http://www.hs.fi/ulkomaat/Venäjä tyrmää uuden Syyria-päätöslauselmaesityksen/a1305554898244
Näin YK-herrojen edessä on tie skandaalista toiseen, kunnes YK hajoaa lopullisesti.
Amerikanherrojen erehdys Syyriassa
24
71
Vastaukset
- Ryssä pelekää
Ryssällä on paskat housussa kun se pelekää, että sama kansannousu tulee sinnekin.
Ja tuleehan se pelkäsipä Puttepossu-Putin tai ei. Sinä ja sinun" kansannousut"
Demokraattinen vallankumous oli Venäjällä jo 1917, joten ei porvarillinen vallankumous ole siellä enää koskaan mahdollinen.- Sinä ja sinun...
Venäjälle tulee vielä kansannousu. Putin ja Metu saa lähteä.
- Tässäkin tapauksessa
on huudettava kurkku suorana, miten pahoja jenkit taas kerran on. Venäjä ja Kiina estivät Syyrian vastaisen päätöslauselman. Ihmisten teurastus saa jatkua.
- vetovetoveto
USa aikamme pahin terroristivaltio, ei rauhaa koskaan lähi-itään, siitä pitää usa huolen vetollaan.
- Kirjoituksesi
vetovetoveto kirjoitti:
USa aikamme pahin terroristivaltio, ei rauhaa koskaan lähi-itään, siitä pitää usa huolen vetollaan.
on osunut väärään kohtaan ketjua. Veto tuli Venäjältä eikä USA:lta.
- oikeapaikka
Kirjoituksesi kirjoitti:
on osunut väärään kohtaan ketjua. Veto tuli Venäjältä eikä USA:lta.
ei osunut, usa on aina estänyt vetollaan lähi-idän rauhan. Usa on paska maa
- sekin vielä
vetovetoveto kirjoitti:
USa aikamme pahin terroristivaltio, ei rauhaa koskaan lähi-itään, siitä pitää usa huolen vetollaan.
USa on pahin ihmisten tappaja tässä maailmassa.
Sekä omien että vieraiden!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10222379
Miehisen tajunnan omistava Bashar Al-Assad on demokraatti, minkä hän tietää toki itsekin. Toisin on asianlaita kulttuuri-imperialisteilla, jotka eivät tajua olevansa arvovaltaisia riistäjiä.- Ryssän touhut
Ryssät ja kiinalaiset pelkäävät saman toistuvan heidän epädemokraattisissa valtioissaan.Venäjällä kuohuu ja vaikka ihmisiä on uhkailtu ja piesty osallistuttuaan mielenosoituksiin väärennettyjen vaalitulosten ja politiikan vuoksi.Mitäpä ne muuta osaisivatkaan kuin kusettaa kansalaisiaan eri menetelmin.Syyriaa autetaan aseiden myymisellä diktaattoripojalle.Sielläkin,kuten pohjoiskoreassa sosialismi on periytynyt isältä pojalle menetelmällä.Näitä pikku stalineita sitten tuetaan kaikin tavoin.Ryssät ja kiinalaiset tulevat vielä katumaan toimiaan,kunhan valta saadaan kansalaisten haluamille tahoille.Taitaa rinki kiristyä noilla tyypeillä kotimaissaankin ja syystäkin.Venäläiset aloittavat entisten tapojensa mukaan lähiaikoina muiden syyttelyn tapahtumista ja leimaavat tekaistuin perustein lännen osalliseksi kaikkiin niihin tapahtumiin mitä Syyriassa on käynnissä.Samoin he tulevat toimimaan heidän tulevissa presidentinvaaleissa jotka jo nyt tiedetään epärehellisiksi kun osa vaaliehdokkaista ei ole saanut lupaa osallistua vaaleihin.Mustamaalaus on jo käynnissä ja vaalien jälkeen tulee sitten taas se surullisen kuuluisa kurinpalautus väärin äänestäneille.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Jordanian muslimit vaativat Venäjää ja Kiinaa boikottiin/a1305554949830
Kiina ja Venäjä tekivät jumalan sielunlain perusteella YK:ssa aivan oikean ja demokraattisen päätöksen. Sitä vastoin lännen imperialistit ja rikkaat arabit tulevat
vasta jälkijunassa.- Dyan
Edes arabimaat eivät enää sulata venäläisten touhuja,vaikka monet niistä ovat olleet niin hyvää pataa vuosikymmenten ajan noiden pirujen kanssa.Jokainen täysillä valoilla kulkia näkee heidän lävitseen mihin he toiminnallaan pyrkivät.Molemmissa maissa pelätään demokratisoitumista niin omissa kuin vanhoissa liittolaismaissakin kuin ruttoa.Tauti vaan on päässyt jo niin pitkälle,etteivät tälläisetkään pyrkimykset voi liikettä enää pysäyttää,mutta toki hidastavat sitä.Koko lähi-idässä ei nykyäänkään ole kuin yksi demokratia ja demokraattisesti johdettu valtio nimittäin Israel.Tänä vuonna tulemme näkemään suuria muutoksia alueen tulevaisuuden tulevaisuuden ja rauhan suhteen.
