BMW 540i tai 200SX

Teho-Henkka93

Onks nois tarpeeks tehoo? Paril tonnil jotai autoo pitäis ja takaveto olis tosi jees. Yhel tutul kylil tommone -93 540i ja se kyl kiihtyy nopeesti 0-100 et olisko se parempi vai 200Sx joka on drifteri. Tutun bemarii vastaa on kyl jotkut aina haastamas kisaa mut ei niil kulje.

3

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfhgsjd

osta pleikkari..

• Snadin Pelle

eks sä jut kelannu tuol Audi puolel et se on muotii ja koleeta.
      Taitaa Hankalla olla vaan vähän tylsää, lue vaikka läksyjä, niin voit joskus ostaa oma auton kun tulee ikää tarpeeksi.

• hoh hoijjaa

0 - 100 km/h kiihtyvyydellä ei ole mitään merkitystä. Jos olisi, pitäisi olla varaa Bugattiin tms. OIKEASTI nopeaan autoon. Tärkeintä on ettei tarvitse joka hetki olla korjaamolla, ja kulutus olisi edes suht kohtuullista. Huomaa tämänkin heti kun on min. 25 v mittarissa, ja varsinkin jos itse maksaa auton kaikki siihen liittyvät kulut.

Pahimpia liikenteessä ovat juuri nämä lippispäät, jotka roikkuvat perseessä. Ei ne tajua ettei se parin tonnin pommi (eikä muuten ökykalliitkaan autot) pysähdy sekunneissa, jos tiukka paikka tulee eteen. Se kavereille "näyttäminen" voi joskus käydä todella kalliiksi, enkä puhu nyt pelkästään rahasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe