http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/hs-nain-kay-kotikunnallesi/art-1288447756180.html
Se siitä .. itku pitkästä ilosta....
Mitäs me tulevat Porvoolaiset?
Se siitä Suur-Loviisasta
8
290
Vastaukset
- Porlov
Ehkä siitä koituu jotain hyvääkin, aika näyttää.
- perseestä
Perseestä!
- nii
LoLa!
Ei LoPo. - Tosi on
Parasta olisi liittyä Porvooseen. Paikalliset päättäjät on sodassa keskenään ja virkamiehet vaan hamii lisää palkkaa itselleen. Elinkeinoelämää ei haluta piristää ja uudet työllistävät firmat eivät ole tervetulleita. Tämä kaikki vain koska yksi puolue pitää kiinni vallastaan. Heti vain kuntaliitos vireille Porvoon kanssa, niin saadaan kaupunkiin elämää.
- EI KANNATA
PORVOO ON VIELÄ ENEMMÄN K...SESSA
- aspols
No, tuo oli odottettua, Suur-Loviisa on tietenkin toiveajattelua tällä hetkellä.
- kbaiks
Valtiovarainministeriölle on tehty esitys rkp:läisten toimesta Loviisan ja Porvoon kaupunkien välisen kuntajaon muuttamisesta. Esityksen mukaan Loviisan kaupungista siirrettäisiin Porvoon kaupunkiin alue, joka vastaa kolmea äänestysaluetta. Esityksen mukaiset äänestysalueet ovat lsnäs, Kabböle ja Sarvisalo. Loviisan sanomat 26.6.2012. Tämä saatta vielä toteutua ...
http://www.porvoo.fi/fi/asioi_ja_vaikuta/osallistu_ja_vaikuta/kuulutukset_/muut_viranomaiset
http://www.vm.fi/vm/fi/04_julkaisut_ja_asiakirjat/03_muut_asiakirjat/20090914HEkunt/Kuntajakolaki_2010.pdf - Loviisa_paras
Tarkoittaako tämä että esityksen mennesä läpi Loviisa ei tule Lapinjärvenkää kanssa saavuttamaan 20 000 asukkaan rajan Henna Virkkuselle ja Loviisa ajautuu lapinjärven kanssa suoraan Porvoon syliin??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463