- tarkkailija-1
Dyan kirjoitti:
Edes arabimaat eivät enää sulata venäläisten touhuja,vaikka monet niistä ovat olleet niin hyvää pataa vuosikymmenten ajan noiden pirujen kanssa.Jokainen täysillä valoilla kulkia näkee heidän lävitseen mihin he toiminnallaan pyrkivät.Molemmissa maissa pelätään demokratisoitumista niin omissa kuin vanhoissa liittolaismaissakin kuin ruttoa.Tauti vaan on päässyt jo niin pitkälle,etteivät tälläisetkään pyrkimykset voi liikettä enää pysäyttää,mutta toki hidastavat sitä.Koko lähi-idässä ei nykyäänkään ole kuin yksi demokratia ja demokraattisesti johdettu valtio nimittäin Israel.Tänä vuonna tulemme näkemään suuria muutoksia alueen tulevaisuuden tulevaisuuden ja rauhan suhteen.
kulkija! ei kulkia, pönttö. Et osaa edes kirjoittaa.
- Idän rotat ja rosvot
äänestävät itsensä ulos kansainvälisestä yhteisöstä.
Vajaassa viidessä vuodessa ryssä pieree verta ja Kiina jää ilman öljyä. http://www.hs.fi/ulkomaat/Jordanian muslimit vaativat Venäjää ja Kiinaa boikottiin/a1305554949830
Suurin osa arabeista eli köyhät pitää Kiinan ja Venäjän Syyria-politiikkaa aivan oikeana.- Kädet veressä
Venäläisillä ja kiinalaisilla on kädet veressä Syyriassa.Noissa maissa ei ihmisistä välitetä juuri yhtään,eikä välitä Syyrian nykyinen diktaattorikaan.Syyriassa näemme taas mihin perustuu noissa maissa hallinto.Hallitaan väkivallalla,pelolla ja terrorilla.Lisäksi ihmisiä tapetaan kuin kärpäsiä oikeutettujen vaatimusten vuoksi.
- Kaikki he, jotka
rikkovat Syyrian lakeja, tapetaan. Onko se muka väärin?
- Juuri niin
Silloinhan ensimmäiseksi pitäisi viedä nurkan taakse maan nykyinen johto ja sen hännystelijäliittolaiset.Tätähän sinä juuri tarkoititkin.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Syyriassa asuva suomalainen En tunne pelkoa/a1305555095671
Syyriassa ei edes tapahdu mitään kansanmurhaa, vaan muutama kiristillis-imperialistinen pelle yrittää suorittaa muka porvarillista vallankumousta. Ha.http://www.hs.fi/kotimaa/Helsingin kaduilla vaadittiin Syyrian hallinnon eroa/a1305555465535
Tämä pikkuporvarillinen roskajoukko joutaa mennä vaikka Helsingin kaatopaikalle mielenosoitukseen.http://www.hs.fi/ulkomaat/Homsissa lyhyt tulitauko/a1305555504351
Ei Saudi-Arabia esitä YK:n turvaneuvostolle Syyrian uutta päätöslauselmaa, koska rikkaat israelilaiset hännystelee Valkoisen talon roskajoukkoa. Ja nämä johtaa Syyrian kapinallisia.- daavetti
Kysymys kuksaa:kkelille: Oletko islamisti/arabi/ählämi tms? Vai mikä? Jos mjotain muuta, niin tarkempi selvitys vaaditaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10222379
I am a timeless god.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701