Ihmetyttää tän kaupungin väki ku valitetaa ja naristaa joka asiasta. Ikinään ei mikään ole hyvin. Ja venäläisiä haukutaan jatkuvasti vaikkei ne vaikuttas omaan olemiseen millään muotoa.
Karajalaisia on ennen sanottu iloisiksi ja avoimeksi ihmisiksi, no ainakaan imatran sakki ei kuulu niihin karjalaisiin.
Ovat lienee niitä jotka aikoinaan kulkivat kylästä kylään virallisina itkijöinä.
Se asenne tuntuu juurtuneen hyvin tänne kyläpahaseen.
Hävetkää ja kasvakaa aikuisiksi.
IMATRALAISET ON ITKU VALITUS KANSAA
47
491
Vastaukset
- päältä katsova
Sama vuodatus muilla kielillä
Samma svenska
То же самое на русском языке - Takaa tuleva
Itkijä oli aikanaan arvostettu ammatti. Mitä arvostukselle tapahtui? Rinta rottingille imatralaiset ja joukolla itkemään Vuoksen varrelle. Näytetään maailmalle, mistä karjalainen kana pissii!
- sinun vieressäsi
Sinä itse taidat olla ihminen, joka toisten puheesta osaa erottaa vain negatiiviset asiat. Kai niitä valittajiakin on, mutta valtaosa imatralaisista suhtautuu venäläisiin myönteisesti tai neutarralisti.
Maailma on muuttunut pysyvästi ja venäläiset ovat nyt kanssammme, eikä heistä eroon pääse -jos nyt tarviikaan. Niinpä imatralaiset ovat sopeutuneet venäläisten läsnäoloon.
Amen!- piio1
Ikävä kyllä ovat keskuudessamme.Ei heihin sopeudu,ennen kuin oppivat olemaan maassa maantavalla.Näitä pitkäkilpisiä joutuu varomaan liikenteesä, tulkoon ne mistä suunnasta tahansa. Luulisi,että sinä maasa on opittu jonottamaan,mutta täällä Pohjois-Euroopan puoleella sitä ei tarvitse ottaa huomioon.Eikä ne (he)kaupungille varoja tuo suuremmassakaan määrin,se on ainoastaan kauppa mikä siitä potin korjaa.Kaupankassalla ei muuten minun eteeni tule ,olkoon vaikka kuinka kiireisen oloisia.
- 14+2=16
Jos johtopäätöksiä tekee suomi24-palstan perusteella, on lähes koko Suomen kansa aika kurjaa ja pehmeäpäistä joukkoa. Onneksi tuolla ulkona tilanne on vähän toisenlainen.
- X Files
The truth is out there. Tyn, tyn, tyn, tyn, tyn, tyyy. Tyn, tyn, tyn, tyn, tyn, tyy...
- en valita/ NAURAN
VOISSAPAISTETU = ryssät
- Mielikuvitusta lisää
Voi kunpa minulle joku joskus selittäisi, mitä tuo voissapaistaminen ihmiselle tekee!
- Onko tutkittu, miksi voissa paistaminen ei vaikuta ryssiin?
- Kuinka monta ryssää on viimeisen sadan vuoden aikana paistettu voissa?
- Onko vertailtu voissa paistamisen vaikutuksia muihin kansallisuuksiin?
- Minkälaiset tulokset ovat olleet? - Akseli Porakorpi
VOISSAPAISTETTU on sota-ajan LOISTAVAA retoriikkaa ja kunnioitan sen henkeä yli kaiken.
Sota-slougan antaa edelleen voimaa taistella ylikansoitusta vastaa neitseellisessa , puhtaassa Suomessa.
voissapaistetut on jo oman maansa saastuttaneet kuten valveutunut kansalainen hyvin tietää!
haluatteko saman saastan leviävän tännekin ?
Olkoon jokaisella maalla omat paskaajat .'
meillä Loviisan ydinvoimala
voissapaistetulla koko teollinen venäjä - voita lisää
tarkoittaa r ei muutu vaikka voissa paistaisi,vanha kansanlasku,aina roisto,ei muutu,pätee vielä nykyaikaan,on muuten 200v, totuus
- Mielikuvitusta lisää
Kuules Aksu - toivottavasti kävit kaimasi tapaan piirtämässä äänestyslippuihin omat punaiset viivasi, ettei tuonkin voi-fraasin laatijan vuosikymmenten takainen työ valunut hukkaan. Äänestäminen kun joka tapauksessa on edelleen tehokkaampi tapa esittää oma mielipide, kuin kuluneen fraasin hokeminen joka käänteessä. No mutta kai se on niin, että fraasien ryöstöviljely on sekin tavallaan osa sitä nykyajan kuuluisaa kulutusjuhlaa...
Ja nyt kun otit puheeksi tuon neitseellisyyden... Sanotaanko nyt näin, että siinä on toinen asia, jota korostetaan ihan liiaksi nykyään. Ei Suomi ole ollut neitseellinen enää vuosikymmeniin. Onhan meillä muutamia luonnonsuojelualueita, mutta jos nyt vaikka Imatran seudulla haluat nähdä palan neitseellistä Suomea, minne aiot suunnistaa? Kerro minulle, niin lähden itsekin sitä ihmettä katsomaan.
Yleensäkin koko neitsyyden ihannointi on niin förbi. En ole koskaan ymmärtänyt, mitä ihmettä esimerkiksi arabimies tekee niillä kaikilla neitsyillä, jotka hänelle luvataan palkkioksi hyvästä elämästä. Omasta mielestäni yksi kokenut nainen vastaa vähintään sataa neitsyttä! Tähän lopputulokseen pääsen ilman korkeampia jakolaskuja ihan vain tarkastelemalla subjektiivisesti omaa elämänkaartani. Ja monien muiden. ;-) - rakastanvenäläisiä
Imatralla ja Lappeenrannassa ei ole muuta hyvää, kuin venäläiiset! Tervetuloa tänne sankoin joukoin!
- Ihan ok mies
Voin kyllä tieteen ja sukulaisen nimissä uhrautua ja asettautua pannulle voissa paistettavaksi, mikäli se kaikille käy viikolla 10? Olen silloin talvilomalla ja näin ollen paistamiseeni voidaan käyttää runsaamminkin aikaa. Kaikkihan me tiedämme hutiloinnin lopputuloksen.
Mikäli paistamisen yhteydessä kansalaisuuteni yllättäen vaihtuukin, niin kainona toivomuksena esittäisin, että minusta tulisi nuori ranskalainen Provencesta, laventelin lähteiltä. Parin vuoden ajan voisin pelehtiä laventeliniityllä aineksia hajuvesiin ja hierontaöljyihin keräten jos se vaan sopii? - MIelikuvitusta lisää
Oivallista, että olet heti kympillä mukana! Paistetaanko Shalimar samalla pannulla? ;-)
- Ihan ok mies
Ei paisteta, Shalimar on tuohon aikaan Pretagnessa harrastamassa luontokappaleiden välistä varttuneempaa seurustelua jälkikasvun toivossa. Minä olen siinä tohinassa vaan turhaan jaloksissa pyörimässä, joten jään kotimaahan paistettavaksi.
Aikas vähän on muuten muita paistettavaksi ilmoittautuneita...Kannattais ilmoittautuu, saisi nimittäin kerrankin tuntea olevansa kuuma mies ;) - Mielikuvitusta lisää
Ihan ok mies kirjoitti:
Ei paisteta, Shalimar on tuohon aikaan Pretagnessa harrastamassa luontokappaleiden välistä varttuneempaa seurustelua jälkikasvun toivossa. Minä olen siinä tohinassa vaan turhaan jaloksissa pyörimässä, joten jään kotimaahan paistettavaksi.
Aikas vähän on muuten muita paistettavaksi ilmoittautuneita...Kannattais ilmoittautuu, saisi nimittäin kerrankin tuntea olevansa kuuma mies ;)Terkkuja Shalimarille! Olisi ollut kiva tavata, mutta vielä parempi, jos se onnistuu retkellään monipuolistamaan ikävän yksipuolista suomalaista perimää.
Olisi ollut kyllä erinomaisen tärkeää päästä tutkimaan paistamisen vaikutuksia edes hieman suuremmalla otannalla tutkimustulosten luotettavuuden vuoksi. Nythän myös referenssit näyttäisivät puuttuvan ja tutkimus on aloitettava sodanaikaisen perimätiedon varassa.
Toisaalta yksi voissa paistettu suomalainenhan vastaa - sodan aikaisen sanonnan mukaan - kymmentä voissapaistettua ryssää, joten no hätä. Upeaa, että uhraudut isänmaan puolesta! Kiitos siitä.
Ihan kuin olisin tuonkin sanonnan kuullut jossain yhteydessä... ;-) Hih-hii. Ai niin. Ovathan naisetkin joskus isänmaansa puolesta uhrautuneet, tosin kyse taisi olla ainakin jonkun sketsin mukaan siitä samasta aikuisten välisestä toiminnasta, mihin vanttera ratsukkosi Shalimar tulee tulevana kuukautena tutustamaan keskisessä Euroopassa.
p.s. Kuuma mies on kuuma vaikka voissa paistaisi. ;-) - Ihan ok mies
Mielikuvitusta lisää kirjoitti:
Terkkuja Shalimarille! Olisi ollut kiva tavata, mutta vielä parempi, jos se onnistuu retkellään monipuolistamaan ikävän yksipuolista suomalaista perimää.
Olisi ollut kyllä erinomaisen tärkeää päästä tutkimaan paistamisen vaikutuksia edes hieman suuremmalla otannalla tutkimustulosten luotettavuuden vuoksi. Nythän myös referenssit näyttäisivät puuttuvan ja tutkimus on aloitettava sodanaikaisen perimätiedon varassa.
Toisaalta yksi voissa paistettu suomalainenhan vastaa - sodan aikaisen sanonnan mukaan - kymmentä voissapaistettua ryssää, joten no hätä. Upeaa, että uhraudut isänmaan puolesta! Kiitos siitä.
Ihan kuin olisin tuonkin sanonnan kuullut jossain yhteydessä... ;-) Hih-hii. Ai niin. Ovathan naisetkin joskus isänmaansa puolesta uhrautuneet, tosin kyse taisi olla ainakin jonkun sketsin mukaan siitä samasta aikuisten välisestä toiminnasta, mihin vanttera ratsukkosi Shalimar tulee tulevana kuukautena tutustamaan keskisessä Euroopassa.
p.s. Kuuma mies on kuuma vaikka voissa paistaisi. ;-)Juu kerrotaan! Shalimar on jo kerran aikaisemmin käynyt seurustelemassa hyvin tuloksin, että eiköhän niitä varpajaisia päästä taas viettämään. Eipä kestä kiittää, olen jo pidemmän aikaa tuntenut sisälläni poltetta tehdä kerrankin jotain hyödyllistä ja nythän siihen tulee oiva tilaisuus! Hienoahan se olisi jäädä aikakirjoihin ensimmäisenä imatralaisena voissa paistettuna miehenä.
Hackmannin Kovanaama voisi varmaan olla hyvä valinta paistinpannuksi, vaikka sen pinnoitteen kestävyyttä moititaankin. Scanpan on ihan pers....tai ainakin huono pannu, sillä kun ei voi paistaa edes kananmunia, saati sitten tällaista sisäfilettä.
Paistamisiin.
"p.s. Kuuma mies on kuuma vaikka voissa paistaisi. ;-) "
:D - Mielikuvitusta lisää
Ihan ok mies kirjoitti:
Juu kerrotaan! Shalimar on jo kerran aikaisemmin käynyt seurustelemassa hyvin tuloksin, että eiköhän niitä varpajaisia päästä taas viettämään. Eipä kestä kiittää, olen jo pidemmän aikaa tuntenut sisälläni poltetta tehdä kerrankin jotain hyödyllistä ja nythän siihen tulee oiva tilaisuus! Hienoahan se olisi jäädä aikakirjoihin ensimmäisenä imatralaisena voissa paistettuna miehenä.
Hackmannin Kovanaama voisi varmaan olla hyvä valinta paistinpannuksi, vaikka sen pinnoitteen kestävyyttä moititaankin. Scanpan on ihan pers....tai ainakin huono pannu, sillä kun ei voi paistaa edes kananmunia, saati sitten tällaista sisäfilettä.
Paistamisiin.
"p.s. Kuuma mies on kuuma vaikka voissa paistaisi. ;-) "
:DEhdottomasti valitsemme Hackmannin, sillä onhan sekin kotimainen, eikä mitään tuontiterästä. On siinä vielä sekin hyvä puoli, että siinä on turvalliset, korkeat laidat ja lasikansi höyryaukolla, mikä varmasti lisää Sinun mukavuuttasi toimituksen aikana.
Vähän kyllä pelottaa noin suuren sisäfileen paistaminen yhdellä kertaa. En ole kokeillut sellaista koskaan ennen - ihan vain olen ruskistellut sellaisia kerta-annoksia lauantai-iltana ennen saunaa tai saunan jälkeen riippuen asianhaaroista. Kuuman, vieraan, voissa paistetun miehen käsittely kotikeittiössä tulee varmasti olemaan hyvin haasteellista kaltaiselleni perheenäidille. Toivottavasti en polta sormiani! Kuulin myös jostain, että joku oli poltettuaan sormensa polttanut samalla sillat selkänsä takana. Aika pelottava mielikuva! Osaakohan Imatran tekninen puoli olla valmiina suuremmankin katastrofin varalta?
Tästä voi tulla kyllä tämän kevään jytky! Pitäisiköhän pyytää Uutisvuoksi paikalle? Onhan tämä erään aikakauden päätös, sillä nyt selviää, mitä suomalaiselle, tarkemmin ottaen imatralaiselle hevosmiehelle, tapahtuu, kun hänen paistetaan voissa. Elämme jännittäviä aikoja!
Ja voi kyllä, kyllä - paistetaan, kun tavataan! - Ihan ok mies
Ehdottomasti valitsemme Hackmannin, sillä onhan sekin kotimainen, eikä mitään tuontiterästä. On siinä vielä sekin hyvä puoli, että siinä on turvalliset, korkeat laidat ja lasikansi höyryaukolla, mikä varmasti lisää Sinun mukavuuttasi toimituksen aikana.
