun taskusi? tuliko vartija kovistelemaan sinua??
- Serihvi -70
Tehhääs nyt jtn selväksi ns. tavallisille ihmisille vartijan työstä (itse edustin ko. ammattiryhmää)
Ekaksikin: s-marketin KOKOISESSA myymälässä tulee aika nopeesti seinät vastaan kun siellä pyöritään (joissain kohteissa ehkä täytyy olla kokajan myymälässä ja joissain ei tarvitse olla kokoaikaa jne, riippuu paikasta ja sopimuksesta)
Jos se vartija käpyttelee sitä persereijän kokosta puljuu ympäriinsä niin todennäköisesti osut hänen reitilleen enemmän kuin 2 kertaa. Se ei tarkoita että hän vahtaisi juuri sinua tai ketään, kohan koittaa kuluttaa aikaa. Todenäköisesti vartija ei edes huomaa ajatella että on tullut juuri sinua vastaan / kävellyt perässä jo monesti. Sinusta se saattaa tuntua vahtaamiselta muttei sitä läheskään aina ole.
Paikallaan pönöttäminenkin kun tuntuu tyhmältä. Ja sitten täällä liikkuu että "siinä se pönöttää oven/kassan tms edessä/takana/vieressä.
Me koitamme vain tehdä työmme.
Ja siihen kommetin että vaksi on epäonnistunut jos on tullut huomatuksi, pikku vinkki: jos vartijaa ei näy olet silloin todennäköisesti tarkkailun kohteena etkä silloin jos se raukka marhaa vailla päämäärää ties monettako tuntia edestakas sitä myymälää.
Että näin.
Nim. 90-luvun serihvi- tyttö serihvi
juu ja sitten on niitä kertoja kun pitää itsensä esillä, kun tietää sen toivivan kuin valkosipuli... eli ennealta ehkäisevänä ! =D
- vartojoitava
Oliko se naisvartija? Se on aika ihana.
- Up
Nostatusta
- Gynegologi (.)
vartijat menivät muutama
vuosi sitten aika pitkälle
selvitellessään
myymälävarkautta, kertoo
Ilta-Sanomat .
Lehti kertoo asiakkaasta,
joka oli poistumassa
myymälän ovesta, kun
hälytin alkoi piipata. Vartija
ilmestyi paikalle ja vei hänet
takahuoneeseen, missä hänet
ja hänen tavaoroitaan
skannaattiin hälyttimen
löytämiseksi.
Ensin vartijat tutkivat takin,
sitten he pyysivät asiakasta
vähentämään vaatteita.
"Minulle toisteltiin, että
koska laite piippaa, minun
on täytynyt viedä jotain",
asiakas kertoo IS:lle.
Asiakas ei järkytykseltään
osannut pistää vastaan, ja
lopulta hänet riisutettiin
alastomaksi ja tivattiin, mitä
hän on vienyt.
"Hankitaanko paikalle
gynekologi tekemään
sisätutkimus?" hän kertoo
IS:lle pohtineensa.
Paikalle tuli yhteensä neljä
vartijaa. Lopulta joku
vartijoista kaiveli vielä
asiakkaan laukkua, mistä
löytyi ikivanha hälytystarra.
Vartijat jättivät naisen sen
jälkeen rauhaan. - Ammatinvaihtaja
Joko Vartijoiden nettoansiot on nousseet yli 1000 Euroon kuukaudessa verojen maksun jälkeen?
- läl
taidat elöä vielä -80 luvulla...
- stevardis
Taitaapi vartijoiden peruspalkka/lähtöpalkka olla jo yli 2000e/kk (sis. lisät)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202212Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi492120Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301999Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741346
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33724