"Mä muistan miltä ihosi tuoksuu",mä muistan miten sait mut jo eka kerralla suhun ihastumaan. Miten kosketit. Mitä puhuit. Uudestaan ja uudestaan. Tiedoks nyt sulle,että seuraavaks kun törmätään joku lauantai,mä olen jo laatinut sotasuunnitelman sun pään menoksi. Laadi säkin hyvä selitys,voit tarvita sitä kun mä raahaan sut mukaani;) Voitko vastustaa??????Sillä aamuun on aikaa....
pidä varas,mä palaan sun elämääs:)
50
1684
Vastaukset
- palturia
Niinpä, saahan sitä täällä tehdä vaikka mitä
- mädänytnyt hammas
en oo käynyt suihkussa kuukauteen , hampaani pesin vuosi sitten ja silti sulla on huoraaminen mielessä.
- pese varpaasi
Ei se päällepäin näy,että et ole peseytynyt moneen vuoteen.Haju voi olla kyl aika puistattava.Hutsunki halut katoaa jo siinä vaiheessa.
- rahat pois
pese varpaasi kirjoitti:
Ei se päällepäin näy,että et ole peseytynyt moneen vuoteen.Haju voi olla kyl aika puistattava.Hutsunki halut katoaa jo siinä vaiheessa.
Hutsuilla ei ole haluja
- Hammashygieniaa
Vain sinulle. kirjoitti:
Ole hyvä kultaseni: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5639
Tämä oli siis mätähampaalle.
- Semtex-10
pervoja on näköjään liikkeellä tähänkin aikaan.......................................
- niin kelle?
Kelle minun pitää selitellä,kun raahaat minut mukaasi.
- --------,-------
Ap on pelkkä lässyttäjä, kohta tulee uusi aloitus. Aihetta ei vielä tiedä, mutta veikkaampa että yhtä fiksu kuin tääkin
- näkyilemisiin
Kelle selitellä...niimpä...ehkei kukaan kysykään missä olit. Raahaan kuitenkin mukaani enkä palauta ennen aamua.... ;)))2
- asuilemisiin
Onko se välttämätöntä jo aamulla poistua jos jäänki heti asumaan?
- tuun mukaas
Sitä odotellessa! Tarviiks mun joka lauantai olla menossa? Sano ees missä päin ollaan liikkeellä?
- mä en usko
sua niin ei tarvii varautua. ;)
- pyydän, en pyydä,pyy
Joo mäkään en aio varautua, et kuitenkaan vie vaikka pyytäisin...
- näkyilemiseen
Jaa missä päin? Jos sanon vaiks että baaris keskustassa,alakerrassa,kello 11 jälkeen. Kuuntelemas karaokea tai baaritiskillä. Vai jos sä laulatkin mulle vaiks Jenni Vartiaista??
- jassooo
ai, se ootkin sä, blääh,,huomiohuara
- tajusin
Jaa no, sä kaipailetkin jotain Jenniä..ei sitten
- That`s it!
jassooo kirjoitti:
ai, se ootkin sä, blääh,,huomiohuara
ai, sä ootkin sä, blääh,, huomiHUARAPUKKI saastainen tautipesä älyvapaa mielialalääkkeiden väärinkäyttäjä. Sori ap, että puutuin sun ketjuusi, mutta nää SUAMIKALSARIT vois mennä katkeruuspalstalle möykkäämään!
- jassooo
That`s it! kirjoitti:
ai, sä ootkin sä, blääh,, huomiHUARAPUKKI saastainen tautipesä älyvapaa mielialalääkkeiden väärinkäyttäjä. Sori ap, että puutuin sun ketjuusi, mutta nää SUAMIKALSARIT vois mennä katkeruuspalstalle möykkäämään!
tule, mennään käsikädessä,,buahhhaa
- Tuskin muakaan
Sä mitään muista ku olit kännissä ku käki ;)
- näkyilemisiin
Itte olit kännissä. Mä muistan "ikävä" kyllä kaikki susta. Ja siks kai taas raahaan sut mukaani:) Ja jassooo nimimerkille,ett tosiaankaan ole törmännyt muhun!!!
- no niin olinkin
ja siks en muistakaan kaikkea mitä mä oon puhunu ;)
- jassoooo
no, oli se joku sun tyylinen harakka,
- nainen..
Auts, pahanpa pistit ;) oot raahannut mut yhden jos toisenkin kerran, vaikea vastustaa mut otan haasteen vastaan! ;)
- Jousi-nainen
Oih, miten hyvältä kuulostaa ap;n viesti mutta liian hyvältä ollakseen totta.....
meni kuitenkin naiselta miehelle? vai mitä ap?- haetko huomiota
onhan se totta,,jollekin
- yks mies..
Jousi-nainen ? Oletko horoskoopissa jousimies, siis nainen..
- Jousi-nainen
yks mies.. kirjoitti:
Jousi-nainen ? Oletko horoskoopissa jousimies, siis nainen..
Jeps
- Lei-lei
Jousi-nainen kirjoitti:
Jeps
mun elämä pysähtyi erään jousi-naisen takia ja kaipaan häntä vieläkin siitä on jo vuosia!
