Yllättävän harva käyttää takasumuvaloaan lumipyryssä.
Miksi? Eikö ajatella vai eikö osata kytkeä sitä päälle?
Takusumuvalo päälle pyryssä
8
70
Vastaukset
- ai että sellainen
Olipa outo avaus, eipä tuollaista olisi hoksannut laittaa.
- tgefsd
Omassa autossa on ainakin pakko pitää myös etusumuvalot päällä jos haluaa takasumuvalot. Hölmöä...
- H4 100W
Eihän kukaan uskalla laittaa niitä päälle kun heti saa sumuvalopellen maineen.
- Mora..
Samaa olen ihmetellyt minäkin! Muutama turhista sumuvaloista jauhava ei saa vaikuttaa siihen että valoja pelätään käytää tarvittaessa.
Samoin varoitusvilkkuja ei uskalleta käyttä kun nähdään este edessä. Moottoritiellä ainoakeino varoittaa takanatulevia esimerkiksi edessä olevasta kolarista on laittaa varoitusvilkut päälle, muten takana tulija voi hiljentamatta lähteä ohitukseen. Muiden varoittaminen on omankin hengen kannalta ehdottoman tärkeää. - joo käytän
Tuota olen kyllä minäkin ihmetellyt. Lumipöllyssä näkyvyys taakse paranee selvästi takasumarilla. Ei kai kukaan halua sitä takanatulijaa peräkonttiinsa. Itse käytän sitä aina lumipyryssä.
- joskus käytän
Millä tavoin se näkyvyys paranee taakse. Etkös sinä kuitenkin aja eteenpäin, vai peruutatko.
- vitsikästä?
joskus käytän kirjoitti:
Millä tavoin se näkyvyys paranee taakse. Etkös sinä kuitenkin aja eteenpäin, vai peruutatko.
Heheh. Tosi vitsikästä. No sen sun autos näkyminen taaksepäin takanatulijan silmiin lumipöllyn läpi paranee! Oliks vähän vaikeeta ymmärtää?
- jskjhsd
Hyvä muistutus laittaa takasumari päälle on, jos ei itse näe edelläajavan takavaloja kunnolla eikä vika ole silmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472