ilma, ei liian kylmä.. :) Koskas tehdään iglu?
Onpas kiva
16
154
Vastaukset
- osaatko
vaikka huomenna tai tänään ihan millonka vain.
- ap.
sopii vallan mainiosti.. :)
- no joo-o
ok- ukkelin kanssa en tee yhtään mitään. Edes iglua.
- ap.
oon sulle aika pitkän ajan koittanut sanoa, etteivät nämä ole sinulle? :)
- pystyttäjä
makoile "teltassasi"
- ap.
ainoastaan aamuisin.. :)
- iglun rakentajat ry
Varmaan tulis hieno jos tehtäis yhdessä, mutta kauanko se pysyis sulamatta? :D
Jos mulle olis alotus niin vastaisin näin.- ap.
Jos laitetaan se osissa sitten pakastimeen, ja kootaan joka talvi uudelleen? :D
- iglun rakentajat ry
ap. kirjoitti:
Jos laitetaan se osissa sitten pakastimeen, ja kootaan joka talvi uudelleen? :D
Voi kai se sulaakin välillä, tekee sitten joka talvi uusia. Meinasin sulamisella sitä että meillä olis niin kuuma siellä sisällä että ei pysyis kauaa kasassa. :P
- ap.
iglun rakentajat ry kirjoitti:
Voi kai se sulaakin välillä, tekee sitten joka talvi uusia. Meinasin sulamisella sitä että meillä olis niin kuuma siellä sisällä että ei pysyis kauaa kasassa. :P
Seuraisi mannerjäätikön sulaminen? Eikai nyt niin kuuma.. :)
- Storyteller
Mä luin kerran toimintakertomuksen miehestä (no vähän naisestakin), joka ajatteli vaan igluja. Haluatko, että linkitän tähän sulle sen tarinan?
Heh...- ap.
Heh, kiitos mutta ei tarvis.. :))
- Storyteller
ap. kirjoitti:
Heh, kiitos mutta ei tarvis.. :))
Niin vähän ajattelinkin. Vähän väärä palsta ehkä.
Kuumia iglunrakennuspuuhia toivottelen ja toivon, että kaikki siellä ok. - ap.
Storyteller kirjoitti:
Niin vähän ajattelinkin. Vähän väärä palsta ehkä.
Kuumia iglunrakennuspuuhia toivottelen ja toivon, että kaikki siellä ok.Tai linkitä vaan, ihan uteliaisuudesta luen.. :) Kaikki on hyvin, toivottavasti myös siellä? ;)
- pööh..
ap. kirjoitti:
Tai linkitä vaan, ihan uteliaisuudesta luen.. :) Kaikki on hyvin, toivottavasti myös siellä? ;)
Oot kyllä niin naisten vietävissä täällä.
- Storyteller
ap. kirjoitti:
Tai linkitä vaan, ihan uteliaisuudesta luen.. :) Kaikki on hyvin, toivottavasti myös siellä? ;)
Enpä taida sittenkään. Kuten jo sanoin, väärä palsta. Se sopisi tuonne harrastuksiin ja siellä luonto ja retkeily -otsikon alle. Luonnon helmassa puuhastelua. Ei mitenkään liity ikävään.
Kaikki ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm49661- 41648
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473