Suomalaismiehestä sankari Texasissa!

Tosimies.

66

2688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • jååpajåå..

• :-)))

Aika kovan tällin saa kun vetää haulikolla molemmat piiput yhtäaikaa.
        Sitä ei kyllä pidetä yhdessä kädessä.

• "Lantalentäjä" Leppä
        jååpajåå.. kirjoitti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Desert_Eagle

Olen ampunut tuollaisella 357 cal. Ääni on kuuluva, ja on potku tuntuva.

Ei noilla pistoolirievuilla tee tavallinen sunnuntaiampuja mitään. Tiukassa paikassa vain kakka lentää, kun tulee toimintahäirö tai muutoin ei osu, ei osu. Paras kapistus on xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx. Sen kanssa epävarma pyssymieskin käy "crack- shotista"

• jååpajåå..
        "Lantalentäjä" Leppä kirjoitti:

Ei noilla pistoolirievuilla tee tavallinen sunnuntaiampuja mitään. Tiukassa paikassa vain kakka lentää, kun tulee toimintahäirö tai muutoin ei osu, ei osu. Paras kapistus on xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx. Sen kanssa epävarma pyssymieskin käy "crack- shotista"

Tyyppi Itselataava pistooli
        Valmistaja Israel Military Industries (IMI)
        Valmistusmaa Israel
        Valmistusvuodet 1982–
        Tekniset tiedot
        Kaliiperi(t) .357 Magnum, .44 Magnum, .440 Cor-bon, .50 AE
        Aseen pituus 273 mm
        Piipun pituus 152 mm (6"), 254 mm (10")
        Paino (tyhjänä) 1 715 g
        Lipas tanko
        Kapasiteetti 9 (.357), 8 (.44), 7 (.50) patruunaa

Mikä on sunnuntaiampuja? Joku Beriviik vai mikä lienee. Itse olen käsitellyt aseita yhtä paljon kuin sinun lähisukusi yhteensä Huomaat kai, että tuo ase on armeijan käyttöön tarkoitettu, eikä teikäläisille ollenkaan.

• Israelmielinen

Pyhää Israelilaista laatua, varmaa ja taattua laatua.

• HärmäHäjyilyHävettää
        jååpajåå.. kirjoitti:

Tyyppi Itselataava pistooli
        Valmistaja Israel Military Industries (IMI)
        Valmistusmaa Israel
        Valmistusvuodet 1982–
        Tekniset tiedot
        Kaliiperi(t) .357 Magnum, .44 Magnum, .440 Cor-bon, .50 AE
        Aseen pituus 273 mm
        Piipun pituus 152 mm (6"), 254 mm (10")
        Paino (tyhjänä) 1 715 g
        Lipas tanko
        Kapasiteetti 9 (.357), 8 (.44), 7 (.50) patruunaa

Mikä on sunnuntaiampuja? Joku Beriviik vai mikä lienee. Itse olen käsitellyt aseita yhtä paljon kuin sinun lähisukusi yhteensä Huomaat kai, että tuo ase on armeijan käyttöön tarkoitettu, eikä teikäläisille ollenkaan.

Suomi varmasti Euroopan väkivaltaisimpana ja asekiihkoisimpana maana on nyt löytänyt sukulaissielun USA:n vastaavasta osavaltiosta. Rantautuihan USA:n nuorison pahoinvointi ensimmäisenä juuri Suomeen rapakon tällepuolen koulumassamurhien muodossa. Sivullisten tuvallisuus ei kosto- ja uhomentaliteettiin perustuvassa kulttuurissa edes pälkähdä päähän. Mutta jokainen edustaa maataan kykyjensä mukaan......

• sdp-sdp-sdp

Suomessa on sossut saaneet sosialisoinnin siihen malliin että omaisuuttaan ei saa suojella eikä kotiaan puolustaa.

• Valehtelet nulikka.

Aseilla ei ole koskaan saanut puolustaa kuin sodissa. Kerrohan liimanenä, koska sinun sossusi sellaisia lakimuutoksia tekivät.

• raakkuna1

Sosdemokraattien pitkä hallintokausi on todellakin saanut aikaan yhteiskunnassamme todella oudon ja halveksittavan "Kukkahattu ilmiön" Ja varsinkin viimeinen 12 vuotta kestänyt Halosen aikakausi, jolloin on korkeampi virkataso täytetty Halosen henkilövalinnoilla. Salut.

