olisi ollut ns. Darwinin lain toteutuminen loiskakaroiden kohdalle:
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194721937134/artikkeli/mopoauto tormasi liikenteenjakajaan kuljettaja lensi autosta ulos.html
Mopoautonatiainen sai mitä tilasi, vaan vielä parempi
5
144
Vastaukset
- m
www.davidmarkphotography.co.uk
- turvallisuus ensin
Tuntuu hyvin ikävälle että on noin vaarallisesti ajettu. Siellä kävelee ihmisiä toisinaan, olis voinut jäädä pahimmassa tapauksessa mopoauton alle! Kerran taisi olla vastaava tapaus siinä entisen paloaseman kohdalla Hyhkyssä, mutta autolla ajoivat.
- Asennevammainen?
Minkälainen on ihminen, joka nauttii toisten vahingoittumisesta? Vastaus: häiriintynyt.
Mopoautot ovat toki ongelma, johtuen nuorten yltiöpäisyydestä ja säännöistä piittaamattomuudesta, mutta että ilkkumaan toisten onnettomuuksille...
Tämä sama häirikkö on kyllä ennenkin mollannut nuorisoa aina kun on siihen saanut tilaisuuden. Mikä lienee pösilö. Itse olen kasvattanut kaksi hyvin tasapainoista ihmistä lapsesta nuoruuden kautta aikuisuuteen, ja yritän ymmärtää myös kasvuiässä olevia. Opastusta ne tarvitsevat, ei mollaamista.- vcxvcxvcvx
Anonyymilla palstalla on helppo huudella. Todellisessa elämässä hänkin onneksi vain punastelee nurkassa.
- citten
En nyt lähtisi noin tiukasti sanomaan, että sai mitä ansaitsi - mutta totta on, että nämä mopoautoilijat ovat oikeasti riski liikenteessä.
Ei voi mitenkään ymmärtää miten tohelot teini-ikäiset saavat ajella järjettömän vaarallisilla muovikotteroilla liikenteen seassa!?
Omalla kohdalla onneksi vain yksi kokemus mopoautoilijan onnettomasta liikennetuntemuksesta, eikä mitään sattunut - kiitos minun tarkkaavaisuuteni. Kuinka monta onnettomuutta pitää vielä sattua, ennen kuin joku suostuu myöntämään mopoautot järjettömäksi virheeksi!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281970Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698