Moi! Itse tunnen aika monta gay/bi-jätkää, jotka on ... no, melko tyttömäisiä. Itse oon niin peruspoikamainen kuin olla voi ja harrastankin kaikkee vauhdikasta. Mietin, että käykö muita bi/gay jätkii laskettelukeskuksissa aktiivisesti? Itse lähdössä maaliskuussa Leville.
Snoukka/laskettelu kundeja?
6
517
Vastaukset
- jani.a-
Kyllähän varmaan niitäki löytyy, ite ainaki oon lasketellu jostain 4-5v asti, eikä parempaa harrastusta kyl oo. Mitä enemmän vauhtii sen parempi (harmi että syöksylasku on useimmiten kielletty..). Viime aikoina ei vaan oo niin paljon tullu lasketeltuu kaiken kiireen ja välimatkojen takia. :(
- --
... perkele ite kanssa nii äijämäinen ku olla ja voi ja olin levillä 2kk duunissa tulin maaliskuun lopussa pois jos ois aikasemmi lueskellu näit ni :)
- eeverttinen
Itse olen niin saatanan miehinen korsto että laskettelen keskuksissa!
- zan23
Ensi keväänä ekaa kertaa Leville maaliskuussa. Toivottavasti on muitakin gay jätkii :D
- boy_97
Mä oon aika tyttömäinen mut käyn silti aktiivisesti laskettelemassa :)
- Jeppe2513
Hip hei! Rinteisiin tuli oikeen fiilis kun ulkona oli tänään lunta! Lauta mukaan ja ... ai niin, Sappeen rinteet ei vielä auki. Mut mut kyl se vielä aukee!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457