Haluun kirjottaa nyt tän meidän "tarinan" tänne palstalle.
Tutustuin tässä jokunen aika sitten yhteen Henniin, Henni on mua vuoden vanhempi (-94) ja minä itse (-95) tyttönen.
Meistä tuli tosi hyvät kaverit aika nopeasti ja meillä on / oli aina hauskaa yhdessä!
Sit kuitenki yks ilta...
Oltiin juomassa ja kun mulla on jo oma kämppä, nii mentiin Hennin kaa sit meille yöks..
Sit tapahtuki jotain tosi outoa...
Kun olin laittamassa meille keittiössä muutamaa voileipää ennen kun mentäis nukkumaan ja syötäis ne siinä kun leffaa samalla katteltiin just ennen nukkumaan menoa.. oli nimittäin laskuhumala ja aateltiin et jos syötäis nyt jotain nii ei ois huomenna ainakaan NIIN PAHA krapula... :)
No sit kun voitelin siinä niitä voileipiä... niin Henni tuleekin takaapäin, painautuu mua vasten ja alkaa puristella hellästi mun rintoja silleen paidan päältä...
Meen ekaks ihan hämilleni...
Mut sit kun tunsin Hennin lämpimät kädet siinä mun rintojen päällä , niin mä laitoin sit omat käteni Hennin rintojen päälle ..
Siinä me molemmat oltiin sit vaan vähän aikaa hiljaa... ja Henni vaan huokas jotenki sillee ja sit mä käännyin niin päin et näin Hennin kasvot ja sit vaan alettiin pussailemaan ...
Pussailu johtiki suoraan sanoen sit siihen et mentiin hinkkaamaan kiimasia pillujamme vastakkain sänkyyn ............................................ se tuntu kyllä todella ihanalle
Aamulla kun heräsin, niin näinki et Henni oli jo lähteny.
Ehkä sille tuli outo olo ja se tuli katuma päälle ... sama oli mullaki, en mäkään oikeen tienny et mitä pitäs tuntee ... niinpä en kehannu ottaa sit koko muijaan yhteyttä, kun ei sekään muhun
Sit maanantaina ...
Satuttiin hengaa kavereiden kaa samaan paikkaan, Henni kahto arkaillen vähän mua ja niin mäkin sitä .. kuitenki näin et se vähän sieltä hiuksiensa alta hymyili ja moikkasi silleen vähän päätää nyökkäämällä ja mä hymyilin takas sekä nyökkäsin takas sillee moikkaukseks
Sit jonkun ajan kuluttua, Henni pyyti syrjemmälle mua keskustelee sen kaa yhelle penkille ...
Sit sillee vähä ujosti puhuttiin siitä et mitä meille oikeen tapahtu.
Henni oli vaan sillee " pidetäänhän tää sit vaan meidän välisenä? " ja mää olin sillee " joo pidetään vaan. " .. sit Henni otti silleen vähän mua kädestä kiinni kun istuttiin siinä ja sano et " mä taidan vähän tykätä susta... "
Onko meistä nyt siis tulossa lesboja????
Oikeen kun kumpikaan ei tiedä...
Mä en halua menettää Henniä... :(( Henni on tosi kaunis ja rakas mulle !! muille se esittää sellasta kovaa muijaa, ryyppää paljon ja polttaa... mut mulle se on kiltti ja tuntuu et ihan umpikuses muhun
Ollaan kyl puhuttu Hennin kaa varovasti siitä et alettais seurustelemaan...
Ja kyllä mä tosiaan Henniä rakastaisin, ja oltas ajan kanssa valmiita tunnustaa meidän rakkaus ystävillemme ja perheellekki...
Ja perustaa sit oma perhe .. Mä taidan todella rakastaa Henniä ja Henni mua :)
Mitä meille oikeen tapahtuu?
4
370
Vastaukset
- söpöä söpöilyä
Ihanhan toi vaikuttais siltä, että mukavia muisteltavia tapahtuu. Ei kaikkee tarvi ratkoa etukäteen, vaan on ihan kiva säilyttää jännitys ja antaa ajan näyttää, mitä tapahtuu. Te ootte mitä ootte, ei sitä lokeroinnit miksikään muuta. Kohdelkaa toisianne hyvin ja kunnioittavasti ja nauttikaa nuoruudestanne.
- teinilovee
'' '' Mut sit kun tunsin Hennin lämpimät kädet siinä mun rintojen päällä , niin mä laitoin sit omat käteni Hennin rintojen päälle ..
Siinä me molemmat oltiin sit vaan vähän aikaa hiljaa... ja Henni vaan huokas jotenki sillee ja sit mä käännyin niin päin et näin Hennin kasvot ja sit vaan alettiin pussailemaan ... ''''''
mut totatota,melkonen agropaatti oot,ensin sä laitat kätes takana olevan rinnoille ja sit sä käännyt vasta kavokkain sen kanssa, hiih ! - tyttö-16v.
Anteeks vaan...
Mä sanoin että Henni tuli ensiks takaapäin vähän niinku halaa mua,
jonka jälkeen se laitto kädet mun rintojen päälle..
JA MÄ SIT LAITOIN KÄDET HENNIN KÄSIEN PÄÄLLE...
Juu ja kiitos ensimmäiselle vastauksesta. :)
Tähän asti oon kyllä silleen pojista tykänny ja ollu varma kyl siitä et haluun miehen kanssa olla ja tehdä sit lapsen ym.
Mut Henni on vaan pirun kiihottava ja ihana ja mun tekis mieli olla koko ajan sen lähellä :)) kukaanhan muu ei siis tiedä tästä meidän bi-seksuaalisesta puolesta... siinähän se mukava jännitys just onki!
Ja tää ei oo sit trolli, mitä toi toisiks vastannu koittaa varmaanki tästä vääntää !! - 21212121212
Miian päiväunet taas jaossa. Olkaa hyvä. äiti-ihmisen ajanvietettä. Kaappilesbo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473