Olen siis 19v, nuori nainen, samassa parisuuhteessa ollut ihanan poikaystäväni kanssa reilu 3vuotta. Suhteen alussa seksi oli ihanaa, mutta en saanut orgasmia yhdynnän myötä vain vain jos hän hyväili minua. Meillä ei ole ollut vakavia parisuhdeongelmia mutta parin kuukauden sisällä niitä tulee koko ajan lisää. Olemme asuneet yhdessä jo reilu vuoden ja tuntuu kuin olisimme jo antaneet periksi sanomatta sitä toisillemme. Suurin osa riitelyistämme alkaa kun emme harrasta seksiä pariin päivään. Opiskelen ja käyn töissä päivät pitkät ja kultani istuu kotona tietokoneen edessä. Kun tulen kotiin on minun oman ajan aika ja käyn esim lenkillä, kun tulen kotiin teen ruokaa ja syömme, katsomme jonkun elokuvan ja sitten minun on pakko mennä nukkumaan jotta jaksan seuraavan päivän.
Seksiä tulee harrastettua pari kertaa viikossa, joskus ei edes sitäkään. Ensimmäisenä vuotena parisuhteessa harrastimme seksiä 3-4 kertaa viikossa, ja silloin hyvää seksiä. Nykyään poikaystävälläni on vaikea pitää erektion yllä takiani.
Olen lihonut noin viitisen kiloa puolessa vuodessa ja tunnen itseni erittäin rumalta ja lihavalta, olen yrittänyt laihtua mutta en löydä sille aikaa. Olin nuorempana todella masentunut ja luulen että masennun taas jos tämä jatkuu vielä. Minulla on todella vaikea tehdä aloite koska olen aina niin väsynyt. Kultani ei edes jaksa enää vaivata aloitteella (vaikka ennen minä tein aloitteet).
En tiedä mihin edetä tästä. Olemme puhuneet asiasta mutta muutosta ei tapahdu. Olemme yrittäneet että kerron hänelle mitä hänen pitäisi tehdä jotta kiihotun, mutta hänellä on jo sen verran huono itsetunto että siitä ei tule mitään. Joskus seksi tapahtuu mutta kesken hommia minulle tulee lihava olo ja hän huomaa sen ja erektio häviää, tietenkin.
Molempien motivaatio on hävinnyt.
Koska elätän molemmat ja teen kaiken kotityön jne, tuntuu kuin naisellisuuteni on kadonnut totaalisesti.
19v. naisen hauttomuus
2
192
Vastaukset
No huh huh. Sanot sille, että jos ei ole kämppä siisti ja ruoka pöydässä silloin kun tulet töistä, niin saa alkaa etsiä uutta lukaalia. :D Ei se niin onnistu, että sinä teet kaiken ja hankit leivänkin pöytään ja miehes vaan elää siivellä.
- mies täällä
Niin just. jos se istuu vaan kotona niin sanot et nyt alka toinen ääni kellossa ja sen pitää tehdä sulle ruokaa koska käyt töissä ja opiskelet. Sulla on kauhee stressi kun joudut tekee kaiken ja miehes vaan lusmuilee. Nyt sanoisin et teidän pitää puhuu asiasta kunnolla. Ehkä sullakin on liian vähän vapaa aikaa. voisitko esim jättää työsi vähäksi aikaa ainakin et pahin stressi menis ohi.? Sun hyvinvointis on tärjkeetä ja olet väsynyt kaikkeen koska sulla ei ole vapaa aikaa eikä aikaa levätä. Ehkä työn jättäminen toisi sulle lepoaikaa. Miehes voisit laittaa johonkin töitä hakemaan tai jonnekkin kurssille ettei vaan lusmuile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533366
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362972Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342208Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari412119Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa761991Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841766Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh461682Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221547Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561444Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151330