ROUSKISLAKI,SSS tänään!

kierrätä johtaja

Rouskis "noudattaa kuulemma lakia"? Kuulin juuri että ainakin ennen jätteet kerättiin lavalle ja ammattikoulun pojat siirsivät lavat penkkaaseen,kierrätykseen?
Erikoista kierrättämistä vai lieneekö tätäkin päivää,2012? Yksityinen noudattaa automaattisesti lakia eipä se "kerro tarinoita paikallislehdessä"! Lakimies kulut tullee "pienemään tulevaisuudessa",toivottavasti? Asiakkaille alennuksia ja kulut minimoidaan kun "kalleimmasta eroon päästään"!KIERRÄTÄ, EI MAAHAN!!
(eikä uutta pukaria tilalle!)

35

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtönremonttimies

      Tänään -45 pakkasta Salossa, työttömiä 9000 Salossa ja kesää ei tule.
      Et kai uskonut?

      • grenttuilija

        Sinun juttusi on fuulaa kokonaan.
        Saat kuitenkin palkkaa rouskikselta.


    • kierätys kunniaan

      Huhupuheita ei kannata kirjoitella. Eiköhän salolaisilla ole nyt paljon tärkeämpääkin mietittävää, kun kirjoitella asiattomuuksia työtään erinomaiseti tekevistä rouskislaisista. Myötähäpeää..

    • maahankaato

      ROUSKISLAINEN heräsi?
      Älä kierrätä maahan!
      Toivottavasti maahankaatopaikka siirtyy Turkuun!

      • hojo hojo

        ja salonkin omat lokapojat jatkaa huuteluaan


    • höjö ittelles

      just,just ja aamulla ei taaskaan kierrätetä vaan kaivetaan maahan?

      • 193

        Rahat kuitenkin Turkuun.


      • zwarte geld
        193 kirjoitti:

        Rahat kuitenkin Turkuun.

        rouskiksen väki hassuttaa omistajia ja poliitikkoja kuten haluaa(sss tänään)??
        melkonen kaikki lypsävä suojatyöpaikka! todellista "kreikkameininkiä"..
        ..heikkilä turkuun ja ongelmat jää lisääntyy salossa


      • mikävika
        zwarte geld kirjoitti:

        rouskiksen väki hassuttaa omistajia ja poliitikkoja kuten haluaa(sss tänään)??
        melkonen kaikki lypsävä suojatyöpaikka! todellista "kreikkameininkiä"..
        ..heikkilä turkuun ja ongelmat jää lisääntyy salossa

        "Hieman" haiskahtaa nämä Rouskiksen touhut näin ulkopuolisen sieraimiinkin jo.Onko jokin paniikki päällä vai mikä kun joka viikko tulee jotain ihme uutisia ko.lafkasta?Onko nyt vaan kertakaikkiaan hillot päässy loppumaan ja lisää ei oikein nykymenetelmällä enää tule kun ei tuota jätettä olisi niin hyvä maahankaan kuopata...


      • Tj paikka auki
        zwarte geld kirjoitti:

        rouskiksen väki hassuttaa omistajia ja poliitikkoja kuten haluaa(sss tänään)??
        melkonen kaikki lypsävä suojatyöpaikka! todellista "kreikkameininkiä"..
        ..heikkilä turkuun ja ongelmat jää lisääntyy salossa

        No mutta sinähän olisit hyvä uusi tj.tiedät ja osaat kaiken.hyvä!


    • mafiameininkiä

      erikoista on se notta johtaja joka tuhlaa meidän rahat eikä pärjää kuin hintoja korottamalla otetaan turkuun(hävittämään)? jätteitä on kierrätettävä ja "luusereille annettava kenkää"! ei maahan vaan kierrätykseen..

    • Kepsis

      Kumma, että en koskaan ole huomannut jätehuollon haisevan siellä meriniityssä... no siellä ei sitten jatkossa jätteidenlajittelua kuitenkaan tuon haitan vuoksi voi harjoittaa... tuo rouskis kyllä löyhkää sitten senkin edestä, mutta sepä onkin tietty eriasia, kun on niin syrjässä(tosin onhan siinäkin asutusta lähellä, pitäisköhän sielläkin tehdä kierros ja kysellä hajuhaittoja...?).

    • ISO LUUTA

      siellä tuulee nyt,ISOLUUTA lakaisee!!
      väki vaihtuu mutta rottahaitta alueella!

    • 426

      ei rouskis niitä hintoja määrää/aseta vaan kaupunki

      • rumaa peliä

        Kyllähän se Rouskis hinnat määrää.Katsos hyvä 462 jostain on raha sille väkimäärälle saatava joka puuhastelee siellä tunkiolla.Puhumattakaan johdon /hallituksen ulkomaanmatkoista.


      • kilpailua kiitos!

        joka kerta kun olen tuolla joutunut käymään on hinta ollut eri, kassalla otetaan rahat ihan miten lystää ja kuulustellaan kuin poliisin hoteissa, oman sauna remppani jätteet maksoivat varmaan enemmän kuin uudet lauteet!


      • kierrättäjä888
        kilpailua kiitos! kirjoitti:

        joka kerta kun olen tuolla joutunut käymään on hinta ollut eri, kassalla otetaan rahat ihan miten lystää ja kuulustellaan kuin poliisin hoteissa, oman sauna remppani jätteet maksoivat varmaan enemmän kuin uudet lauteet!

        Sulla taitaakin olla hehtaarin kokoinen sauna, jos jätteet enemmän
        maksoivat kuin uudet lauteet.
        Oot muuten saanut kyllä huippuhalvalla laudepuut?
        Kerro heti, mistä noin halvalla sait laudepuut, pitäisi saunaa rempata?


      • maahan vaan
        kierrättäjä888 kirjoitti:

        Sulla taitaakin olla hehtaarin kokoinen sauna, jos jätteet enemmän
        maksoivat kuin uudet lauteet.
        Oot muuten saanut kyllä huippuhalvalla laudepuut?
        Kerro heti, mistä noin halvalla sait laudepuut, pitäisi saunaa rempata?

        eiköhän sinulla ole aikaa suojatyöpaikassasi selvittää puutavaroiden hintoja...


      • kierrättäjä889
        maahan vaan kirjoitti:

        eiköhän sinulla ole aikaa suojatyöpaikassasi selvittää puutavaroiden hintoja...

        Valitettavasti olen työtön, joten olisi aikaa
        rempata se sauna.
        Siis ei aivan "puhtaita" lauteita?


    • laki velvoittaa

      koskahan rouskis ymmärtää kierrätyksen merkityksen ,ympäristöystävällisen ja laillisen? lisätään väkeä ja kuluja vastuuttomasti! tuominen kompastui,kuka on seuraava? uudistuksia sekä säästöä odotan!

      • Törkykirjoitus

        Siinä odotellessa ota asioista oikeaa selkoa ja kirjoita vasta sitten.


      • Porist päin

        Kyllä se vaan ymmärtää.Entä sinä?


    • Pyh. joht.

      On kamalaa kun tekee parhaansa, ja jotkut (tyhmät?) uskaltavat arvostella.
      Siksi minä pistän hanskat roskiin, ja lähden kiitään.

    • hyvä weli anna euro

      ulkomaanmatkoja,mafiamaisia hinnankorotuksia ja monopolimeininkiä kaupunkilaisten rahoilla! kirjanpito on tutkittava ilman "ulkopuolista konsulttia",
      onko "puhallettu ja kuinka paljon"? hyvä veli systeemi mutta ei korruptiota?
      asiaa,poliisiasiaa?? tunkiolla haisee,kuka on seuraava?

      • läksijäiset

        Olivat muutamaviikko sitten helsingistä risteilemässä.Ei ollut tietoakaan lamasta,shamppanja virtasi ja musiikki soi.


      • Risteilylläkö
        läksijäiset kirjoitti:

        Olivat muutamaviikko sitten helsingistä risteilemässä.Ei ollut tietoakaan lamasta,shamppanja virtasi ja musiikki soi.

        Vai että risteilyllä. Voisitko tarkentaa oikein hyvin, sillä kotona ei ole ollut puhetta! !


      • Käytöstavat kunniaan

        Täysin asiatonta ja virheellistä panettelua


    • ökysika

      kato kato.numppahan koittaa vääntää pistekoppaa takaisin pystyyn.

      • hölölö

        numppahan taitaa olla ainut joka tajuaa mikä meininki oikeasti on?


    • kermakakkukokoomus

      numppa ei tajuu, että putoaa omaan kuoppaan vielä
      totuus tulee joskus ilmi

    • pisnis

      rouskis on surkea kunnallinen "pisnis"!
      kohta pyydetään rahaa lisää!

    • sekajätteeseen vaan

      Energiajätteen hinta kolminkertainen verrattuna hyötykäyttöön, eihän tässä kierrätyksessä ole enää mitään järkeä, haloo päättäjät!

      • ääööllkk

        Erotellaan energiajätteet, kuskataan ne Korvenmäkeen ja sitten maksetaan. Sekajätteeseen!


    • pisnis

      kuluja kasvatetaan: uusia autoja ja tyhjäntoimittajia paikka täynnä...
      ...kierrätystä?

      • minäki haluun sinne

        paljonko tuolla suojatyöpaikassa porukkaa oikein on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe