Naisen käytös?

mies

Erään naispuoleisen työkaverin käytös pistää miettimään joskus. Tai sitten se on vaan normaalia. Kun juttelemme työasioista ja samalla katsomme jotain paperia esim kädessäni tai pöydällä, hän painautuu kiinni minuun aika voimakkaasti. Aivan kuin se auttaisi häntä näkemään paperin paremmin. Tätä on tapahtunut pari kolme kertaa.

Onko tämä normaalia naisen käytöstä (itse en ole tällaista kokenut aikaisemmin) vai jotain läheisyyden kaipuuta?

20

2403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melkoista työtä

      En minä kyllä naisena noin lähestyisi, jos en enemmän haluaisi tarkoittaa. Eiköhän tuossa nojailussa ole vihjailua mukana.

    • neuvoja.

      Nainen on selvästikin sinuun ihastunut. Käyttää tilaisuuden osoittaakseen sen sinulle sanattomasti. Seuraavan kerran kun olette tuossa tilanteessa katso häntä silmiin ja hymyile. Siten rohkaiset naista etenemään.

      • mies

        Molemmat naimisissa. Erikoinen tilanne siinä mielessä...


      • neuvoja.
        mies kirjoitti:

        Molemmat naimisissa. Erikoinen tilanne siinä mielessä...

        Siinä tapauksessa älä rohkaise häntä. Hän vain kokeilee, reagoitko hänen flirttailuunsa ja nauraa sitten kavereidensa kanssa, jos onnistuu. Mutta pidä pää kylmänä ja ole kuin et huomaisi koko asiaa. Tietenkin muuten suhtaudu häneen asiallisen ystävällisesti. Eiköhän flirttailu ennen pitkää lopu.


      • kröhömm
        neuvoja. kirjoitti:

        Siinä tapauksessa älä rohkaise häntä. Hän vain kokeilee, reagoitko hänen flirttailuunsa ja nauraa sitten kavereidensa kanssa, jos onnistuu. Mutta pidä pää kylmänä ja ole kuin et huomaisi koko asiaa. Tietenkin muuten suhtaudu häneen asiallisen ystävällisesti. Eiköhän flirttailu ennen pitkää lopu.

        Jos ei halua rohkaista naista niin voi siirtyä kauemmaksi kun toinen alkaa nojailla, luulis että se olis jo semmonen vinkki ettei lähentely kiinnosta?
        Tai sitten lähette vuokraamaan hotellihuonetta. ;D


      • mies
        neuvoja. kirjoitti:

        Siinä tapauksessa älä rohkaise häntä. Hän vain kokeilee, reagoitko hänen flirttailuunsa ja nauraa sitten kavereidensa kanssa, jos onnistuu. Mutta pidä pää kylmänä ja ole kuin et huomaisi koko asiaa. Tietenkin muuten suhtaudu häneen asiallisen ystävällisesti. Eiköhän flirttailu ennen pitkää lopu.

        Ei kait naiset nyt tommosta harjoita. Että nauretaan sitte selän takana :)


      • realisti.

        ....tai haluaa vain mun*a yksinkertaisesti.....


    • Miehet ei naiset joo

      Tuo on jo lähes seksuaalista häirintää! Auta armias jos mies käyttäytyy naista kohtaan tuolla tavalla työpaikalla. Minullakin oli aikoinaan työkaveri joka tuli selkäni taakse lukemaan mitä kirjoitan ja painoi rintansa oikein littaan selkääni vasten.

      • ....................

        Seksuaalinen häirintä on seksuaalista häirintää vai silloin, kun toinen ei siitä tykkää.


    • JÄRKI hohoi!!

      Aika horomaista käytöstä naimisissa olevalta aikuiselta naiselta...älä sotkeennu moiseen, toimii varmasti SAMOIN kaikkien sopivaksi katsomiensa miesten kohdalla!

    • miehet tyhmiä

      Miksi et halaisi?

    • kaikkien halaaja

      Voi herran pieksut noita kommentteja, milloin on seksuaalista häirintää milloin on horomaista käytöstä. Onkos aloittaja kokeillut antaa tälle naiselle sen paperin käteen, niin ei tarvitse nojailla, että näkee lukea ? Onkos teillä kenelläkään käynyt mielessä, että ihmiset voivat olla lähekkäin vaikkei se mitään tarkoita ? Minua miespuoliset työkaverit halanneet ja ollaan takuulla oltu varattuja, entä sitten ? Mitäs pahaa halauksessa on ? Ei mitään, piristää päivää, kun joku halaa. Meistä osa oppii jo kotona halaileen, eikä vedä siihen mitään seksuaalista, eikä sekään että on toisen lähellä meinaa välttämättä mitään seksuaalista.

      • Ihan eri asia

        Halaus ei ole flirttiä!


      • mies

        Nojoo, olisinhan voinut antaa sen esimerkin paperin, mutta olisi hän sen nähnyt nojailemattakin. Sen voin vakuuttaa.

        Sanotaanko näin, että tämä "nojailija" on aika hyvännäköinen ja siinä voi olla semmoista pientä väreilyä kun näen hänet. Korostan pientä, sillä olenhan naimisissa :). Sekin vielä, että hän on hyvännäköinen tarkoittaa myös, että todennäköisesti hän on hieman eri kaliberia minun kanssa. En koe olevani mikään "saalis", minkä varmaan moni osasi ajatellakin, kun sanoin ettei "nojailuja" kovin usein satu minulle.

        Tietenkin siinä tulee erikoisia ajatuksia, kun kaunotar tulee iholle (tai paidalle) mikä on ilmeisen paheksuttavaa ainakin tämän ylläolevan kommentin perusteella. Sen vuoksi lähdin tänne kyselemään, jotta saisin vastauksia tähän suureen mysteeriin :).

        Olen itsekin sitä mieltä, että kyseinen henkilö tekee tätä "nojailuaan" todennäköisesti luonnostaan eikä ajattele asiaa sen enempää. Tavis ei vain halua uskoa sitä ;)...joku mainitsi että hän naureskelee kavereidensa kanssa tätä asiaa. Voikohan se vain olla pelailua ja itsetunnon pönkitystä. Pelaanko itsekin kun annan hänen nojata? Halaamaan en viitsi lähteä. Vaikka se joillekkin on luonnollista ja sitä tehdään koko ajan, saattaa siitä tulla väärinkäsityksiä. Ainakin itsellä siihen pitää olla jokin syy. Perheen piirissä halaillaan sitten enemmän. Ei vieraita kaunottaria ;)


      • mara
        mies kirjoitti:

        Nojoo, olisinhan voinut antaa sen esimerkin paperin, mutta olisi hän sen nähnyt nojailemattakin. Sen voin vakuuttaa.

        Sanotaanko näin, että tämä "nojailija" on aika hyvännäköinen ja siinä voi olla semmoista pientä väreilyä kun näen hänet. Korostan pientä, sillä olenhan naimisissa :). Sekin vielä, että hän on hyvännäköinen tarkoittaa myös, että todennäköisesti hän on hieman eri kaliberia minun kanssa. En koe olevani mikään "saalis", minkä varmaan moni osasi ajatellakin, kun sanoin ettei "nojailuja" kovin usein satu minulle.

        Tietenkin siinä tulee erikoisia ajatuksia, kun kaunotar tulee iholle (tai paidalle) mikä on ilmeisen paheksuttavaa ainakin tämän ylläolevan kommentin perusteella. Sen vuoksi lähdin tänne kyselemään, jotta saisin vastauksia tähän suureen mysteeriin :).

        Olen itsekin sitä mieltä, että kyseinen henkilö tekee tätä "nojailuaan" todennäköisesti luonnostaan eikä ajattele asiaa sen enempää. Tavis ei vain halua uskoa sitä ;)...joku mainitsi että hän naureskelee kavereidensa kanssa tätä asiaa. Voikohan se vain olla pelailua ja itsetunnon pönkitystä. Pelaanko itsekin kun annan hänen nojata? Halaamaan en viitsi lähteä. Vaikka se joillekkin on luonnollista ja sitä tehdään koko ajan, saattaa siitä tulla väärinkäsityksiä. Ainakin itsellä siihen pitää olla jokin syy. Perheen piirissä halaillaan sitten enemmän. Ei vieraita kaunottaria ;)

        En antaisi ise tuolla tavalla hengailla, työntäisin vähän kauemmaksi henkilön.

        Eiköhän itsekin huomaisi tekevänsä jotain epäsopivaa työskentelyn yhteydessä.


