Olen asunut täällä puoli vuosisataa eikä tulisi mielinikään muuttaa pois.
Hyvä Imatra
Imatra on paras kaupunki
12
278
Vastaukset
- 21
niin minäkin
- 19
Onneksi on sakkia ,joka täällä viihtyy.
- löyhkäää
No onnex on, ettette mee muuta maata pilaamaan:-)
- 15vykinimatralla
Nyt tekis mieli haulia ottaan, ei jaksais enää tätä yksinäisyys paskaa...
- Pahamarkku
Täysin samaa mieltä, plussa positiivisuudestasi!!
- Pahamarkku
.....Tarkoitin tietenkin viestiketjun aloittajaa...!!!!
- Hometown
Minäkin asuin siellä. Mielelläni muuttaisin takaisin.
- Imatra, paras???
Aivan. Onhan monissa paikoissa, esim. Afrikassa, arabimaissa, intiassakin ihmisiä, jotka eivät ole muuta nähneet, kuin oman ympäristönsä. -Nyt Esim. Pohjois-Korea on verrattavissa paikkaan nimeltä Imatra, eivät ole reppanat muuta nähneet ja ovat AIVAN VARMOJA, ettei missään voi olla paremmin.
Kuulut näköjään noihin. Sääli.
-Jos mahdollista, matkusta Rajapatsasta kauemmas, katsele paikkoja Suomessa ja muuallakin, ehkä silmäsi avautuisivat.
Ei Imatra ole Suomineidon persereikä ainoastaan sijainniltaan (katso karttaa, jos siitäkään ymmärrät, vaan sananmukaisesti juuri se).
Onneksi olen päässyt sieltä jo pois, kauan sitten. -Jos haluan pahan olon ja mielen, pistäydyn siellä, pikaisesti. -Ja pois, pian!- 17+18=35
Noin se oli kun nuoria oltiin, pois oli päästävä, lähtihän kaikki kaveritkin muualle opiskelemaan ja moni jäikin sille tielleen. Itse palasin vuosien jälkeen takaisin ja katsellessani paikkakuntaa ikään kuin tuorein silmin, huomasin sen erikoislaatuisuuden sekä hyvät puolet myös.
Ja enemmän umpiossa eläviä ne siellä "suuressa kaupungissa" ihmiset tuntuivat olevan: ehkä ei ole tarvetta paljon muuta maailmaa ajatella kun kaikki tarvittava löytyy muutaman kilometrin säteeltä. Imatra itse asiassa on yllättävän avoin uusille ihmisille ja asioille. Myös asukkaat täällä ovat paljon matkustelleita ja maailmaa nähneitä, ainakin omassa tuttavapiirissäni.
- i love it
Yksi syy lisää miksi on parempi paikka kun kaltaisesi poistuu
- ikivanha imatralaine
Imatra on hyvä kaupunki. Kunpa kaikki ihmisetkin olisivat hyviä eikä pahoja toisilleen.
- fgfg
Ootkos muual käynnykkään? Imatra aivan kamala ja ruma kaupunki kun on viihtysämpiäkin paikkoja tullu koettuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k673745On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712338Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.301667Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711574- 761477
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?571047Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681002Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40909