koska pohjoisnavalla oli sulaa vuonna 1967.
Mittauslaitteistoa ei voinut asentaa sulan meren vuoksi.
Se olisi uponnut, kuten toivottavasti ymmärrätte.
http://news.google.com/newspapers?id=G-lUAAAAIBAJ&sjid=hDwNAAAAIBAJ&pg=2776,1715210&dq=north pole open-water&hl=en
Nykyäänhän tälläistä ongelmaa ei ole, koska ei ole sulaa merta siellä,
johtuen ilmaston kylmenemisestä niistä ajoista, jolloin pohjoisnavalla
oli sulaa.
Kuten aviisi todistaa.
Pohjoisnavan tiedemissio keskeytetty
12
116
Vastaukset
- viherkeiju
Varmasti oli lentomatkustajat raportoineet jos olisi ollut sulaa.
Teet noita lukivirheitäsi ilmeisen tahallasi. Taaskaan ei vanhan uutisen referointisi olisi juuri voinut olla kauempana itse uutisen tekstistä. Tarkoituksellako sabotoit ilmastoskeptikkojen asiaa esiintymällä tällä palstalla vuorovedoin pakonomaisena valehtelijana ja palstapellenä?
- Sähköteurastaja
No mutta uuisessahan kerrottiin lentokonehavainnoista, kun eivät voineet
laskeutua sulaan veteen, koska se ei ollut vesitaso.
Konetyypistä päätellen, siinä on ollut Lentokapteeni, ja matkustaja, jotka havaintojensa vuoksi älysivät etteivät voi
laskeutua sulaan mereen, koska lentokone ja mittavälineet olisivat uponneet.
Kone oli tyypiltään Bristol Fihgter.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bristol_F.2_Fighter
Luulis olevan riittävä näkyvyys lentokoneesta, eikö kelpaa havaitsemaan
sulaa merta pohjoisnavalla.
BUHAHHAHHAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- hevosmies evp.
Lehtileikkeen päivämäärästä muuten näkee, että napa-alueella oli sulaa jo toukokuun alussa! Laittakaapa päivämäärä muistiin, niin voimme sitten keväällä keskustella, mikä on tilanne tänä vuonna.
No eipä ollut Bristol Fighter, ja kyllähän meitä kovasti naurattaa tämä pelleshowsi. En itse ainakaan usko kenenkään itse vielä jotenkin kirjoittamaan kykenevän olevan tuollainen pösilö, joten esität ja sepität vaan, syystä, jota en tiedä.
- 5+5
Sähköapina on pienen porukan rakentama virtuaalinen denialistin irvikuva jonka avulla kaikki skeptikot saadaan leimattua umpikahjoiksi sekopäiksi.
Eikö tämä vielä ole yleisessä tiedossa? Kappas!- ÖÖmies Jäz
Alan pian uskoa tuohon teoriaan. Niin vajaaälysiä on jutut. Harmi kun älykkäämmätkin skeptikot saa pölhön vuoksi tuollaisen maineen.
- Sähköteurastaja
Viaton tarkoitukseni on vain uutisoida aiheista, joita suomen kettutyttömedia ei uutisoi.
Eikö olekkin hyviä uutisia.
Kerron lisäksi että saksassa alkoi täysi rähäkkä ilmastonmuutoksesta,
ja ituhippien mediamonopoli on murtunut.
Enviromentalistit julkaisivat itse IPCCskeptisen kirjan joka on Best seller.
Lord Lawson UK,ssa aikoo ottaa Englannin energia-asiat pois ituhipeiltä, eli
ympäristöhallinnolta.
Malediivien ituhippipressa sai potkut.
Tämmösii pikku-uutisia mitä ette tule näkemään Suomen kettutyttömediassa
Teitä pidetään pimeässä, ja syötetään pas,kalla. - Eelis Permanen
No miksei mittalaitteistoa laitettu sen sulan viereen missä jäätä oli. Et kai vaan erehdy väittämään että koko Arktis olisi tuolloin ollut sula. Satelliittimittauksetkin alkoivat ihan pian ja siitähän selviää että noina aikoina jäätä oli paljon paljon enemmän. Jääminimit valtavan paljon suurempia kuin nykyisinä ilmastonmuutos-aikoina.
- Sähköteurastaja
Artikkelissahan sanottiin ettei löytynyt jäätä mihin laskeutua, koska oli navalla sulaa.
Ei ne mittalaitteistoa ilmastakaan voineet asentaa.- Eelis Permanen
Lyhyesti. Oliko Arktis sula? Merkittävä kysymys ja huomaa että eri kysymys kuin "oliko pohjoisnavalla SULAA?"
- Sähköteurastaja
No ei ne ainakaan voinneet laskeutua koska oli sulaa.
Lue nyt kunnolla koko juttu, ettei mun kokoajan tarvi selittää.
Muutenhan ne olisivat laskeutuneet jäälle, ja asentaneet laitteensa.
Sitävartenhan ne lensi pohjoisnavalle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762539On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59965