Eli siis, tapasin tuossa vähän ennen vuodenvaihdetta tytön. Netissä. Meillä synkkasi hyvin, ja pian aloimme vaihtamaan viestejä mesessä. Selvisi hyvin pian, että omaamme samoja kiinnostuksenkohteita :)
Kun kuulin, että hänellä olikin jo tyttöystävä, muserruin hieman. Eihän olisi reilua viedä toisen aarretta, vai mitä? Mitä enemmän yritin olla ajattelematta häntä, sitä enemmän ajattelin.
Nyt, kun muutama kuukausi on vierähtänyt, hän on kertonut minulle monista asioistaan, joista hän ei pysty puhumaan muille, ainakaan suoraan. En aio kertoa hänen nimeään, sillä jos hän sattuisi hiippailemaan tässä netin kolkassa, pelkään hänen tunnistavan minut, ja väliemme kiristyvän, kunnes ne napsahtaisivat poikki.
Voin sanoa vain, että me molemmat olemme alle 18...
Tuossa vähän aikaa sitten sain tietää, että hän erosi kumppanistaan.
Hänen omien sanojensa mukaan juttu ei koskaan ollutkaan mitään vakavaa, ja parhaillaan aprikoin, onko tässä järkeä tehdä jotain?
Meinaan, voisin kyllä odottaa kohteliaisuudesta parisen kuukautta, jotta hän toipuisi erosta, mutta miten sitten etenisin? Mysteeristä...
Ihastunut nettituttuun
5
561
Vastaukset
- problema???
No eipä tossa mitään mysteeriä ole, otat yhteyttä jos se sinusta tuntuu oikealta tai sitten et.
CASE CLOSED!- Etelän sinisiipi =/
Jaahas, olisin toivonut vastaukseksi... sanotaanko vähän avaavampaa viestiä, koska ongelman ydin on siinä, että miten sen aloitteen sitten tekisi?
Tiedän, kaikkia ei voi miellyttää, ja jokainen on semmoinen kun on ja päläpälä, mutta odottaisitko itsekään jotain mitäänsanomatonta, "coolia" lausetta :"case closed!!!!!
sehän on sama, kuin laittaisin tähän, että CHUCK NORRIS.
Jos tahdot ärhennellä, voinet kai tehdä sen jossain muualla., kuin palstalla, joka on tarkoitettu nimenomaan _ihastuksesta_ puhumiseen...
Mutta jos sinulla oli oikeasti asiaa, voisit hieman selventää, ok?
Eli siis: en ole ennen joutunut tämmöiseen tilanteeseen, enkä oikein tiedä, miten tästä jatkaisin. Neuvoja?
- onnellinen:)
hei! olen itsekin ihastunut nettituttuun ja tiedän,miten vaikea tilanne on. on kuin oltaisiiin aina tunnettu,kuin vanha pari,mutta pelkään että hän haluaa olla vain ystävä,tai olen hänelle vain ajanvietettä. olemme tekemisissä paljon,lähes päivittäin,mutta en tiedä onko tämä hukkaan heitettyä aikaa,vai satsaisinko mieheen kaiken. olen todella määrätietoinen ja haluan kaiken tai ei mitään,mutta meillä asioita mutkittaa lapset. en halua suinpäin suhteeseen,mutta en myöskään jahkailla paikoillaan. olemme nyt vuoden verran "tutustuneet".. meillä ei tosin ole eksiä kummittelemassa,ollaan ne puhuttu jo läpi. sinun tilanteessasi antaisin olla. kokemuksesta voin kertoa,että noin pian eron jälkeen uudet suhteet ovat yleensä vain laastareita.. tietenkin poikkeuksia on,mutta en suosittele laittamaan kaikkea peliin tuollaisessa tilanteessa.. onnea!
- Etelän sinisiipi
Moi, nimimerkki onnellinen:)! Juu, se on hyvin jännä ihastuu netin kautta, meinaan, ei ihan tiiä millanen se ois sitte ns. oikeessa elämässä, ja sehän on vähän arvuutteluu, et onks tää ny ihan turhaa, vai johtaaks tää johonkin syvempään, ja niinpäinpois :3
Vuoden verran? Onpas pitkä aika :o
siin vissiin kestää tutustuu aika lailla, muttei tietenkään niin hyvin, kuin kymmenessä vuodessa, mutta kumminkin ees jotenki :)
Ai nii, tulin kyl ajatelleeks, et ehk pitäs olla varuillaan, kosk laastarin mahollisuushan on olemas =/ tarkkailen tilannetta ;) - mokkula<3
Anteeksi kun tulen tänne lätisemään typeriä, mutta luin tuon otsikon että "Ihastunut nettitikkuun" ja sain hyvät naurut! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592