Voiko ihanammin päivä enää alkaa...

Tuskin...

Heräsin viitisen minuuttia sitten. Katsoin lämpömittaria, 11 astetta pakkasta, huh-huh, tuonnekko pitäisi lähdetä, ei kiitos. Varsinkin kun on kankkunen, mielummin takaisin nukkumaan. Onneksi muut käyvät töissä ja maksavat veroja, ei tarvitse vuokraa, elatusmaksuja ja omaa elämistään maksaa. Nyt takaisin nukkumaan, työn iloa muille...

48

297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hih-hh----

Ilonsa kullakin...Parempi onkin kaltaisesi pysyä pumpulikääreessään sängynpohjalla...ne on eri miehet jotka menee ja tekee...:::)))

• Kiire vituttaa

Vapaa-aika on iso ilo, kiire taasen vähentää elämisen laatua.

• maunoooo.....

joo, pysy sinä vaan korkeereunasessa...heh-heh, jospa se äitee tuo kohta maitopullon suuhun , vai huvituttiko ois vuorossa...heh-heh , sinnehän ne pikkuset kuuluu peiton alle lämpimään, onhan se -11 ihan liikaa nappuloille. Ei muuta kun peittoo korville, kyllä mammas kohta tulee kuivaa vaihtamaan heh-hee....

kahtelet ikkunasta kun miehet mennee töihiin...

• iloinen työtön

Joo te kaksihan voittekin sitten lähteä parilla eurolla firman h.uoraksi, kuuntelemaan kun pomo vittuilee 8-16. Taidanpa tästä minäkin kääntää kylkeä ja jatkaa nukkumista. Menkää te töihin, niin mun ei tarvi!

• onnellinen duunari..

""Joo te kaksihan voittekin sitten lähteä parilla eurolla firman h.uoraksi""

No en minä huoraksi itseäni tunne vaikka saan 23 euroa/tunti. Vaikka joskus olisikin ihan mukava jäädä sängynpohjalle niin mielummin töihin. En tiedä miksi sinä kahdella eurolla menisit. Pyytäisit nyt edes asiallisen palkan. Vai onko jokin syy siihen ettet saa palkkaa???. No siihen auttaa kyllä TE-tomiston aktivointi ja kurssitusjärjestelmä.

• Näin on

Aloittajalla on juuri oikea asenne, kannatan! Mitä järkeä on tehdä viisi päivää viikossa töitä että viikonloppuna pääsee kauppakeskukseen ostamaan tarpeetonta roinaa?! Sekö on elämän tarkoitus, kodin täyttäminen roinalla, aina pitää ostaa uutta, vanha heitetään pois?

• *tun Älliö

Ei mitään!

Noudatetaan hei kaikki aloitajan esimerkkiä ja jäädään kotiin "viisaasti" makaanaan.

Rahahan kasvaa puussa, mannaa sataa taivaalta, sähköä tulee töpselistä, joulupukki tuo lahjoja ja valtio maksaa verot.

• -------------

Tähän on pakko sanoa, että kaiken herjan ja surkean vitsin vääntämisen joukossa harvinaisen asiallinen kommentti.
        Olen itse nyt töissä, ollut jo reilut puoli vuotta koulun jälkeen.

Koulun aikoihin nimenomaan vaivasi mieltä se, ettei ollut rahaa ostella hetken mielijohteesta "kaikkea kivaa". Sitten päädyin lähes puoleksi vuodeksi työttömäksi koulun jälkeen, ja vitutus oli käsin kosketeltavaa; tämänkö saan koulunkäynnistä palkaksi, kroonisen rahattomuuden?

Sitten sain töitä ja rahatilanne normalisoitui sellaiseksi, että käytännössä aina jäi rahaa yli. Kuin myös nyt. Ostelin levyjä, vaatteita ynnä muuta pientä roinaa. Jonkin aikaa kesti, sitten tuli fiilis, että mikä tässä hamstraamisessa oikein on niin "siistiä"? Roinaa kertyy ja yksittäistä tavaraa ei juuri koskaan muista, milloin viimeksi käytti.

