Pakko avautua. Niin siis siinä se 18 vuotta pärähti ohi. Nyt tuntuu kuin viimevuodet olisin heittänyt roskakoppaan ja tarkoitan sitä, voi perkele miten muotoilisin. Aikaisimmat muistot ovat itsellä
n. -97 tai -96.
Eli alaasteella kaikki mainiota.
Yläasteelle mentiin 7-8 lk hienoa. 9lk 2 hyvää ystävääni petti minut mutta jäljelle jäi yksi kuitenkin (tähän tutustuin vasta 6lk, kun muihin jo 1lk, liikuttavaa, eli kyllä harmittaa, tuntuu että siitä lähtien olen ollut eri ihminen enkä enää sama). Muutenkin yläaste ei ollut mukavaa niinsanotun vittuilun takia. Koko entinen luokka ilmeisesti mielessään "aikuistui" eikä minulle luokkalaiset alaasteelta paljoa puhuneet, tiedä miksi?
Lukiossa syrjäydyin kun paineet kotona ja koulussa kasvoivat liiaksi. Masennuin. Iloinen reilu poika, ei nykyään enää edes tunne tunteita ei iloa eikä surua. Olen ollut liian kiltti muille sanoisin.
Eli juuri paha juttu on se että tuntuu ettei muistoja enää ole ja että olen muuttunut myös ihmisenä ja että myös koko suku on mennyt huonompaan päin.
Johtuuko tämä rikkinäisyys juuri näistä kahdesta menetetystä ennen tosi hyvästä ystävästä?
Ihmettelen vain että minne ne 6 vuotta katosi? Kirjoitan masennuksen takia päin persettä keväällä? Onko kellään muulla haikeutta yläasteaikaa kohtaa? Minne suuntaan lukion jälkeen: aion pitää välivuoden, eroavatko muutkin ystävät pikkuhiljaa minusta? ELI MITÄ vittua JUURI ÄSKEN TAPAHTUI.com
Haikeus päälimmäisenä
mieti23456789
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701