Onko 170cm liian pitkä tyttö?

pitkä(kö)

Eli onko teidän mielestänne (erityisesti pojat) 170cm pitkä tyttö liian pitkä? Ja ikää 15-vuotta.

Korkokenkiäkin olisi kiva käyttää, mutta en tiedä kehtaanko.

28

3654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lål

      Mikäs kysymys tää nyt oli? 170 on ihan normaali. Ja ihan rauhassa voit käyttää korkoja. Yleensähän kaikki muijat haluu olla sellaset 175. :DD

    • 190cm jätkää

      Ei ole, pituus tuo seksikkyyttä..

    • mies284

      Useimmat naiset haluavat itseään selvästi pidemmän poikaystävän. Joitain miehiä voi myös haitata, jos tyttö on pidempi. Toisaalta jotkut haluavat olla suunnilleen yhtä pitkiä, jotta olisi helpompi pussailla ja muuta vastaavaa, mutta se on lähinnä asennekysymys.

      Ellei tuota huomioida, pidemmät naiset ovat näyttävämpiä. Mallit ja näyttelijät ovat usein yli 180 cm, ja jotkut heistä seurustelevat itseään selvästi lyhyempien miesten kanssa.

      Pituudesta ei kannata välittää paljon, yhteensopivuus on tärkeämpää.

    • Hirrrrveen nätti oot

      Olet just todella hyvän pituinen, eikä haittaa vaikka muutaman sentin vielä kasvaisitkin. :)

    • pitkäjee

      hyvä pituus. mielellään vaikka 180. Voit päästä vaikka malliks.

    • raugh

      et sie mussukka oo ees viel pitkä :) toi ois mullekki mieleine pituus (olin 7luokal 170cm)
      ite oon 177cm ja 15v
      ärsyttää ku tiiän mukavan jätkän mut se on minuu melkee 7cm lyhyempi ja tykkään kuitenki pitemmistä...

    • liiiianpitkä

      No joo mie oon 13 v ja 192 cm tyttö et arvatkaa tykkääkö jätkät

    • 211111

      älä jumalauta kuseta

    • pitkä(kö)

      kiitos vastauksista :)

    • poika 170

      170 on ihannepituus mun tytölle. samanpitunen olis paras :P

    • pätkis156

      Toi on just hyvä pituus, mäki haluun..mä oon 156 cm enkä täs enempää kasva :D

    • miten on ?

      Mä voisin puolestaa kysyä että oonko liian lyhyt poika kun olen 19 ja 172

      • pitkä(kö)

        Mun mielestä oot melko sopivan pitunen. Et oo mitenkään liian lyhyt :)


    • pitkä(kö)

      vieläkö sais vastauksia? :)

    • efjeah

      Ei oo liian pitkä ollenkaan, ite oon vähän yli 170 ja poikia ainakaan ei oo haitannut pituus :D

    • Jaakko Leinonen

      Ei ole. Missit ovat yli 180 cm.

    • Guiih:)

      Itekki oon 171cm pitkä tyttö(14) mut en ite tykkää käyttää korkkareit vaan jotain "lökölökö" kenkii :))

    • pitkä(kö)

      Vieläkö ois vastauksia?

      Entäs mitä mieltä ootte, jos kesäks ostankin korkkarit. Oonko liian pitkä :D

      • horraayy

        No riippuu korkkareista? Jos on 2cm kiila ni en nyt sanois et paljoo pitenit:D ja osaathan sit myös kävellä! Näyttää 10 kertaa paremmalta ku pitkäsäärine hyvinkävelevä tyttö tulee korkkareissa vastaa ku paksunilkkane töpöttelijä ;)


    • eioleeeeei

      Henkilökohtasesti oisit mulle melkeen täydellisen pitunen (170-175) koska itellä löytyy varresta mittaa 188cm ;)

      Eli riippuu katsojan silmistä!

      • pitkä(kö)

        Kiva kuulla :)


    • joowuna

      :D Ite oon reilusti yli 170 ja kyllähän sitä kuulee sellasia kommentteja ku "tuuleeko siellä ylhäällä" ja muuta paskaa niiltä suunsoittajita jotka ite on puutarhatontun mitois. Mut mikäs siin ku on pitkä,mieluummin pitkä ku lyhyt. Ja eikös pojat yleensä arvosta niitä pitkiä sääriä ;D;D;D

      • pitkä(kö)

        Totta, totta. Mutta jotenkin silti esim. tuolla unelmien tyttö keskustelussa ihannepituus olisi ehkä joku 160-165cm, jolloin ei välttämättä niitä pitkiä sääriä nää. :D

        Olisi siis kiva kuulla vielä lisää vastauksia! :)


    • juuuuuuuuuoooooooooo

      pitkät naiset on kauniita

    • jooooookos

      Meidän kaupungissa on 15-v. tyttö, joka taitaa kyllä olla ns. interseksuaalinen (molempien sukupuolien tunnusmerkkejä) ja hän on varmasti 195cm jollei ylikin. Iso on muutenkin mitoiltaan esim kengännumero, mutta minkäs sille voi, ikävää jos kohdellaan friikkinä vaikka on nuori ihminen kuin kuka tahansa muukin. Tiedän että hänellä vaikeaa ja muut tytöt varsinkin karttelee ja nimittelee. Pojat suhtautuu paremmin mutta ehkä kuten poikaan suhtaudutaan.

      Kohdellaan kaikkia kunnioituksella, jooko. ulkonäkö ja syntyperä ei ole meidän valittavissamme.

    • Anonyymi

      Tyttöni on noin 170cm ja hän on 11v , pitäiskö alkaa huolestua?

    • Ei ole. Nykyisin ei ole niin tärkeää kumpi on pitempi. Seksikästä jos nainen on pitempi.

    • Anonyymi

      Ei ole todellakaan. Päinvastoin.
      Omasta ja monen muunkin jätkän mielestä pitkä nainen on kaunis, tai siis että pituus tuo naisen ulkonäköön ja -olemukseen ison plussan lisää.
      Tietty näitä nillittäjiä riittää, jotka inttävät että naisen täytyy olla lyhyt ja sitä kautta nimittelevät pitkiä naisia ties miksi.
      Sitä paitsi suomalaisnaisten keskipituus tällä hetkellä on muistaakseni 166cm.
      Eli et ole senkään puolesta liian pitkä, olet 4cm yli keskiarvon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      76
      661
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe