Mikä ihmeen astronomia?

18

198

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menen ottaa päänsärk

Kadun sitä päivää kun avasit tuon linkin. "jumala ja luonnonlaki"
      Siellä odottaa turhaakin turhempi avaus ja tässä ihan samanlainen.

Miksi laitot tämän linkin?? Jäikö siellä oleva turha avaus jotenkin vajaaksi ja ajattelit jatkaa sitten uudella turhalla avauksella. HÄH??

Oletko ajatellut mitä tämä kertoo älykkyysosamaarästäsi?
      Säälin sinua jo nyt.
      Toivon vanhemmillesi ja perheillesi vointia että jaksavat sinua noinkin paljon.

• http://keskustelu.suomi24.fi/node/10152794

Muistitko ottaa sielunlain muutostekijän perusteella aamulääkkeesi? Jopa seitsemän miljardia ihmistä voi olla väärässä, sillä eihän universumissa (meillä mustien aukkojen keskellä) ole tähtiä.

• siytzkppxopzooss

Jäikö levy päälle??

• Hei URSA:n pikkuporvaristo. Taivas ei ole sielunlain perusteella tällä kertaa myytävänä.
      Katsotaan se asia ensi viikolla uudestaan, kunhan saamme nuo osuuskaupat tilauslistat päivitettyä, sillä aikahan on vain rahaa.

• siytzkppxopzooss

En ole ursan jäsen, mihin raamattupiiriin sinä kuulut? Eikö teillä ole omaa keskustelupalsta?

Miksi teit tämän aloituksen? et ole siihen vastannut? mikä on sanomasi?

• Sielunlaki tarkoittaa sitä, että puolet maailman miehistä tajuaa todellisuuden naisellisella tavalla, jolloin ihmiskunnan tajunta jaetaan kahtia prosentuaalisesti 75 ja 25. Ja sielunlain
      perusteella taivas ei ole tällä kertaa myytävänä, emmekä näe tähtiä täältä mustien aukkojen keskeltä. Lopettakaa jo pikkuporvarilliset astronomit ne naurettavat ufoilut yms. taivaanvalloitushaaveenne!

• Kuinka tämä "sielunlaki" liityy tähtitieteeseen? Koska väitteesi on pelkkää skeidaa kuten muutkin on havainnut.
        Mee ulos katsomaan jos taivas on pilvetön, pirujako ne on nuo valopilkut mitä näkyy avaruudesta? Minusta ne on tähtiä. Sinulla voi olla joku muu synonyymi sille mutta oma on häppees!!!

• airfoil kirjoitti:

Kuinka tämä "sielunlaki" liityy tähtitieteeseen? Koska väitteesi on pelkkää skeidaa kuten muutkin on havainnut.
        Mee ulos katsomaan jos taivas on pilvetön, pirujako ne on nuo valopilkut mitä näkyy avaruudesta? Minusta ne on tähtiä. Sinulla voi olla joku muu synonyymi sille mutta oma on häppees!!!

Sielunlain perusteella 99% universumin aineesta on pimeää. Kaiken lisäksi sinun on oleellista huomata, että vain murto-osa avaruuden valopisteistä muodostaa itse valonsa.
        Toisin sanoen vain Auringot muodostaa itse valonsa, mutta muut taivaankappaleet vain heijastaa Aurinkojen valoa. Mihin sinä tarvit muka tähtitiedettä? Haluatko valloittaa minun
        taivaan? Sitä harkitessa koe sinäkin sielunlain muutostekijä!

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10152794

• airfoil joka ei kirj
        kuksaa2 kirjoitti:

Sielunlain perusteella 99% universumin aineesta on pimeää. Kaiken lisäksi sinun on oleellista huomata, että vain murto-osa avaruuden valopisteistä muodostaa itse valonsa.
        Toisin sanoen vain Auringot muodostaa itse valonsa, mutta muut taivaankappaleet vain heijastaa Aurinkojen valoa. Mihin sinä tarvit muka tähtitiedettä? Haluatko valloittaa minun
        taivaan? Sitä harkitessa koe sinäkin sielunlain muutostekijä!

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10152794

Ehkä sinun pitäisi todellakin tutkia tähtiteidettä, koska

"murto-osa avaruuden valopisteistä muodostaa itse valonsa.
        Toisin sanoen vain Auringot muodostaa itse valonsa, mutta muut taivaankappaleet vain heijastaa Aurinkojen valoa"
        me täällä telluksella nähdään vain maa kuu ja kuusi planeettaa, kaikki muut pisteet on todellakin tähtiä, poislukien satunnainen komeetta tai asteroidi. Niitä tähtiä taitaa näkyä tuhansia, Kuinka voit sanoa murto-osaksi vain 1000suhdetta kahdeksaan???

• Sielunlain muutostekijän perusteella universum on rajaton, ei laajene eikä supistu.

• Habakuk saa 3

Lex Corpuksen mukaan maailmankaikkeus kiihtyy kuin Kimin Ferrari lähtösuoralla.
        Uniformuversus laajenoo nii jot sielu sisässäis vinkuu. Sielunlaki on jo valovuoden jälessä kun laajeneminen tapahtuu Lex Corpuksen juuri ennustamalla tavalla.

• dgdhhdhd

Niin eli äärikommunismin fanittamisen, kommunisti- ja muslimi terroristien ja/tai diktaattoreiden fanittamisen ja länsimaailman vihaamisen lisäksi harrastat myös täydellistä sekopäähörhöilyä tieteen puolella... No ei ollut yllätys... sekopäisiä hörhöjuttuja sinulta tulee aiheesta kuin aiheesta.

• .jhvhdctg

Tiede ei ole demokratiaa.

• .jhvhdctg kirjoitti:

Tiede ei ole demokratiaa.

Sinäpä sen kirjoitit! Tiede ei olekaan totuutta vaan arvovaltaista pikkuporvarismia.
        HERROJEN RAHAA JA RAHAA.

• pö8yfgotu7f
        kuksaa2 kirjoitti:

Sinäpä sen kirjoitit! Tiede ei olekaan totuutta vaan arvovaltaista pikkuporvarismia.
        HERROJEN RAHAA JA RAHAA.

Kaikki se infra, jota näet ympärilläsi ja se tekniikka, jota päivittäin käytät, pohjautuu tieteeseen. Edustamasi taikauskoiset höpinät eivät sen sijaan ole ikinä johtaneet mihinkään konkretiaan.

• Kuksivaan
        kuksaa2 kirjoitti:

HERROJEN RAHAA JA RAHAA.

Eikö ne kuksaakin vaipat pääse koskaan kuivumaankaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      74
      3787
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2393
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2348
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      61
      2238
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      33
      2004
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1594
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1497
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1071
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      1024
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      939
    Aihe