KATAISEN SALAJUONI: Kunnallisvaalit perutaan!

Ei jytkyä!

Suomen Kuvalehti on esittänyt verkkosivuillaan kovan väitteen kuntavaaleihin liittyen.

Lehden tietojen mukaan hallituksen kuntauudistuksen valmistelussa on suunniteltu kuntavaalien lykkäämistä poikkeuslailla.

Lehden tietojen mukaan valtionhallinnossa otettiin viime syksynä keskusteluun lokakuun 2012 kuntavaalien siirtäminen poikkeuslailla mahdollisesti syksyyn 2014. Tästä ei ole julkisuuteen hiiskuttu sanaakaan.

Jos hallituksen kaavailema kuntauudistus toteutuisi vuoden 2015 alusta, uusien suurkuntien valtuustot olisi valittu niissä vaaleissa ja ne olisivat voineet aloittaa työskentelynsä välittömästi.

Lehti huomauttaa, että samalla hallitus olisi välttänyt kiusalliset kuntavaalit kesken kuntauudistuksen.

Keskustan puheenjohtaja Mari Kiviniemi on huolestunut väitteistä.
- Jos Suomen Kuvalehden tiedot pitävät paikkansa, kyseessä on äärimmäisen vakava asia. Odotan pääministeriltä välitöntä selvitystä, Kiviniemi vaatii tiedotteessaan.

Kansalaisia kuohutta uusi kuntakartta julkistetaan huomenna keskiviikkona 8. helmikuuta.

Suomen Kuvalehden tietojen mukaan virkamiehet ottavat keskiviikkona julkistettavassa selvityksessä kantaa myös pakkokeinoihin.

Selvitysraportissa todetaan, että kuntaliitoksia ei saada kaikilla alueilla toteutettua vapaaehtoisesti, joten pakkoliitoksiakin mahdollisesti tarvitaan.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/suomen-kuvalehdelta-kova-vaite-kataisen-salaisesta-suunnitelmasta/art-1288447547713.html

Näin estetään persujen kunnallisjytky ja samalla ajetaan väkisin läpi EU:n vaatima kuntien vähennys! Koko Suomesta tehdään vähitellen yksi ainoa kunta EU:ssa! On tulossa salonkivallankaappaus, jolla kaikki valta lopullisesti ja ikuisiksi ajoiksi siirretään Suomen valtiolta EU:lle! ASEISTAUTUKAA - Kokoomuksen määräyksestä armeija voi pian hakea toisinajattelijat kodeistaan teloitettaviksi!

49

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdfasdfadfdasf

      presidentin virka oli viimeinen paikka, jota kokoomuksella ei ollut. nyt on sekin, joten tulevat vaalit voidaan lopettaa tarpeettomina.
      säästöähän se sekin sitten kai on!

      • Shokki:

      • Onko Tämä Totta?!
        Shokki: kirjoitti:

        Seuraavaksi saamme suuryritysten omistamat läänit? Tällaisia pilottiprojekteja (EU-säännösten mukaisia) on jo pari kappaletta Englannissa:

        http://cremationofcare.com/the_nwo_east_riding_takeover.htm

        Kataisella tuskin valtuuksia siirtää vaaleja noin vaan? Entä Merckel ja Sarkozy, heillähän ei taida olla mitään virallista "ammattia" EU:ssa??

        Merckel on "vain" taloudellisest vahvimman EU-maan johdossa, ja jutskulainen Sarkozy on toisen vahvan maan, Ranskan presidentti.

        Kansa on ilmeisesti niin aivopesty että eivät näe tätä talouden ylivaltaa joka on KOKONAAN normaalin politiikan ulkopuolella.

        Poliittisia tahoja heitellään sinne tänne suuryritysten lakeijoiden toimesta, ja potkaistaan ulos jos heidän AJATUKSENSA eivät miellytä MERKOZY -hirmuvaltiaita.

        Kreikkaan asetettiin kokonaan uusi, pankkiirijohtoinen hallitus, kun vain vihjaistiin että kansan kyllä pitäisi saada olla mukana päättämässä kansan maksamista verorahoista!


      • ASEISTAUTKAA!

      • ASEISTAUTUKAA!
        ASEISTAUTKAA! kirjoitti:

        Aseistautukaa, ruotsiksi: BEVÄPNA ER!
        http://www.youtube.com/watch?v=WPQlCAbdn48

        Beväpna Er med Ebba Grön. TEXT:

        Ja!
        Ja ja, ja hatar hela borgeligheten
        ja ja, ja hatar hela kungahuset
        ja vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss

        Ja ja, ja svär utifrån mitt hjärta
        att vi från förorterna ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss

        Ja ja, ja hatar prins Bertil å Carl-Gustav
        ja ja, ja hatar Zarah Leander
        ja vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss

        Ja dom tål lite bly i nackarna
        ja dom tål lite bly i nackarna

        för vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss

        vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss


      • SUOMENNOS:
        ASEISTAUTUKAA! kirjoitti:

        Beväpna Er med Ebba Grön. TEXT:

        Ja!
        Ja ja, ja hatar hela borgeligheten
        ja ja, ja hatar hela kungahuset
        ja vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss

        Ja ja, ja svär utifrån mitt hjärta
        att vi från förorterna ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss

        Ja ja, ja hatar prins Bertil å Carl-Gustav
        ja ja, ja hatar Zarah Leander
        ja vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss

        Ja dom tål lite bly i nackarna
        ja dom tål lite bly i nackarna

        för vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss

        vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss
        ja vi, vi ska beväpna oss

        Kyllä! Vihaan koko porvarillisuutta! Kyllä! Vihaan koko kuningashuonetta (Suomessa: eduskuntaa)! Kyllä, me tulemme aseistautumaan!

        Kyllä! Vannon sydämestäni, että me lähiöasukkaat tulemme aseistautumaan! Kyllä, me tulemme aseistautumaan!

        Kyllä! Vihaan prinssi Bertiliä ja Kaarle Kustaata! Vihaan Zarah Leanderia! (Suomessa: ...)! Kyllä! He sietävät saada vähän lyijyä niskaansa!

        Kyllä! Me tulemme aseistautumaan!


    • Eiköhän sen

      Kataisen olisi kuulunut olla syytteessä jo aikoja sitten?

      • jgjgjgjgjhgj

        jhgjgjgj


      • NNGGHH!!!
        jgjgjgjgjhgj kirjoitti:

        jhgjgjgj

        Hhnngg!!!


    • .

      Mutta eihän mitään kuntajytkyä pitänyt tulla??
      Suomi24 oikein sponssaa asiaa havainnollistavaa aloitusta.

      Pelko on kova, mutta onneksi Suomessa asia on ratkaistavissa vaalien lopettamisella. Eihän lammaskansasta mieltänsä ole muulla tavoin osoittamaan.

      Onnittelut Kokoomukselle vielä kerran värisuorasta. Bilderbergiläinen pääministerinä ja presidenttinä.

      • mökin ukkeli

        Olisi harkittava sitäkin vaihtoehtoa että tarvitsemmeko me lainkaan ruuhka-Suomea.
        Meille muulle osalle Suomea pitää valita oma presidentti ja eduskunta ja tehdä Vaasasta Suomen uusi pääkaupunki.
        Näin pääsisimme pääkaupunkiseudun politikoista eroon!
        Heistä ei meille muille ole muuta kuin harmia.


      • Pois täältä.
        mökin ukkeli kirjoitti:

        Olisi harkittava sitäkin vaihtoehtoa että tarvitsemmeko me lainkaan ruuhka-Suomea.
        Meille muulle osalle Suomea pitää valita oma presidentti ja eduskunta ja tehdä Vaasasta Suomen uusi pääkaupunki.
        Näin pääsisimme pääkaupunkiseudun politikoista eroon!
        Heistä ei meille muille ole muuta kuin harmia.

        Viekää vaan omanne pois. Katainen mukaan luettuna takaisin sinne Savon perukoille. Ja Urpilainen ties minne junttilaan!


      • Vastahan Katainen
        Pois täältä. kirjoitti:

        Viekää vaan omanne pois. Katainen mukaan luettuna takaisin sinne Savon perukoille. Ja Urpilainen ties minne junttilaan!

        siirti kirjansa Espooseen koska Siilinjärveltä ei olisi löytynyt tarpeeksi kannatusta.


    • KokoomusSIAT!

      Viime eduskuntavaalien lopputuloksen TÄYTYI olla väärennetty! Kokoomus PITI saada valtaan, jotta SUOMI voidaan ajaa alas itsenäisenä kansakuntana!

    • väärä palsta

      Tämähän kuuluisi tuonne foliohattupalstalle...

      • Älä jauha

        pastaa! Kyse on UUTISESTA, joka on kerrottu mm. Iltasanomien KOTIMAAN UUTISISSA!!!


    • Joko hallitus alkaa

      ohittamaan eduskunnan päätöksenteossa?

      • Kyllä alkaa.

        Hallitus tekee mitä haluaa, koska oppositiossa ovat vain Kepu ja Persut. Hallitus siis vie, ja eduskunta vikisee, opposition osalta vikisee.


      • Kysymys lisää
        Kyllä alkaa. kirjoitti:

        Hallitus tekee mitä haluaa, koska oppositiossa ovat vain Kepu ja Persut. Hallitus siis vie, ja eduskunta vikisee, opposition osalta vikisee.

        Miten hallitus tekee päätöksen tuomatta asiaa eduskunnan käsittelyyn, jonne se kuuluu, eli siis vaalien siirtäminen. Rikotaanko jo lakia?


      • Kyllä rikotaan,
        Kysymys lisää kirjoitti:

        Miten hallitus tekee päätöksen tuomatta asiaa eduskunnan käsittelyyn, jonne se kuuluu, eli siis vaalien siirtäminen. Rikotaanko jo lakia?

        mutta poikkeuslaeilla sekin onnistuu. Täytyy vain ensin julistaa maahan poikkeustila. Sen jälkeen voidaan tedhä mitä vain. esim. aloittaa massavangitsemiset keskitysleireihin.


      • Poikeuslain turvin
        Kyllä rikotaan, kirjoitti:

        mutta poikkeuslaeilla sekin onnistuu. Täytyy vain ensin julistaa maahan poikkeustila. Sen jälkeen voidaan tedhä mitä vain. esim. aloittaa massavangitsemiset keskitysleireihin.

        kansa voi sitten nousta kapinaan.


      • Toivotaan
        Poikeuslain turvin kirjoitti:

        kansa voi sitten nousta kapinaan.

        näin.


    • miten se on

      salajuoni jos siitä kerrotaan suomenkuvalehden sivuilla?

      • Journalismin

        tehtävä on paljastaa salajuonia.


    • Hymypoika liero

      Olisi Suomen itsenäisyysajan härskein temppu, jos vaaleja siirretään. Syy on PELKO. Kokoomuksen pelko menettää jo syksyllä johtotähtenä oleminen. Suunta voi jatkossa olla vain alaspäin heillä. Keskusta nousee ja perussuomalaisten toinen jytky on ovella. Syksy voisi tuhota kaiken hetkessä kokoomuslaisten näkökulmasta. Kansan aliarvioiminen lienee Kataisen vastenmielisin ominaisuus.

      • kommunistit nousevat

        Ei sovi myöskään unohtaa äärivasemmiston nousua, se on luvassa myös!


      • Ei Ooo
        kommunistit nousevat kirjoitti:

        Ei sovi myöskään unohtaa äärivasemmiston nousua, se on luvassa myös!

        Sarvimäen takinnapit lenti jo siihen tahtiin. Tennilä jäi eläkevaariksi.


      • ....................
        kommunistit nousevat kirjoitti:

        Ei sovi myöskään unohtaa äärivasemmiston nousua, se on luvassa myös!

        Joo huomattiin on nousussa vasemmisto ja demarit yh tulos noin 8% joka
        Eduskuntavaaleissa putoaa viellä Ja Perussuomalaiset nousee valtaa pitäväksi puolueeksi.


    • aivoliemi

      Miksi vain 7 tikkiä otsaan kännitörttöilystä? En olisi harmitellut vaikka kukkaruukku olisi murskannut.

      • suu kiinni?

        Ne tikit meni liian ylös, tarkoitus oli osua vähän alemmas


    • syrjitty miljoona.

      Demokratiaa pitäisi kunniottaa, mutta tässä maassa ivataan ihmisiä, jotka ovat äänestäneet väärin. Häikäilemätöntä toimintaa ja kansalaisten pilkkaamista esitti eduskunnan puhemmies presidentin ja eduskunnan edessä. Kiusaajahuutosakista ei puuttunut kokoomuksen ja demarien porukkaa.
      Eikö tuolle ilkeälle kiusaamiselle saada mitenkään loppua?

    • kusipäät vallassa

      Pelko, pelko ja pelko oman aseman menetyksestä piinaa kokoomusta ja demareita. Demarit on nyt vallan kahvassa, mutta eivät tulevien vaalien jälkeen. Olisi kiva siirtää vaaleja parilla vuodella.

    • kiville meni.

      Vihapuhe on viiltävän ilkeää. Todella vakavaksi se tulee, kun tasavallan korkein johto Eero Heinäluoman ja vielä toimivan presidentin "arvovallalla sitä lietsoo". Tällä tietoisella toiminnallahan toisia näkemyksiä omaavat ihmiset pilkataan, ivataan ja pyritään asettamaan miltei lynkattaviksi. Anteeksi, että en ole julkihomo, enkä etniseltä taustaltani poikkeava, silloin minut hyväksyttäisiin vaikka piispaksi. Olen sattumoisin työläinen, jota ottaa pannuun tuo loputon ja järjetön ulkomaisten pankkien tukeminen pienituloisten työläisten kustannuksella. Teenkö pahimman rikoksen, kun äänestän demokraattisessa maassa puoluetta, joka on tuota touhua vastaan rauhanomaisin demokratian keinoin, eli äänestämällä?
      Kiviä en heittele, enkä tussareita rakentele, en ole järjestelemässä kansannousuja, tai mielenosoituksiakaan.
      Siis. Miksi rauhallista demokratiaa kunnioittavaa ihmistä pilkataan, ivataan ja jopa vainotaan?
      Haluavatko demarit ja kokoomus kiusata kansalaisia niin törkeästi, että saisivat heidät kaduille metelöimään? Jos haluavat, niin idea on kuollut jo syntyessään. Rauhanomaisen demokratian puolesta ei toimita vihalla, vaan totuudella ja rakkaudella.

    • kokkari alasmenossa

      Jos Kataisen juoni menee läpi, nousee kansa vastarintaan. Ihan noin härskiä toimintaa ei suomen lammasmainen kansakaan sietäisi.

    • argghhhh

      huh huh

    • aika sanoa EI

      Tämä asia on pidettavä nyt tapetilla. Kokoomus ja demarit eivät saa tehdä vääryyksiä.

      • 7 %:n puolue

        Demarien tuhopolitiikka ajaa maan kaaokseen.


    • PELKO PELKO PELKO
      • ....................

        Jääkö Amerikan pessa jo toiseksi.


    • unhggghh

      ,,,,,,,,

    • ValehteleekoSEaina?

      Katainenha väitti kivenkovaan tv-haastattelussa, että mistään kuntavaalien siirrosta ei ole koskaan edes keskusteltu. VALEHTELIKO tuo emäsutki tämänkin asian kirkkain silmin kansalle päin naamaa?

      • Muistaaseni

        Kyllä niin kuin Eu vakausrahastosta eduskuntavaaleissa ja todellisista kuluista mitä suomelle tulee.


    • Katainen on sika

      täyssutki

      • .

        .


    • uusi aika tulee

      Jytky 2 tulee varmasti.

    • Nosto.

      Katainen on Suomen historian vihatuin ja epäisänmaallisin pääministeri, joka pääsi valtaan väärennetyllä vaalituloksella.

    • me-262
    • Onneksi näin

      Kokoomukaella on edessään historiallisen pitkä alamäki.

    • Tietoisuus kasvaa

      Syksyllä loppuu pitkään jatkunut nousu kokoomuksella. Ihmiset tajuavat, että jos eivät tienaa väh. 10000 euroa kuussa, on kokoomus väärä puolue heille. Kokoomuksen äänestäminen ei tee köyhästä varakkaampaa, eikä arvostus muiden ihmisten silmissä nouse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe