Olispa tämä julkaistu jo ennen toista kierrosta...
http://www.youtube.com/watch?v=1gJE7RzNZ-g
...niin oltais voitettu. Jo on kuvottava ralli.
VIRALLINEN NIINISTÖN-VOITTOLAULU NYT TUUBISSA
39
171
Vastaukset
- melkoista paatosta:)
aika hauska.
- Anonyymi
Mutta mukava.
- Onpa kaamea.
Mielenkiintoisia kommentteja tuo linkki kerää sinne kuvan alle.
- Anonyymi
Comments.
- Ja minä kun pidin
....Tarja-räppiä nolona. Se on v-ttu Bohemian Rhapsody tuon rinnalla.
- Tarja räppi
...pesee tuon 6-0!
- okkigaam
Kyl määki määin paremmin...
maagikko- Halonen muistuttaa,
Halonen muistuttaa, että presidentiksi valitaan yksi henkilö edustamaan instituutiota. Tällöin on pakko myöntyä siihen, ettei presidentti voi aina olla samasta poliittisesta muotista. Halosen mukaan hänellä on riittänyt ainakin halua olla koko kansan presidentti.
- Nämä kannanotot kertovat siitä, että kaikki eivät hyväksyneet enemmistön päätöstä.
Hän kehottaa kunnioittamaan demokratiaa.
- Olen sanonut nyt käydyn vaalin jälkeen niille, jotka eivät saaneet haluamaansa presidenttiä: älkää toistako tätä käyttäytymistä. Kysymys on nimittäin siitä, kunnioittaako demokratiaa ja tätä instituutiota. - Pääministeri Jyrki K
Pääministeri Jyrki Katainen (kok.) sanoo, että hallitus tukee presidentin paikan jättävää Tarja Halosta YK:n työjärjestön ILO:n pääjohtajaksi, jos tämä pyrkii tehtävään, Savon Sanomat kertoo.
- Anonyymi
Pääministeri Jyrki K kirjoitti:
Pääministeri Jyrki Katainen (kok.) sanoo, että hallitus tukee presidentin paikan jättävää Tarja Halosta YK:n työjärjestön ILO:n pääjohtajaksi, jos tämä pyrkii tehtävään, Savon Sanomat kertoo.
Ontuva tuki.
- Hävettävän kaameaa
...kuraa!
- Niinistöä...
...paras B-ryhmä.
- Toivottavasti Rosenh
Niinistöä... kirjoitti:
...paras B-ryhmä.
Toivottavasti Rosenholtz-lista julkistetaan kokonaisuudessaan. Lähihistoria on avattava, jotta pahimmat madot saadaan kaivettua esiin ja julkisesti nöyryytettyä!
- Helsingin Hakaniemes
Niinistöä... kirjoitti:
...paras B-ryhmä.
Helsingin Hakaniemessä purettiin maanantaina muuttokuormaa, joka STT:n tietojen mukaan kuuluu tasavallan presidentti Tarja Haloselle ja hänen puolisolleen tohtori Pentti Arajärvelle.
Presidenttiparin uusi koti on tilava kattohuoneisto. Asunnon välittömässä läheisyydessä sijaitsevat muun muassa Hakaniemen tori ja kauppahalli.
Halonen ja Arajärvi muuttavat takaisin presidentin entisille kotikulmille pian sen jälkeen, kun valta Mäntyniemessä vaihtuu. Halonen on syntynyt Kallion kaupunginosassa. - Anonyymi
Toivottavasti Rosenh kirjoitti:
Toivottavasti Rosenholtz-lista julkistetaan kokonaisuudessaan. Lähihistoria on avattava, jotta pahimmat madot saadaan kaivettua esiin ja julkisesti nöyryytettyä!
Miksi?
- Anonyymi
Toivottavasti Rosenh kirjoitti:
Toivottavasti Rosenholtz-lista julkistetaan kokonaisuudessaan. Lähihistoria on avattava, jotta pahimmat madot saadaan kaivettua esiin ja julkisesti nöyryytettyä!
Turhaa touhua.
- väärä lauluko?
Olihan teillä oikeistolaisten Finlandia-hymni :) :)
Eikös sillä pitänyt voittaa?
Ottakaa ensi kerran se "Pohjantähden alla". "Mä rakkaudesta laulan, on siinä mies ja nainen..."- Yksinkertaisesti...
...kammottavaa.
- Noloin laulu
Yksinkertaisesti... kirjoitti:
...kammottavaa.
...IKINÄ!
- Kutsuukohan Sale
....nyt pojat Linnaan ja antaako esiintyä kans?
- Pelle Kura
Mikä hilvetti tämä Kurre taas on ja tuo Maki Kolehmainen? Miten ne menee teen tuollaisen mokan? Tuo on paskinta ikinä. Melodia siedettävä, mutta sanat on niin aa-arvoisen naiivit. Jotain aivan kakkaa.
- Kurre voitti joskus
...Syksyn Sävelen ja Aikakoneen Maki teki myös Frontside Ollien.
Tämä vaan on ihan omaa luokkaansa huonoudessa.
- On tuo kyllä
...varsin karu ihmisen tekemäksi.
- Kaameampaa rallia
...ei ole. Toi voittaa "Villihevosetkin".
- Surkealle...
...voittajalle yhtä laadukas voittohymni. Loogista.
- Anonyymi
Ei ole kuvottava ralli vaan just ihana biisi koska onhan toi Maki Kolehmaisen tekemä
- Anonyymi
Rivari?
- Anonyymi
Voitto
- Anonyymi
Tuli
- Anonyymi
Kotiin
- Anonyymi
Uraa.
- Anonyymi
Hienoa
- Anonyymi
Vir
- Anonyymi
alli
- Anonyymi
nen
- Anonyymi
C3 C3
- Anonyymi
Triumfi
- Anonyymi
Ihana triumfi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416