Näin se on poijjaat.
MAAILMA PAKKASTEN KOURISSA-AGW-MYYTTI MURENEE
15
149
Vastaukset
- 4+8
Näin se on http://satellite.ehabich.info/globaltemp.htm
Aika synkältä näyttää. Ei näy helteitä missään päin maapalloa. Lämpö on pudonnut kuin lehmän häntä. - selvä asia !
Venäläisten sää-ase on taas toiminnassa, menee kaasu ja öljy kaupaksi !
- Jäät sulaa
Mutta pohjoisen jäät eivät vain lisäänny.
http://ocean.dmi.dk/arctic/icecover.uk.php- 1+11
Yhdeksän vuoden ATL.
Ennätykset rapisevat. - Jäät sulaa
Tässä vielä toinen käyrä, jossa on koko satelliittimittaushistoria:
http://gfspl.rootnode.net/klimat/arcticice.png
Pohjilla mennään. - uskotko itsekäään
Luuletko hölmö tosiaan että napaseudun pakkasessa jäätyminen olisi pysähtynyt tai peräti jäät alkaneet sulamaan? Kyllä siellä uutta jäämasssaa muodostuu edelleen vaikka jossain käppyrässä virheelisesti muuta näyttäisi.
- Jäät sulaa
uskotko itsekäään kirjoitti:
Luuletko hölmö tosiaan että napaseudun pakkasessa jäätyminen olisi pysähtynyt tai peräti jäät alkaneet sulamaan? Kyllä siellä uutta jäämasssaa muodostuu edelleen vaikka jossain käppyrässä virheelisesti muuta näyttäisi.
Ilman muuta uskon. Tietysti jää vahvistuu navan lähellä, mutta nuo käytät kuvaavat laajuutta. Sen lisääntyminen tapahtuu nyt kaukana navalta. Siellä sää onkin lämpimämpää ja jäät elävät kelin mukaan. Joten laajuus voi aivan hyvn pienentyä keskellä talvea.
Sitäpaitsi käyräni ovat skptikkojen hyväksymät. He linkkaavat tuohon DMI käydään useasti. Ainakin silloin, kun data miellyttää heitä. - 4+8
Jäät sulaa kirjoitti:
Ilman muuta uskon. Tietysti jää vahvistuu navan lähellä, mutta nuo käytät kuvaavat laajuutta. Sen lisääntyminen tapahtuu nyt kaukana navalta. Siellä sää onkin lämpimämpää ja jäät elävät kelin mukaan. Joten laajuus voi aivan hyvn pienentyä keskellä talvea.
Sitäpaitsi käyräni ovat skptikkojen hyväksymät. He linkkaavat tuohon DMI käydään useasti. Ainakin silloin, kun data miellyttää heitä.Nyt puhut läpiä päähäsi jäät sulaa. Kovia pakkasiahan on tällä hetkellä juuri siellä reuna-alueilla, missä jäät lisääntyvät kuten esimerkiksi täällä Itämeren alueella. Myös Murmanskissa näyttää olevan 20 astetta pakkasta joten eiköhän sekin alue ala jäätyä. Samoin on myös tuolla Tyynenmeren puolella jään reunoilla kovin kylmää.
- uskotko itsekään
Jäät sulaa kirjoitti:
Ilman muuta uskon. Tietysti jää vahvistuu navan lähellä, mutta nuo käytät kuvaavat laajuutta. Sen lisääntyminen tapahtuu nyt kaukana navalta. Siellä sää onkin lämpimämpää ja jäät elävät kelin mukaan. Joten laajuus voi aivan hyvn pienentyä keskellä talvea.
Sitäpaitsi käyräni ovat skptikkojen hyväksymät. He linkkaavat tuohon DMI käydään useasti. Ainakin silloin, kun data miellyttää heitä.Aika kaukana navalta ollaan mutta pakkanen vaan paukkuu täälläkin.
Kyllä DMI:säkin on välillä ollut häikkää. Korjattu sitten myöhemmin.
Jäämassaa muodostuu edelleen , tuuli vaan töntelee jäitä kasaan.
Jääkasat sulaa sitten kesällä hitaammin alarmistin suureksi harmiksi. - Jäät sulaa
4+8 kirjoitti:
Nyt puhut läpiä päähäsi jäät sulaa. Kovia pakkasiahan on tällä hetkellä juuri siellä reuna-alueilla, missä jäät lisääntyvät kuten esimerkiksi täällä Itämeren alueella. Myös Murmanskissa näyttää olevan 20 astetta pakkasta joten eiköhän sekin alue ala jäätyä. Samoin on myös tuolla Tyynenmeren puolella jään reunoilla kovin kylmää.
En puhu. Suurin vaje on juuri Barentsin merellä, jossa on huomattavan lämmintä. Pientä pakkasta toki, mutta se ei jaksa jäädyttää merta.
http://www.esrl.noaa.gov/psd/map/ANIM/sfctmpmer_01a.fnl.30.gif
Tyyni merikin on jo jäätnyt niin pitkälle kuin pystyy. Siellä on kylmää, mutta rajansa on senkn voimalla. - Jäät sulaa
uskotko itsekään kirjoitti:
Aika kaukana navalta ollaan mutta pakkanen vaan paukkuu täälläkin.
Kyllä DMI:säkin on välillä ollut häikkää. Korjattu sitten myöhemmin.
Jäämassaa muodostuu edelleen , tuuli vaan töntelee jäitä kasaan.
Jääkasat sulaa sitten kesällä hitaammin alarmistin suureksi harmiksi.Aina selität tuulella. Kävikö mielessäsi ettei ne jäät ole tarpeeksi vahvoja kestämään tuulta.
- Torakan pieru
Jäät sulaa kirjoitti:
En puhu. Suurin vaje on juuri Barentsin merellä, jossa on huomattavan lämmintä. Pientä pakkasta toki, mutta se ei jaksa jäädyttää merta.
http://www.esrl.noaa.gov/psd/map/ANIM/sfctmpmer_01a.fnl.30.gif
Tyyni merikin on jo jäätnyt niin pitkälle kuin pystyy. Siellä on kylmää, mutta rajansa on senkn voimalla.Todisteletko todellakin hihhulointia hansun vesiväripaletilla?
Opiksi sinulle. Siellä, mistä ei ole mittausdataa, saa hansu aina kuumimmat lukemat.
Eikö ihmetytä? - Jäät sulaa
Torakan pieru kirjoitti:
Todisteletko todellakin hihhulointia hansun vesiväripaletilla?
Opiksi sinulle. Siellä, mistä ei ole mittausdataa, saa hansu aina kuumimmat lukemat.
Eikö ihmetytä?Olen ymmälläni?
http://www.Real-Science.com/branson-fifteen-degrees-normal-antarctic-global-warming
Skeptikkojen kermalle Steven Goddardille tuo vesiväri tuntuu kelpaavan. Päättäkää nyt mitä käyriä ja kaavioita kelpuutatte.
- käppyröötä
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2093264/Forget-global-warming--Cycle-25-need-worry-NASA-scientists-right-Thames-freezing-again.html
Kesät on lämmenny ja talavet kylymenny, vai mitenkä ne on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2301945- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 84990
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93729Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121681- 23661