Ajat alkamassa,kun lukee kaikki parjauskirjoitukset, liittyen pressanvaaleihin, ei olisi uskonut nyt on uskottava, Jeesus toimi vähän erilailla mutta hän olikin synnitön.Voi teitä Jumala teitä auttakoon.
Nyt on hellareilla anteeksipyynnön
12
177
Vastaukset
- DoctorT
Ja mitä ja keneltä pyydän? Sinultako, että puolustin raamatullisia arvoja ja enemmistön asemaa ja mielipidettä! Sitäkö pyytäisin?
En todellakaan pyydä. Iloitsen, että olen saanut omalta pieneltä osaltani olla mukana. Muistuttamassa, ettei Jumala ole kuollut ja liberalisoitunut kuten luterilainen kirkko ja sen vastuulliset!
Kirkko on yksi suuri syyllinen siihen, että äänestäjistä 37% olisi ollut valmiit näkemään maamme edustajina homoparin!! - RamLec
mutta kuten Timo Soini Sanoi :
"kannattajat pilasivat Haaviston voiton"
se on tosi.
riitaa haastavat, "lällällää me voitetaan" ilkkujat pilasivat voittonsa. onneksi ovat noin lapsellisia niin saatiin Sauli ruoriin.
Pekalla yli miljoona ääntä. olisivat ehkä voittaneet jos olisivat osanneet suvaita muitakin ja käyttäytyisivät kunnioittavasti eri mielipiteen omaavia vastaan. noloa varmaan jonkun anssi Kelan olla kakkosen porukoissa.- niin juuri
sepä se :(
jotkut kannattajat unohtivat käytöstavat ja asiallisen käyttäytymisen ihan kokonaan
* Mitähän aloituksen tekijä meinaa? Pitäiskö pyytää pekalta vaiko Saulilta anteeksi? Meillä äänestettiin Saulia, muuta vaihtoehtoa kun ei ollut. Parhaat putos jostain syystä pois, kuten Lipponen ja Väyrynen, ei ole hono Niinistökään, ja on komea ja upea pari linnaan ja Mätyniemeen asumaan !
* On hienoa kun he lähtevät maan tapojen mukaan ensimmäiselle ulkomaan vierailulle, joka yleensä on aina tehty ruotsiin, huraa huraa huraa huraa ! Siellä kun iloittiin jostain, onneksi sitä iloa sivät saaneet. Muuten kunnioitan Ruotsin monargiaa ! Ruotsi kun on toinen kotimaani , viimeisin on toivon mukaan uusi Jerusalem !- Yläpuolella olevat
Näsäviisas doktor, tiedät kyllä ketä näillä sivuilla lyötiin, anteeksipyynnön paikka, mutta fariseukset ei siihen nöyrry.
- <'>
Yläpuolella olevat kirjoitti:
Näsäviisas doktor, tiedät kyllä ketä näillä sivuilla lyötiin, anteeksipyynnön paikka, mutta fariseukset ei siihen nöyrry.
Helluntailaisten sanomisilla ei ole mitään merkitystä,räksyttävät ja mahtailevat mutta
vain sanahelinää,joutaville jotakin.
- DoctorT
Yläpuolella olevat: En ole vielä pyytänyt anteeksi keneltäkään sitä, että tuin maalle valittavaksi OIKEAA JOHTAJAA! Päivän Hesarissa Wahlroos arvioi Halosen tuhonneen presidentin asemaa ja merkitystä. Rohkeasti sanottu ja pitää paikkansa.
Niinistöstä tulee Suomelle hieno johtaja. On jälleen kunniakasta olla suomalainen.- Näin se vaan on
Mutta herralla ei ole mitään tekemistä Kristinuskon kanssa. on muuten yhtä liberaali näissä kysymyksissä.
- KTS (Ei kirj.)
Wahlroos on tunnetusti "köyhät kyykkyyn" -lössin johtaja eikä hänen mielipiteensä ole minkään muun kuin rahan arvoinen ja se arvo ei meille kristityille kelpaa. Sun vippaslössille tietenkin kelpaa koska olette Atlantin takaisen Suuren Mammosaatanan juoksupoikia.
- totuus on
Niinistö uskoo Jeesukseen. Hän kertoi sen eräälle tuttavalleni, joka on vanha mies. Keskustelivat yhdessä ennen vaaleja. Tämä vanha mies nimittäin kysyi suoraan Niinistöltä: Uskotko sinä Jeesukseen. Johon Niinistö: Olen aina uskonut!
Lopettakaa tuo ruma parjaaminen.- samaa puuta
Miksi hyväksyy sitten kaikki Ritariveljeskunnat mihin itse kuuluu, samoin hyväksyy liberaalin avioliittolain ym.Ethän sinä ja minä voi tietää Niinistön SIELUNELÄMÄÄ JA SUHDETTA jEESUKSEEN SE ON HÄNEN OMA valinta.eI OLE EROA hAAVISTOON.
- RRRvk
samaa puuta kirjoitti:
Miksi hyväksyy sitten kaikki Ritariveljeskunnat mihin itse kuuluu, samoin hyväksyy liberaalin avioliittolain ym.Ethän sinä ja minä voi tietää Niinistön SIELUNELÄMÄÄ JA SUHDETTA jEESUKSEEN SE ON HÄNEN OMA valinta.eI OLE EROA hAAVISTOON.
Niinistö ei ainakaan kuulu Ruskean Reijän Ritariveljeskuntaan, ninkuin Haavisto. Siinä ainakin ero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271963Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698