Kiinnostaisi tietää.
Minkä ikäisiä ovat nuorimpana sotaan otetut?
6
145
Vastaukset
- Ihmetellen1
Minä jouduin helmikuussa 1944 palvelukseen ja olin silloin 17 vuotias sillä täytin
vasta kesäkuun puolivälissä 18 vuotta. - Ihmetellen1
Jos kysymyksesi tarkoittaa sitä, että minkä ikäisiä olemme nyt, niin se on helposti
todettavissa kun täytin 18 v 1944, niin nyt kesäkuussa tänä vuonna täytän 86 v. - Uhtuan sissi
Nostan hattua
Mieheni täyttää tämän vuoden joulukuussa 86 v
On myös veteraani
Tämä "ihmetellen" tuntuu olevan puoli vuotta vanhempi kuin mun ukko.- jotenkin näin
Vuonna -25 on viimeinen koko vuoden ikäluokka, joka on joutunut sotaan ja jonkin verran vuonna -26 alkuvuodesta syntyneitä.
- nuoret sotilaat
Minun veljeni kutsuttiin armeijaan 1944 vuoden alussa 17 vuotiaana. Hän täytti 18 vasta elokuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911052
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
- 38434
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14431