Ovatko nykyaikaiset turvavarusteet sittenkin turhia ?
Niidenhän pitäisi pelastaa tällaisilta onnettomuuksilta, mutta toisin kävi.
Miksi ajonvakautus, luistonesto ja abs-jarrut eivät auttaneet ??
4
115
Vastaukset
- rdhwhw
Kehä 3 sisällä asuvien ajotaidot ovat sitä luokkaa ettei mikään turvajärjestelmä estä kolareita.
- ziguli diesel
Ennen oli paljon sekeämpää ja halvempaa, kun kaikki maailman turvajärjestelmät oli integtoitu rattiin ja siihen keskimmäiseen polkimeen. Niinku amazonissa esim.
- ABSDCGERP...
Mikään järjestelmä ei kumoa fysiikan lakeja.
Kun edessä on seisova suma, takaa liian lujaa tuleva törmää siihen automaattisesti vaikka olisi mitä kirjaimia auton mukana. Avainsana on tuo liian lujaa. Kun se toteutuu liian lähellä, mitään ei ole tehtävissä. Hyvä kuski voi ehkä vielä onnistua väistämään ulos tieltä. Keskinkertainen vain törmää. Varovainen ei alkujaankaan tullut liian lujaa.
Jostain syystä nykyään ei välitetä turvallisuudesta. Aina pitää olla kesäkeli ja rajoituksen mukainen nopeus, muuten elämä menee sekaisin. Ja minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä ensin vaikka olosuhteet ovat mitä.
Ihmettele siinä sitten että kolmikirjaimiset lyhenteet menevät luttuun... - Oomma tyhymiä
Sokeat ja älykääpiöt tarvitsevat törmäyksenestolaitteen.
Heitä on kuvista päätellen riittävästi, siihen, että kaikille pakolliseksi.
Voi varantaa muiden turvallisuutta, jos laite pitää turvaväliä,
ja ohittajat toistuvasti tulevat eteen pienentämään etäisyyttä,
josta seuraa nopeuden laskun kierre ja peräänajo.
Moni kokenut autoilija ei halua minkään puuttuvan ajamiseensa.
Siksi turvajärjestelmä on pois kytkettynä.
Hätävilkkuja saa Suomessa käyttää vasta kun kolarisuma on täysin pysähtynyt.
Virossa hätävilkkuja on käytettävä, jos ajovalo on pimeä.
Meillä ei vaarasta saa varoittaa näkyvällä valomerkillä.
Turvallisuus on häpeällistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502