Olen komea, kivasti toimeen tuleva, 23-vuotias mies. Valitettavast rakkauselämäni ei oikein pelannut - kaikki minun suhteeni naisiin päättyivät aina viimeistään kuukauden sisällä alkutekijöissään, koska olen tylsä ihminen, joka ei jaksa käydä missää,n joka viettää mielellään kaiken vapaa ajan yksin, eikä koommin tykkää soitella. Varmaan moni nyt sanoo, että olen kamala poikaystävä, ja että minunlaiset ihmiset pitäisi eristää, mutta nyt ei puhuta siitä.
Olen pohdiskellut ja tajunnut, että kestävä suhteeni voisi muodostua vain siinä tapauksessa, jos löydän naisen, joka ei tykkää käydä missään, joka viettää suurimman osan ajastaan yksin, joka ei tykkää soitella. Asuttaisin erillään, nähtäisiin ehkä kerran viikossa, seksiä silloin tällöin. Asiaan saattaisi tulla muutosta, jos tulisi lapsia, mutta niitä nyt en suunnittele. Joku nyt varmaan sanoo, että ainoa tapa, jolla saan suhteita on se, että muutun. Ei, en muutu. En halua muuttua.
Silti mä haluan pitkäkestoisia suhteita jonkun kivan tytön kanssa! Haluan tollaisia suhteita, joita kuvasin ylempänä. Ja moni varmaan kysyy, miksi edes haluaisin suhteita, jos olen tollanen itsekeskeinen yksinäinen susi. Yksinäinen joo, mut hei yksinäisetkin sudet monesti kaipaavat jotakuta vierelleen. Pelkästään se fakta, että sulla on joku, lämmittää sydäntä. Onko kellään kokemusta tälläisistä suhteista? Onko ketään, joka kärsii samasta ongelmasta kuin mä?
Minun unelmasuhde
5
124
Vastaukset
- hgcfyuvyiguohil
teetkö samaa kuin minä nuorempana, olet suhdekammoinen, mutta sitä seksiä pitäisi silti saa jostakin
sitten se on helppo piilottaa kaikenlaisten selitysten taa
no, vaikea laji, itse kohta viiskymppisenä painin edelleen saman ongelman kanssa- SussiHuka
Enpä minä sitä seksiä koommin jahda, vaikka onhan se ihan kivaa.
Suhdekammoinenko? Siinä rajalla, ku en halua menettää itsenäisyyttäni...
- fenise
Ei se minusta välttämättä ole sitoutumiskammoa, jos ei halua jakaa jokaikistä hetkeä jonkun muun kanssa ja nauttii omasta yksinolostaan. Itse olen tuonkaltainen nainen. Pidän yksinolosta, vaikka joskus onkin kivaa olla rakkaan kanssa. En kaipaa muita miehiä, kuin omaani ja kaikki mikä on minun on myös hänen, vain "aika" on sellainen jota kaipaan toisinaan itselleni.
- SussiHuka
Aika lailla mun sanani, mutta naisen suusta :D Mistäköhän mä tollaisen löytäisin....
- ajatusuus
Yleensä en suosittele nettiä tapaamispaikaksi, mutta kun on tuollaiset vähän erikoiset ja spesifit toiveet, niin netin kautta voisi ehkä helpommin löytää omanlaisiaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k743787On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382393Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712348Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä612238Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.332004Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711594- 761497
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581071Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?691024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40939