- sivulta seurannut
Lei-lei kirjoitti:
mun elämä pysähtyi erään jousi-naisen takia ja kaipaan häntä vieläkin siitä on jo vuosia!
Ei kannata jousi-naisiin haksahtaa,ne kovia vipeltäjiä ja kovia menemään,monta rautaa tulessa. Niille vapaus kaikki kaikessa,ettei rupee ahdistamaan.
- joukkarin sisko
sivulta seurannut kirjoitti:
Ei kannata jousi-naisiin haksahtaa,ne kovia vipeltäjiä ja kovia menemään,monta rautaa tulessa. Niille vapaus kaikki kaikessa,ettei rupee ahdistamaan.
Kyllä ne pysyy, kun antaa olla tarpeeksi löysässä narussa :)!
- asdasddd
ihosi tuoksu kuin rauttiksen pummin kantama muovipussi, äänesi kuin teinipojan äänenmurros, vapiseva kosketuksesi.........................kaipaan sinua
- Kiitos mukavasta
aloituksestasi, piristi, vaikkei mulle olisikaan :)
Toisilla (vastaajilla) joku tarve tahria ja tallata kaikki kaunis ja mukava..
Sellaisen kanssa kivan suhteen saisikin, eikös..? - näkyilemisiin
Eipä oo ap:n alotus. Ja menee naiselta miehelle. Juuri sille joka sai oikeasti mielenkiinnon heräämään. Ei sieltä ketä tahansa raahata mukaan. Aina sama mies. Aina ollu yhtä ihanaa. Siks mä palaan kuvioihin ja raahaan sut mukaani;) Mietitään sit taas jälkeen oliko järkevää. "Kun sä mua kosketat niin liekkiin puhallat...."
- Päätös pitää
En mä sun numeroas poistanut ja tuskin sä muutitkaan;) Järjellä en täällä oo koskaan elänytkään ja ikävää ei poista kuin sä. Mäkin tuun sun elämääs;)taas ja ryminällä...miehelle.
- näkyilemisiin
Hei,et kai luule,ett luovutan. Seuraava lauantai sopiva? Tule jos uskallat! Oot mennyttä miestä. Varaathan aikaa,en päästä sua helpolla...:)))) Ota haaste vastaan,takaan,ett se on sen arvosta. Ehkä et haluakkaan lähteä...
- En usko!
Ja HÖPÖ HÖPÖ!!!
Sä palaat aina vaan tänne palstalle, etkä muualle.
Osaat ja uskallat vaan unelmoida!
Silti: Palaisitkin... m>n- näkyilemisiin
Joo,palasin palstalle,mutt palaan kyl sinne minne lupasinkin...
- tp
jos oot nainen niin uhkaat vaan...
- näkyilemisiin
Rupesko pelottamaan;) Mä kyl ihan "vaaraton". Ja NAINEN. Ens lauantaina sit,kannattaisko tulla paikalle?
- pitää uskaltaa
Ai,ett ei naiset voi noin tehdä? Naisilla se ero miehiin,ett ne toimii,miehet vaan pähkää ja jahkaa. Ei ne uskalla heittäytyä. Siinähän voi käydä pahasti ja voi RAKASTUA ihan hel....sti.
- ölmyst
vitun pelle jätä antti rauhaan :DDDDDDDDD
- 1rkh
pidä antti hyvänäsi, on jotain parempaa...
- missäs vaihees
kirjoituksissa on antista puhuttu?idiootti oot.ja ps.mua ei ainakaan antit kiinnosta.
- mukana ollaan
Eiköhän naiset kaikki toimita alotuksen tavoin ja me viedään ja miehet "vikisee". On sit jotain mitä voi muistella vanhana mummunakin,kun ei enää jalat kanna,mutta mieli on kuin nuorella tytöllä. Sit muistaa,hei mä tein juuri niinkuin halusinkin;)
- exexexexexex
Ihan kuraa pelkkää kuraa
- sanathan
melkein natsaa ; ) kaunista vai mitä?
http://www.youtube.com/watch?v=lQf2GcZPVqk - niin natsas,
paitsi ei olla suudeltu :)
- näkyilemisiin
Tähän tarinaan natsais ehkä Jenni Vartiaisen Duran Duran tai missä muruseni on. Onneks pian on viikonloppu;) Oon nyt antanu sulle aikaa ajatella,toivottavasti uskallat vielä lähteä mun mukaan;) Tai eipä tässä paljon kysellä. Toimeks vaan. Nähdään;)
- näkyilemisiin
No oletkos jo menossa saunaan pian? Uskallaks tulla ihan yksin vai tuutko jonkun kaverin tai porukan kanssa? Ne voi yrittää puhua sulle järkeä ettet lähde TAAS mun mukaan...järki ei ole tähän astisilla kerroilla toiminut,mutta nyt jo ollut pitempi tauko. Mä niin haluisin tavata sut ees "taas" vaan tän yhen kerran...lähetkö mun mukaan??? Löytyykö se ihana hullu mies vielä susta jostain? Sama paikka. Lauantai taas.Mä palaan NYT tänään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483