Nyt on pressanvaalit nähty. Katainenkin on saanut leikkiä kukkoa tunkiollaan.
Onneksi iski päänsä että osaa pitää matalampaa profiilia.
Hiljaa persujen tukijat ja ystävät toivoivatkin, ettei Soinista tehdä porsliininukkea pressan tuoliin ilman mitään vaikutusvaltaa.Porvarit olisivat salaa tätä toivoneetkin. Mutta äänestäjät ei ole tyhmiä !
Puolue tarvitsee Soinia enemmän. Kansa on yhä kahtia jakaantunutta, köyhyys lisääntyy ja rikkaus kertyy samoille edelleenkin. Suomen kansa makselee yli varojensa eläneiden eu-maiden kulupiikkejä ja veroprosentti nousee edelleen sekä suoraan että välillisissä veroissa. Soinin joukot on edelleen tulossa.
Kansa ei poroporvareiden pressaa kumarra
8
<50
Vastaukset
- petosjytky
Soini petti meidät asettumalla pressa-ehdokkaaksi ja vei näin Väyryseltä
mahdollisuuden puuttua suomen eu- politiikkaan, jos oli sama tavoite miksi
lähti jakamaan ääniä?
Tämä ei ollut maan edun mukaista, vaan auttoi Niinistön voittoon.
Mitä Soini tai puolue hyötyi?- Roger Moore
Totta, olen samaa mieltä kanssasi... Soinin ansiosta Niinistöstä tuli presidentti.
Soini äneisti Niinistöä ja pelleili viime keväänä olevansa kansan mies.
Tulin todella jymäytetyksi.
Soini touhut taisi olla jo tuolloin harkittua kokoomuksen tukemista ja Niiniston saamista presidentiksi.
huom. minunkin Perussuiomalisista tutuistani nyt äänesti Niinistöä suuri osa..
HE luulev'ät niinistöä työväen presidentiksi.
Jos Soini oloisi sitä mitä hän antoi ymmärtää, niin hän ei olisi mennyt edes edhokkaksi.
Hänen äänensä olisi nyt Väyrysellä, ja meillä olisi aikuisen mihen ja naisen arvot omaava pari Mäntyniemessä.
Eikä Mäntyniemessä pidettäisi yö-eikä iltakouluja. Kyllä tyhmä kansa maksaa.
Väyrynen olisi ottanut tehtävän todella arvokkaasti.
- Halla-Ahosta puh.joh
Soiini teki kauhen tempun meille häntä äänestäneille.
Halla-Ahonsta seuraava puolueen puh.joht. Korkeintaan hän voi pelastaa sen mitä pelastettavissa on.- m m m m m
Persut on porvareita..
Seuraavissa eduskuntavaaleissa eivät saa paikkoja... - ggagrwf
m m m m m kirjoitti:
Persut on porvareita..
Seuraavissa eduskuntavaaleissa eivät saa paikkoja...Niin ovat sossutkin - ainakin Lipponen - ja paha.
- pboq
Poroporvareita kaikissa puolueissa tiedetään olevan lauloi Suomen Talvisota jo 60-luvulla. Ja näinhän se on.
- homoitkiä!
Lopeta, oksetat jo!
- 1
"löi päänsä", kyllä se otti turpaansa, valehtelee tapansa mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701