Mitä meille oikeen tapahtuu?

tyttö-16v.

Haluun kirjottaa nyt tän meidän "tarinan" tänne palstalle.

Tutustuin tässä jokunen aika sitten yhteen Henniin, Henni on mua vuoden vanhempi (-94) ja minä itse (-95) tyttönen.

Meistä tuli tosi hyvät kaverit aika nopeasti ja meillä on / oli aina hauskaa yhdessä!

Sit kuitenki yks ilta...

Oltiin juomassa ja kun mulla on jo oma kämppä, nii mentiin Hennin kaa sit meille yöks..

Sit tapahtuki jotain tosi outoa...

Kun olin laittamassa meille keittiössä muutamaa voileipää ennen kun mentäis nukkumaan ja syötäis ne siinä kun leffaa samalla katteltiin just ennen nukkumaan menoa.. oli nimittäin laskuhumala ja aateltiin et jos syötäis nyt jotain nii ei ois huomenna ainakaan NIIN PAHA krapula... :)

No sit kun voitelin siinä niitä voileipiä... niin Henni tuleekin takaapäin, painautuu mua vasten ja alkaa puristella hellästi mun rintoja silleen paidan päältä...

Meen ekaks ihan hämilleni...

Mut sit kun tunsin Hennin lämpimät kädet siinä mun rintojen päällä , niin mä laitoin sit omat käteni Hennin rintojen päälle ..

Siinä me molemmat oltiin sit vaan vähän aikaa hiljaa... ja Henni vaan huokas jotenki sillee ja sit mä käännyin niin päin et näin Hennin kasvot ja sit vaan alettiin pussailemaan ...

Pussailu johtiki suoraan sanoen sit siihen et mentiin hinkkaamaan kiimasia pillujamme vastakkain sänkyyn ............................................ se tuntu kyllä todella ihanalle

Aamulla kun heräsin, niin näinki et Henni oli jo lähteny.

Ehkä sille tuli outo olo ja se tuli katuma päälle ... sama oli mullaki, en mäkään oikeen tienny et mitä pitäs tuntee ... niinpä en kehannu ottaa sit koko muijaan yhteyttä, kun ei sekään muhun

Sit maanantaina ...

Satuttiin hengaa kavereiden kaa samaan paikkaan, Henni kahto arkaillen vähän mua ja niin mäkin sitä .. kuitenki näin et se vähän sieltä hiuksiensa alta hymyili ja moikkasi silleen vähän päätää nyökkäämällä ja mä hymyilin takas sekä nyökkäsin takas sillee moikkaukseks

Sit jonkun ajan kuluttua, Henni pyyti syrjemmälle mua keskustelee sen kaa yhelle penkille ...

Sit sillee vähä ujosti puhuttiin siitä et mitä meille oikeen tapahtu.

Henni oli vaan sillee " pidetäänhän tää sit vaan meidän välisenä? " ja mää olin sillee " joo pidetään vaan. " .. sit Henni otti silleen vähän mua kädestä kiinni kun istuttiin siinä ja sano et " mä taidan vähän tykätä susta... "



Onko meistä nyt siis tulossa lesboja????

Oikeen kun kumpikaan ei tiedä...

Mä en halua menettää Henniä... :(( Henni on tosi kaunis ja rakas mulle !! muille se esittää sellasta kovaa muijaa, ryyppää paljon ja polttaa... mut mulle se on kiltti ja tuntuu et ihan umpikuses muhun

Ollaan kyl puhuttu Hennin kaa varovasti siitä et alettais seurustelemaan...

Ja kyllä mä tosiaan Henniä rakastaisin, ja oltas ajan kanssa valmiita tunnustaa meidän rakkaus ystävillemme ja perheellekki...

Ja perustaa sit oma perhe .. Mä taidan todella rakastaa Henniä ja Henni mua :)

4

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • söpöä söpöilyä

      Ihanhan toi vaikuttais siltä, että mukavia muisteltavia tapahtuu. Ei kaikkee tarvi ratkoa etukäteen, vaan on ihan kiva säilyttää jännitys ja antaa ajan näyttää, mitä tapahtuu. Te ootte mitä ootte, ei sitä lokeroinnit miksikään muuta. Kohdelkaa toisianne hyvin ja kunnioittavasti ja nauttikaa nuoruudestanne.

    • teinilovee

      '' '' Mut sit kun tunsin Hennin lämpimät kädet siinä mun rintojen päällä , niin mä laitoin sit omat käteni Hennin rintojen päälle ..

      Siinä me molemmat oltiin sit vaan vähän aikaa hiljaa... ja Henni vaan huokas jotenki sillee ja sit mä käännyin niin päin et näin Hennin kasvot ja sit vaan alettiin pussailemaan ... ''''''

      mut totatota,melkonen agropaatti oot,ensin sä laitat kätes takana olevan rinnoille ja sit sä käännyt vasta kavokkain sen kanssa, hiih !

    • tyttö-16v.

      Anteeks vaan...

      Mä sanoin että Henni tuli ensiks takaapäin vähän niinku halaa mua,
      jonka jälkeen se laitto kädet mun rintojen päälle..
      JA MÄ SIT LAITOIN KÄDET HENNIN KÄSIEN PÄÄLLE...

      Juu ja kiitos ensimmäiselle vastauksesta. :)

      Tähän asti oon kyllä silleen pojista tykänny ja ollu varma kyl siitä et haluun miehen kanssa olla ja tehdä sit lapsen ym.

      Mut Henni on vaan pirun kiihottava ja ihana ja mun tekis mieli olla koko ajan sen lähellä :)) kukaanhan muu ei siis tiedä tästä meidän bi-seksuaalisesta puolesta... siinähän se mukava jännitys just onki!

      Ja tää ei oo sit trolli, mitä toi toisiks vastannu koittaa varmaanki tästä vääntää !!

    • 21212121212

      Miian päiväunet taas jaossa. Olkaa hyvä. äiti-ihmisen ajanvietettä. Kaappilesbo!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe