Hei miehet,
Toivottavasti osaatte antaa neuvoa.. Minulla on homokaveri (joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa) ja epäilen että hän olisi ihastunut minuun. Itse olen hänen kanssaan samanikäinen (vajaa 30) lesbo ja ollaan tunnettu n. puoli vuotta mutta ollaan ystävystytty aika nopeasti ja ollaan suht läheisiä, tavattiin exäni kautta. Muutamina kertoina kun ollaan oltu ulkona yhdessä, on hänen käyttäytymisensä alkanut ihmetyttämään... Ensin han otti kädestä kiinni ja piti kiinni, ja nyt parina viime kertana on ollut pussailua, viime viikonloppuna pussailtiin ihan kielen kanssa. Minun piti arvoida hanen ja homokaverinsa suutelutaidot. Kun sanoin että hänen kaverinsa on parempi, hän suuteli uudelleen ja pitempään. Ollaan nukuttu kerran vierekkäin jolloin heräsin siihen että hänen kätensä kosketti selkääni ja kun käännyin, otti kätensä pois.
On monia pieniä tilanteita ja kommentteja hänen puoleltaan joita en nyt jaksa tässä eritellä, mutta viime aikoina olen alkanut todella epäilemään voisiko hän olla ihastunut. Hän on ihmisenä todella varautunut mutta tuntuu rentoutuvan minun seurassa aivan toisenlaiseksi. Olen avoimesti kertonut että olen deittaillut miehiä nuorempana, hän puolestaan sanonut että ei ole koskaan ollut tai ei voisi myöskään koskaan olla naisen kanssa. Mitenköhän on? Ideoita? Voiko homomies ihastua naiseen?
Jostain syystä olen useasti saanut homoilta huomiota, homomiehet tykkäävät suudella kanssani ja käydä takapuoleen kiinni diskossa. Itse voin viehättyä miehen persoonallisuudesta mutta en enää voisi harrastaa seksiä miehen kanssa.
homo ihastunut lesboon?
2
222
Vastaukset
- 63+63
Kertomasi perusteella vaikea sanoa onko kaverisi suhun ihastunut. Voi olla tai sitten ei.
Toinen juttu että kiinnostaako sua että voiko homo ihastua naiseen vai että onko tämä kaverisi ihastunut suhun?
Ekaan vaihtoehtoon sanoisin että kaikki on mahdollista joskaan ei todennäköisin vaihtoehto. Jos mietit kakkos vaihtoehtoa niin miksi mietit sitä jos sua ei kiinnosta hän? - a..p
Kiitos vastauksesta, olen joskus kuullut juttua että homo ja lesbo olisivat rakastuneet ja heillä olisi ollut platoninen suhde. Itse toki viehätyn kaverini persoonallisuudesta, joten tietyssä mielessä kiinnostaa olisiko hänkin kiinnostunut. Olemme molemmat sinkkuja ja usein puhumme yksinäisyyden tunteista, joten jos välillämme jotain olisi, miksei meistä voisi tulla esim. hugbuddeja, hanen vieressaan on mukava nukkua ja meilla on hauskaa yhdessa. Huom en siis puhu nyt mistään seksuaalisesta viehättymisestä saatikka seksiin ryhtymisestä. Siksi kyselen koska en tiedä voinko ottaa asiaa puheeksi, otan vain jos voin olla varma että kiinnostusta voisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473