Meniskö sitä salille illalla ja tulis taas hieman tulosta, vai lähtiskö saunailtaan ja juotais poikien kanssa. Toisaalta tekis mieli ryypätä ja ehkä iskee joku nainen, mut kyrsii jos huomenna sit rapula ja menee sit reenikuviot pilalle. Paha paikka, miettiikö muut samaa?
Kahden vaiheilla
10
<50
Vastaukset
- suht koht alkoholist
No on kuule mietitty jo viimeset kymmenen vuotta.....ja aina on viina vieny voiton!
- JanneJ.
Meinaako pikkupoika 20v iskeä oikein "naisen"?
mitäs jos menisit kuitenkin sinne håmåsaunaan niiden miesten kanssa?
nii ja sit pitää vähä ryyypätä et oikein tulee sauhua suusta niinqqq - olen RAWJulli
JanneJ. kirjoitti:
Meinaako pikkupoika 20v iskeä oikein "naisen"?
mitäs jos menisit kuitenkin sinne håmåsaunaan niiden miesten kanssa?
nii ja sit pitää vähä ryyypätä et oikein tulee sauhua suusta niinqqqPikkupoika?
Painoa on 165 kiloa, penkki 255kg, kyykky 320kg ja mave 375kg.
Mikäs pikkupoika se sellainen on?
- Janne J. ksnk.
Se on just se 20v pikkupoika eli pikkupiltti, räkänokka.
- Janne.
vielä kun nostat noi raudat ilman sitä jousipaitaa jos silläkään niin lupaan ostaa sulle tikkarin.
- isompi kuin sinä
Janne. kirjoitti:
vielä kun nostat noi raudat ilman sitä jousipaitaa jos silläkään niin lupaan ostaa sulle tikkarin.
ja namusetäki vielä oot!
- olen RAWJulli
Janne. kirjoitti:
Niin no, nuo olivat RAW-enkat, paidalla ja trikoilla sitten enemmän.=)
Olen myös naturaali, mutta 165 kiloa painan.
Vai oikein tikkarin saan, jee. - JanneJ.
isompi kuin sinä kirjoitti:
ja namusetäki vielä oot!
p*skat sinä minua isompi kunhan netissä pullistelet ilman nimeä.
saisin heitettyä sua vaikka rautakangella ottaan, apina :)
mitäs pikku-piltti täällä huutelet, mene leikkimään amis autolla vähän ja vedä v*ttu päähäs, tu tänne niin saat turpaas- paina vaikka 1000kg. - JanneJ.
JanneJ. kirjoitti:
p*skat sinä minua isompi kunhan netissä pullistelet ilman nimeä.
saisin heitettyä sua vaikka rautakangella ottaan, apina :)
mitäs pikku-piltti täällä huutelet, mene leikkimään amis autolla vähän ja vedä v*ttu päähäs, tu tänne niin saat turpaas- paina vaikka 1000kg.ai olenko oikein namusetä kun vinoilen pilteille nuorisofoorumilla..
en minä sinua p*rseeseen ajatellut panna, ole ihan huoleti punkero. - kyllä aukeni...
olen RAWJulli kirjoitti:
Niin no, nuo olivat RAW-enkat, paidalla ja trikoilla sitten enemmän.=)
Olen myös naturaali, mutta 165 kiloa painan.
Vai oikein tikkarin saan, jee.Ok.... asia harvinaisen selvä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k453606On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole352337Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802266Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä542160Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251595Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641522- 761437
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi39849