Vähän kyllä pelottaa noin suuren sisäfileen paistaminen yhdellä kertaa. En ole kokeillut sellaista koskaan ennen - ihan vain olen ruskistellut sellaisia kerta-annoksia lauantai-iltana ennen saunaa tai saunan jälkeen riippuen asianhaaroista. Kuuman, vieraan, voissa paistetun miehen käsittely kotikeittiössä tulee varmasti olemaan hyvin haasteellista kaltaiselleni perheenäidille. Toivottavasti en polta sormiani! Kuulin myös jostain, että joku oli poltettuaan sormensa polttanut samalla sillat selkänsä takana. Aika pelottava mielikuva! Osaakohan Imatran tekninen puoli olla valmiina suuremmankin katastrofin varalta?
Tästä voi tulla kyllä tämän kevään jytky! Pitäisiköhän pyytää Uutisvuoksi paikalle? Onhan tämä erään aikakauden päätös, sillä nyt selviää, mitä suomalaiselle, tarkemmin ottaen imatralaiselle hevosmiehelle, tapahtuu, kun hänen paistetaan voissa. Elämme jännittäviä aikoja!
Ja voi kyllä, kyllä - paistetaan, kun tavataan!Haastavaa se tulee olemaan paistettavallekin seistä alasti vieraassa kettiössä. Fysiologisia muutoksia voi tapahtua tietyssä kohtaa paistettavan vartaloa jo ennen paistamista, mutta tieteen nimissä se varmaan sallittakoon.
Yritän vielä kysellä Hackmannin kiinnostusta asiaa kohtaan, josko heiltä vaikka saisi pannun käyttöön vähän niinkuin tapahtuman sponsorina. Tiedä vaikka he lanseeraisivat kokeen tuloksena markkinoille malliston, jolla paistaa vähän isommankin fileen. Nimi tuolle mallistolle annetaan luultavasti yleisökilpailun perusteella.
Tästä tosiaan voi tulla melkoinen kevät! - Mielikuvitusta lisää
Ihan ok mies kirjoitti:
Haastavaa se tulee olemaan paistettavallekin seistä alasti vieraassa kettiössä. Fysiologisia muutoksia voi tapahtua tietyssä kohtaa paistettavan vartaloa jo ennen paistamista, mutta tieteen nimissä se varmaan sallittakoon.
Yritän vielä kysellä Hackmannin kiinnostusta asiaa kohtaan, josko heiltä vaikka saisi pannun käyttöön vähän niinkuin tapahtuman sponsorina. Tiedä vaikka he lanseeraisivat kokeen tuloksena markkinoille malliston, jolla paistaa vähän isommankin fileen. Nimi tuolle mallistolle annetaan luultavasti yleisökilpailun perusteella.
Tästä tosiaan voi tulla melkoinen kevät!Fysiologiset muutokset tulevat todennäköisesti katoamaan huolellisella kypsentämisellä. Huolellisuuttahan tuossa aikaisemmassa viestissäsi ehdit jo toivomaan, joten lupaan tällä kertaa ainakin yrittää ylittää itseni. Valitettavana referenssinä kuitenkin mainittakoon viime viikonloppuna paistamani häränfileet, joihin ei pystynyt edes pihviveitsi. Ne jäivät kauttaaltaan koviksi. Nyt olen siis varoittanut Sinua, joten älä tapita minua siitä pannulta syyttävän näköisenä kuin viime kesänä mökin laiturilta ongittu ahven, jos kaikki ei suju odotetusti. Ok?
Minulla on muuten älytön ajatus ja haluan jakaa sen nyt kanssasi. Ei tässä mitään Hackmanneja ja yleisökilpailuja tarvita - ne on niin nähty!
Laitetaan paikallinen konepaja sorvaamaan yllättävää yhteistyötämme ylistävä Ihan ok pannu -nimeä kantava komistus. Eikä siis todellakaan mikä tahansa hyllyn täyte! Sen täytyy olla kiiltäväkylkinen, haponkestävä, miehen mittainen keittiötykki. Pannusta voisi helposti kehitellä kattavan sarjan eri kokoisten käyttäjien käteen sopivia malleja. Low price-sarjan pinnoite olisi mainitsemasi Scanpan-pannun tasoa ja mallia voisi käyttää lähinnä sorsastuksessa.
Pannua markkinoitaisiin myös venäläisille. Nimelle vain täytyy tehdä muutakin kuin vain litteroida se kyrilisille aakkosille. Suomenkielinen nimi, vaikka sielukas onkin, kuullostaa vain jotenkin vaatimattomalta venäläisen asiakkaan suuhun. Miten olisi vaikka Neitseellinen Suomi keittiössäsi -pannusarja? Low price -ostaja joutuisi tyytymään Suomi keittiössäsi -pannuun.
Koemarkkinointi ajoitetaan tulevan kesän Big Bandeille. Pannuja varten pystytetään Pysy kuumana-koju kävelykadulle ja kaikkien pannun ostajien kesken arvotaan karjalanpiirakka.
Harmi, että olet lähdössä kahdeksi vuodeksi Ranskaan. ;-) - *)Jallun kynsitulet
Fysiologiset muutokset tulevat todennäköisesti katoamaan huolellisella kypsentämisellä. Huolellisuuttahan tuossa aikaisemmassa viestissäsi ehdit jo toivomaan, joten lupaan tällä kertaa ainakin yrittää ylittää itseni. Valitettavana referenssinä kuitenkin mainittakoon viime viikonloppuna paistamani häränfileet, joihin ei pystynyt edes pihviveitsi. Ne jäivät kauttaaltaan koviksi. Nyt olen siis varoittanut Sinua, joten älä tapita minua siitä pannulta syyttävän näköisenä kuin viime kesänä mökin laiturilta ongittu ahven, jos kaikki ei suju odotetusti. Ok?
Minulla on muuten älytön ajatus ja haluan jakaa sen nyt kanssasi. Ei tässä mitään Hackmanneja ja yleisökilpailuja tarvita - ne on niin nähty!
Laitetaan paikallinen konepaja sorvaamaan yllättävää yhteistyötämme ylistävä Ihan ok pannu -nimeä kantava komistus. Eikä siis todellakaan mikä tahansa hyllyn täyte! Sen täytyy olla kiiltäväkylkinen, haponkestävä, miehen mittainen keittiötykki. Pannusta voisi helposti kehitellä kattavan sarjan eri kokoisten käyttäjien käteen sopivia malleja. Low price-sarjan pinnoite olisi mainitsemasi Scanpan-pannun tasoa ja mallia voisi käyttää lähinnä sorsastuksessa.
Pannua markkinoitaisiin myös venäläisille. Nimelle vain täytyy tehdä muutakin kuin vain litteroida se kyrilisille aakkosille. Suomenkielinen nimi, vaikka sielukas onkin, kuullostaa vain jotenkin vaatimattomalta venäläisen asiakkaan suuhun. Miten olisi vaikka Neitseellinen Suomi keittiössäsi -pannusarja? Low price -ostaja joutuisi tyytymään Suomi keittiössäsi -pannuun.
Koemarkkinointi ajoitetaan tulevan kesän Big Bandeille. Pannuja varten pystytetään Pysy kuumana-koju kävelykadulle ja kaikkien pannun ostajien kesken arvotaan karjalanpiirakka.
