VIRALLINEN NIINISTÖN-VOITTOLAULU NYT TUUBISSA

OMG !

39

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melkoista paatosta:)

      aika hauska.

      • Anonyymi

        Mutta mukava.


    • Onpa kaamea.

      Mielenkiintoisia kommentteja tuo linkki kerää sinne kuvan alle.

      • Anonyymi

        Comments.


    • Ja minä kun pidin

      ....Tarja-räppiä nolona. Se on v-ttu Bohemian Rhapsody tuon rinnalla.

      • Tarja räppi

        ...pesee tuon 6-0!


    • okkigaam

      Kyl määki määin paremmin...
      maagikko

      • Halonen muistuttaa,

        Halonen muistuttaa, että presidentiksi valitaan yksi henkilö edustamaan instituutiota. Tällöin on pakko myöntyä siihen, ettei presidentti voi aina olla samasta poliittisesta muotista. Halosen mukaan hänellä on riittänyt ainakin halua olla koko kansan presidentti.

        - Nämä kannanotot kertovat siitä, että kaikki eivät hyväksyneet enemmistön päätöstä.

        Hän kehottaa kunnioittamaan demokratiaa.

        - Olen sanonut nyt käydyn vaalin jälkeen niille, jotka eivät saaneet haluamaansa presidenttiä: älkää toistako tätä käyttäytymistä. Kysymys on nimittäin siitä, kunnioittaako demokratiaa ja tätä instituutiota.


      • Pääministeri Jyrki K

        Pääministeri Jyrki Katainen (kok.) sanoo, että hallitus tukee presidentin paikan jättävää Tarja Halosta YK:n työjärjestön ILO:n pääjohtajaksi, jos tämä pyrkii tehtävään, Savon Sanomat kertoo.


      • Anonyymi
        Pääministeri Jyrki K kirjoitti:

        Pääministeri Jyrki Katainen (kok.) sanoo, että hallitus tukee presidentin paikan jättävää Tarja Halosta YK:n työjärjestön ILO:n pääjohtajaksi, jos tämä pyrkii tehtävään, Savon Sanomat kertoo.

        Ontuva tuki.


    • Hävettävän kaameaa

      ...kuraa!

      • Niinistöä...

        ...paras B-ryhmä.


      • Toivottavasti Rosenh
        Niinistöä... kirjoitti:

        ...paras B-ryhmä.

        Toivottavasti Rosenholtz-lista julkistetaan kokonaisuudessaan. Lähihistoria on avattava, jotta pahimmat madot saadaan kaivettua esiin ja julkisesti nöyryytettyä!


      • Helsingin Hakaniemes
        Niinistöä... kirjoitti:

        ...paras B-ryhmä.

        Helsingin Hakaniemessä purettiin maanantaina muuttokuormaa, joka STT:n tietojen mukaan kuuluu tasavallan presidentti Tarja Haloselle ja hänen puolisolleen tohtori Pentti Arajärvelle.

        Presidenttiparin uusi koti on tilava kattohuoneisto. Asunnon välittömässä läheisyydessä sijaitsevat muun muassa Hakaniemen tori ja kauppahalli.

        Halonen ja Arajärvi muuttavat takaisin presidentin entisille kotikulmille pian sen jälkeen, kun valta Mäntyniemessä vaihtuu. Halonen on syntynyt Kallion kaupunginosassa.


      • Anonyymi
        Toivottavasti Rosenh kirjoitti:

        Toivottavasti Rosenholtz-lista julkistetaan kokonaisuudessaan. Lähihistoria on avattava, jotta pahimmat madot saadaan kaivettua esiin ja julkisesti nöyryytettyä!

        Miksi?


      • Anonyymi
        Toivottavasti Rosenh kirjoitti:

        Toivottavasti Rosenholtz-lista julkistetaan kokonaisuudessaan. Lähihistoria on avattava, jotta pahimmat madot saadaan kaivettua esiin ja julkisesti nöyryytettyä!

        Turhaa touhua.


    • väärä lauluko?

      Olihan teillä oikeistolaisten Finlandia-hymni :) :)

      Eikös sillä pitänyt voittaa?


      Ottakaa ensi kerran se "Pohjantähden alla". "Mä rakkaudesta laulan, on siinä mies ja nainen..."

      • Yksinkertaisesti...

        ...kammottavaa.


      • Noloin laulu
        Yksinkertaisesti... kirjoitti:

        ...kammottavaa.

        ...IKINÄ!


    • Kutsuukohan Sale

      ....nyt pojat Linnaan ja antaako esiintyä kans?

    • Pelle Kura

      Mikä hilvetti tämä Kurre taas on ja tuo Maki Kolehmainen? Miten ne menee teen tuollaisen mokan? Tuo on paskinta ikinä. Melodia siedettävä, mutta sanat on niin aa-arvoisen naiivit. Jotain aivan kakkaa.

      • Kurre voitti joskus

        ...Syksyn Sävelen ja Aikakoneen Maki teki myös Frontside Ollien.
        Tämä vaan on ihan omaa luokkaansa huonoudessa.


    • On tuo kyllä

      ...varsin karu ihmisen tekemäksi.

    • Kaameampaa rallia

      ...ei ole. Toi voittaa "Villihevosetkin".

    • Surkealle...

      ...voittajalle yhtä laadukas voittohymni. Loogista.

    • Anonyymi

      Ei ole kuvottava ralli vaan just ihana biisi koska onhan toi Maki Kolehmaisen tekemä

    • Anonyymi

      Rivari?

    • Anonyymi

      Voitto

    • Anonyymi

      Tuli

    • Anonyymi

      Kotiin

    • Anonyymi

      Uraa.

    • Anonyymi

      Hienoa

    • Anonyymi

      Vir

    • Anonyymi

      alli

    • Anonyymi

      nen

    • Anonyymi

      C3 C3

    • Anonyymi

      Triumfi

    • Anonyymi

      Ihana triumfi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe