MAAILMA PAKKASTEN KOURISSA-AGW-MYYTTI MURENEE

.........

Näin se on poijjaat.

15

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+8
    • selvä asia !

      Venäläisten sää-ase on taas toiminnassa, menee kaasu ja öljy kaupaksi !

    • Jäät sulaa

      Mutta pohjoisen jäät eivät vain lisäänny.
      http://ocean.dmi.dk/arctic/icecover.uk.php

      • 1+11

        Yhdeksän vuoden ATL.

        Ennätykset rapisevat.


      • Jäät sulaa

      • uskotko itsekäään

        Luuletko hölmö tosiaan että napaseudun pakkasessa jäätyminen olisi pysähtynyt tai peräti jäät alkaneet sulamaan? Kyllä siellä uutta jäämasssaa muodostuu edelleen vaikka jossain käppyrässä virheelisesti muuta näyttäisi.


      • Jäät sulaa
        uskotko itsekäään kirjoitti:

        Luuletko hölmö tosiaan että napaseudun pakkasessa jäätyminen olisi pysähtynyt tai peräti jäät alkaneet sulamaan? Kyllä siellä uutta jäämasssaa muodostuu edelleen vaikka jossain käppyrässä virheelisesti muuta näyttäisi.

        Ilman muuta uskon. Tietysti jää vahvistuu navan lähellä, mutta nuo käytät kuvaavat laajuutta. Sen lisääntyminen tapahtuu nyt kaukana navalta. Siellä sää onkin lämpimämpää ja jäät elävät kelin mukaan. Joten laajuus voi aivan hyvn pienentyä keskellä talvea.

        Sitäpaitsi käyräni ovat skptikkojen hyväksymät. He linkkaavat tuohon DMI käydään useasti. Ainakin silloin, kun data miellyttää heitä.


      • 4+8
        Jäät sulaa kirjoitti:

        Ilman muuta uskon. Tietysti jää vahvistuu navan lähellä, mutta nuo käytät kuvaavat laajuutta. Sen lisääntyminen tapahtuu nyt kaukana navalta. Siellä sää onkin lämpimämpää ja jäät elävät kelin mukaan. Joten laajuus voi aivan hyvn pienentyä keskellä talvea.

        Sitäpaitsi käyräni ovat skptikkojen hyväksymät. He linkkaavat tuohon DMI käydään useasti. Ainakin silloin, kun data miellyttää heitä.

        Nyt puhut läpiä päähäsi jäät sulaa. Kovia pakkasiahan on tällä hetkellä juuri siellä reuna-alueilla, missä jäät lisääntyvät kuten esimerkiksi täällä Itämeren alueella. Myös Murmanskissa näyttää olevan 20 astetta pakkasta joten eiköhän sekin alue ala jäätyä. Samoin on myös tuolla Tyynenmeren puolella jään reunoilla kovin kylmää.


      • uskotko itsekään
        Jäät sulaa kirjoitti:

        Ilman muuta uskon. Tietysti jää vahvistuu navan lähellä, mutta nuo käytät kuvaavat laajuutta. Sen lisääntyminen tapahtuu nyt kaukana navalta. Siellä sää onkin lämpimämpää ja jäät elävät kelin mukaan. Joten laajuus voi aivan hyvn pienentyä keskellä talvea.

        Sitäpaitsi käyräni ovat skptikkojen hyväksymät. He linkkaavat tuohon DMI käydään useasti. Ainakin silloin, kun data miellyttää heitä.

        Aika kaukana navalta ollaan mutta pakkanen vaan paukkuu täälläkin.
        Kyllä DMI:säkin on välillä ollut häikkää. Korjattu sitten myöhemmin.
        Jäämassaa muodostuu edelleen , tuuli vaan töntelee jäitä kasaan.
        Jääkasat sulaa sitten kesällä hitaammin alarmistin suureksi harmiksi.


      • Jäät sulaa
        4+8 kirjoitti:

        Nyt puhut läpiä päähäsi jäät sulaa. Kovia pakkasiahan on tällä hetkellä juuri siellä reuna-alueilla, missä jäät lisääntyvät kuten esimerkiksi täällä Itämeren alueella. Myös Murmanskissa näyttää olevan 20 astetta pakkasta joten eiköhän sekin alue ala jäätyä. Samoin on myös tuolla Tyynenmeren puolella jään reunoilla kovin kylmää.

        En puhu. Suurin vaje on juuri Barentsin merellä, jossa on huomattavan lämmintä. Pientä pakkasta toki, mutta se ei jaksa jäädyttää merta.

        http://www.esrl.noaa.gov/psd/map/ANIM/sfctmpmer_01a.fnl.30.gif

        Tyyni merikin on jo jäätnyt niin pitkälle kuin pystyy. Siellä on kylmää, mutta rajansa on senkn voimalla.


      • Jäät sulaa
        uskotko itsekään kirjoitti:

        Aika kaukana navalta ollaan mutta pakkanen vaan paukkuu täälläkin.
        Kyllä DMI:säkin on välillä ollut häikkää. Korjattu sitten myöhemmin.
        Jäämassaa muodostuu edelleen , tuuli vaan töntelee jäitä kasaan.
        Jääkasat sulaa sitten kesällä hitaammin alarmistin suureksi harmiksi.

        Aina selität tuulella. Kävikö mielessäsi ettei ne jäät ole tarpeeksi vahvoja kestämään tuulta.


      • Torakan pieru
        Jäät sulaa kirjoitti:

        En puhu. Suurin vaje on juuri Barentsin merellä, jossa on huomattavan lämmintä. Pientä pakkasta toki, mutta se ei jaksa jäädyttää merta.

        http://www.esrl.noaa.gov/psd/map/ANIM/sfctmpmer_01a.fnl.30.gif

        Tyyni merikin on jo jäätnyt niin pitkälle kuin pystyy. Siellä on kylmää, mutta rajansa on senkn voimalla.

        Todisteletko todellakin hihhulointia hansun vesiväripaletilla?

        Opiksi sinulle. Siellä, mistä ei ole mittausdataa, saa hansu aina kuumimmat lukemat.

        Eikö ihmetytä?


      • Jäät sulaa
        Torakan pieru kirjoitti:

        Todisteletko todellakin hihhulointia hansun vesiväripaletilla?

        Opiksi sinulle. Siellä, mistä ei ole mittausdataa, saa hansu aina kuumimmat lukemat.

        Eikö ihmetytä?

        Olen ymmälläni?

        http://www.Real-Science.com/branson-fifteen-degrees-normal-antarctic-global-warming

        Skeptikkojen kermalle Steven Goddardille tuo vesiväri tuntuu kelpaavan. Päättäkää nyt mitä käyriä ja kaavioita kelpuutatte.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      230
      1945
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1198
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      998
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      84
      990
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      763
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      93
      729
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      121
      681
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      661
    Aihe