Harmi, että olet lähdössä kahdeksi vuodeksi Ranskaan. ;-)Rantojen miesten palautuminen vuoksen varteen pitää panna toimeen oitis: ja ensimmäinen toimenpide on VAIJERILUIKU-mäen siirto Svetoon rekkaperkin kylkeen.. rahtimiehillä on aikaa leikkiä ,meillä veronmaksajille ei ,siitä pitää huolen Suomessa istuva BARBI-nukkehallistus ja s en veroratkaisut
Tässä : Jalmari Mäkipaltio Litkue- Esimies - Ihan ok mies
Fysiologiset muutokset tulevat todennäköisesti katoamaan huolellisella kypsentämisellä. Huolellisuuttahan tuossa aikaisemmassa viestissäsi ehdit jo toivomaan, joten lupaan tällä kertaa ainakin yrittää ylittää itseni. Valitettavana referenssinä kuitenkin mainittakoon viime viikonloppuna paistamani häränfileet, joihin ei pystynyt edes pihviveitsi. Ne jäivät kauttaaltaan koviksi. Nyt olen siis varoittanut Sinua, joten älä tapita minua siitä pannulta syyttävän näköisenä kuin viime kesänä mökin laiturilta ongittu ahven, jos kaikki ei suju odotetusti. Ok?
Harmi, että olet lähdössä kahdeksi vuodeksi Ranskaan. ;-)Ok, avoimin mielin olen pannulla. Tuosta tapittamisesta tuli mieleen, että kerran olen kokenut tuollaisen tapittamisen ja se ei ollut mitenkään mukavaa. Minulla oli päällä villapaita, joka oli lampaiden mielestä niin ruma että ne osoittivat ulkona mieltään kovaäänisesti ja syyttävästi ikkunoista sisään tuijottaen, aivan kuin sanoen että "prkl juipelo mitä menit tekemään!"
Hmm...Älytön ajatus tosiaan, mutta ei hullumpi, näitä ideoita voidaan kyllä sorvailla ja pyöritellä mielemme mukaan. Sanomattakin lienee selvää, että meiltä ei varmasti tule ideat loppumaan, enemmän tuottaa päänvaivaa se että mikä tai mitkä niistä ideoista toteutetaan? Venäjällä markkinoitavien pannujen nimistä minulla olisi muuten ehdotus. Kaunis Suomi keittiössäsi ja Ottaa pannuun halpispannuna. Miltäs kuulostaa?
Muistutuksena vielä, että vko 10 on se viikko jolloin paistamisen pitäisi tapahtua ja minun mielestäni meidän ei sen kummemmin tarvitse etukäteen tavata ja miettiä yksityiskohtia, vaan menemme heti suoraan asiaan kun tavataan?.
Niin tuo Ranskaan lähteminenhän tapahtuu vain siinä tapauksessa että kansalaisuuteni vaihtuu paistettaessa, joten saa nähdä kuinka tässä käy ;) - Mielikuvitusa lisää
Ihan ok mies kirjoitti:
Ok, avoimin mielin olen pannulla. Tuosta tapittamisesta tuli mieleen, että kerran olen kokenut tuollaisen tapittamisen ja se ei ollut mitenkään mukavaa. Minulla oli päällä villapaita, joka oli lampaiden mielestä niin ruma että ne osoittivat ulkona mieltään kovaäänisesti ja syyttävästi ikkunoista sisään tuijottaen, aivan kuin sanoen että "prkl juipelo mitä menit tekemään!"
Hmm...Älytön ajatus tosiaan, mutta ei hullumpi, näitä ideoita voidaan kyllä sorvailla ja pyöritellä mielemme mukaan. Sanomattakin lienee selvää, että meiltä ei varmasti tule ideat loppumaan, enemmän tuottaa päänvaivaa se että mikä tai mitkä niistä ideoista toteutetaan? Venäjällä markkinoitavien pannujen nimistä minulla olisi muuten ehdotus. Kaunis Suomi keittiössäsi ja Ottaa pannuun halpispannuna. Miltäs kuulostaa?
Muistutuksena vielä, että vko 10 on se viikko jolloin paistamisen pitäisi tapahtua ja minun mielestäni meidän ei sen kummemmin tarvitse etukäteen tavata ja miettiä yksityiskohtia, vaan menemme heti suoraan asiaan kun tavataan?.
Niin tuo Ranskaan lähteminenhän tapahtuu vain siinä tapauksessa että kansalaisuuteni vaihtuu paistettaessa, joten saa nähdä kuinka tässä käy ;)Olet Sinä kyllä reipas! :-)
Kokemuksesi on puhutteleva, mutta luulen tietäväni, mistä oli kysymys. Vaikka lampailla on lampaan mieli, eivät lampaatkaan halua jauhaa tyhjää. Useat niistä ajattelevat pelkästään seuraavaa suupalaa maukasta, vihreää ruohoa ja sitä, miten tähän maailmaan saataisiin lisää lampaita. En usko niiden niinkään olleen kiinnostuneita Sinun paidastasi. Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että saatoit ymmärtää niiden salaperäisen katseen välittämän viestin väärin? Sitäpaitsi kauneus on subjektiivinen kokemus.
Oli miten oli - kyllä mies tietää, milloin on aika kietoutua villaan ja hänelle se hetki sallittakoon!
Nimiehdotuksesi ovat oikein hyvät. Markkinoinnilliset kriteeritkin täyttyvät, sillä ne erottavat tuotteet toisistaan ja liittävät niihin tarinan. Ehkä tosin halpapannun nimi alleviivaa liikaa hetkellistä tunnetta. Voisiko se olla ytimekkäästi Ottaa pannuun? Nimi sisältäisi samalla viestin huonolaatuisesta pinnoitteesta, joten emme huijaisi kuluttajiakaan harhaanjohtavalla nimivalinnalla.
Ehdottomasti menemme suoraan asiaan! Voin vakuuttaa, että minulle ei tuota vaikeuksia ottaa härkää sarvista silloin kun tilanne niin vaatii. Voin pirskottaa keittiöömme laventelivettä, laittaa chansonit stereoihin ja croisantit koriin, sillä ainakin perimätiedon mukaan Sinua odottaa pikainen kansallisuuden muutos. Harmillista sinänsä, sillä minun ranskankielen taidollani nämä polveilevat keskustelumme päättyvät juurikin tuosta syystä viikolla 10.
Ja edelleenkin olen huolissani sormistani ja kaikista kaupunkimme silloista... ;-)) - Ihan ok mies
Mielikuvitusa lisää kirjoitti:
Olet Sinä kyllä reipas! :-)
Kokemuksesi on puhutteleva, mutta luulen tietäväni, mistä oli kysymys. Vaikka lampailla on lampaan mieli, eivät lampaatkaan halua jauhaa tyhjää. Useat niistä ajattelevat pelkästään seuraavaa suupalaa maukasta, vihreää ruohoa ja sitä, miten tähän maailmaan saataisiin lisää lampaita. En usko niiden niinkään olleen kiinnostuneita Sinun paidastasi. Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että saatoit ymmärtää niiden salaperäisen katseen välittämän viestin väärin? Sitäpaitsi kauneus on subjektiivinen kokemus.
Oli miten oli - kyllä mies tietää, milloin on aika kietoutua villaan ja hänelle se hetki sallittakoon!
Nimiehdotuksesi ovat oikein hyvät. Markkinoinnilliset kriteeritkin täyttyvät, sillä ne erottavat tuotteet toisistaan ja liittävät niihin tarinan. Ehkä tosin halpapannun nimi alleviivaa liikaa hetkellistä tunnetta. Voisiko se olla ytimekkäästi Ottaa pannuun? Nimi sisältäisi samalla viestin huonolaatuisesta pinnoitteesta, joten emme huijaisi kuluttajiakaan harhaanjohtavalla nimivalinnalla.
Ehdottomasti menemme suoraan asiaan! Voin vakuuttaa, että minulle ei tuota vaikeuksia ottaa härkää sarvista silloin kun tilanne niin vaatii. Voin pirskottaa keittiöömme laventelivettä, laittaa chansonit stereoihin ja croisantit koriin, sillä ainakin perimätiedon mukaan Sinua odottaa pikainen kansallisuuden muutos. Harmillista sinänsä, sillä minun ranskankielen taidollani nämä polveilevat keskustelumme päättyvät juurikin tuosta syystä viikolla 10.
Ja edelleenkin olen huolissani sormistani ja kaikista kaupunkimme silloista... ;-))Kuinka kiireinen sinä olet? Mietin vain pannujen kotimaan markkinointia ja sitä kuinka paljon sen toimen hoitaminen vaatisi aikaa sitten kun pannujen valmistus täydellä lämmöllä alkaa, ja rekat kurvaavat maailmalle pannut sisuksissaan. Omasta puolestani yritän markkinoida pannuja Provencessa. Järjestän läheisillä maalaistoreilla muutamia tilaisuuksia, joissa paistan jonkun joutilaan kyläläisen näyttääkseni pannujen soveltuvan monipuoliseen paistamiseen. Lisäisin muuten tuohon mallistoon vielä satunnaisille retkeilijöille, ym. tarkoitetun pannun nimeltään Päivän pannu. Se olisi jollain tavalla biohajoava ja sen voisi huoletta heittää roskikseen tai nuotioon silloin kun sitä ei enää tarvitse. Kuluttaja voisi helposti napata sellaisen pannun kaupasta mukaan vaikka juuri päivän pituista retkeä varten.
Tuo paistotilaisuus tulee olemaan vaikuttava noilla elementeillä, melkein palan jo nyt halusta päästä pannulle! Ymmärrän kyllä huolesi sormistasi, koska olenhan hiukka toisella tapaa kuuma kuin miehesi.
Niin, voihan se olla että kielimuurimme on ylittämätön mitä ranskankieleen tulee, mutta uskoisin meidän ymmärtävän toisiamme tavalla tai toisella. Olisahan se kivaa, jos voisit joskus vierailla Provencessa katsomassa mitä minä olen saanut siellä aikaan. Hajuvesiä ja hierontaöljyjä on jo varmasti jonkin verran saatavilla. - haitarin s oittaja
Ihan ok mies kirjoitti:
Kuinka kiireinen sinä olet? Mietin vain pannujen kotimaan markkinointia ja sitä kuinka paljon sen toimen hoitaminen vaatisi aikaa sitten kun pannujen valmistus täydellä lämmöllä alkaa, ja rekat kurvaavat maailmalle pannut sisuksissaan. Omasta puolestani yritän markkinoida pannuja Provencessa. Järjestän läheisillä maalaistoreilla muutamia tilaisuuksia, joissa paistan jonkun joutilaan kyläläisen näyttääkseni pannujen soveltuvan monipuoliseen paistamiseen. Lisäisin muuten tuohon mallistoon vielä satunnaisille retkeilijöille, ym. tarkoitetun pannun nimeltään Päivän pannu. Se olisi jollain tavalla biohajoava ja sen voisi huoletta heittää roskikseen tai nuotioon silloin kun sitä ei enää tarvitse. Kuluttaja voisi helposti napata sellaisen pannun kaupasta mukaan vaikka juuri päivän pituista retkeä varten.
Tuo paistotilaisuus tulee olemaan vaikuttava noilla elementeillä, melkein palan jo nyt halusta päästä pannulle! Ymmärrän kyllä huolesi sormistasi, koska olenhan hiukka toisella tapaa kuuma kuin miehesi.
Niin, voihan se olla että kielimuurimme on ylittämätön mitä ranskankieleen tulee, mutta uskoisin meidän ymmärtävän toisiamme tavalla tai toisella. Olisahan se kivaa, jos voisit joskus vierailla Provencessa katsomassa mitä minä olen saanut siellä aikaan. Hajuvesiä ja hierontaöljyjä on jo varmasti jonkin verran saatavilla.lähes vetää niiden pannujen kanssa ja voit työntää ne pannusi sinne mihin e i e des keski-yön aurinkokaan paista ( katso liite . hanuri )
- Mielikuvitusta lisää
Ihan ok mies kirjoitti:
Kuinka kiireinen sinä olet? Mietin vain pannujen kotimaan markkinointia ja sitä kuinka paljon sen toimen hoitaminen vaatisi aikaa sitten kun pannujen valmistus täydellä lämmöllä alkaa, ja rekat kurvaavat maailmalle pannut sisuksissaan. Omasta puolestani yritän markkinoida pannuja Provencessa. Järjestän läheisillä maalaistoreilla muutamia tilaisuuksia, joissa paistan jonkun joutilaan kyläläisen näyttääkseni pannujen soveltuvan monipuoliseen paistamiseen. Lisäisin muuten tuohon mallistoon vielä satunnaisille retkeilijöille, ym. tarkoitetun pannun nimeltään Päivän pannu. Se olisi jollain tavalla biohajoava ja sen voisi huoletta heittää roskikseen tai nuotioon silloin kun sitä ei enää tarvitse. Kuluttaja voisi helposti napata sellaisen pannun kaupasta mukaan vaikka juuri päivän pituista retkeä varten.
Niin, voihan se olla että kielimuurimme on ylittämätön mitä ranskankieleen tulee, mutta uskoisin meidän ymmärtävän toisiamme tavalla tai toisella. Olisahan se kivaa, jos voisit joskus vierailla Provencessa katsomassa mitä minä olen saanut siellä aikaan. Hajuvesiä ja hierontaöljyjä on jo varmasti jonkin verran saatavilla.Päivän pannu on aivan hengästyttävän loistava ajatus! Laitoin juuri tiedustelun patentti- ja rekisterihallitukseen, mutta on hyvin epätodennäköistä, että kukaan olisi ennen meitä patentoinut markkinoille biohajoavaa paistinpannua.
Ja Keski-Euroopan markkinoiden valloituksen osalta puhut täyttä asiaa! Toisaalta pelkästään kotimaan markkinat ja suunnittelemamme laajeneminen Venäjälle ylittävät todennäköisesti paikalliset valmistus- ja raaka-aineresurssit, joten meidän täytyy alkaa heti suunnittelemaan vaihtoehtoisia toimitusketjumalleja.
Siirtäisimmekö osan pannunvalmistuksesta Venäjälle? Siellähän on valtavat luonnonvarat, pitkät perinteet metalliteollisuudesta ja koulutettua, edullista työvoimaakin tarjolla läjäpäin. Kunhan he saavat infransa kuntoon, Keski-Eurooppakin on vain kivenheiton päässä. Mitä tulee mafiaan, niin pannustahan on moneksi ja sen käyttöä voi soveltaa aina tilanteen vaatimalla tavalla. Ei siitä hanuriksi ole, mutta lyömäsoittimena se on verraton.
Tämä on niin loistava tilaisuus, että olisi suurta typeryyttä jättää se käyttämättä kiireeseen vedoten. Aikaa löytyy kyllä! Käyn vaikka kampaajalla harvemmin. Tosin se voi kyllä syödä myyntityön tehoa, mutta jostakinhan tuo priorisointi on aloitettava.
Olen muuten myös pohtinut paljon aikaisempaa kosintaasi. Ehkä Sinusta on helpottavaakin kuulla, että en ole ehtinyt aloittaa tuolloin suunnittelemaani todennäköisyyslaskentaa, sillä meneillään oleva tuotekehitysprojekti on vienyt kaiken liikenevän aikani. Mielestäni työtä ja huvia ei kuitenkaan kannata sekoittaa keskenään. Pahoittaisitko mielesi, jos pyytäisin lisää harkinta-aikaa tuon avioliittoasian suhteen?
Provenceen tulen joka tapauksessa mielelläni. Onhan se jännittävää päästä todistamaan omin silmin, ovatko ranskalaiset ranskalaisia vaikka voissa paistaisi. Yleensähän ne paistetaan öljyssä. - Märkäuni Ulla
Päivän pannu on aivan hengästyttävän loistava ajatus! Laitoin juuri tiedustelun patentti- ja rekisterihallitukseen, mutta on hyvin epätodennäköistä, että kukaan olisi ennen meitä patentoinut markkinoille biohajoavaa paistinpannua.
Ja Keski-Euroopan markkinoiden valloituksen osalta puhut täyttä asiaa! Toisaalta pelkästään kotimaan markkinat ja suunnittelemamme laajeneminen Venäjälle ylittävät todennäköisesti paikalliset valmistus- ja raaka-aineresurssit, joten meidän täytyy alkaa heti suunnittelemaan vaihtoehtoisia toimitusketjumalleja.
Siirtäisimmekö osan pannunvalmistuksesta Venäjälle? Siellähän on valtavat luonnonvarat, pitkät perinteet metalliteollisuudesta ja koulutettua, edullista työvoimaakin tarjolla läjäpäin. Kunhan he saavat infransa kuntoon, Keski-Eurooppakin on vain kivenheiton päässä. Mitä tulee mafiaan, niin pannustahan on moneksi ja sen käyttöä voi soveltaa aina tilanteen vaatimalla tavalla. Ei siitä hanuriksi ole, mutta lyömäsoittimena se on verraton.
Tämä on niin loistava tilaisuus, että olisi suurta typeryyttä jättää se käyttämättä kiireeseen vedoten. Aikaa löytyy kyllä! Käyn vaikka kampaajalla harvemmin. Tosin se voi kyllä syödä myyntityön tehoa, mutta jostakinhan tuo priorisointi on aloitettava.
Olen muuten myös pohtinut paljon aikaisempaa kosintaasi. Ehkä Sinusta on helpottavaakin kuulla, että en ole ehtinyt aloittaa tuolloin suunnittelemaani todennäköisyyslaskentaa, sillä meneillään oleva tuotekehitysprojekti on vienyt kaiken liikenevän aikani. Mielestäni työtä ja huvia ei kuitenkaan kannata sekoittaa keskenään. Pahoittaisitko mielesi, jos pyytäisin lisää harkinta-aikaa tuon avioliittoasian suhteen?
Provenceen tulen joka tapauksessa mielelläni. Onhan se jännittävää päästä todistamaan omin silmin, ovatko ranskalaiset ranskalaisia vaikka voissa paistaisi. Yleensähän ne paistetaan öljyssä.mite joku saa pannusta orkut ?
- Ihan ok mies
Päivän pannu on aivan hengästyttävän loistava ajatus! Laitoin juuri tiedustelun patentti- ja rekisterihallitukseen, mutta on hyvin epätodennäköistä, että kukaan olisi ennen meitä patentoinut markkinoille biohajoavaa paistinpannua.
Provenceen tulen joka tapauksessa mielelläni. Onhan se jännittävää päästä todistamaan omin silmin, ovatko ranskalaiset ranskalaisia vaikka voissa paistaisi. Yleensähän ne paistetaan öljyssä.On se pakko siirtää osa valmistuksesta Venäjälle, muuten meille tulee vaikeuksia hallita tätä projektia kokonaisuudessaan. Nyt vain pitäisi löytää oikeat ihmiset oikeille paikoille töihin, muuten ei tehtaissa tapahdu mitään, sen kun vain seistään pannut käsissä tietämättä mitä niille tehdä ja sekös alkaa piakkoin meitä ottamaan pannuun.
Kyllä, lyömäsoittimena hyvinkin: http://www.youtube.com/watch?v=_vQ_frxkFKA&feature=related Tuossakin voisi mahdollisesti olla meille markkinat?
Huh! Tiedätkö, meille tulee työntäyteinen kevät,mutta varmasti mukaansa tempaava ja mielenkiintoinen. Näitä juttuja seurataan näköjään laajemmaltikin kuin paikallisesti, mm. "sä saat potkut" ohjelman porukoista on osoitettu mielenkiintoa prokjektia kohtaan ja ja eräällä tv-kanavalla on jokin juttu mielessä, eivät vielä suostuneet paljastamaan että mikä. Toivottavasti se ei ole mikään "Meidän pannu on isompi kuin teidän pannu" tyyppinen kisailu. Asiapitoisempi formaatti palvelee tarkoitustamme mielestäni paremmin.Toki hupailuohjelmiin osallistumista ei lopullisesti tyrmätä, vaan sitä harkitaan aina tapauskohtaisesti. Ok?
Mieti vain rauhassa tuota kosintaa, koska avioliitto on sen verran iso askel otettavaks, ettei sitä suinpäin kannata tehdä, ei edes tällaisen pannukeisarin kanssa. Ja mukavaa että tulet Provenceen, uskoisin sinun viihtyvän siellä ja Shalimarinkin pitäisi jossain vaiheessa myös tulla. - Mielikuvitusta lisää
Ihan ok mies kirjoitti:
On se pakko siirtää osa valmistuksesta Venäjälle, muuten meille tulee vaikeuksia hallita tätä projektia kokonaisuudessaan. Nyt vain pitäisi löytää oikeat ihmiset oikeille paikoille töihin, muuten ei tehtaissa tapahdu mitään, sen kun vain seistään pannut käsissä tietämättä mitä niille tehdä ja sekös alkaa piakkoin meitä ottamaan pannuun.
Kyllä, lyömäsoittimena hyvinkin: http://www.youtube.com/watch?v=_vQ_frxkFKA&feature=related Tuossakin voisi mahdollisesti olla meille markkinat?
Huh! Tiedätkö, meille tulee työntäyteinen kevät,mutta varmasti mukaansa tempaava ja mielenkiintoinen. Näitä juttuja seurataan näköjään laajemmaltikin kuin paikallisesti, mm. "sä saat potkut" ohjelman porukoista on osoitettu mielenkiintoa prokjektia kohtaan ja ja eräällä tv-kanavalla on jokin juttu mielessä, eivät vielä suostuneet paljastamaan että mikä. Toivottavasti se ei ole mikään "Meidän pannu on isompi kuin teidän pannu" tyyppinen kisailu. Asiapitoisempi formaatti palvelee tarkoitustamme mielestäni paremmin.Toki hupailuohjelmiin osallistumista ei lopullisesti tyrmätä, vaan sitä harkitaan aina tapauskohtaisesti. Ok?
