Uutis vuoksessa

nou tänks

nimim."joutsenon poika",tiedoksesi, ei myö korvenkyläläiset imatraan haluta kuulua,eiei...huonot sos. ja terveyspalvelut ja muutenkin kakki retuperällä!!

7

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos kyllä

Korpikylässä niitä palveluja ei olekaan. Tervemenoa päivystykseen Lappeenrantaan!

• Yes please

Kyllähän myö halutaan Imatraan kuulua! halutaan paljon ennemmin, ku Lpr:aan. Jos ei Rauhan kylpylää olis ni Korvenkylä olis Lpr:lle vaan välttämätön paha, Imatralle kelvattas oikein hyvin.

• Minun mielipide on kyllä,että Lappeenrannassa ja Korvenkylässä hyvä asua!
      Olen muutamana vuonna joutunut käyttämään sos. ja terveyspalveluja Lappeenrannassa,mieheni sairauden takia.Hyvin on toiminut,apua on saatu ja tukea,hyvä hoitopaikkakin on miehelleni löydetty.Omaishoitajan tukikin järjestyi 2 viikossa,Imatralla kuulemma jono oli yhteen aikaan 3 kk.Lappeenrannassa tuntuu kaikki rullaavan ja ihmiset paneutuvat työhönsä.,ja sen verran iso yksikkö kummiskin.
      Tässä kun monet haukkuneet Eksotea,niin minulta tulee 10 hyvästä palvelusta,ja Lappeenranta best!Kiitos ei Imatra,siel ei edes katuja hoideta,Korvenkyläs tiet paremmassa kunnossa kuin Imatran pääväylil ...

• oma maa mansikka

siellä korvenkylässä ei vissiin ole nuorisolle paljon puuhaa kun kuuluuvat olevan sieltä päin venäläisten asunnot tohjoksi saattaneet.

• oma maa mansikka

Ristiina-tytär olethan antanut positiivista palautetta kotikuntasi terveydenhuoltoon ja Lappeenrannan keskustelupalstalla ottanut kantaa kun Sinua nämä Imatrankin asiat askarruttavat.

• jouttsensucks

eikä myä imatra jannut haluta mitää joutseno maalaisii mei riipaks

pysykää vaa kaukana

• Mie oon antanut Eksotelle suoraan positiivista palautetta,niille joilta olen hyvää palvelua saanut!Imatran asioista tiedän ,koska tunnen monta pitkäaikaissairasta siellä,ja huomannut miten huonosti heidän asiat on hoidettu,ja 5 km erottaa heidät paremmasta palvelusta.
      Imatralla tuntuu nuo rahat menevän kankkulan kaivoon aina,vanhusten hoitokin aivan surkeeta monessa laitoksessa,siitäkin ihan henk.kohtaista kokemusta!
      Olen kiitollinen että saan miehelleni hyvää hoitoa Lappeenrannassa,samalla suren ja koitan auttaa niitä jotka ei saa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      91
      1052
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      431
    Aihe