Massassa on voimaa
Olen kenon porukka vetäjä
4
148
Vastaukset
- LottoNimeltäänKeno
On, on. Mutta riippuu vähän siintä, että missä massassa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Critical_mass
Kenon "teoreettinen" palautusprosentti on Feikkauksen pelien tavoin surkea, vaivaiset 55%, mutta tosin huomattavasti muita Feikkauksen onnenpelejä korkeampi.
Tana kun pääsis pelaamaan Svenska Spelin versiota suoraan vaikkapa netin kautta... - Rahaamenee
Porukkapelistä puheenollen jos käy yksin tekemässä esim. viikon ajalle 56€(8€/päivä) kenon niin kannattaa pyytää myyjältä 10 hengen porukalle kuitit. Olen kuullut niin monen voittaneen esim. 8/8, 8/9 numeroa porukassa mutten kenenkään yksin. Ja porukkapelejähän pelataan selvästi vähemmän kuin sinkkupelejä.
Porukkapeleissähän voitto jakautuu usealle pelaajalle, esim. 8/8 numeron osuessa euron panoksella 10 hengen porukalle tulee 1000€/hlö, eli isohkon summan voittajia paljon jotka mahdollisesti ja todennäköisesti aktivoituvat pelaamaan. Samaa hyötyä ei tule veikkaukselle yksin pelanneelle tulleesta kymmenkertaisesta voitosta tulevaisuutta ajatellen.- Tornihuhu
" Olen kuullut niin monen voittaneen esim. 8/8, 8/9 numeroa porukassa mutten kenenkään yksin "
Kuka kertoi? STT? Veikkaus? Kaverit kioskilla? Ärrän myyjä? Sedän kummin veljenpoika?
- voitetaanko yhdessä
Ikäänkuiun keno "oy " 10 osakasta ja 10 ryhmää ja sata riviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?65908Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760