Less is more. Todellakin. Paradoksihan tässä on se, että tarve katoaa mahdollisuuden myötä. Mieltä ei siis tosiasiassa vaivaa se, ettei ole rahaa turhuuksiin, vaan pikemminkin se, ettei ole edes teoreettista mahdollisuutta hamstrata turhuuksia. Jo pelkkä tietoisuus siitä, että halutessaan voi jotain hankkia, riittää.

• more is safetyness..
        ------------- kirjoitti:

Tähän on pakko sanoa, että kaiken herjan ja surkean vitsin vääntämisen joukossa harvinaisen asiallinen kommentti.
        Olen itse nyt töissä, ollut jo reilut puoli vuotta koulun jälkeen.

Koulun aikoihin nimenomaan vaivasi mieltä se, ettei ollut rahaa ostella hetken mielijohteesta "kaikkea kivaa". Sitten päädyin lähes puoleksi vuodeksi työttömäksi koulun jälkeen, ja vitutus oli käsin kosketeltavaa; tämänkö saan koulunkäynnistä palkaksi, kroonisen rahattomuuden?

Sitten sain töitä ja rahatilanne normalisoitui sellaiseksi, että käytännössä aina jäi rahaa yli. Kuin myös nyt. Ostelin levyjä, vaatteita ynnä muuta pientä roinaa. Jonkin aikaa kesti, sitten tuli fiilis, että mikä tässä hamstraamisessa oikein on niin "siistiä"? Roinaa kertyy ja yksittäistä tavaraa ei juuri koskaan muista, milloin viimeksi käytti.

Less is more. Todellakin. Paradoksihan tässä on se, että tarve katoaa mahdollisuuden myötä. Mieltä ei siis tosiasiassa vaivaa se, ettei ole rahaa turhuuksiin, vaan pikemminkin se, ettei ole edes teoreettista mahdollisuutta hamstrata turhuuksia. Jo pelkkä tietoisuus siitä, että halutessaan voi jotain hankkia, riittää.

No kyllä sille ylimääräiselle rahalle löytyy pikkuhiljaa käyttöä kunhan totut työelämään järkevämpääkin käyttöä kuin CD levyt ja muu roina. Esimerkiksi sen asunnon hankkiminen joka turvaa sinun ja tulevan perheesi tulevaisuuden. Kunhan hieman kasvat niin ymmärrät pointin.

• hä3
        *tun Älliö kirjoitti:

Ei mitään!

Noudatetaan hei kaikki aloitajan esimerkkiä ja jäädään kotiin "viisaasti" makaanaan.

Rahahan kasvaa puussa, mannaa sataa taivaalta, sähköä tulee töpselistä, joulupukki tuo lahjoja ja valtio maksaa verot.

Mistä se paperi sitten tulee?

• joooojoooooo
        more is safetyness.. kirjoitti:

No kyllä sille ylimääräiselle rahalle löytyy pikkuhiljaa käyttöä kunhan totut työelämään järkevämpääkin käyttöä kuin CD levyt ja muu roina. Esimerkiksi sen asunnon hankkiminen joka turvaa sinun ja tulevan perheesi tulevaisuuden. Kunhan hieman kasvat niin ymmärrät pointin.

Saa hieman kasvaakin siihen mennessä että talo on maksettu.. 60 vuotiaana? Sitte on hyvä ruveta vasta elelemään ku monet ei elä edes 5 kymppiseksi.
        Turvaa ja turvaa..

• 3-miljon säästö aika
        hä3 kirjoitti:

Mistä se paperi sitten tulee?

Museoviraston väestä jo kymmen reipasta konservaria sai kenkää ikilomalle, ja vielä 30 kolmekymmentä yt-neuvottelee saavatko hekin sen iki-loman

• :::::,,,,,,,,,,,,,,,

Ei vaan se "elämänne tarkoitus" on maata paskaisessa vuokra-asunnossa ootellen tukia ja avustuksia...::))))
      Ei kelpaa ainakaan minulle elämän tarkoituksesi, joo kohta iltavuoroon, omalla autolla oman taloni pihasta, pakkaset ei haittaa,uuni lämpiää pakkasellakin....)))ompahan virkistävää vaihtelua, kuten Suomen talveen kuuluukin...
      Sitten keväällä taas etelän aurinkoonpariksi viikoksi koko perhe, nauttimaan hieman erilaisista säistä a ympäristöstä.
      HYvä että itse näette työttömyydessä hyviä puolia, juurihan olitte toisessa ketussa vaatimassa työssäkäyvien paikkoja itsellenne.::))

• Näin on

Ei minulla ainakaan ole paskaista asuntoa vaikka vuokralla asunkin, neliöitäkin on ihan tarpeeksi, iso kaksio. Etelänmatkojen takiako sinä käyt töissä, siinäkö on elämän tarkoitus?