      • nainen vain
        mies kirjoitti:

        Nojoo, olisinhan voinut antaa sen esimerkin paperin, mutta olisi hän sen nähnyt nojailemattakin. Sen voin vakuuttaa.

        Sanotaanko näin, että tämä "nojailija" on aika hyvännäköinen ja siinä voi olla semmoista pientä väreilyä kun näen hänet. Korostan pientä, sillä olenhan naimisissa :). Sekin vielä, että hän on hyvännäköinen tarkoittaa myös, että todennäköisesti hän on hieman eri kaliberia minun kanssa. En koe olevani mikään "saalis", minkä varmaan moni osasi ajatellakin, kun sanoin ettei "nojailuja" kovin usein satu minulle.

        Tietenkin siinä tulee erikoisia ajatuksia, kun kaunotar tulee iholle (tai paidalle) mikä on ilmeisen paheksuttavaa ainakin tämän ylläolevan kommentin perusteella. Sen vuoksi lähdin tänne kyselemään, jotta saisin vastauksia tähän suureen mysteeriin :).

        Olen itsekin sitä mieltä, että kyseinen henkilö tekee tätä "nojailuaan" todennäköisesti luonnostaan eikä ajattele asiaa sen enempää. Tavis ei vain halua uskoa sitä ;)...joku mainitsi että hän naureskelee kavereidensa kanssa tätä asiaa. Voikohan se vain olla pelailua ja itsetunnon pönkitystä. Pelaanko itsekin kun annan hänen nojata? Halaamaan en viitsi lähteä. Vaikka se joillekkin on luonnollista ja sitä tehdään koko ajan, saattaa siitä tulla väärinkäsityksiä. Ainakin itsellä siihen pitää olla jokin syy. Perheen piirissä halaillaan sitten enemmän. Ei vieraita kaunottaria ;)

        Mun pitää sanoa et mulla on tapana lähestyä ihmisiä ehkä liian liki ja olla sitten liian lähellä ja lähestyä liikaa, olla iloinen, ottaa ihmiset huomioon omalla tavallani, olen sellainen "kaikkien kaveri", tarkoittamatta sillä mitään sen enempää, en edes flirtti mielessä tee niin. Se on vain siis mun luonne, persoona. Voin kertoo et ON usein sattunut väärinkäsityksiä tästä, kerran niin pahasti et säikähdin miten mies voi niin VÄÄRIN ymmärtää. Ja olen suhteessa vakavasti.

        Mun tuntemat miehet tietää ettei takana ole mitään seksuaalista mut vieraat eivät aina. Koitan pinnistellä vieraiden seurassa, ja sitten mut tulkitaan ylpeäksi tai ujoksi tai muuten vaan väärin. Ei sekään mukavaa ole. Jos on tilanteita kun unohdan olla skrappina (baarissa)niin siinä vaiheessa kun se vieras alkaa katsomaan mua tietty katse silmissä- tajuan et apua, nyt se katsoo mua noin ihmetellen, arvaillen kuin vastausta etsien. Tai vielä pahempaa, alkaa flirttailla. Olen ollut liian avoin ja liikaa tehnyt itseäni tykö.

        Että, ehkä työkaverisi on samanlainen persoona kuin minä?!
        Minäkin olen ihan nätti ja söpö jos itse tässä nyt häntääni nostan, sekin osaltaan tekee tehtävänsä. Painoitan kuitenkin, ettei mulla ole tarvetta etsiä ihailuja tai piristystä muilta miehiltä, tämä on vain luonne, tapa, tyyli, persoona.


      • kaikkien halaaja
        Ihan eri asia kirjoitti:

        Halaus ei ole flirttiä!

        Kyllä me se tiedetään, mutta tiedätkö sinä. Osaan kyllä flirttailla, mutta teen sen tyylillä...flirttikin piristää työpäivää, eikä sekään merkitse mitään, onpahan vaan mukavaa.


    • Komentajakapteeni

      Nussikaa. Tämä on käsky.

    • Venez

      Pieni flirtti työpaikalla vain piristää päivää, eikä sen tarvitse johtaa mihinkään. Lähde mukaan flirttiin mutta muista että olette naimisissa

    • Aatos-vain

      Ei kai työpaikalla painauduta työtovereita vasten! tuo hipoo jo ahdistelua....käyttäyty itse jämäkästi ja vetäydy etäämmäs, jotta viesti menee perille tai avaa suu ja sno suoraan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe