Suomen Kuvalehti on esittänyt verkkosivuillaan kovan väitteen kuntavaaleihin liittyen.
Lehden tietojen mukaan hallituksen kuntauudistuksen valmistelussa on suunniteltu kuntavaalien lykkäämistä poikkeuslailla.
Lehden tietojen mukaan valtionhallinnossa otettiin viime syksynä keskusteluun lokakuun 2012 kuntavaalien siirtäminen poikkeuslailla mahdollisesti syksyyn 2014. Tästä ei ole julkisuuteen hiiskuttu sanaakaan.
Jos hallituksen kaavailema kuntauudistus toteutuisi vuoden 2015 alusta, uusien suurkuntien valtuustot olisi valittu niissä vaaleissa ja ne olisivat voineet aloittaa työskentelynsä välittömästi.
Lehti huomauttaa, että samalla hallitus olisi välttänyt kiusalliset kuntavaalit kesken kuntauudistuksen.
Keskustan puheenjohtaja Mari Kiviniemi on huolestunut väitteistä.
- Jos Suomen Kuvalehden tiedot pitävät paikkansa, kyseessä on äärimmäisen vakava asia. Odotan pääministeriltä välitöntä selvitystä, Kiviniemi vaatii tiedotteessaan.
Kansalaisia kuohutta uusi kuntakartta julkistetaan huomenna keskiviikkona 8. helmikuuta.
Suomen Kuvalehden tietojen mukaan virkamiehet ottavat keskiviikkona julkistettavassa selvityksessä kantaa myös pakkokeinoihin.
Selvitysraportissa todetaan, että kuntaliitoksia ei saada kaikilla alueilla toteutettua vapaaehtoisesti, joten pakkoliitoksiakin mahdollisesti tarvitaan.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/suomen-kuvalehdelta-kova-vaite-kataisen-salaisesta-suunnitelmasta/art-1288447547713.html
Näin estetään persujen kunnallisjytky ja samalla ajetaan väkisin läpi EU:n vaatima kuntien vähennys! Koko Suomesta tehdään vähitellen yksi ainoa kunta EU:ssa! On tulossa salonkivallankaappaus, jolla kaikki valta lopullisesti ja ikuisiksi ajoiksi siirretään Suomen valtiolta EU:lle! ASEISTAUTUKAA - Kokoomuksen määräyksestä armeija voi pian hakea toisinajattelijat kodeistaan teloitettaviksi!
KATAISEN SALAJUONI: Kunnallisvaalit perutaan!
49
291
Vastaukset
- fsdfasdfadfdasf
presidentin virka oli viimeinen paikka, jota kokoomuksella ei ollut. nyt on sekin, joten tulevat vaalit voidaan lopettaa tarpeettomina.
säästöähän se sekin sitten kai on!- Shokki:
Seuraavaksi saamme suuryritysten omistamat läänit? Tällaisia pilottiprojekteja (EU-säännösten mukaisia) on jo pari kappaletta Englannissa:
http://cremationofcare.com/the_nwo_east_riding_takeover.htm - Onko Tämä Totta?!
Shokki: kirjoitti:
Seuraavaksi saamme suuryritysten omistamat läänit? Tällaisia pilottiprojekteja (EU-säännösten mukaisia) on jo pari kappaletta Englannissa:
http://cremationofcare.com/the_nwo_east_riding_takeover.htmKataisella tuskin valtuuksia siirtää vaaleja noin vaan? Entä Merckel ja Sarkozy, heillähän ei taida olla mitään virallista "ammattia" EU:ssa??
Merckel on "vain" taloudellisest vahvimman EU-maan johdossa, ja jutskulainen Sarkozy on toisen vahvan maan, Ranskan presidentti.
Kansa on ilmeisesti niin aivopesty että eivät näe tätä talouden ylivaltaa joka on KOKONAAN normaalin politiikan ulkopuolella.
Poliittisia tahoja heitellään sinne tänne suuryritysten lakeijoiden toimesta, ja potkaistaan ulos jos heidän AJATUKSENSA eivät miellytä MERKOZY -hirmuvaltiaita.
Kreikkaan asetettiin kokonaan uusi, pankkiirijohtoinen hallitus, kun vain vihjaistiin että kansan kyllä pitäisi saada olla mukana päättämässä kansan maksamista verorahoista! - ASEISTAUTKAA!
Shokki: kirjoitti:
Seuraavaksi saamme suuryritysten omistamat läänit? Tällaisia pilottiprojekteja (EU-säännösten mukaisia) on jo pari kappaletta Englannissa:
http://cremationofcare.com/the_nwo_east_riding_takeover.htmAseistautukaa, ruotsiksi: BEVÄPNA ER!
http://www.youtube.com/watch?v=WPQlCAbdn48 - ASEISTAUTUKAA!
ASEISTAUTKAA! kirjoitti:
Aseistautukaa, ruotsiksi: BEVÄPNA ER!
http://www.youtube.com/watch?v=WPQlCAbdn48Beväpna Er med Ebba Grön. TEXT:
Ja!
Ja ja, ja hatar hela borgeligheten
ja ja, ja hatar hela kungahuset
ja vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
Ja ja, ja svär utifrån mitt hjärta
att vi från förorterna ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
Ja ja, ja hatar prins Bertil å Carl-Gustav
ja ja, ja hatar Zarah Leander
ja vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
Ja dom tål lite bly i nackarna
ja dom tål lite bly i nackarna
för vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss - SUOMENNOS:
ASEISTAUTUKAA! kirjoitti:
Beväpna Er med Ebba Grön. TEXT:
Ja!
Ja ja, ja hatar hela borgeligheten
ja ja, ja hatar hela kungahuset
ja vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
Ja ja, ja svär utifrån mitt hjärta
att vi från förorterna ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
Ja ja, ja hatar prins Bertil å Carl-Gustav
ja ja, ja hatar Zarah Leander
ja vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
Ja dom tål lite bly i nackarna
ja dom tål lite bly i nackarna
för vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna oss
ja vi, vi ska beväpna ossKyllä! Vihaan koko porvarillisuutta! Kyllä! Vihaan koko kuningashuonetta (Suomessa: eduskuntaa)! Kyllä, me tulemme aseistautumaan!
Kyllä! Vannon sydämestäni, että me lähiöasukkaat tulemme aseistautumaan! Kyllä, me tulemme aseistautumaan!
Kyllä! Vihaan prinssi Bertiliä ja Kaarle Kustaata! Vihaan Zarah Leanderia! (Suomessa: ...)! Kyllä! He sietävät saada vähän lyijyä niskaansa!
Kyllä! Me tulemme aseistautumaan!
- Eiköhän sen
Kataisen olisi kuulunut olla syytteessä jo aikoja sitten?
- jgjgjgjgjhgj
jhgjgjgj
- NNGGHH!!!
jgjgjgjgjhgj kirjoitti:
jhgjgjgj
Hhnngg!!!
- .
Mutta eihän mitään kuntajytkyä pitänyt tulla??
Suomi24 oikein sponssaa asiaa havainnollistavaa aloitusta.
Pelko on kova, mutta onneksi Suomessa asia on ratkaistavissa vaalien lopettamisella. Eihän lammaskansasta mieltänsä ole muulla tavoin osoittamaan.
Onnittelut Kokoomukselle vielä kerran värisuorasta. Bilderbergiläinen pääministerinä ja presidenttinä.- mökin ukkeli
Olisi harkittava sitäkin vaihtoehtoa että tarvitsemmeko me lainkaan ruuhka-Suomea.
Meille muulle osalle Suomea pitää valita oma presidentti ja eduskunta ja tehdä Vaasasta Suomen uusi pääkaupunki.
Näin pääsisimme pääkaupunkiseudun politikoista eroon!
Heistä ei meille muille ole muuta kuin harmia. - Pois täältä.
mökin ukkeli kirjoitti:
Olisi harkittava sitäkin vaihtoehtoa että tarvitsemmeko me lainkaan ruuhka-Suomea.
Meille muulle osalle Suomea pitää valita oma presidentti ja eduskunta ja tehdä Vaasasta Suomen uusi pääkaupunki.
Näin pääsisimme pääkaupunkiseudun politikoista eroon!
Heistä ei meille muille ole muuta kuin harmia.Viekää vaan omanne pois. Katainen mukaan luettuna takaisin sinne Savon perukoille. Ja Urpilainen ties minne junttilaan!
- Vastahan Katainen
Pois täältä. kirjoitti:
Viekää vaan omanne pois. Katainen mukaan luettuna takaisin sinne Savon perukoille. Ja Urpilainen ties minne junttilaan!
siirti kirjansa Espooseen koska Siilinjärveltä ei olisi löytynyt tarpeeksi kannatusta.
- KokoomusSIAT!
Viime eduskuntavaalien lopputuloksen TÄYTYI olla väärennetty! Kokoomus PITI saada valtaan, jotta SUOMI voidaan ajaa alas itsenäisenä kansakuntana!
- väärä palsta
Tämähän kuuluisi tuonne foliohattupalstalle...
- Älä jauha
pastaa! Kyse on UUTISESTA, joka on kerrottu mm. Iltasanomien KOTIMAAN UUTISISSA!!!
- Joko hallitus alkaa
ohittamaan eduskunnan päätöksenteossa?
- Kyllä alkaa.
Hallitus tekee mitä haluaa, koska oppositiossa ovat vain Kepu ja Persut. Hallitus siis vie, ja eduskunta vikisee, opposition osalta vikisee.
- Kysymys lisää
Kyllä alkaa. kirjoitti:
Hallitus tekee mitä haluaa, koska oppositiossa ovat vain Kepu ja Persut. Hallitus siis vie, ja eduskunta vikisee, opposition osalta vikisee.
Miten hallitus tekee päätöksen tuomatta asiaa eduskunnan käsittelyyn, jonne se kuuluu, eli siis vaalien siirtäminen. Rikotaanko jo lakia?
- Kyllä rikotaan,
Kysymys lisää kirjoitti:
Miten hallitus tekee päätöksen tuomatta asiaa eduskunnan käsittelyyn, jonne se kuuluu, eli siis vaalien siirtäminen. Rikotaanko jo lakia?
mutta poikkeuslaeilla sekin onnistuu. Täytyy vain ensin julistaa maahan poikkeustila. Sen jälkeen voidaan tedhä mitä vain. esim. aloittaa massavangitsemiset keskitysleireihin.
- Poikeuslain turvin
Kyllä rikotaan, kirjoitti:
mutta poikkeuslaeilla sekin onnistuu. Täytyy vain ensin julistaa maahan poikkeustila. Sen jälkeen voidaan tedhä mitä vain. esim. aloittaa massavangitsemiset keskitysleireihin.
kansa voi sitten nousta kapinaan.
- Toivotaan
Poikeuslain turvin kirjoitti:
kansa voi sitten nousta kapinaan.
näin.
- miten se on
salajuoni jos siitä kerrotaan suomenkuvalehden sivuilla?
- Journalismin
tehtävä on paljastaa salajuonia.
- Hymypoika liero
Olisi Suomen itsenäisyysajan härskein temppu, jos vaaleja siirretään. Syy on PELKO. Kokoomuksen pelko menettää jo syksyllä johtotähtenä oleminen. Suunta voi jatkossa olla vain alaspäin heillä. Keskusta nousee ja perussuomalaisten toinen jytky on ovella. Syksy voisi tuhota kaiken hetkessä kokoomuslaisten näkökulmasta. Kansan aliarvioiminen lienee Kataisen vastenmielisin ominaisuus.
- kommunistit nousevat
Ei sovi myöskään unohtaa äärivasemmiston nousua, se on luvassa myös!
- Ei Ooo
kommunistit nousevat kirjoitti:
Ei sovi myöskään unohtaa äärivasemmiston nousua, se on luvassa myös!
Sarvimäen takinnapit lenti jo siihen tahtiin. Tennilä jäi eläkevaariksi.
- ....................
kommunistit nousevat kirjoitti:
Ei sovi myöskään unohtaa äärivasemmiston nousua, se on luvassa myös!
Joo huomattiin on nousussa vasemmisto ja demarit yh tulos noin 8% joka
Eduskuntavaaleissa putoaa viellä Ja Perussuomalaiset nousee valtaa pitäväksi puolueeksi.
- aivoliemi
Miksi vain 7 tikkiä otsaan kännitörttöilystä? En olisi harmitellut vaikka kukkaruukku olisi murskannut.
- suu kiinni?
Ne tikit meni liian ylös, tarkoitus oli osua vähän alemmas
- syrjitty miljoona.
Demokratiaa pitäisi kunniottaa, mutta tässä maassa ivataan ihmisiä, jotka ovat äänestäneet väärin. Häikäilemätöntä toimintaa ja kansalaisten pilkkaamista esitti eduskunnan puhemmies presidentin ja eduskunnan edessä. Kiusaajahuutosakista ei puuttunut kokoomuksen ja demarien porukkaa.
Eikö tuolle ilkeälle kiusaamiselle saada mitenkään loppua? - kusipäät vallassa
Pelko, pelko ja pelko oman aseman menetyksestä piinaa kokoomusta ja demareita. Demarit on nyt vallan kahvassa, mutta eivät tulevien vaalien jälkeen. Olisi kiva siirtää vaaleja parilla vuodella.
- kiville meni.
Vihapuhe on viiltävän ilkeää. Todella vakavaksi se tulee, kun tasavallan korkein johto Eero Heinäluoman ja vielä toimivan presidentin "arvovallalla sitä lietsoo". Tällä tietoisella toiminnallahan toisia näkemyksiä omaavat ihmiset pilkataan, ivataan ja pyritään asettamaan miltei lynkattaviksi. Anteeksi, että en ole julkihomo, enkä etniseltä taustaltani poikkeava, silloin minut hyväksyttäisiin vaikka piispaksi. Olen sattumoisin työläinen, jota ottaa pannuun tuo loputon ja järjetön ulkomaisten pankkien tukeminen pienituloisten työläisten kustannuksella. Teenkö pahimman rikoksen, kun äänestän demokraattisessa maassa puoluetta, joka on tuota touhua vastaan rauhanomaisin demokratian keinoin, eli äänestämällä?
Kiviä en heittele, enkä tussareita rakentele, en ole järjestelemässä kansannousuja, tai mielenosoituksiakaan.
Siis. Miksi rauhallista demokratiaa kunnioittavaa ihmistä pilkataan, ivataan ja jopa vainotaan?
Haluavatko demarit ja kokoomus kiusata kansalaisia niin törkeästi, että saisivat heidät kaduille metelöimään? Jos haluavat, niin idea on kuollut jo syntyessään. Rauhanomaisen demokratian puolesta ei toimita vihalla, vaan totuudella ja rakkaudella. - kokkari alasmenossa
Jos Kataisen juoni menee läpi, nousee kansa vastarintaan. Ihan noin härskiä toimintaa ei suomen lammasmainen kansakaan sietäisi.
- argghhhh
huh huh
- aika sanoa EI
Tämä asia on pidettavä nyt tapetilla. Kokoomus ja demarit eivät saa tehdä vääryyksiä.
- 7 %:n puolue
Demarien tuhopolitiikka ajaa maan kaaokseen.
- PELKO PELKO PELKO
http://www.youtube.com/watch?v=Y94mXD-MCa8
Kukaan pääministeri ei ole tarvinnut yhtä montaa turvamiestä kuin Katainen.- ....................
Jääkö Amerikan pessa jo toiseksi.
- unhggghh
,,,,,,,,
- ValehteleekoSEaina?
Katainenha väitti kivenkovaan tv-haastattelussa, että mistään kuntavaalien siirrosta ei ole koskaan edes keskusteltu. VALEHTELIKO tuo emäsutki tämänkin asian kirkkain silmin kansalle päin naamaa?
- Muistaaseni
Kyllä niin kuin Eu vakausrahastosta eduskuntavaaleissa ja todellisista kuluista mitä suomelle tulee.
- Katainen on sika
täyssutki
- .
.
- uusi aika tulee
Jytky 2 tulee varmasti.
- Nosto.
Katainen on Suomen historian vihatuin ja epäisänmaallisin pääministeri, joka pääsi valtaan väärennetyllä vaalituloksella.
- me-262
"Lehden tietojen mukaan valtionhallinnossa otettiin viime syksynä keskusteluun lokakuun 2012 kuntavaalien siirtäminen poikkeuslailla mahdollisesti syksyyn 2014. Tästä ei ole julkisuuteen hiiskuttu sanaakaan."
Ei kyllä olis mikään ihme tässä Mr. "pyyhe" Kataisen johtamassa Suomi-agenda myhkäilyssä:
http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2011/12/katainen_sai_pyyhkeita_suuressa_valiokunnassa_3100438.html
Ps. Time will tell... - Onneksi näin
Kokoomukaella on edessään historiallisen pitkä alamäki.
- Tietoisuus kasvaa
Syksyllä loppuu pitkään jatkunut nousu kokoomuksella. Ihmiset tajuavat, että jos eivät tienaa väh. 10000 euroa kuussa, on kokoomus väärä puolue heille. Kokoomuksen äänestäminen ei tee köyhästä varakkaampaa, eikä arvostus muiden ihmisten silmissä nouse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701