1 husin alueella,3 vaasan alueella.
H1N1 tapauksia 4 kpl lukee THL:n sivulla!
27
161
Vastaukset
- Kausiflussa
Montako on niitä kausiflunssatapauksia?
- ap
313 kpl,247 husin alueella,loput muualla.
- Vertailuaa
ap kirjoitti:
313 kpl,247 husin alueella,loput muualla.
Siis kausiflunssaa on noin paljon enemmän, paljonko onkaan prosenteissa, kuin tuota paljon varoiteltua H1N1:ä, eikä siitä varoita kukaan! Outoa!
- dfvsdfv
Vertailuaa kirjoitti:
Siis kausiflunssaa on noin paljon enemmän, paljonko onkaan prosenteissa, kuin tuota paljon varoiteltua H1N1:ä, eikä siitä varoita kukaan! Outoa!
Onko sillä koodilla jotain väliä?
- nuhanenäd
Vertailuaa kirjoitti:
Siis kausiflunssaa on noin paljon enemmän, paljonko onkaan prosenteissa, kuin tuota paljon varoiteltua H1N1:ä, eikä siitä varoita kukaan! Outoa!
Eihän tuo sikanuha ylitä uutiskynnystä, kun se noteerataan paljon lievemmäksi kuin kausinuhat.
- aa
Vertailuaa kirjoitti:
Siis kausiflunssaa on noin paljon enemmän, paljonko onkaan prosenteissa, kuin tuota paljon varoiteltua H1N1:ä, eikä siitä varoita kukaan! Outoa!
Päivittäin päivittyvä THL:n lista löytyy googlaamalla thl ajantasainen influenssakatsaus.
- katin viikset
aa kirjoitti:
Päivittäin päivittyvä THL:n lista löytyy googlaamalla thl ajantasainen influenssakatsaus.
Eihän tuossa ole mitään tolkkua. Miltä vuodelta mahtaa edes olla?
http://www.ktl.fi/ttr/gen/rpt/h1n1.pdf - sikahauskaa
katin viikset kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään tolkkua. Miltä vuodelta mahtaa edes olla?
http://www.ktl.fi/ttr/gen/rpt/h1n1.pdfNiinpä, Vaasassa näkyy kolme sikaa ja Hesassa 1. Ilmeisesti ne eivät vielä ole parantuneet, kun ei niitä ole jo poistettu?
- hohhoijaa
sikahauskaa kirjoitti:
Niinpä, Vaasassa näkyy kolme sikaa ja Hesassa 1. Ilmeisesti ne eivät vielä ole parantuneet, kun ei niitä ole jo poistettu?
Ei niitä poisteta sieltä listalta, vaikka parantuu.
- ootko tyhmä?
katin viikset kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään tolkkua. Miltä vuodelta mahtaa edes olla?
http://www.ktl.fi/ttr/gen/rpt/h1n1.pdfJos osaat lukea,niin tältä vuodelta ja viikoittain tautitapaukset näkyy.Mikä siinä nyt on niin vaikeaa ymmärtää?
- pakkanen vei taudin
hohhoijaa kirjoitti:
Ei niitä poisteta sieltä listalta, vaikka parantuu.
Ei se sikanuhaa tainnut ollakaan. Vaara ohi. Jos olisi ollut niin olisihan se jo levinnyt.Nyt lukemat ovat jo viikon pysyneet samassa ja taitavat jopa laskea.
- turhaanpanikoi
pakkanen vei taudin kirjoitti:
Ei se sikanuhaa tainnut ollakaan. Vaara ohi. Jos olisi ollut niin olisihan se jo levinnyt.Nyt lukemat ovat jo viikon pysyneet samassa ja taitavat jopa laskea.
Juu, nää on näitä keinotekoisia tauteja. Esiintyyhän sitä keuhkotuberkuloosiakin alkoholituotteiden suurkuluttajilla. Asialla ei ole oikein tekemistä rivikansalaisen kanssa.da
- vasta herännyt
turhaanpanikoi kirjoitti:
Juu, nää on näitä keinotekoisia tauteja. Esiintyyhän sitä keuhkotuberkuloosiakin alkoholituotteiden suurkuluttajilla. Asialla ei ole oikein tekemistä rivikansalaisen kanssa.da
Niin luulen minäkin, kyseessä on siis pelkkä tilastollinen harha. Se ei toimenpiteitä aiheuta.
- hilppoisa olo
pakkanen vei taudin kirjoitti:
Ei se sikanuhaa tainnut ollakaan. Vaara ohi. Jos olisi ollut niin olisihan se jo levinnyt.Nyt lukemat ovat jo viikon pysyneet samassa ja taitavat jopa laskea.
Pakkanen piru sen taisi tehdä, nollaa näyttävät jo kaikki influenssalajit viimeiseltä viikolta. Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.
- asdcsfvws
Taivaan vallat, koodiköhä riepoo sikatikutettuja ynnä muita rokotteiden väärinkäyttäjiä. Nyt kaikki naamat kalpeiksi kipin kapin ja asentoon seisomaan Broadwayd mittaiseen parijonoon ilman paitaa, sillä kun litku olkaan hulahtaa niin sielu transsiin pulahtaa. Hoosianna mikä sieltä tulee, sieltähän tulevat HSNI, HINI ja HENZ, ei auta vaikkois Mersedes-Petns
- SDFVSDF
Pieleen meni, sillä nyt kansaa kiinnostaa pakkanen, vaalit ja liian pienien narkkiskorvausten vihaaminen.
- nuhaton tapaus
Niinpä, ovat lukeneet vanhoja juttuja.
http://yle.fi/alueet/savo/2011/01/sikainfluenssaa_liikkeella_vahan_2263835.html - dcv sdf v
nuhaton tapaus kirjoitti:
Niinpä, ovat lukeneet vanhoja juttuja.
http://yle.fi/alueet/savo/2011/01/sikainfluenssaa_liikkeella_vahan_2263835.htmlTaitaaki olla niin että hini on rokotetuilla taas, ja nyt kun uhkaa henz, niin kai se silloin pari vuotta sitten istutettiin puoleen väestöstä. Parin vuoden päästä nyt rokotteen ottavat saavat kenties tietää mitä tällä kertaa on tarkoitus panna muhimaan.
- virussoppaa
dcv sdf v kirjoitti:
Taitaaki olla niin että hini on rokotetuilla taas, ja nyt kun uhkaa henz, niin kai se silloin pari vuotta sitten istutettiin puoleen väestöstä. Parin vuoden päästä nyt rokotteen ottavat saavat kenties tietää mitä tällä kertaa on tarkoitus panna muhimaan.
Siltä näyttää, että rokotteenottajat ovat ainaisessa lirissä. Kun kerran noihin sortuu, ei tahdo millään päästä pois koukusta. Nytkin miltei vuosittain kerjätään jotain uusintapiikkiä. Ei tässä ole mitään järkeä. Onkin osuvasti sanottu, että virusrokotteet tekevät alttiiksi erilaisille viruksille, koska vastustuskykyä joudutaan keinotekoisesti myrkkyjen avulla laskemaan, jotta altistus piikin heikennetyille viruspartikkeleille saadaan aikaan. Nyt, kun piikki sisältää ilmeisesti jo alkuaan kolmeakin eri viruskantaa, voi vain arvailla, mikä soppa siitä syntyy.
- |==|,|,|,|===-
virussoppaa kirjoitti:
Siltä näyttää, että rokotteenottajat ovat ainaisessa lirissä. Kun kerran noihin sortuu, ei tahdo millään päästä pois koukusta. Nytkin miltei vuosittain kerjätään jotain uusintapiikkiä. Ei tässä ole mitään järkeä. Onkin osuvasti sanottu, että virusrokotteet tekevät alttiiksi erilaisille viruksille, koska vastustuskykyä joudutaan keinotekoisesti myrkkyjen avulla laskemaan, jotta altistus piikin heikennetyille viruspartikkeleille saadaan aikaan. Nyt, kun piikki sisältää ilmeisesti jo alkuaan kolmeakin eri viruskantaa, voi vain arvailla, mikä soppa siitä syntyy.
Lääketieteen immunologian tutkijat uhkaa kuolla nauruun - luettuaan höpötykesi, jossa ei ole päätä eikä häntää.
- kenossa ovat
|==|,|,|,|===- kirjoitti:
Lääketieteen immunologian tutkijat uhkaa kuolla nauruun - luettuaan höpötykesi, jossa ei ole päätä eikä häntää.
Jos vähääkään olet seurannut, tulet huomaamaan, että thl:n virologit ovatkin pahasti taloonpäin kallellaan. Arvaa miksi?
- niin se on
dcv sdf v kirjoitti:
Taitaaki olla niin että hini on rokotetuilla taas, ja nyt kun uhkaa henz, niin kai se silloin pari vuotta sitten istutettiin puoleen väestöstä. Parin vuoden päästä nyt rokotteen ottavat saavat kenties tietää mitä tällä kertaa on tarkoitus panna muhimaan.
Taitaa ollakin niin, että nuo kaikki koodinuhat ovatkin labrassa kehitettyjä. Ennen, kun ei niitä vielä oltu keksitty, puhuttiin vaan aasialaisesta tai hongkonkilaisesta lenssusta.
- öiyflutcyxr
kenossa ovat kirjoitti:
Jos vähääkään olet seurannut, tulet huomaamaan, että thl:n virologit ovatkin pahasti taloonpäin kallellaan. Arvaa miksi?
Mihin taloon.
Tottapuhuen edellinen nimimerkki oli aivan oikeassa. Immunologit joko nauraisivat tai sitten itkisivät vedet silmissä tuolaiselle typeryydelle. Sitten täällä joku Tahva miinustaa, kun ei olekaan rokotekammoa lietsova kommentti, vaan täyttä asiaa.
Olette melkoisen säälittävää porukkaa nanorokotteinenne. - Jären köyhyysvaeva
niin se on kirjoitti:
Taitaa ollakin niin, että nuo kaikki koodinuhat ovatkin labrassa kehitettyjä. Ennen, kun ei niitä vielä oltu keksitty, puhuttiin vaan aasialaisesta tai hongkonkilaisesta lenssusta.
Voi voi ku ei senvertoo tunneta lääketietee histuuriikkii.
DNA-koodaus ja molekyylibiolookia kehitty noihen jäläkee. - yves delatte
Jären köyhyysvaeva kirjoitti:
Voi voi ku ei senvertoo tunneta lääketietee histuuriikkii.
DNA-koodaus ja molekyylibiolookia kehitty noihen jäläkee.Tarkoitat varmaan lääketieteen harhaoppia?
- diagnosoija D
Entäs kun H1N1 yhdistyy H3N2:n kanssa ?`Tuleeko uusia superviruksia ?
Mitäs siitä tuleekaan..
-H3N1
-H1N2
..
?- hoh hoijaa
parasta kai olisikin jos vaikka entistä suurempi virus yhdistelmän saisivat aikaan niin jo lääke tehtailla menisi hyvin ja siinä sivussa thl poonuksia kerrakseen kunhan muistavat peloitella kansaa kunnolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483