Pitäisikö tätä nyt tulkita, että Paateron viesti on että "lopettakaa poliisit se rutina, kovempaa on tulossa"?
http://www.hs.fi/msn/kotimaa/Poliisiylijohtaja Paatero Poliisit rutisevat mutta moraali säilyy/a1305554828740
Onko Paatero poliiseille joku auktoriteetti, kun voi noinkin kuittailla avoimesti?
Paatero ei nyt kuitenkaan tee niitä rankkoja kenttätöitä/vuorotyötä, vaan edustaa sisätiloissa.
Paatero: "Poliisit rutisevat mutta moraali säilyy"
5
84
Vastaukset
- Poliisiylijohtaja
Kyllä todellakin, Paatero on poliisiylijohtaja, siis auktoriteetti poliiseille.
- ajattelen itse
"Kyllä todellakin, Paatero on poliisiylijohtaja, siis auktoriteetti poliiseille."
Fiksulla ihmisellä ei ole ketään auktoriteetteja.
Kaikki maailman mielettömät diktatuurit ovat perustuneet juuri auktoriteettiuskovaisuuteen, Hitler, Stalin, jne, jne.- auktorit.
"Fiksulla ihmisellä ei ole ketään auktoriteettejä." Se pitää paikkansa, mutta Suomen poliisi ei olekaan fiksu ihminen, vaan epäasiallinen, harjoittaessaan rikollisuutta, kuten palstan keskusteluissa on tullut ilmi.
Nykyinen auktoriteetti on Kokoomus.
- annataapero
Paatero eli Taapero, en tiedä onko joku tyttö sillä jonka nimi on Anna.
Voi olla eri ihminen, mutta joo kerran kaverin kanssa oltiin sen Annan luona käymässä, tekninen laite... poliisiskanneri oli mitä kokeiltiin, uusi digitaalinen laite, kuulee kaikki jutut siitä :)
Huviksi käymässä, en tiedä onko sama Paatero Anna, onko edes Anna-nimistä tyttöä tuolla poliisipäälliköllä. - Kytät itse
vaativat kunnioitusta kansalaisilta eli halauavat olla auktoriteetteja, joten täytyyhän niiden kestää itselleenkin auktoriteetti.
Itse olen kyllä samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa, "Fiksulla ihmisellä ei ole ketään auktoriteetteja".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911052
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
- 38434
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14431