Mieti vain rauhassa tuota kosintaa, koska avioliitto on sen verran iso askel otettavaks, ettei sitä suinpäin kannata tehdä, ei edes tällaisen pannukeisarin kanssa. Ja mukavaa että tulet Provenceen, uskoisin sinun viihtyvän siellä ja Shalimarinkin pitäisi jossain vaiheessa myös tulla.Oho! Jokin sekoitti ilmeisesti ajatukseni. Hanureita ja lyömäsoittimia? Tarkoitukseni oli tietenkin sanoa, että jos joudumme vastakkain mafian kanssa voimme käyttää pannujamme lyömäaseina, eikä lyömäsoittimina, kuten erehdyksissäni kirjoitin. Tuo esimerkkisi kuitenkin todistaa, jälleen kerran, miten moneksi pannumme taipuu. Meidän ei välttämättä tarvitse turvautua väkivaltaan venäläistäkään vihollista vastaan, vaan voimme pannuorku... anteeksi, pannuorkallamme saattaa sen, ei pois päiviltään, mutta tainnoksiin kuitenkin.
Pannumme on todellakin kuumaa kamaa! Ilmiö, sanoisin. Olen varma, että vastaavaa projektia ei ole toteutettu missään muualla.
Tämä meidän vauhtimme vain on sellainen, että rekrytointi taitaa todellakin olla yksi suurimmista haasteistamme. Itse tuotteen valmistus on melko automatisoitua, mutta jonkunhan se myyntikin täytyy hoitaa, muuten ruostumattomat pannumme ruostuvat ilman muuta käsiimme ja siitä se sotku vasta syntyykin. Pitäisikö yrittää verkostoitua jonkin suuren liike-elämän toimijan kanssa? Sellaisen, jolla olisi kansainvälinen myyntiorganisaatio valmiina. Kauppa se on, joka kannattaa ja valuutta on kansoja yhdistävä kieli! Uskoisin, että yhteistyökumppanin löytyminen on vain ajan kysymys.
Television markkinakanavana on myös hyvä idea, mutta pidetään ohjat tiukasti käsissämme. Kirjoitetaan sellaiset sopparit mediatalojen kanssa, että yksikään kuva tai videoleike ei kulkeudu julkisuuteen ilman, että me tarkastamme sen. Pannumme täytyy olla aina parhaimmillaan!
Asialinja on ihan hyvä aluksi. Saamme sillä asiantuntijareferenssejä asiakkaiksemme. Kun olemme vakuuttaneet heidät, voimme laajentaa kohderyhmäämme ja käyttää jo esimerkiksi tositeeveeformaatteja apunamme. Meidän pannu on suurempi kuin teidän pannu, Pannu seinässä, You're paned!, Pannun jäljillä, Pannu tuli taloon, Pannujen kera, Big pan, Panvivors, Master pan ja Miss Pannu toimivat varmasti ja asiakaskunta senkun kasvaa!
Inspiroiduin aina tropiikin rytmeistä!. Emme todellakaan jää pannut kädessä seisoskelemaan, vaan luomme ylijäämäpannuja varten sekundäärimarkkinat: musiikkikoulut, joissa opetetaan teräspannusoittoa. Ensi kesän jälkeen, kukaan ei voi kutsua itseään kuumaksi, jos ei harrastuksena ole iloinen pannumusiikki Ihan ok pannulla!
http://www.youtube.com/watch?v=_kZxDjK072I
p.s. Mukavaa, että ymmärrät tilanteeni. Pannuliitossa, ok? - Ihan ok mies
Oho! Jokin sekoitti ilmeisesti ajatukseni. Hanureita ja lyömäsoittimia? Tarkoitukseni oli tietenkin sanoa, että jos joudumme vastakkain mafian kanssa voimme käyttää pannujamme lyömäaseina, eikä lyömäsoittimina, kuten erehdyksissäni kirjoitin. Tuo esimerkkisi kuitenkin todistaa, jälleen kerran, miten moneksi pannumme taipuu. Meidän ei välttämättä tarvitse turvautua väkivaltaan venäläistäkään vihollista vastaan, vaan voimme pannuorku... anteeksi, pannuorkallamme saattaa sen, ei pois päiviltään, mutta tainnoksiin kuitenkin.
Pannumme on todellakin kuumaa kamaa! Ilmiö, sanoisin. Olen varma, että vastaavaa projektia ei ole toteutettu missään muualla.
Tämä meidän vauhtimme vain on sellainen, että rekrytointi taitaa todellakin olla yksi suurimmista haasteistamme. Itse tuotteen valmistus on melko automatisoitua, mutta jonkunhan se myyntikin täytyy hoitaa, muuten ruostumattomat pannumme ruostuvat ilman muuta käsiimme ja siitä se sotku vasta syntyykin. Pitäisikö yrittää verkostoitua jonkin suuren liike-elämän toimijan kanssa? Sellaisen, jolla olisi kansainvälinen myyntiorganisaatio valmiina. Kauppa se on, joka kannattaa ja valuutta on kansoja yhdistävä kieli! Uskoisin, että yhteistyökumppanin löytyminen on vain ajan kysymys.
Television markkinakanavana on myös hyvä idea, mutta pidetään ohjat tiukasti käsissämme. Kirjoitetaan sellaiset sopparit mediatalojen kanssa, että yksikään kuva tai videoleike ei kulkeudu julkisuuteen ilman, että me tarkastamme sen. Pannumme täytyy olla aina parhaimmillaan!
Asialinja on ihan hyvä aluksi. Saamme sillä asiantuntijareferenssejä asiakkaiksemme. Kun olemme vakuuttaneet heidät, voimme laajentaa kohderyhmäämme ja käyttää jo esimerkiksi tositeeveeformaatteja apunamme. Meidän pannu on suurempi kuin teidän pannu, Pannu seinässä, You're paned!, Pannun jäljillä, Pannu tuli taloon, Pannujen kera, Big pan, Panvivors, Master pan ja Miss Pannu toimivat varmasti ja asiakaskunta senkun kasvaa!
Inspiroiduin aina tropiikin rytmeistä!. Emme todellakaan jää pannut kädessä seisoskelemaan, vaan luomme ylijäämäpannuja varten sekundäärimarkkinat: musiikkikoulut, joissa opetetaan teräspannusoittoa. Ensi kesän jälkeen, kukaan ei voi kutsua itseään kuumaksi, jos ei harrastuksena ole iloinen pannumusiikki Ihan ok pannulla!
http://www.youtube.com/watch?v=_kZxDjK072I
p.s. Mukavaa, että ymmärrät tilanteeni. Pannuliitossa, ok?Huomenta! Levottomasti nukutun yön jälkeen on aika laittaa rattaat pyörimään, muuten me tukehdumme tähän ideatulvaan ;) Lennän Helsinkiin neuvottelemaan kansainvälisen liike-elämän toimijan kanssa. Miracle's and People's Ltd. on vastaus rukouksiime! Piipahdan samalla muutamissa mediataloissa ja jossain nakkarilla syömässä. Pidä puhelinta auki, sillä nyt kun tämä tästä lähtee, niin haastattelupyyntöjä satelee. Luotan sinun kykyysi arvioida minkä median haastatteluihin kannattaa suostua.
Meidän kummankaan elämä ei ole enää entisensä tämän jälkeen! Paistamisiin vko:lla 10. Sitä ennen, Hyvää Ystävänpäivää! - märkäuni Ulla
Ihan ok mies kirjoitti:
Huomenta! Levottomasti nukutun yön jälkeen on aika laittaa rattaat pyörimään, muuten me tukehdumme tähän ideatulvaan ;) Lennän Helsinkiin neuvottelemaan kansainvälisen liike-elämän toimijan kanssa. Miracle's and People's Ltd. on vastaus rukouksiime! Piipahdan samalla muutamissa mediataloissa ja jossain nakkarilla syömässä. Pidä puhelinta auki, sillä nyt kun tämä tästä lähtee, niin haastattelupyyntöjä satelee. Luotan sinun kykyysi arvioida minkä median haastatteluihin kannattaa suostua.
Meidän kummankaan elämä ei ole enää entisensä tämän jälkeen! Paistamisiin vko:lla 10. Sitä ennen, Hyvää Ystävänpäivää!AVOT ´AKKA OLISI HYVÄ AVIISI NE KYLLÄ SOITTAA SIELTÄ PÄIN---ota vain vaikut pois korvista ja kuivaa korvien taustat !
- Mielikuvitusta lisää
märkäuni Ulla kirjoitti:
AVOT ´AKKA OLISI HYVÄ AVIISI NE KYLLÄ SOITTAA SIELTÄ PÄIN---ota vain vaikut pois korvista ja kuivaa korvien taustat !
Iloista ystävänpäivää myös Sinulle! :-))
- Tavin hanuri sulka
Iloista ystävänpäivää myös Sinulle! :-))
ja mys sinulle vaikka kosken kolulla ei ystävää aina olekkaan ???????????????????????????????
tietokoneeni on rikki joten jouduin kirjoittamaan tämän sulkakynälläni ! - Mielikuvitusta lisää
Tavin hanuri sulka kirjoitti:
ja mys sinulle vaikka kosken kolulla ei ystävää aina olekkaan ???????????????????????????????
tietokoneeni on rikki joten jouduin kirjoittamaan tämän sulkakynälläni !Kaikkeen hätään ja pahaan oloon ei edes hyvä mielikuvitus riitä lääkkeeksi. Ilo yksinkertaisista asioista on kuitenkin hyvä lääke suruun. Usko minua, minä tiedän.
Itse yritän parhaani mukaan huolehtia itsestäni, läheisistäni ja ympäristöstä, jossa elän ja vaikutan. Kiitos, anteeksi ja miten voit kuuluvat sanavarastooni ja tekoni ja puheeni eivät eroa toisistaan. Kysyn myös miksi ja kuuntelen vastauksen.
Tämä riittää minulle. Entä Sinulle?
- ei valita
ei hättää, koht loppuu valitus, ko ollaa kaik liitet venäjää...sit o kaik hyvi
- Samaa mieltä!
Huomannu saman asian muutin tänne jokunen vuosi sitten niin olen tullut siihen tulokseen että täällä ei olla kovinkaan ystävällisiä kanssaeläjille.Tuntemattomat ihmiset on pari kertaa tullu "aukomaan" päätään suoraan sanottuna ilman mitään syytä...Sitten tuo ajokulttuuri,en tiedä mistä on kotoisin...
- Mukaheviä
Miehet on ainakin sellasia tihrusilmäisiä hynysenjouneja, jotka pillittävät ja valittavat joka asiasta.
- Totuus!
Minua kanssa ihmetyttää Imatran venäläis vastaisuus. Emme elä enää Natsi aikaa. Imatra on varmaan Suomen rasistisin kaupunki. Meidän hyvinvointi johtuu paljon venäläisten turistien ansiosta. Lopettakaa jo kiusaaminen. Imatralla asuu paljon venäläisiä jotka maksaa veroja.
- Oiva Hönttömäki
Mielikuvitusta lisää tarvitsee mielikuvitusta lisää_ nimimerkkiä käyttävä jos näkää vain tämän sivun ja Akseli Porakorven viestin ja soveltaa sitä omiin puutteellisiin arvoihinsa ?
VISKIÄ VODKAA WIENITTÄRIÄ :
kunnon jenkkinä hän rakastaa Viskiä
, mies Sputnik- pitää taas parempana Vodkaa ,,,mutta:
Kun elämänilo kaupunkissamme toteutetaan kaikkien aikojen riemukkaimilla tempauksilla, ei kukaan voi vastustaa Wienittäriä !
äidinkielenopettajien Liitto ja Remu Aaltosen-säätiön kirjoituskilpailu 2011 on r atkennut:
Kisan voitti nimimerkki" akseli porakorpi" , voittaja oli yllätys koska kisan voittajaksi veikattiin henkilöä , josta kukaan ei koskaan ollut kuullutkaan mitään ?
Mittelö oli tarkoitettu ennen pitämättömille, jotka olivat nauttineet vain VALIO-aineita.Nauttikaamme me nyt Akselin tekstistä:
Olipa kerran 3-veljestä.Alexis Stenval,Alexis Pappervall ja Alexis Saxvall.
Alexis Stenvallista tuli Aleksis Kivi kuka kirjoitti 7 -veljestä.
Alexi Pappervall muutti nimensä Aleksi Paperiksi ja kuoli nuorella iällä Suomen ensimmäisessä sisävessaonnettomuudessa.
Alexs Saxvall, myöhempi Aleksi Sakset pelasi gurling-ammattilaisena Kanadassa, asettuen myöhemmin Siuntioon N.ti Vanessa Lönnqvistin hoitoon.
7- Veljestähän alkaa kuten kaikki tietää, klassillisella tyylillä : JUHANTALO@ toukola .etela-hame.fi. Veljesten esikuvat olivat Nurmijärven Dalttonit keiden isä oli lestadiolainen joka söi aina poikien sapuskat...................jatkuu: - Mielikuvitusta lisää
Ja Aleksis veljellä oli ne seitsemän... Anteeksi, mutta olen hieman hidas ja yksinkertaisuuttani joudun lukemaan tekstisi vielä ainakin kertaalleen läpi, että saan kiinni punaisesta...
...langastasi. Mutta usko pois, kyllä Sinullekin pitäjä vielä löytyy! VALIO-aineille ovat muuten monet allergisia. ;-) - Oippa fani
No et ainakaan sinä laula Oivaa suohon,,, noilla avuillasi olsit omimmillasi narkoosiYlioppilaana tai Tierna vastaavana---- Mielukuvitusta lisää tai ?
- Mielikuvitusta lisää
Ei ollut tarkoituskaan. ;-) Antaa Oivan laulella laulujaa. Ei kai tämä mikään laulukilpailu olekaan, vai mitä?
- neovius
7-veljestä on hyvä sukkalanka
- 22
vaikuttaa siltä , että ne on Lappeenrantalaisia jotka valittaa tai ainakin korpikylältä
- 20
Lettuja ja hilloo tulee ähky ja tekee mieli valittaa
- M. R .
nii tekee
tietää: pilzneritär : Munuais-Riitta - Sumatra100
Kukapa sitä kaatopaikalla haluaa asua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568