Jos saat bannit Sinkut-palstalle tai muuten vain haluat laajentaa elinpiiriäsi, suosittelen Yahoo Answersin "Gender Studies" palstaa. http://answers.yahoo.com/dir/index;_ylt=Av.LB2ip8RPB7ZstXHQZjHfSDH1G;_ylv=3?sid=396545307&link=open&cp=2
Siellä liikkuu tiettyjä vakioita, yksinkertaisia trolleja sekä myös ilmiselviä ATM:iä jotka toistelevat tuttuja asioita vaikkeivat läheskään aina yhtä sofistikoituneesti kuin suomalaisessa palsta/blogimaailmassa. Jos saa bannit, voi heti luoda uuden tunnuksen joten kirjoittelua voi harrastaa vaikka kellon ympäri.
-
Olen itse viettänyt monia hauskoja hetkiä Yahoossa viime vuosien varrella.
Palsta on tarjolla myös muilla suurilla eurooppalaisilla kielillä mutta toimintaa ei ole yhtä runsaasti.
Tylsistyneille ATM:ille
7
135
Vastaukset
- näin on
Aaateeämmäys on maailmanlaajuinen ongelma. Erityisesti länsimaissa tavataan aateeämmäyteen päätyviä miehiä. Syynä saatta olla esimerkiksi love shyness, ruma naama tai psykopaattinen luonne.
- Naisasialooseri.
Totta. Englanninkielisestä netistä löytyy todella paljon hyviä ATM foorumeita, siis ihan puhtaita ATM foorumeita eikä mitään sinkkupalstoja, jonka olemme täällä suomessa joutuneet valtaamaan, johtuen huonosta foorumitarjonnasta.
Suomenkielisessä netissä ei ole ainuttakaan ATM foorumia, joten olemme joutuneet tekemään sinkkupalstasta sellaisen.
Loveshy.com on todella hyvä ATM foorumi. Sinne kirjoittelevat lähinnä LS miehet, mutta on siellä myös"tavallisia"AT-miehiä.
Myös Aurevaaralla oli erittäin psykopaattinen luonne, mutta hän oli silti kovan luokan YTM. Psykoja on siis kahdenlaisia, on lipeviä naistenmiehiä ja sitten on kouluampujatyyppisiä sosiaalisesti kyvyttömiä nörttejä. Minä luulen, että ATM:iä on erityisen paljon esimerkiksi Kiinassa johtuen yhden lapsen politiikasta. Tyttösikiöitä on abortoitu kymmeniä miljoonia, joten köyhät maaseudunmiehet eivät ikinä pääse naimisiin.
- kurpannuolija
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä luulen, että ATM:iä on erityisen paljon esimerkiksi Kiinassa johtuen yhden lapsen politiikasta. Tyttösikiöitä on abortoitu kymmeniä miljoonia, joten köyhät maaseudunmiehet eivät ikinä pääse naimisiin.
Veikkaan, että prosentuaalisesti poikamiehiä on suomessa paljon enemmän kun ottaa huomioon, yh:t jotka eivät kelpaa lapsettomille miehille.
Miksi muuten olet siirtynyt tälle palstalle Miehen logiikasta.
- Miten voi saada
bannit Sinkut-palstalle, näyttää lyhyen otoksen perusteella, ettei niitä täällä saa kukaan.
Ja toinen: mitä virkaa on jahoo- ja muillakaan atm-palstoilla siinä mielessä, että pystyykö ne auttamaan toisiaan senkään vertaa kuin päissään olevat pultsarit pystyvät tukevat toisiaan. Ajankuluna menee tietenkin, mutta eikös enemmän passivoita ja pilaa noita ihmisiä ennemmin kuin parantaa. Ilmaisusi "Tylsistyneet atm:t" lienee yhtä paljon totta kuin huumoriakin :/
Tällaisella sekapalstalla voisi olla parantavaakin vaikutusta, jos olisi vaan kykyä vastaaottaa hyviä neuvoja ja ajatuksia -- niitäkin täällä joukossa näyttää joskus olevan. Ja sikäli kuin fiksut jaksavat sietää ohessa noita monenmoisia juorulinkkejä ja muita tylsyyksiä.- ........
at-miehet ovat jo vuosia jakaneet hyviä neuvoja palstan naisille , mutta kun ei me jakeluun!
- Täytyy...
tasapainottaa tuota yo. "lausuntoa" siltä osin, kun täällä näkyy tarkoitettavan atm:llä muitakin kuin ns.heittäytyjiä ja luusereita (yllä Ratikkakuski:n kommentti).
Tuohon edelliseen kommenttiin: taitaa olla niin, että ns.luonnonjärjestyksen perusteella naisilla on keskimäärin se hyväksyjän osa; miesten ei auta muu kuin yrittää saada tavalla tai toisella vakuutetuksi kelvollisuutensa. Menee sitten jakeluun tai ei, näin se lienee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402