H1N1 tapauksia 4 kpl lukee THL:n sivulla!

tauti on täällä taas

1 husin alueella,3 vaasan alueella.

27

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kausiflussa

      Montako on niitä kausiflunssatapauksia?

      • ap

        313 kpl,247 husin alueella,loput muualla.


      • Vertailuaa
        ap kirjoitti:

        313 kpl,247 husin alueella,loput muualla.

        Siis kausiflunssaa on noin paljon enemmän, paljonko onkaan prosenteissa, kuin tuota paljon varoiteltua H1N1:ä, eikä siitä varoita kukaan! Outoa!


      • dfvsdfv
        Vertailuaa kirjoitti:

        Siis kausiflunssaa on noin paljon enemmän, paljonko onkaan prosenteissa, kuin tuota paljon varoiteltua H1N1:ä, eikä siitä varoita kukaan! Outoa!

        Onko sillä koodilla jotain väliä?


      • nuhanenäd
        Vertailuaa kirjoitti:

        Siis kausiflunssaa on noin paljon enemmän, paljonko onkaan prosenteissa, kuin tuota paljon varoiteltua H1N1:ä, eikä siitä varoita kukaan! Outoa!

        Eihän tuo sikanuha ylitä uutiskynnystä, kun se noteerataan paljon lievemmäksi kuin kausinuhat.


      • aa
        Vertailuaa kirjoitti:

        Siis kausiflunssaa on noin paljon enemmän, paljonko onkaan prosenteissa, kuin tuota paljon varoiteltua H1N1:ä, eikä siitä varoita kukaan! Outoa!

        Päivittäin päivittyvä THL:n lista löytyy googlaamalla thl ajantasainen influenssakatsaus.


      • katin viikset
        aa kirjoitti:

        Päivittäin päivittyvä THL:n lista löytyy googlaamalla thl ajantasainen influenssakatsaus.

        Eihän tuossa ole mitään tolkkua. Miltä vuodelta mahtaa edes olla?
        http://www.ktl.fi/ttr/gen/rpt/h1n1.pdf


      • sikahauskaa
        katin viikset kirjoitti:

        Eihän tuossa ole mitään tolkkua. Miltä vuodelta mahtaa edes olla?
        http://www.ktl.fi/ttr/gen/rpt/h1n1.pdf

        Niinpä, Vaasassa näkyy kolme sikaa ja Hesassa 1. Ilmeisesti ne eivät vielä ole parantuneet, kun ei niitä ole jo poistettu?


      • hohhoijaa
        sikahauskaa kirjoitti:

        Niinpä, Vaasassa näkyy kolme sikaa ja Hesassa 1. Ilmeisesti ne eivät vielä ole parantuneet, kun ei niitä ole jo poistettu?

        Ei niitä poisteta sieltä listalta, vaikka parantuu.


      • ootko tyhmä?
        katin viikset kirjoitti:

        Eihän tuossa ole mitään tolkkua. Miltä vuodelta mahtaa edes olla?
        http://www.ktl.fi/ttr/gen/rpt/h1n1.pdf

        Jos osaat lukea,niin tältä vuodelta ja viikoittain tautitapaukset näkyy.Mikä siinä nyt on niin vaikeaa ymmärtää?


      • pakkanen vei taudin
        hohhoijaa kirjoitti:

        Ei niitä poisteta sieltä listalta, vaikka parantuu.

        Ei se sikanuhaa tainnut ollakaan. Vaara ohi. Jos olisi ollut niin olisihan se jo levinnyt.Nyt lukemat ovat jo viikon pysyneet samassa ja taitavat jopa laskea.


      • turhaanpanikoi
        pakkanen vei taudin kirjoitti:

        Ei se sikanuhaa tainnut ollakaan. Vaara ohi. Jos olisi ollut niin olisihan se jo levinnyt.Nyt lukemat ovat jo viikon pysyneet samassa ja taitavat jopa laskea.

        Juu, nää on näitä keinotekoisia tauteja. Esiintyyhän sitä keuhkotuberkuloosiakin alkoholituotteiden suurkuluttajilla. Asialla ei ole oikein tekemistä rivikansalaisen kanssa.da


      • vasta herännyt
        turhaanpanikoi kirjoitti:

        Juu, nää on näitä keinotekoisia tauteja. Esiintyyhän sitä keuhkotuberkuloosiakin alkoholituotteiden suurkuluttajilla. Asialla ei ole oikein tekemistä rivikansalaisen kanssa.da

        Niin luulen minäkin, kyseessä on siis pelkkä tilastollinen harha. Se ei toimenpiteitä aiheuta.


      • hilppoisa olo
        pakkanen vei taudin kirjoitti:

        Ei se sikanuhaa tainnut ollakaan. Vaara ohi. Jos olisi ollut niin olisihan se jo levinnyt.Nyt lukemat ovat jo viikon pysyneet samassa ja taitavat jopa laskea.

        Pakkanen piru sen taisi tehdä, nollaa näyttävät jo kaikki influenssalajit viimeiseltä viikolta. Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.


    • asdcsfvws

      Taivaan vallat, koodiköhä riepoo sikatikutettuja ynnä muita rokotteiden väärinkäyttäjiä. Nyt kaikki naamat kalpeiksi kipin kapin ja asentoon seisomaan Broadwayd mittaiseen parijonoon ilman paitaa, sillä kun litku olkaan hulahtaa niin sielu transsiin pulahtaa. Hoosianna mikä sieltä tulee, sieltähän tulevat HSNI, HINI ja HENZ, ei auta vaikkois Mersedes-Petns

    • SDFVSDF

      Pieleen meni, sillä nyt kansaa kiinnostaa pakkanen, vaalit ja liian pienien narkkiskorvausten vihaaminen.

      • nuhaton tapaus

      • dcv sdf v
        nuhaton tapaus kirjoitti:

        Niinpä, ovat lukeneet vanhoja juttuja.
        http://yle.fi/alueet/savo/2011/01/sikainfluenssaa_liikkeella_vahan_2263835.html

        Taitaaki olla niin että hini on rokotetuilla taas, ja nyt kun uhkaa henz, niin kai se silloin pari vuotta sitten istutettiin puoleen väestöstä. Parin vuoden päästä nyt rokotteen ottavat saavat kenties tietää mitä tällä kertaa on tarkoitus panna muhimaan.


      • virussoppaa
        dcv sdf v kirjoitti:

        Taitaaki olla niin että hini on rokotetuilla taas, ja nyt kun uhkaa henz, niin kai se silloin pari vuotta sitten istutettiin puoleen väestöstä. Parin vuoden päästä nyt rokotteen ottavat saavat kenties tietää mitä tällä kertaa on tarkoitus panna muhimaan.

        Siltä näyttää, että rokotteenottajat ovat ainaisessa lirissä. Kun kerran noihin sortuu, ei tahdo millään päästä pois koukusta. Nytkin miltei vuosittain kerjätään jotain uusintapiikkiä. Ei tässä ole mitään järkeä. Onkin osuvasti sanottu, että virusrokotteet tekevät alttiiksi erilaisille viruksille, koska vastustuskykyä joudutaan keinotekoisesti myrkkyjen avulla laskemaan, jotta altistus piikin heikennetyille viruspartikkeleille saadaan aikaan. Nyt, kun piikki sisältää ilmeisesti jo alkuaan kolmeakin eri viruskantaa, voi vain arvailla, mikä soppa siitä syntyy.


      • |==|,|,|,|===-
        virussoppaa kirjoitti:

        Siltä näyttää, että rokotteenottajat ovat ainaisessa lirissä. Kun kerran noihin sortuu, ei tahdo millään päästä pois koukusta. Nytkin miltei vuosittain kerjätään jotain uusintapiikkiä. Ei tässä ole mitään järkeä. Onkin osuvasti sanottu, että virusrokotteet tekevät alttiiksi erilaisille viruksille, koska vastustuskykyä joudutaan keinotekoisesti myrkkyjen avulla laskemaan, jotta altistus piikin heikennetyille viruspartikkeleille saadaan aikaan. Nyt, kun piikki sisältää ilmeisesti jo alkuaan kolmeakin eri viruskantaa, voi vain arvailla, mikä soppa siitä syntyy.

        Lääketieteen immunologian tutkijat uhkaa kuolla nauruun - luettuaan höpötykesi, jossa ei ole päätä eikä häntää.


      • kenossa ovat
        |==|,|,|,|===- kirjoitti:

        Lääketieteen immunologian tutkijat uhkaa kuolla nauruun - luettuaan höpötykesi, jossa ei ole päätä eikä häntää.

        Jos vähääkään olet seurannut, tulet huomaamaan, että thl:n virologit ovatkin pahasti taloonpäin kallellaan. Arvaa miksi?


      • niin se on
        dcv sdf v kirjoitti:

        Taitaaki olla niin että hini on rokotetuilla taas, ja nyt kun uhkaa henz, niin kai se silloin pari vuotta sitten istutettiin puoleen väestöstä. Parin vuoden päästä nyt rokotteen ottavat saavat kenties tietää mitä tällä kertaa on tarkoitus panna muhimaan.

        Taitaa ollakin niin, että nuo kaikki koodinuhat ovatkin labrassa kehitettyjä. Ennen, kun ei niitä vielä oltu keksitty, puhuttiin vaan aasialaisesta tai hongkonkilaisesta lenssusta.


      • öiyflutcyxr
        kenossa ovat kirjoitti:

        Jos vähääkään olet seurannut, tulet huomaamaan, että thl:n virologit ovatkin pahasti taloonpäin kallellaan. Arvaa miksi?

        Mihin taloon.
        Tottapuhuen edellinen nimimerkki oli aivan oikeassa. Immunologit joko nauraisivat tai sitten itkisivät vedet silmissä tuolaiselle typeryydelle. Sitten täällä joku Tahva miinustaa, kun ei olekaan rokotekammoa lietsova kommentti, vaan täyttä asiaa.
        Olette melkoisen säälittävää porukkaa nanorokotteinenne.


      • Jären köyhyysvaeva
        niin se on kirjoitti:

        Taitaa ollakin niin, että nuo kaikki koodinuhat ovatkin labrassa kehitettyjä. Ennen, kun ei niitä vielä oltu keksitty, puhuttiin vaan aasialaisesta tai hongkonkilaisesta lenssusta.

        Voi voi ku ei senvertoo tunneta lääketietee histuuriikkii.
        DNA-koodaus ja molekyylibiolookia kehitty noihen jäläkee.


      • yves delatte
        Jären köyhyysvaeva kirjoitti:

        Voi voi ku ei senvertoo tunneta lääketietee histuuriikkii.
        DNA-koodaus ja molekyylibiolookia kehitty noihen jäläkee.

        Tarkoitat varmaan lääketieteen harhaoppia?


    • diagnosoija D

      Entäs kun H1N1 yhdistyy H3N2:n kanssa ?`Tuleeko uusia superviruksia ?

      Mitäs siitä tuleekaan..
      -H3N1
      -H1N2
      ..
      ?

      • hoh hoijaa

        parasta kai olisikin jos vaikka entistä suurempi virus yhdistelmän saisivat aikaan niin jo lääke tehtailla menisi hyvin ja siinä sivussa thl poonuksia kerrakseen kunhan muistavat peloitella kansaa kunnolla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe