Ette voi uskoa kuinka oikeasti huudan "sisällä!" mutta ulkoisesti näkyy vain ihan normaali ns: pokerinaama.
Olen vain lähimmille perheenjäsenille sanonut mistä kaikki kiikastaa ja miten olen alkanut miettimään elämästä poistumista..
Yksi perheenjäsenestä sanoo näin "Ei sun kannata sellasia miettiä" Kummiskin sisimmässään hän tietää että pystyn sen oikeasti tekemään.
Mutta enempää hän ei ole ottanut asiaan kantaa sillön tällön sanoo "älä nyt tee mitään tyhmää" voinko olla huoleta?"
Toinen perheenjäsenestä jolle olen puhunnut paljon suorempaa ja avoimin
asiasta.. Vastauksia on tullut vain "Olen itsekkin miettinyt asiaa monesti" "Sulla on ollut lämmin ja rakastava koti"
Asiasta toiseen olen yhtä kysymystä yrittänyt kysyä heiltä ja kysynytkin mutta en ole saanut siihen ikinä vastausta, asia on vaan etenyt toiseen ja unohtunut siltä osin siihen.
Tämä kaikki mietintä alkoi jo vuonna 2008 vuonna 2010 päätin suunitella tekoa.
Olen suunitellut missä ja miten täältä maailmasta poistun ja ajatellut jättää
jäähyväiskirjeen ja kysyä siinä vielä muutamia kysymyksiä.
Uskon ainaskin itse että se tekoni mitä tulen tekemään herättää heidät todella.
Toivon silloin viimeistään että ne heräävät siihen.
Olen myös miettinyt jälkiseuraukset tekoni jälkeen ja ne tulee olemaan kovat heille.
Mutta en tiedä itsestäni olenko "kylmä ihminen" mutta haluan sen että ne saavat kokea sen kärsimyksen sen tuskan sen prosessin..
Toivotavasti tajuavat sen viimeistään silloin kun ei ole enää mitään tehtävissä.
Jälkikirjoitus:
Olen silloin tällöin googletanut itsemurhan teko tarinoita yms..
Itselläni ei ole tullut mieleen hakea apua mistään tai itkeä netin palstoilla
mutta nyt vasta halusin kirjoittaa asiani lukekoon tai ei kukaan tämän.
17 19 on 36
Mietin hetken laitanko ton 36 ja painan "lähetä"
No jos olet täällä asti tekstiä niin tiedät vastauksen.
Tämä oli vain minun asia tuhansista muista.
Itsemurhan teko
11
1119
Vastaukset
- JonesHenry
On olemassa syy, miksi itsemurha on niin vaikeaa, ja miksi esim Peacefull Pill ja Final Exit kirjojen kirjoittavat eivät mainitse mitään kaasupaineesta eivätkä ole tehneet varsinaisia testejä teollisilla kaasupulloilla.
Kaikelle on olemassa syynsä, kultaseni. Se on tahallaan tehty näin vaikeaksi. Koska jos...ja siis JOS salaisuus paljastuisi, se mullistaisi koko käsitteen "eutanasia" On eräiden intressipiirien etu, että se pysyy mahdollisimman vaikeana ja mystifioituna, ja että ihmisiä kannustetaan kokeilamaan onneaan kaikenlaisten naurettavien lelutankkien kanssa.
Karu totuus...ja sanon sen nyt suoraan kultaseni on, että maailma on julma paikka. Kirkko kielsi itsemurhan ankarasti keski-ajalla, vaikka sitä ei erikseen mitenkään Raamatussa kielletäkään. Samantien lääkärikunta kieltäytyy auttamasta potilaita kuolemaan, vaikka eivät silti voi parantaa esim ALS:sää tai MS:ää
Kyse on halinnasta ja kontrollista kultaseni. Ei tämä ole mikään huvipuistoajelu tai jakso "halinalleista" Kyse on ihmisten elämän KONTROLLOIMISESTA!
Nykyään internet aikana asiat ovat muuttumassa. Lääketeollisuus on kauhuissaan ja peloissaan;SYYSTÄ! Koska ns "peli" ihmisten elämän täysin keinotekoisella pikitämisellä on loppumassa. BUSINESS on loppumassa!
Se on aika karua, mutta ymmärrettävää, kun ajatellaan että esim AIDS on länsimaissa ollut olemassa jo 30-vuotta, eikä siihen vieläkään ole olemassa mitään varsinaista lääkettä tai parannuskeinoa. Jos saat kivesyövän, kives leikataan pois. Jos saat rintasyövän niin rintasi leikataan pois! NAPS!
On kyse KONTROLLISTA! Ihmiset ovat heräämässä siihen kuinka lääketeollisuus KONTROLLOI heitä! Peli on loppumassa. On mielenkiintoista nähdä, kuinka teollisuus tulee tähän kaikkeen reagoimaan? Hyytykö hymy, vai muuttuuko se hysteeriseksi nauruksi? Onko tuleva maailmansota ja sitä seuraava Poliisivaltio viimeinen epätoivoinen yritys tukahduttaa ihmiskunnan kollektiivinen herääminen? Muistakaamme, mistä kaikki oikein alunperin alkoi?
http://www.youtube.com/watch?v=3kpWqdPMjmo
Eli kun Pentagon JÄI KIINNI varastamasta TRILJOONIA veronmaksajien varoja, tuli yhtä-äkkiä aikamoinen hinku iskeä omia rakennuksiaan ns "terrori-iskussa" Kysynkin arvon lukija, kuinka paljon pankit tai lääkeTEOLLISUUS on varastanut sinun rahojasi? Kuinka rauhallisesti nämä pikku vihulaiset oikein tulevat menemään omaan hautaansa? Veikkaan, etteivät kovin rauhallisesti! - äläluovuta
Hei Avain.
Et kerro mihin haluat vastauksen.Onko sinua käytetty hyväksi tai tehty jotain muuta väärää sinua kohtaan?
Ennenkuin toteutat suunnitelmaasi,toivon,että saat vastauksen mieltäsi kaihertavaan kysymykseen.
Sukulaiset on rakkaita,mutta oikeasti pahimpia manipuloijia ja sielun rikkojia jos perheen sisällä on jotain salattavaa tai "asioita mistä ei puhuta".
Oisko sulla ketään muuta henkilöä,vaikka kaveria kelle voisit sanoa nuo samat asiat,jos et halua apua hakea.
Eihän sinua kukaan voi estää tai mieltä muuttaa jos olet elämäsi päättänyt lopettaa,mutta joskus jollain ulkopuolisella on uusi näkemys asiaan,mitä ei itse ole tullut ajatelleeksi vaikka kuinka olisi asioita pyörittänyt päässä.
Onhan se totta,että elämä on joskus niin hankalaa,ettei vaan mitenkään jaksaisi tai kestä.
Mutta olisiko sulle kuitenkin vielä jotain tulevaisuudessa?Jos saat vastaukset kysymykseen ja avaisitkin sen oven elämään? - haasteita riittää el
Et kertonut mitä nuo sinulle tärkeät kysymykset sitten ovat. vaikuttaa että haudot jotakin kostoa heille. Ajattele nyt itsekkin, annatko jonkun sinulle katkeran päähänpinttymän invalidisoida itseäsi jopa tuhoon asti. Jos poistut täältä: oletko yhtään varma että nämä henkilöt saavat sinun mielestäsi ansaitsemansa rangaistuksen itsemurhasi myötä ja jos niin on. MItä se enää sinua hyödyttää? Nämä henkilöt voivat ajatella ja ymmärtää noiden kysymystesi asiasisällön ihan eri tavalla ja eivät osaa siksi vastata.
Järkevämpi vaihtoehto olis kirjoittaa heille kirjeet nyt ja jäädä odottlemaan heidän vastausta kun olet elossa. Sitten voitte keksustella ja vaikka riidellä jjos asia niin vaatii.
Jotenkin tunteissasi on itsesääliä ja jopa katkeruutta. itsemurha on aina jokaisen oma valinta ja ratkaisu. Jos nämä henkilöt eivät omaa piittamattomuuttaan tahdo kuunnella ja selvitellä asioita kun nyt eltä tuskin he kauaa murehtivat niitä kuolemasikaan jälkeen. Menetät turhaan elämäsi lahjan.
Ja kerro ja pohdi toki ennen näitä juttuja vikka jonkun asiantuntijaterapeutin kanssa.
Hyvä että kirjoitit. Toivottavasti et täsät loukkaannu vaan saat uusia eväitä selvitellä sinua vaivaavia kysymyksiä. - jk
vai niin
- Anonyymi
Paskoja kommentteja. Sanokaa nyt onko se kaasupullon aukaisu esim asuntovaunussa nopea kasvuun kuoleminen kivuton kuolema, ettei tarvi ajastimella räjäyttää koko pihaa.no oma piha on ja iso tontti, vaimo vaan lähti.
- Avain
Päätin vastata jotakin kun tähän kerty "Commenttia"
En voi tai en tahdo pikimmiten laittaa niitä kysymyksiä tähän.
Ulkopuoliselle tämä kysymys/kysymykset voisivat olla varsin pientä saati sitten mihinkään itsetuhon tekoon.
Itse tunnen että minua on kohdeltu väärin ja pahemman kerran.
Nuorempana oli pelkästään jotain aavistuksia vähän vanhempana asia alkoi vaivaamaan paljon paljon ja todella paljon jopa niin paljon että se vaikeutti
normaaliin arkeen.
Esimerkiksi kavereille en oli puhunnut halaistua sanaa.
Ja sellasta kaveria ei ole jolle pystyisin ikinä puhumaan näistä asioista.
Toisaalta olen pitänyt asian hyvin piilossa jotta mitään epäilystä tai aihetta olisi heille tullut edes mielenkään.
Normaalisti näytän ihan tavalliselta nuorelta.
Ja koitan käyttäytyä sen mukaan vaikka joskus se tuntuu hyvinkin vaikeelta.
Myönnän sen että minussa on katkeruutta ja ehkä yritän liikaa itsesääliä en tiedä?
Mutta mitä nyt itse tunnen heitä niin tekoni olisi sellanen pala joka kyllä pistäisi heitä miettimään kahdesti ja se minun mielestä piinaisi heitä ainiaasti.
Mutta sitten tässä välissä meni tapahtumaan näin että tapasin kivan tytön ja ihastuin siihen ja vasta puoleisesti hän minuun.
Aina hänen seurassa tunnen kun olisin uudelleen syntynyt..
Mutta en ole pystynyt viemään suhdetta eteen päin koska nämä asiat vain painaavat mieltä paljon.
Ehkä hänkin miettii että mistä tässä on oikein kysymys mene ja tiedä?
Mutta en voisi ikinä puhua näistä asioista hänelle.
Monilla ihmisillä on esm jonkinlainen suunitelma esm tästä päivästä 10-vuotta eteenpäin. tai mikä olen kun olen 30-vuotias?
Niin omalla kohdalla nämä kysymykset ovat vaan pelkkää ( Tyhjää tyhjää tyhj... )
Korkeintaan omat suunitelmat ovat vuoden kahden kieppeille ja sitten loppu.
Mutta niin kauan kun tämä asia painaa minua en pysty keskitymään mihinkään opiskeluihin tai mihinkään seurusteluun tai muuten vaan tulevaisuuden miettimiseen.
Mutta jos kävisikin näin että saisin vastaukset ja "ns" elämän avaimen käteen niin sillon olisin helpottunut syvästi.
Kaikki itsetuhoisuus aikeet pyyhkäisin samantien päästäni pois ja alkaisin elämään siitä asti TÄYSILLÄ!
Mutta vaikka kuinka toivoisin sitä pelkään pahoin että se ei tule onnistumaan ja karu teko vain lähenee kunnes teen sen ja kaikki on sen jälkeen ohi.
Koska en vain pysty henkisesti elämään tällästä piinattua elämää päivästä toiseen... - JonesHenry
Rukoile Jumalaa avuksi kultaseni! Taivaanisä voi muuttaa sinunkin elämäsi!
- TEMEZ1833
Omista kokemuksista haluun sanoo että ne asiat mitkä sulla on huonosti ja minkä takia elämä tuntuu paskalta, yritä tehä niille jotain. Oon varma että yhdessä päivässä saatat olla täysin eri mieltä mitä nyt olet elämästä. Mä tiedän että sä pärjäät!
- Älä tee
itsellesi mitään pahaa. Olet arvokas. Elämäsi on arvokas. Jeesus Kristus tahtoo auttaa sinua. Hän on valo sinun elämääsi. Käänny hänen puoleen. Huuda häntä avuksesi. Kuule mitä hän tahtoo sanoa sinulle Sanassaan Raamatussa. Psalmi 50:15.
>>Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua - Anonyymi
Älä tee kirjoitti:
itsellesi mitään pahaa. Olet arvokas. Elämäsi on arvokas. Jeesus Kristus tahtoo auttaa sinua. Hän on valo sinun elämääsi. Käänny hänen puoleen. Huuda häntä avuksesi. Kuule mitä hän tahtoo sanoa sinulle Sanassaan Raamatussa. Psalmi 50:15.
>>Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minuaEntä jos Jeesus ei auta? Pakko se on itsensä tappaa kun muukaan ei auta.
- jotery
Älä tee itsellesi pahaa kyllä se iloksi vielä muuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462