Olen vasta vähän päälle 30-vuotias, mutta minun on uusittava ajokorttini. En olisi ikinä uskonut, että sen aika koittaa näin pian.
Ehkä näissä ensimmäisissä ns. EU-ajokorteissa on jokin materiaalivika, koska ne hapertuvat ihan palasiksi. Moni muu yhtä vanha kortti (esim. KELA) samassa lompakossa on kuin uusi. Nyt on lähtenyt jo kaksi kulma irti. Ei kelpaa enää.
Tietääkö kukaan mitä maksaa?
Joudun uusimaan ajokortin - hemmetti sentään!
4
119
Vastaukset
- ....,,,,
Niinpä, itellä on 42 vuotta vanha pahvikortti laminoituna muovikalvoon.
Aivan käyttökelpoinen vielä. - samat vaivat
Se iso muovikortti , mikä tuli 90-luvulla oli todella huono. Ei kestänyt edes jääraappana , vitsi, vitsi. Tosiaan se oli huono ja meni 3:ksi kaistaleeksi. Tämä nykyinen on pysynyt hyvänä kun säilyttää jossakin keskellä lompakkoa. Reunimmaisena murenevat kulmat pakkasessa, pari luottokorttia jo uusinut.
- Jullliii
Mulla vieläkin kuin uusi. Silloin kävin uusimassa kun uhkasivat tipauttaa pikku e:n pois jos ei uusi. Olisikohan ollut joskus 1990-96. Lompakot on vaihtunut mutta ostan aina sellaisen, missä muovikalvotasku ajokortille. Eipä se sielä miksikään ole mennyt.
- product recall
mullakin semmoinen 90-luvun alun iso muovikortti, palasia on jo irti ja kai se pitäisi sen takia uusia. Kortin valmistajan kuuluisi mielestäni maksaa uuden kortin kustannukset, näille oikeastaan pitäisi järjestää takaisinkutsu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462