Keskustelu kolarinaiheuttajista ja syyllistämisestä muka etelänmiesten osaamattomuudesta liikenteessä, osoittaa autoilijoiden asenteesta tuon että liikenteessäkin ajatellaan olevamme muita kehittyneempiä kuljettajia.
Aina on ollut ja tulee olemaan liikenteessä aloittelijoita joiden arviointikyky on vaaraksi muille tilanteessa jolloin on paljon nopeuseroja, ja turvavälit liian pieniä.
Itse lukeudun ikyllä kuiseksi aloittelijaksi.
Kun yrittää jättää kunnon turvallisen välin ei se kauan pysy kun siihen ajetaan täyttämään vapaa tila.
Kun katsoo peiliin niin vaikka itsellä olisi hyvä etäisyys edelläajavaan on aina joku takaluukussa kiinni niska punoittaen.
Automäärät täällä helsigin seudulla on kolmessa vuosikymmenessä lisääntyneet huimasti.
Ruuhka aikaa on vaikea määritellä nykyisin tuntuu ettei hiljaista hetkeä ole liikenteessä.
Kieltämättä on minulle stressi jokainen työmatka, käyttäisin julkisia jos niillä pääsisi kohtuullisessa ajassa.
ninimerkillä : Ullanlinnan karvaton ursus
Rattiraivo on mielenterveyshäiriö
15
232
Vastaukset
- Anti Roadrage
Se on katsos niin että kun pikkuhiirulainen eli suomalainen mies istuu autonsa ratin taakse hänen päähän ilmestyy sarvet. Liikeellelähdön jälkeen muut tielläliikkujat ovat haastajia,kilpailijoita,omalle reviirille tunkeutujia ja omaa asemaa väheksyviä uhkaajia. Oman peltikopin suojassa uskaltaa jokainen olla rohkea ja näyttää osaamisen ja menemisen mallia. Omista oikeuksista pidetään kiinni kynsin ja hampain mutta samalla myös pidetään huoli siitä että jokainen muu noudattaa omia velvollisuuksiaan ettei sarvipäisen hiirulaisen meneminen vähäisimmässäkään määrin hidastu tai edes vaikeudu. Jos näin käy on peltilehmän suojasta helppo osoittaa toisen virhe tai osaamattomuus. Omat töpit ja virheet eivät tietenkään itselle tule esiin. Sillä eihän kukaan omasta mielestään virheitä tee koska jokainen on kuitenkin sen olen keskivertoa parempi autoilija-harhaluulon vallassa. Muut ne niitä virheitä tekevät! Isolla rahalla ostettu iso auto vielä lisää tätä sarvipäisyyttä sillä todella kalliin ja ison auton ratissa vasta onkin sitä pontta uhoamiselle ja oman reviirin puolustamiselle. Pieni pili,iso ego isossa autossa ja ne sarvet päässä niin siinä on ehkä paras esimerkki jääräpäisestä omia oikeuksiaan puolustavasta joustamattomasta kuljettajasta mitä löytyä voi. Näitä me näemme jokapäivä mutta kukaan ei tietenkään itseään kyseiseksi tunnusta. : )
- Allelujaa
Tuo egon korostus tulee korostetusti esiin, kun alle saadaan uusi työsuhdeauto joka antaa sen harhaluulonsiitä että ajoneuvo on omalla rahalla ostettu. Harvoin omin ponnisteluin maksetuilla kalliilla autoilla urheillaan siihen malliin, kuin näillä "firman piikkiin" versioilla.
- turakit
Tässä todellista rattiraivoa! Miliisi on liekeissä oikein kunnolla,kuski hyvänä kakkosena ja asianomaiset myös pistävät parastaan.
http://www.youtube.com/watch?v=2wLVtkI_7MU&feature=related - jeeeeeeeeeeeeeeeeees
Aivot narikkaan ja autonrattiin! Jees.
- reissari 5
kyllä kaaharit pitää päästä ohi oli keli mikä tahansa jos ajaa vähän rauhallisemin kyllä näytetetään heti keskaria joten järki päähän jos sitä on
- v.k.
>>Kun yrittää jättää kunnon turvallisen välin ei se kauan pysy kun siihen ajetaan täyttämään vapaa tila.
Sitten vaan hiljalleen kasvattamaan uutta väliä. Älä turhaan estä toisten kaistanvaihtoja.
>>>Kun katsoo peiliin niin vaikka itsellä olisi hyvä etäisyys edelläajavaan on aina joku takaluukussa kiinni niska punoittaen.
Jotkut ajavat liian lähellä ymmärtämättä mitä tekevät. Olennaista on se ettet joudu ketjukolariin, vaan korkeintaan peräänajetuksi.
Minä en väitä olevani aloittelija, ja ehkä juuri siksi kehtaan ajaa rauhallisesti. Ei ole tarvetta todistaa nopeutta, tai edes sitä ettei pelkää Poliisia. - Psy K. Opaatti
Minä pidän huolen siitä että MINUN etuni toteutuvat liikenteessä. Muista ei väliä... MINÄ MINÄ MINÄ.
Ettäs tiedätte.
yst.terv.
Psy - stanan nilkit
TUTKA MÄLLI VIHTORI SNAPPERTUNA SILKKI VÄSYMYS HINTTI WEBASTO OLKI LIMSA NISTI ÖRKKITORVI-LAMMAS OPPORTUNITY-VERMO-LARPPAUS..
- stanan nilkit
JA MÄ OON JÄRJISSÄNI PERKKELE
- keskari nousee
Idiootteja autoilijoita riittää täällä satakunnassakin! Ohi mennään vaikka väkisin oli mittarissa 100,lunta satoi näkyvyys huono ,mutta takaa piti päästä ohi.Vesi sateelakin ohitte vaan ja suoraan eteen,vaikka on kaksikaistanen ja tilaa pisaa! Kura lentää ikkunaan,mutttei se ohittajaa haittaa.Ittellä vaan nousee vit..us kunnei meinaa eteensä nähdä!!
- ratti(r)aivo
Jo Bemarin osto on mielenterveyshäiriö.
- miilu vasaran
ei tuo ryhmä tiellä päivisin liiku.Aika harvoin bemaristi töröilee mutta audistit sitäkin enempi .Lähes aina kun pitkälle ajomatkalle menet audi aiheuttaa liikennekaaoksen suorastaan. Vakuutusmaksut nousee eipä naurata moisten henkisesti köyhien ohittajien kaahajien takia.
- joka päivä v.ituttaa
Minulla menee hermot aina kun näen jonkun joka ei piittaa säännöistä ja rajoituksita.
- ysipallo4
Mulla on Corolla ja vetelen muita autoilijoita turpaan ku ne alkaa hyppii silmille
- Lämmitä kätesi ensin
Kaltaisesi mikkihiiri pystyy vetelemään vain......tiedät kyllä mihin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole422475Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40969Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864