• sdp-sdp-sdp

Kun esim varkaat murtautuivat huoltoasemalle sai yrittäjä rangaistuksen kun siellä ollut vahtikoira oli käynyt varkaiden kimppuun. Taidat olla itse varas. Näitä esimerkkejä on vaikka kuinka paljon. Suomessa rikollisille on järjestetty paljon paremmat olot kuin vanhuksille vanhainkodeissa, yhen vangin täysihoitoon käytetään moninkeryainen rahasumma verrattuna vanhainkodin vanhuksiin jotka vielä maksavat hoidosta.

• Näin se vaan on:

Aseilla ei ole koskaan saanut puolustaa kuin sodissa. Kerrohan liimanenä, koska sinun sossusi sellaisia lakimuutoksia tekivät.

Ymmärtkö suomea?

Minä olin muuten vartijana. Securitas Oy, entinen STV. Meni firma hyrreille ja alkoi kusetus. Palkat pudotettiin pikkuhilaa neljänneksellä ja 91-laman jälkeen ei juuri ylitöitä teetetty kuin juopolla perseenuolijoilla ja pissisnarkeilla.

• Eli kovin vaativaan
        Näin se vaan on: kirjoitti:

Ymmärtkö suomea?

Minä olin muuten vartijana. Securitas Oy, entinen STV. Meni firma hyrreille ja alkoi kusetus. Palkat pudotettiin pikkuhilaa neljänneksellä ja 91-laman jälkeen ei juuri ylitöitä teetetty kuin juopolla perseenuolijoilla ja pissisnarkeilla.

työhön et "lakkakärsä" ole ilmeisesti kykeneväinen kun ylityötkin on tuloksekkaampaa teettää kuvailemasi kaltaisilla.
        Ammatinvalinta kysymys ja vaikutat katkeroituneelle, ehkä suomalaiselle sossulle.

• Toi mittaja
        Eli kovin vaativaan kirjoitti:

työhön et "lakkakärsä" ole ilmeisesti kykeneväinen kun ylityötkin on tuloksekkaampaa teettää kuvailemasi kaltaisilla.
        Ammatinvalinta kysymys ja vaikutat katkeroituneelle, ehkä suomalaiselle sossulle.

Uskon, että sinun hommelisi on tuloksellsempaa, niin kauan kun et jää Poliisin haaviin.

Kuinka huumekauppa käy näin taantuman aikaan ?

Kaikille ei myöskään sovi vankilaelämä johon sinä lienet jo tottunut.

• Tosimies.

Totta, sossut ovat saaneet maamme sairaaksi.

• vellipöksytkuriin

Jos joku tunkeutuu kotiisi veitsen tai muun aseen kanssa ET saa tehdä muuta kuin kehoittaa sanallisesti murtautujaa tai murtautujia poistumaan. Jos käytät väkivaltaa saat syytteet. Tämä on niin P%¤#¤%stä ! Rikollisia suojellaan ja hyysätään!

Mutta mutta . Jos toinen valtio uhkaa suomen "itsenäisyyttä" niin sitten on lupa ampua, itseasiassa siihen velvoitetaan rangaistuksen uhalla. Itseasiassa siihen koulutetaan kaikki kynnelle kykenevät suomalaiset miehet. Kun uhataan päättäjien asemaa niin sitten pitää tappaa...

Kävikö selväksi. Omaa perhettä et saa puolustaa mutta valtaapitävien asemaa pitää puolustaa oman hengen kustannuksella.

• En ihaile

"ET saa tehdä muuta kuin kehoittaa sanallisesti murtautujaa tai murtautujia poistumaan."

Missä pykälässä näin sanotaan? Sitä itsepuolustusta ei vaan saa ylimitoittaa, eli tehdä niin kuin sillä ihanassa Amerikassa, että ammutaan ensin ja kysytään sitten. Se vasta vajaaälyistä onkin.

• Väärää tietoa.

"Jos joku tunkeutuu kotiisi veitsen tai muun aseen kanssa ET saa tehdä muuta kuin kehoittaa sanallisesti murtautujaa tai murtautujia poistumaan. Jos käytät väkivaltaa saat syytteet. "

Tuo on totta: "Jos käytät väkivaltaa saat syytteet. " Mutta sinua ei tuomita.

Tuollaisessa tilanteessa saat ampua sen veitsimiehen siihen paikkaan. Tietysti asia menee oikeuteen, mutta saat vapauttavan tuomion. Neuvo: Ammu vain kerra, älä päähän vaan alavartaloon. "Tähtäsit jalkaan, tarkoituksena pysäytys."

T:exvaxsi

• Tosimies.
        En ihaile kirjoitti:

"ET saa tehdä muuta kuin kehoittaa sanallisesti murtautujaa tai murtautujia poistumaan."

Missä pykälässä näin sanotaan? Sitä itsepuolustusta ei vaan saa ylimitoittaa, eli tehdä niin kuin sillä ihanassa Amerikassa, että ammutaan ensin ja kysytään sitten. Se vasta vajaaälyistä onkin.

Mitä ihmeen ylimitoitusta siinä on että ammut päähän taloosi tunkeutunutta?

Tälläisen tulisi olla itsestään selvyys ja oikeus.

Itse en ainakaan rupea kyselemään että mitäs Herra Rosvo täällä tekee, anastatko kenties omaisuuttani vai raiskaatko vaimoni, ehkä silvot lapseni vuoteisiin??

Paskat, itse käytän mitä tahansa välinettä puolustaaksi perhetteni, hakkaa vaikka hiilihangolla kuoliaaksi.

• Sodaton.

Tosimies tykkää näköjään ampumisesta,väkivallasta ja sodista.
      Mikset lähde Afganistaniin talipaaniksi.

• Tosimies.

Tottakait tykkään, jokainen normaali mies tykkää ampua, väkivallaksi en koe sitä että jos puolustautuu olkoon keino mikä hyävnsä, sillä estetään väkivaltaa.

• affgaan

USA:ssa oma ase on lain mukainen jokamiehenoikeus. Fakta on kuitenkin se, että tosi moni aseen omistava ihminen saa hätätilanteessa itse omasta aseestaan laukauksen. Kyse on vähän samasta kuin että Suomessa ampumissurmia tapahtuu juuri maaseudulla, jossa taloissa on aseita. Jos ei olis aseita ei olisi mitään, millä voisi ampua.

Eipä olisi koulusurmiakaan ollut, jos alle 18-v ikäisille ja mielenterveysongelmaisille ei annettaisi aseita.

• Puolusta itseäsi mmm

Niin. Toisaalta koulusurmaaja olisi jenkkilässä tod.näk. Saanut surmansa jonkun aseenhaltijan aseesta, eikä näinollen olisi saanut suorittaa joukkomurhaa rauhassa loppuun. Muistanemme breiviikin tapauksen, jossa saaren ainoa pyssymies oli surmaaja itse.

• Fuckface 1
        Puolusta itseäsi mmm kirjoitti:

Niin. Toisaalta koulusurmaaja olisi jenkkilässä tod.näk. Saanut surmansa jonkun aseenhaltijan aseesta, eikä näinollen olisi saanut suorittaa joukkomurhaa rauhassa loppuun. Muistanemme breiviikin tapauksen, jossa saaren ainoa pyssymies oli surmaaja itse.

Vitun homo

• jj

vai n iin

• Totta turiset

SEuomen stalinistioikeuslaitos olisi tuominnut miehen vapaudenriistosta vankeuteen.

• Tuomaritko muka

juutalaisia? Noiko väität. On siellä yksi mannekin joukossa.

• 13 cal

Brax:in valtakaudella tuli voimaan rosvojensuojeluohjelma ja poistettiin sakonmuunto- vankeudeksi, ym. vastaavaa. Kotimaiset rosvot ei mahdu vankiloihin,
      kun siellä lepuutetaan ulkolaisia.
      Olen itse saanut vankeustuomion, kun annoin rosvolle lähdöt (ammuin lähelle, ei ollut tarkoituskaan osua tai tappaa), tuskinpa siitä olisi isompaa vahinkoa tullut..

• Taas valhe!

Vankilaa ei tuosta tule. Minuakin ammuttiin, siis lähelle peolttelu-mielessä. Ei toimenpiteitä, vaikka poliisille tein ilmoituksen. Olin siis töissä.

T.Exvaxi

• hk..
        Taas valhe! kirjoitti:

Vankilaa ei tuosta tule. Minuakin ammuttiin, siis lähelle peolttelu-mielessä. Ei toimenpiteitä, vaikka poliisille tein ilmoituksen. Olin siis töissä.

T.Exvaxi

nin sehän riippuu kuka ampuu ja ketä..on nii väärin tuo kun omaisuutta ei saa puolustaa no sen näkee sit jos omalle kohdaelle sattuu,,puolustan kyllä se on varma tuli sit mitä tahansa,,

• taas tosi
        Taas valhe! kirjoitti:

T.Exvaxi

Ei kait vaxin jalan juureen ampumisesta mitään saa,eikä ihmisen,,
        menehän rosvoraukkaa säikyttelemään, niin vastuussa olet..

• Exvaxsi.
        hk.. kirjoitti:

nin sehän riippuu kuka ampuu ja ketä..on nii väärin tuo kun omaisuutta ei saa puolustaa no sen näkee sit jos omalle kohdaelle sattuu,,puolustan kyllä se on varma tuli sit mitä tahansa,,

Omaisuutta ja ihmisiä suojelin työkseni, yli 30 vuotta, mutta aivan varma olin, muutoman vuoden tehtyäni, että en hekeäni vaaranna minään omaisuuden vuoksi.
        Täytyy ajatella mikä on tärkeintä. Jotkut tappaa itsensä, menetettyään omaisuutensa. Minulle elämä on senverran tärkeää, etten omaisuuden puolesta vaaranna edes terveyttäni. Vaaratilanteita tuli kaikista varotoimista huolimatta.

• Exvaxi
        taas tosi kirjoitti:

Ei kait vaxin jalan juureen ampumisesta mitään saa,eikä ihmisen,,
        menehän rosvoraukkaa säikyttelemään, niin vastuussa olet..

Ei se ollut jalan viereen. En edes säikähtäny, koska iskeymä tuli noin 10 m päähän. Piruilua se lienee ollut. Kerrostalon ikkunasta se tuli, eikä sitä tietenkään selvitetty kun ei tullut vainajaa. Kovemmat paikat olivat erilaisia. Kovaa vääntöä, kaasua ja patukkaa.

• STOP!

OR I`LL SHOOT

OH, WHAT THE HECK I`LL SHOOT ANYWAYS!

• no..joo

Kai suomessakin saa maahan ampua..no, sakot tulee tietysti jos sen tekee
      asemakaava-alueella.

• Kyllä saa.

Kaupunki-alueella asia pyritään selvittämään. Vankilaa ei tule. Olen itsekkin ampuillut H:gin kaupungissa käsiaseilla, mutta en jääny kiinni.

• kohtuus !

Peräpallomaila on puukkomiestä vastaan ihan riittävä peli, eikä silläkään saa varasta maassa muusiksi piestä. Voi olla liiottelua.

IItse asun syrjäisessä talossa ja pidänkin mailaa valmiina ovenpielessä, sillä on hyvä hätistää känniläiset ja narkkarit tiehensä.

Eräs mummeli pahoinpiteli juopon varkaan lehtiharavalla sörkkimällä tällä päin naamaa,
        varkaan silmälasit lensi ja kun tämä alkoi niitä etsimään maasta, mummeli antoi haravan soida. Varas päätti, että on liian hankala tapaus ja lähti.

• Noin on.
        kohtuus ! kirjoitti:

Peräpallomaila on puukkomiestä vastaan ihan riittävä peli, eikä silläkään saa varasta maassa muusiksi piestä. Voi olla liiottelua.

IItse asun syrjäisessä talossa ja pidänkin mailaa valmiina ovenpielessä, sillä on hyvä hätistää känniläiset ja narkkarit tiehensä.

Eräs mummeli pahoinpiteli juopon varkaan lehtiharavalla sörkkimällä tällä päin naamaa,
        varkaan silmälasit lensi ja kun tämä alkoi niitä etsimään maasta, mummeli antoi haravan soida. Varas päätti, että on liian hankala tapaus ja lähti.

Pesäpallomailalla kyllä Mannen hoitelee. Ja se on muistettava, ettei innostu liikaa. Tarpeetonta vahinkoa ei saa tuottaa. Solisluu poikki, niin tokenee, eikä tule kuluja.

• Tosimies.
        kohtuus ! kirjoitti:

Itse kannatan ampumista, se on kohtuullista.

• 13 cal

9kk tuli ehdotonta, vuosi oli 1985..
      Tuskin nykyisin saa samaa, rosvo varmaan saa paremmat korvaukset..
      Nuorisorikolliset näköjään kommentoivat asiantuntevasti..

• TUOSTAKO MUKA:

"Olen itse saanut vankeustuomion, kun annoin rosvolle lähdöt (ammuin lähelle, ei ollut tarkoituskaan osua tai tappaa), tuskinpa siitä olisi isompaa vahinkoa tullut."

Vaikea uskoa, mutta koska pysyt väitteessäsi, en ryhdy jankkaamaan. Lulisi, että tuhon on sisältynyt jotakin muuta.

• Joku tolkku

Mummollani on vesuri eteisessä mustalaisten varalta. Sillä saa mädän oksan poikki.

• ffofof

´´Pesäpallomailalla kyllä Mannen hoitelee´´

Pesari eli Pesismaila on vain ja ainoastaan pesäpallon pelaamista varten! ei suinkaan pahoinpitelyyn käytettävä väline!

• Voi sinua...

Hei mamuliini, opettele ymmärtämään lukemasi, se on tärkeää.

Itsepuolustus ei ole, eikä saa olla pahoinpitelyä, mutta on lyötävä niin, ettei tarvita jääädä tampaamaan kuin mattoja. Kova lyönti oikeaan kohtaan.

• istunut

kylhä se on nii että varasta mailalla vesurilla tms, päähän, kylkeen sit selkään pari kipakkaa jonka jälkee pari kertaa vielä maiharilla päähän jonka jälkee köysi nilkkaa ja vedetään se auton perässä laitakaunpungille ja jätetään sinne!! ja tästä tuli 3.5v kakkua, mutta kadu en yhtään.!!

• lkihgy

Istuneelle tiedoksi että täälläpäin tuommoset ei pääse istumaan kun ensin ammutaan ja sitten ammutaan mutta ekalla osutaan ja huudetaan varoituslaukaus.

• Tosi on

Vanhan poliisi miehen ohje: Ammu ensin kohti ja sitten osuttuasi konnaan ammu useita ilmaan. Muista, että ensimmäiset laukaukset oli sitten niitä varoitus laukauksia.
        Tämä ohje kannattaa muistaa, kun asiaa selvitellään jälkikäteen oikeudessa.

• Jonesy72

Aseet käteen vaan kaikille niin ongelma ratkeaa itsestään.

• Sauri-Tuomioja

Toivottavasti väitetty rosmo on saanut jo kriisiterapiaa. Sähkötuolia tuollaiselle asehullulle!!

Nyt pitää ehdottomasti tutkia, ettei tapaukseen liity rassismia.

• eijurr

Niin, tottakai tällaisissa uutisissa ei mainita missään, että kyseesä on suomalainen henkilö. Mutta kun Kööpenhaminan lentokentällä sekoilee humalapäissään mies ja syö luottokorttinsa, silloin oikein painotetaan, että SUOMALAINEN se oli.

• Oliko sinulla

jotakin asiaa? Odotetaan.

• Ai, ei mainita ?

Suomalainen Riku Melartin otti kiinni ryöstäjän asuinalueellaan Houstonissa - ja pääsi televisiouutisiin.
        Yhdysvalloissa 15 vuotta asunut yrittäjä heräsi viiden aikaan maanantaiaamuna kovaan huutoon, joka kuului naapurista.

Melartin otti ison Desert Eagle -pistoolinsa ja lähti ulos tutkimaan tilannetta

• onlytruth

Vaikka olenkin kiistattomasti maailman toiseksi kovin jätkä: 1. Clint E. 2. Minä 3. Chuck N. niin silti malttaisin mieleni ramboiluissa vaikka helposti pienen sodan voittaisinkin. Liipasinsormi voisi herkistyä jos henkiä olisi jo menetetty tai menettämisen uhka olisi suuri. Pakenevan narkin tielle en menisi koska hänellä ei ole mitään menetettävää ja vaikka helposti hänet hoitelisin vaikka paljainkäsin niin voisin esim kompastua kengännauhoihin salamannopeaa pysäytystä tehdessäni.

Näitä urheita sankareita jotka eivät onnistuneet tehtävässään ei juuri uutisoida eikä niitsä ole kertojiakaan. Isä opetti että jos saat selkääsi niin se on jalkojesi syy, ja olisin saanutkin mutta hakkasin ne kaikki.

• PyllyPena.

Annan sinulle pyllyä. Vain sinulle.

• F that S

Maailman kovin on kyllä C.Norris toisiksi kovin on C. Norris ja kolmanneksi C. Norris. Neljättä ja muita ei ole listattu koska C.Norrista ei asia kiinnosta...

• 9+14

Kaikki kunnia miehelle, hän puolusti toisen ihmisen omaisuutta. Lisäksi hän oli aikaisemmin ottanut kiinni autokaapparin ja pelastanut pienen lapsen.

Suomessa tuo ihminen olisi heti leimattu rikolliseksi ja sitten kaikki korvaukset ohjattu rikolliselle. Sen jälkeen vihreät olisi kamppanjoinut todella kova äänisesti kaikkia samankaltaisia ihmisiä (Hyviä ihmisiä, jotka tekevät oikein silloin kun se on toivottua) vastaan ja vaatinut jokaista rehellistä suomalaista vankilaan.

• Häkkiin tollanen

> Suomessahan hänet oltaisiin pidätetty ja roistoille annettaisiin terapiaa.

Suomen poliisin on varminta ottaa tuollainen ukko heti kiinni kun lentokoneesta laskeutuu Suomen kamaralle. Vaaralliseksi katsottavia pyssymiehiä voidaan pitää meillä 30 vrk verran tutkintovankeudessa.

Ja vaarallinen tuollainen äijä on on. Israelilaisvalmisteinen Desert Eagle on kaliiperiltaan superjäreä .44 Magnum pienoistykki. http://fi.wikipedia.org/wiki/Desert_Eagle

Tuollaisia ihanteita omaavia ihmisiä ei tarvita Suomessa vapaana. Stefan Wallin saa lähettää erikoissuojatun sotilaspoliisiryhmän kentälle, antamaan kurinpalautusta moiselle asehullulle rähinöitsijälle.

• JaP

Aikamoinen arrogantti asehullu idiootti joka uskoo omaan kaikkivoipaisuuteensa.

Onneksi muutti ameriikkaan, täällä sivistyksessä ei moisia kaivata.

-J-

• Joku tsekkaamaan

> Ja vaarallinen tuollainen äijä on on. Israelilaisvalmisteinen Desert Eagle
      > on kaliiperiltaan superjäreä .44 Magnum pienoistykki

Hmm, kaliiberi on aika iso tosiaan. Milloinkahan tämä sankariukko lienee palaamassa maahan?

Saisi joku poliisi käydä katsomassa millaisia ampumarautoja se kuskaa ruumassa kulkevassa matkalaukussaan Suomen tuliaisiksi

• Tosi on

Tuollaisia miehiä tarvitaan Suomessakin lopettamaan Suomalaisten ryöstäminen, kun poliisista ei siihen ole.

• Desertit vakkareiksi

Noi Desert Eaglet voisi ottaa poliisille normaaleiksi virka-aseiksi. Vanhoilla Clockeilla ei enää pärjää nykyistä ulkomailta tullutta alamaailman aseistusta vastaan.

Desertilla kun kerran losasuttaa reiteen, niin varmana pysähtyy Sivasta nakkeja vohkinut maahanmuuttaja.

• Tosi on

Pistetäämpä tuolle upealle miehelle plussia oikein kunnolla joita ei saakkaan pois kuin ylläpito ja sen huomaa kaikki. Tästä niitä alkaa tulla: 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

• Mikä suomalainen?

Osaakohan sanaakaan suomea tai ovatko vanhemmatkaan edes syntyneet Suomessa?
      Puhui kuin syntyperäinen amerikkalainen.

• Tosimies.

Asunut vain 15 v Usassa.

• Elvis-.-.

Be bob a lula

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2467
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2362
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2122
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1857
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1685
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1123
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      995
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      876
    Aihe