Mulla oli aika varmasti tuo Norovirus ja luulin 5 päivän jälkeen, kun vatsa alkoi käyttäytyä melko normaalisti. kakka oli jo kiinteämpää, mut vatsa-kipuilu ei kokonaan ollut mennyt pois. ajattelin vain,kyllä se siitä rauhoittuu. MUTTA TAUTI EI OLLUTKAAN PARANTUNUT! Ripuli jatkui ja kaikki muut oireet myös, aivain kuin olisi tullut uusi tauti? samaa se silti varmaan on? jos imodium rauhoitti ja maitohappobakteeri valmiste myös. Lopetin liian pian maitohappbakteerin käytön, LACTO SEVEN ON PARAS; SIINÄ 7 ERI HYVÄÄ BAKTEERIA. Hoitavat vatsaa ja suolistoa.TEEtä juon varmaan monta litraa, en joka kuppiin (jätti-kuppi)sokeria, juon myös SAMARINIA,siitä saa tärkeät HEDELMÄSUOLAT.Lääkäriin menen vasta sitten,kun "koti-konstit"ei enää auta.Kyllä aika ja hoito parantaa.ei LÄÄKÄRI mikään POPPA-MIES ole,että vois ajaa Pahan-hengen pois.HYVÄÄ VOINTIA KAIKILLE; ÄLÄ ANNA PERIKSI!
Norovirus, sekö mua ripulittaa ja oksettaa
NAINEN 52v.
1
320
Vastaukset
- kokeillut
Maitohappobakteerien käyttöä ei kannata tosiaan ihan äkkiä lopettaa. Voi mennä jopa kuukausi ennen kuin niiden vaikutukset alkavat todenteolla näkyä. Liian runsas kuitujen käyttökin pehmentää vatsaa ja omena ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473