• Ei maksa mitään

Sinä raukka käyt töissä ja annat tilipussisi vaimollesi jotta hän sinun pussisi tyhjentää. Minä saan ilmaiseksi naisia!

• ::::::====
        Ei maksa mitään kirjoitti:

Sinä raukka käyt töissä ja annat tilipussisi vaimollesi jotta hän sinun pussisi tyhjentää. Minä saan ilmaiseksi naisia!

Satun olemaan nainen , ja tilipussini pidän kyllä ihan itse, tosin mieheni tuo puolella pulleamman tilipussin .....rahaa riittää sopivasti kaikkeen.

Ja miksikö käyn töissä.....Miten tuollaista edes joku kysyy, miksi normaali, terve , työkykyinen ihminen ei kävisi töissä::??

Makailu kotona ei vaan kiinnosta, myyn koulutuksella hankkimaani ammattitaitoa ja osaamista työnantajalle, jolta saadulla palkalla voin elää mieleistäni elämää , (ok-talo, oma auto, etelänmatkat, harrastukset, lasten menot ym)

En jäisi kotiin peiton alle, nautin työstäni ja elämästäni, en halua elää yhteiskunnan almujen varassa kuten aloittaja!

• tms.

taidat olla ilmeisesti somali tms.

• Hai vaan

Olen valkoinen mustalainen!

• hyvä näin

Olen äskettäin jäänyt työkyvyttömyyseläkkeelle, työvuosia takana 37 v. Viimeiset 16 v. kuljin polkupyörällä töihin säällä kuin säällä, matkaa oli yhteen suuntaan 6 km. Itä-Suomessa kun asun niin täällä on kovatkin pakkaset. Pakko oli vaan lähteä ja oli tiukkaa tahkoamista aamutuimaan. Heräsin joka aamu 4.20 ja lähdin polkemaan 5.10. kun klo 6 alkoi työt.Kunto oli hyvä ja virkeä aloittaa päivän urakointi. Hiki tuli jäykällä pyörällä polkiessa jopa 35 asteen pakkasessa, ei paleltanut. Tykkäsin käydä töissä. Nyt nautin tästä elämäntilanteesta ettei tarvitse lähteä kun ei enää terveys kestä työntekoa. Turhaa ivata ja pilkata ketään kun ei tiedä ihmisen taustaa minkä takia on työtön. Kenenkään kohdalla ei ole menestys satavarmaa. Elämän tilanne voi muuttua äkkiä.

• Tavoitteista totta

Hauskaa päivää vain aloittajalle.

Minun puolestani saat jatkossakin kääntää kylkeä kaikessa rauhassa - MUTTA - sopisiko, että ihan itse rahoittaisit tuon elämisesi.
      Minä en tee töitä sen takia, verorahani menevät työhaluttomien elättämiseen.

"Onneksi muut käyvät töissä ja maksavat veroja, ei tarvitse vuokraa, elatusmaksuja ja omaa elämistään maksaa. Nyt takaisin nukkumaan, työn iloa muille... "

Onneksi nämä tuet tulevat vastaisuudessa poistumaan, jokainen voi itse sitten tehdä omat valintansa........

• Kysyn vaan

Milloin nämä tuet tulevat poistumaan, tänä vai ensivuonna? Kun tuet poistuvat menevät kaikki ihmiset töihin vai lisääntyykö rikollisuus niin paljon ettei mitään säästöä tule?

• kun näillä on työt
        Kysyn vaan kirjoitti:

Milloin nämä tuet tulevat poistumaan, tänä vai ensivuonna? Kun tuet poistuvat menevät kaikki ihmiset töihin vai lisääntyykö rikollisuus niin paljon ettei mitään säästöä tule?

Ne menee maatiloille isäntien luokse jakamaan, tuloa ja elintasoa!.

• säälittävää

Onpa monipuolista ja mielenkiintoista elämää. Muista kertoa vaiherikkaan elämäsi kaikki tapahtumat kuolinvuoteella. Ai niin, olet kuollut jo.

• Kysyn vaan

Työssäkäyvän elämä on monipuolista ja mielenkiintoista elämää? Muija, pari rääkyvää kakaraa, näistä syytä olla kademielinen, todella vaiherikasta elämää?

• hullu paljon työtä..

Minkä takia mennä töihin, kun sillä 461e/kk pärjää ihan ok. Kun ulosotossa on sen verran, että työnteolla ei rikastuteta itseä ollenkaan vaan perintätoimistoa ja ulosottovirastoa, niin ei kauheasti ole mielenkiintoa töihin lähteä kun saman saa mitään tekemättäkin. Jää 150e/kk vielä säästöön, mistä tuleekin sitten 1800e vuotuinen potti millä pääsee helposti parin viikon lomalle vuodessa ulkomaille jos mieli tekee.

• Selkeää

Olet sairas rikollinen ja huijari. Olet jättänyt velkasi maksamatta. Vankilaan kuuluisit.

• Kreikka rules
        Selkeää kirjoitti:

Olet sairas rikollinen ja huijari. Olet jättänyt velkasi maksamatta. Vankilaan kuuluisit.

Kaikki kreikkalaiset vankilaan koska valtio ei pysty maksamaan velkojaan!

• hullu paljon työtä..
        Selkeää kirjoitti:

Mä odotan, että Katainen maksaa munkin velat pois. Tai " lainaa ", niinkuin se oikeaoppisesti menee

• Työläinen...

Itse heräsin tänään 8:15, kävin suihkussa, pesin hampaat ja hyppäsin auton rattiin. Mahtava pakkaskeli ulkona tosiaan! Työpaikalle saavuttuani soitin asiakkaalleni tarjouksesta ja he hyväksyvät kuulemma tarjouksen. Näin olivat perjantain joryssä päättäneet. Vetäisen aamukahvit melkein väärään kurkkuun, sillä tuo tarkoittaa itselleni vähän alle 5000e palkkiota.

Kello lähenee puolta kahtatoista ja työpaikan Noora tulee kysymään josko lähtisin lounaalle hänen kanssaan. Ja voin kertoa, että tämä 28v kissa on kaunis kuin mikä. Meillä on pientä flirttiä ollut ilmassa ja lounaillakin on käyty... mutta tästä päivä vain paranee!

Iltapäivällä pääkonttorilta tulee sähköpostia. Vuosi 2011 meni yli budjetoitujen tavoitteiden, mikä tarkoittaa minulle n.2500e bonusta ja palkintomatkaa Roomaan tänä keväänä. Työhuoneeni täyttyy iloisista kollegoista, jotka tulevat fiilistelemään tulevaa palkintomatkaa, jonne lähdemme siis työporukalla. Noora tulee hymyilemään työhuoneeni ovelle ja sanoo, että toivottavasti majoitumme samassa hotellissa.

Iltapäivällä kirjoittelen vielä loppuun rästiin jääneet raportit ja ajattelen lähteä kotiin vähän normaalia aikaisemmin. Jospa sitä kävisi kaupan kautta, ostaisi vaikka pari kaljaa ja laittaisi illalla saunan päälle näin hyvän viikkostartin kunniaksi.

Tuntiakaan en kanssasi tästä päivästä vaihtaisi...

• työläinen...

vitsi vitsi..kotona yksikseni makoilen ja unelmoin,haittaaks se?

• Miljardi riittäisi

Aika vaatimattomia unelmoit, minä unelmoin että olisin miljardööri!

• oldmetall

Ihanan päivänalussa on näkemyseroja. Liika vapaa-aika taas orjuuttaa kun ei ole rahaa. siinäpä se onkin , että eivät ne tuet niin ruhtinaallisia ole vaikka toiset veroja maksavatkin.
      Se, että en ole vapaaherratareksi jäänyt on työllistyminen ja sellainen pakkataso, että mulla on ollut vapaus. Tuissa on kolikon toinen puoli. Ennenkuin niitä ropsahtaa tuensaajalle, että hän voi kääntää kylkeänsä niin kaikista tuloista ja menoista pitää tehdä selko.
      Ei se kovinkaan hohdokasta elämää ole makoilla kankkusessa vuokramurjussa kun toiset menevät töihin.
      Ihme vaan, että kaikki ne kersoja pykäävätkin maailmaan kun eivät edes elatusmaksuja maksa. Siinäpä saavat lapset hyvän mallin isästään joka ei kanna vastuuta puhumattakaan, että olis varaa lapsia muistaa tai maksaa lasten harrastuksia vaan isukki makoilee kankkusessa kämpässään laiskana.

• Näin on

Ei vapaa-ajan viettoon paljoa rahaa tarvita, netti ja tallentava digiboksi, ei kallista. Kirjastosta kirjoja, lehtiä. Seksi on ilmaista, olut halpaa.

• Tykkään kyllä työstä

Mä en tajua, kuinka ihmisillä on muka pienet palkat eikä riitä...itse sain vakinaisen työn viime vuonna lähes 18 vuoden tauon jälkeen, jotain pätkää ollut silloin tällöin. mutta tästä palkkakin on ok verrattuna noihin tukitöihin ja lyhysiin pätkiin. Pari tonnia todellakin riittää perustarpeisiin yhdelle ihmiselle! Riittämättömyys johtuu vain siitä, että tosiaan ostetaan sitä tarpeetonta roinaa. Se on huvittavaa, kun molempien vanhempien on pakko käydä töissä, sitten valitetaan kun pitää olla kaksi autoa ja menee korkeat päivähoitomaksut. Hei, mitä noi tollot, jotka eivät osaa laskea, osaavat töissäkään tehdä?

• tykkään kyllä työstä

Olen kirjoittanut monta kertaa ennenkin, mutta kirjoitan taas kerran. Ei mulla ollut mitään ongelmia saada aikaa kulumaan eikä rahakaan mennyt. Ne ovat taas yksi tollojen sakki, jotka sanovat ettei aika työttömänä kuluisi, eli saamattomia nahjuksia jotka eivät osaa tehdä mitään ilman ohjausta. toivotaan, että tekevät aika simppeliä ja ohjattua työtä, ovat vaarallisia vaativissa hommissa.

Mulla jo itse työnhaku vei aikaa, kun ei se ole pelkkää hakemusten massatuottamista. Tarkistin jokaisen yrityksen taustat ja tein jokaisen hakemuksen yksilöllisesti ja ajatuksella. Lenkillä käyminen ei maksanut mitään eikä maksa vieläkään. Jumppapallo maksoi Lidlissä muutaman euron ja netistä löytyy vaikka kuinka paljon ohjeita itsejumppaan.

Kun oli aikaa, oli aikaa etsiä kaupasta ne edullisimmat tuotteet ja leipoa ja valmistaa ruoka ihan perusraaka-aineista itse. kirjasto on ilmainen, sieltä kävin hakemassa kielikursseja. Kannattaa tutkia netistä maksuttomia käyntikohteita. Esim. joissain julkisissa tiloissa on joskus eri näköisiä näyttelyitä. Pelkästään kirjastossa on helppo saada kulumaan tunteja aikaa, kun lukee lehtiä ja kotiin voi lainata niin hömppää kuin opiskelumateriaaliakin.

Neulominen maksaa jonkun verran, eikä se suju kaikilta, mutta kannattaa yrittää. Nuoret pojatkin virkkasi yhteen aikaan, en tiedä onko vielä muotia, mutta miehetkin voi sitä hyvin tehdä. Itse tein ja teen yhä sukkia jonkun verran lähipiirille lankapalkalla, eli sukkaparista saan kerän lankaa, josta teen sukat taas jollekin toiselle. Kannattaa myös ottaa se ei mainoksia lappu pois ovesta. Tällä seudulla oli vastikään että kokeile kuntosalia ilmaiseksi ja minähän kokeilin. Kyllähän ne sitä jäsenyyttä myy, mutta so, ei sitä ole pakko ottaa. Ei tuo 5000 merkkiä riitä kertomaan mitä kaikkea on.

• J K

vAI IIN

• taileilijan pohdinta

Aamu alkoi niiiin ihanasti, heräsin rauhassa ja keitin kahvit. Pakkanen paukkuu pihalla ja ihmiset ja autot kovilla, näin ainakin ikkunasta seuratessa näkyy ja tuntuu. Minä tulen toimeen vähällä ja osaa jopa säästää rahaa mm lomamatkoihin ja muihin harrastuksiin. Minä ole työni tässä elämässä varmaan jo tehnyt, olen melkein 50 mies ja oikeastaan melko onnellinen sellainen. Töitä en ota vastaan millään pienellä liksalla ja ilmaisiin orjatöihin kieltäydyn heti vaikka karenssin uhalla, niitä en tässä iässä ala tekemään ja ne kuuluu mielestäni n 20 kymppisille nuorille. Saan oikeastaan kaikki mahdolliset tuet tällä hetkellä ja nehän onneksi vielä nousivat mielestäni melko mukavasti. Minä en tarvitse töitä sen takia että pystyisin ostamaan kalliimman auton kuin naapurini, tai että pystyisin pröystäillä thaimaan matkan johdosta, minä en tarvitset merkkivaatteita tullakseni jotenkin hyväksytyksi jossain ns normi maailmassa, minä en tarvitse kalliita kännyköitä sillä riittää että se pelaa ja voi siis soittaa. Minä en tarvitse kallista vaimoa joka kotona odottaisi käsi pitkällä kun tilipussin olen pankista hakenut, ja minä en rahojani tuhlaa turhuuksiin vain että vaimoni öisin työntyy minu akohti rahan kiilto silmissään, minä saan kyllä seksiä naisilta ja siitä ei tarvitse maksaa kuin ehkä siiderin pari. Olen vapaa kulkemaan, olen vapaa ostamaan omilla rahoillani mitä kulloinkin tartten ja saan, minun ei tarvitse selitellä menojani, tulojani ja sitä miksi nyt makaan sängyssä kun muut painavat töissä naama irvessä, ei niitä minun ei tarvitse selitellä, minut on tässä elämässä jo tarpeeksi haukuttu ja tämä oma koirani on ainoa joka minut saa enää haukkua:) Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa, elämä on ainutkertaista ja kallista töissä tuhlattavaksi....

• Aivan samaa mieltä

Todella viisaita sanoja, antaa toisten töissä raataa, nautitaan me elämästä. Siihen ei muuten hirveitä summia tarvitse vaikka markkinamiehet toista väittää!

• Faktatieto

Odottakaahan kevättä, niin leikkuri iskee ja kaikki tuet tulevat vastikkeellisiksi.
      Ilmaista rahaa ei enää jaeta, vaan sitä saadakseen on myös tehtävät jtkn hyödyllistä.

• Taiteilijan pohdinta

No heitäppäs semmosesta faktatiedosta linkki tänne? :))...ei taida linkkiä löytyä:)

• En ymmärrä

Eikö siitä hyödyllisen tekemisestä voisi maksaa palkkaa, silloinhan tulisi toimeen omillaan?

• keksi jotain muuta

Siis 11 astetta mitä, siis pakkasta. Oli kyllä surkein provo ikänä.
      Kun on 35 aukase suusi uudestaan.

• FaktumXX

Taiteilijalle tiedoksi, että luehan uutisia.
      Käteisen leikkuripaperi on jo valmiina......., vastikkeettomat etuudet poistetaan.

• tyhjät kädet harpoo

laita se linkki niin otetaan kantaa jyrki-boy:n leikkuriin

• On totuuden aika

Laita linkkiä siitä että esim. toimeentulotuki poistetaan. Et voi laittaa sillä sellaista ei edes suunnitella, vuoden alussa se nousi. FaktumXX on valehtelija!

• Taiteilijan pohdinta

Laita se linkki jos sellainen on olemassa?

• Taitelijalle yms.

Kuten sanoin, seuratkaa uutisia. Muutakin kuin Suomi24 keskusteluja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      280
      4733
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3056
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      49
      2939
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1531
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1232
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1179
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      7
      986
    8. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      971
    9. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      959
    10. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      941
    Aihe