Ihastunut nettituttuun

Etelän sinisiipi

Eli siis, tapasin tuossa vähän ennen vuodenvaihdetta tytön. Netissä. Meillä synkkasi hyvin, ja pian aloimme vaihtamaan viestejä mesessä. Selvisi hyvin pian, että omaamme samoja kiinnostuksenkohteita :)
Kun kuulin, että hänellä olikin jo tyttöystävä, muserruin hieman. Eihän olisi reilua viedä toisen aarretta, vai mitä? Mitä enemmän yritin olla ajattelematta häntä, sitä enemmän ajattelin.
Nyt, kun muutama kuukausi on vierähtänyt, hän on kertonut minulle monista asioistaan, joista hän ei pysty puhumaan muille, ainakaan suoraan. En aio kertoa hänen nimeään, sillä jos hän sattuisi hiippailemaan tässä netin kolkassa, pelkään hänen tunnistavan minut, ja väliemme kiristyvän, kunnes ne napsahtaisivat poikki.
Voin sanoa vain, että me molemmat olemme alle 18...
Tuossa vähän aikaa sitten sain tietää, että hän erosi kumppanistaan.
Hänen omien sanojensa mukaan juttu ei koskaan ollutkaan mitään vakavaa, ja parhaillaan aprikoin, onko tässä järkeä tehdä jotain?
Meinaan, voisin kyllä odottaa kohteliaisuudesta parisen kuukautta, jotta hän toipuisi erosta, mutta miten sitten etenisin? Mysteeristä...

5

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • problema???

      No eipä tossa mitään mysteeriä ole, otat yhteyttä jos se sinusta tuntuu oikealta tai sitten et.

      CASE CLOSED!

      • Etelän sinisiipi =/

        Jaahas, olisin toivonut vastaukseksi... sanotaanko vähän avaavampaa viestiä, koska ongelman ydin on siinä, että miten sen aloitteen sitten tekisi?
        Tiedän, kaikkia ei voi miellyttää, ja jokainen on semmoinen kun on ja päläpälä, mutta odottaisitko itsekään jotain mitäänsanomatonta, "coolia" lausetta :"case closed!!!!!
        sehän on sama, kuin laittaisin tähän, että CHUCK NORRIS.
        Jos tahdot ärhennellä, voinet kai tehdä sen jossain muualla., kuin palstalla, joka on tarkoitettu nimenomaan _ihastuksesta_ puhumiseen...
        Mutta jos sinulla oli oikeasti asiaa, voisit hieman selventää, ok?
        Eli siis: en ole ennen joutunut tämmöiseen tilanteeseen, enkä oikein tiedä, miten tästä jatkaisin. Neuvoja?


    • onnellinen:)

      hei! olen itsekin ihastunut nettituttuun ja tiedän,miten vaikea tilanne on. on kuin oltaisiiin aina tunnettu,kuin vanha pari,mutta pelkään että hän haluaa olla vain ystävä,tai olen hänelle vain ajanvietettä. olemme tekemisissä paljon,lähes päivittäin,mutta en tiedä onko tämä hukkaan heitettyä aikaa,vai satsaisinko mieheen kaiken. olen todella määrätietoinen ja haluan kaiken tai ei mitään,mutta meillä asioita mutkittaa lapset. en halua suinpäin suhteeseen,mutta en myöskään jahkailla paikoillaan. olemme nyt vuoden verran "tutustuneet".. meillä ei tosin ole eksiä kummittelemassa,ollaan ne puhuttu jo läpi. sinun tilanteessasi antaisin olla. kokemuksesta voin kertoa,että noin pian eron jälkeen uudet suhteet ovat yleensä vain laastareita.. tietenkin poikkeuksia on,mutta en suosittele laittamaan kaikkea peliin tuollaisessa tilanteessa.. onnea!

    • Etelän sinisiipi

      Moi, nimimerkki onnellinen:)! Juu, se on hyvin jännä ihastuu netin kautta, meinaan, ei ihan tiiä millanen se ois sitte ns. oikeessa elämässä, ja sehän on vähän arvuutteluu, et onks tää ny ihan turhaa, vai johtaaks tää johonkin syvempään, ja niinpäinpois :3
      Vuoden verran? Onpas pitkä aika :o
      siin vissiin kestää tutustuu aika lailla, muttei tietenkään niin hyvin, kuin kymmenessä vuodessa, mutta kumminkin ees jotenki :)
      Ai nii, tulin kyl ajatelleeks, et ehk pitäs olla varuillaan, kosk laastarin mahollisuushan on olemas =/ tarkkailen tilannetta ;)

    • mokkula<3

      Anteeksi kun tulen tänne lätisemään typeriä, mutta luin tuon otsikon että "Ihastunut nettitikkuun" ja sain hyvät naurut! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe