Erään naispuoleisen työkaverin käytös pistää miettimään joskus. Tai sitten se on vaan normaalia. Kun juttelemme työasioista ja samalla katsomme jotain paperia esim kädessäni tai pöydällä, hän painautuu kiinni minuun aika voimakkaasti. Aivan kuin se auttaisi häntä näkemään paperin paremmin. Tätä on tapahtunut pari kolme kertaa.
Onko tämä normaalia naisen käytöstä (itse en ole tällaista kokenut aikaisemmin) vai jotain läheisyyden kaipuuta?
Naisen käytös?
20
2403
Vastaukset
- melkoista työtä
En minä kyllä naisena noin lähestyisi, jos en enemmän haluaisi tarkoittaa. Eiköhän tuossa nojailussa ole vihjailua mukana.
- neuvoja.
Nainen on selvästikin sinuun ihastunut. Käyttää tilaisuuden osoittaakseen sen sinulle sanattomasti. Seuraavan kerran kun olette tuossa tilanteessa katso häntä silmiin ja hymyile. Siten rohkaiset naista etenemään.
- mies
Molemmat naimisissa. Erikoinen tilanne siinä mielessä...
- neuvoja.
mies kirjoitti:
Molemmat naimisissa. Erikoinen tilanne siinä mielessä...
Siinä tapauksessa älä rohkaise häntä. Hän vain kokeilee, reagoitko hänen flirttailuunsa ja nauraa sitten kavereidensa kanssa, jos onnistuu. Mutta pidä pää kylmänä ja ole kuin et huomaisi koko asiaa. Tietenkin muuten suhtaudu häneen asiallisen ystävällisesti. Eiköhän flirttailu ennen pitkää lopu.
- kröhömm
neuvoja. kirjoitti:
Siinä tapauksessa älä rohkaise häntä. Hän vain kokeilee, reagoitko hänen flirttailuunsa ja nauraa sitten kavereidensa kanssa, jos onnistuu. Mutta pidä pää kylmänä ja ole kuin et huomaisi koko asiaa. Tietenkin muuten suhtaudu häneen asiallisen ystävällisesti. Eiköhän flirttailu ennen pitkää lopu.
Jos ei halua rohkaista naista niin voi siirtyä kauemmaksi kun toinen alkaa nojailla, luulis että se olis jo semmonen vinkki ettei lähentely kiinnosta?
Tai sitten lähette vuokraamaan hotellihuonetta. ;D - mies
neuvoja. kirjoitti:
Siinä tapauksessa älä rohkaise häntä. Hän vain kokeilee, reagoitko hänen flirttailuunsa ja nauraa sitten kavereidensa kanssa, jos onnistuu. Mutta pidä pää kylmänä ja ole kuin et huomaisi koko asiaa. Tietenkin muuten suhtaudu häneen asiallisen ystävällisesti. Eiköhän flirttailu ennen pitkää lopu.
Ei kait naiset nyt tommosta harjoita. Että nauretaan sitte selän takana :)
- realisti.
....tai haluaa vain mun*a yksinkertaisesti.....
- Miehet ei naiset joo
Tuo on jo lähes seksuaalista häirintää! Auta armias jos mies käyttäytyy naista kohtaan tuolla tavalla työpaikalla. Minullakin oli aikoinaan työkaveri joka tuli selkäni taakse lukemaan mitä kirjoitan ja painoi rintansa oikein littaan selkääni vasten.
- ....................
Seksuaalinen häirintä on seksuaalista häirintää vai silloin, kun toinen ei siitä tykkää.
- JÄRKI hohoi!!
Aika horomaista käytöstä naimisissa olevalta aikuiselta naiselta...älä sotkeennu moiseen, toimii varmasti SAMOIN kaikkien sopivaksi katsomiensa miesten kohdalla!
- miehet tyhmiä
Miksi et halaisi?
- kaikkien halaaja
Voi herran pieksut noita kommentteja, milloin on seksuaalista häirintää milloin on horomaista käytöstä. Onkos aloittaja kokeillut antaa tälle naiselle sen paperin käteen, niin ei tarvitse nojailla, että näkee lukea ? Onkos teillä kenelläkään käynyt mielessä, että ihmiset voivat olla lähekkäin vaikkei se mitään tarkoita ? Minua miespuoliset työkaverit halanneet ja ollaan takuulla oltu varattuja, entä sitten ? Mitäs pahaa halauksessa on ? Ei mitään, piristää päivää, kun joku halaa. Meistä osa oppii jo kotona halaileen, eikä vedä siihen mitään seksuaalista, eikä sekään että on toisen lähellä meinaa välttämättä mitään seksuaalista.
- Ihan eri asia
Halaus ei ole flirttiä!
- mies
Nojoo, olisinhan voinut antaa sen esimerkin paperin, mutta olisi hän sen nähnyt nojailemattakin. Sen voin vakuuttaa.
Sanotaanko näin, että tämä "nojailija" on aika hyvännäköinen ja siinä voi olla semmoista pientä väreilyä kun näen hänet. Korostan pientä, sillä olenhan naimisissa :). Sekin vielä, että hän on hyvännäköinen tarkoittaa myös, että todennäköisesti hän on hieman eri kaliberia minun kanssa. En koe olevani mikään "saalis", minkä varmaan moni osasi ajatellakin, kun sanoin ettei "nojailuja" kovin usein satu minulle.
Tietenkin siinä tulee erikoisia ajatuksia, kun kaunotar tulee iholle (tai paidalle) mikä on ilmeisen paheksuttavaa ainakin tämän ylläolevan kommentin perusteella. Sen vuoksi lähdin tänne kyselemään, jotta saisin vastauksia tähän suureen mysteeriin :).
Olen itsekin sitä mieltä, että kyseinen henkilö tekee tätä "nojailuaan" todennäköisesti luonnostaan eikä ajattele asiaa sen enempää. Tavis ei vain halua uskoa sitä ;)...joku mainitsi että hän naureskelee kavereidensa kanssa tätä asiaa. Voikohan se vain olla pelailua ja itsetunnon pönkitystä. Pelaanko itsekin kun annan hänen nojata? Halaamaan en viitsi lähteä. Vaikka se joillekkin on luonnollista ja sitä tehdään koko ajan, saattaa siitä tulla väärinkäsityksiä. Ainakin itsellä siihen pitää olla jokin syy. Perheen piirissä halaillaan sitten enemmän. Ei vieraita kaunottaria ;) - mara
mies kirjoitti:
Nojoo, olisinhan voinut antaa sen esimerkin paperin, mutta olisi hän sen nähnyt nojailemattakin. Sen voin vakuuttaa.
Sanotaanko näin, että tämä "nojailija" on aika hyvännäköinen ja siinä voi olla semmoista pientä väreilyä kun näen hänet. Korostan pientä, sillä olenhan naimisissa :). Sekin vielä, että hän on hyvännäköinen tarkoittaa myös, että todennäköisesti hän on hieman eri kaliberia minun kanssa. En koe olevani mikään "saalis", minkä varmaan moni osasi ajatellakin, kun sanoin ettei "nojailuja" kovin usein satu minulle.
Tietenkin siinä tulee erikoisia ajatuksia, kun kaunotar tulee iholle (tai paidalle) mikä on ilmeisen paheksuttavaa ainakin tämän ylläolevan kommentin perusteella. Sen vuoksi lähdin tänne kyselemään, jotta saisin vastauksia tähän suureen mysteeriin :).
Olen itsekin sitä mieltä, että kyseinen henkilö tekee tätä "nojailuaan" todennäköisesti luonnostaan eikä ajattele asiaa sen enempää. Tavis ei vain halua uskoa sitä ;)...joku mainitsi että hän naureskelee kavereidensa kanssa tätä asiaa. Voikohan se vain olla pelailua ja itsetunnon pönkitystä. Pelaanko itsekin kun annan hänen nojata? Halaamaan en viitsi lähteä. Vaikka se joillekkin on luonnollista ja sitä tehdään koko ajan, saattaa siitä tulla väärinkäsityksiä. Ainakin itsellä siihen pitää olla jokin syy. Perheen piirissä halaillaan sitten enemmän. Ei vieraita kaunottaria ;)En antaisi ise tuolla tavalla hengailla, työntäisin vähän kauemmaksi henkilön.
Eiköhän itsekin huomaisi tekevänsä jotain epäsopivaa työskentelyn yhteydessä. - nainen vain
mies kirjoitti:
Nojoo, olisinhan voinut antaa sen esimerkin paperin, mutta olisi hän sen nähnyt nojailemattakin. Sen voin vakuuttaa.
Sanotaanko näin, että tämä "nojailija" on aika hyvännäköinen ja siinä voi olla semmoista pientä väreilyä kun näen hänet. Korostan pientä, sillä olenhan naimisissa :). Sekin vielä, että hän on hyvännäköinen tarkoittaa myös, että todennäköisesti hän on hieman eri kaliberia minun kanssa. En koe olevani mikään "saalis", minkä varmaan moni osasi ajatellakin, kun sanoin ettei "nojailuja" kovin usein satu minulle.
Tietenkin siinä tulee erikoisia ajatuksia, kun kaunotar tulee iholle (tai paidalle) mikä on ilmeisen paheksuttavaa ainakin tämän ylläolevan kommentin perusteella. Sen vuoksi lähdin tänne kyselemään, jotta saisin vastauksia tähän suureen mysteeriin :).
Olen itsekin sitä mieltä, että kyseinen henkilö tekee tätä "nojailuaan" todennäköisesti luonnostaan eikä ajattele asiaa sen enempää. Tavis ei vain halua uskoa sitä ;)...joku mainitsi että hän naureskelee kavereidensa kanssa tätä asiaa. Voikohan se vain olla pelailua ja itsetunnon pönkitystä. Pelaanko itsekin kun annan hänen nojata? Halaamaan en viitsi lähteä. Vaikka se joillekkin on luonnollista ja sitä tehdään koko ajan, saattaa siitä tulla väärinkäsityksiä. Ainakin itsellä siihen pitää olla jokin syy. Perheen piirissä halaillaan sitten enemmän. Ei vieraita kaunottaria ;)Mun pitää sanoa et mulla on tapana lähestyä ihmisiä ehkä liian liki ja olla sitten liian lähellä ja lähestyä liikaa, olla iloinen, ottaa ihmiset huomioon omalla tavallani, olen sellainen "kaikkien kaveri", tarkoittamatta sillä mitään sen enempää, en edes flirtti mielessä tee niin. Se on vain siis mun luonne, persoona. Voin kertoo et ON usein sattunut väärinkäsityksiä tästä, kerran niin pahasti et säikähdin miten mies voi niin VÄÄRIN ymmärtää. Ja olen suhteessa vakavasti.
Mun tuntemat miehet tietää ettei takana ole mitään seksuaalista mut vieraat eivät aina. Koitan pinnistellä vieraiden seurassa, ja sitten mut tulkitaan ylpeäksi tai ujoksi tai muuten vaan väärin. Ei sekään mukavaa ole. Jos on tilanteita kun unohdan olla skrappina (baarissa)niin siinä vaiheessa kun se vieras alkaa katsomaan mua tietty katse silmissä- tajuan et apua, nyt se katsoo mua noin ihmetellen, arvaillen kuin vastausta etsien. Tai vielä pahempaa, alkaa flirttailla. Olen ollut liian avoin ja liikaa tehnyt itseäni tykö.
Että, ehkä työkaverisi on samanlainen persoona kuin minä?!
Minäkin olen ihan nätti ja söpö jos itse tässä nyt häntääni nostan, sekin osaltaan tekee tehtävänsä. Painoitan kuitenkin, ettei mulla ole tarvetta etsiä ihailuja tai piristystä muilta miehiltä, tämä on vain luonne, tapa, tyyli, persoona. - kaikkien halaaja
Ihan eri asia kirjoitti:
Halaus ei ole flirttiä!
Kyllä me se tiedetään, mutta tiedätkö sinä. Osaan kyllä flirttailla, mutta teen sen tyylillä...flirttikin piristää työpäivää, eikä sekään merkitse mitään, onpahan vaan mukavaa.
- Komentajakapteeni
Nussikaa. Tämä on käsky.
- Venez
Pieni flirtti työpaikalla vain piristää päivää, eikä sen tarvitse johtaa mihinkään. Lähde mukaan flirttiin mutta muista että olette naimisissa
- Aatos-vain
Ei kai työpaikalla painauduta työtovereita vasten! tuo hipoo jo ahdistelua....käyttäyty itse jämäkästi ja vetäydy etäämmäs, jotta viesti menee perille tai avaa suu ja sno suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437