Tietoa kausi-influenssasta

täällä käynyt

10

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adsfvsdfsdf

      voi apua....

      • onneksi se on ohi

      • adcsdf
        onneksi se on ohi kirjoitti:

        Kuvaaja kertoo, että tauti rupiaa hiipumaan. Eipä ne virukset näin keväämmällä enää leviä.
        http://www.ktl.fi/ttr/gen/kuvaaja/h1n1v_viikoittain_sve.png

        Miten joku keksiikin ryhtyä laskemaan kuinka moni ihminen sairastuu mihinkin nuhaan minäkin kuukautena. Ei mua vaan nappais millään


      • ei oo turhempaa
        adcsdf kirjoitti:

        Miten joku keksiikin ryhtyä laskemaan kuinka moni ihminen sairastuu mihinkin nuhaan minäkin kuukautena. Ei mua vaan nappais millään

        Niinpä, kyllä siinä paha tekemisenpuute täytyy ihmistä vaivata. Ihan sama, kun alkaisi laskea oksanreikiä katosta. Joka päivä aina muutaman laudan verran, ettei rasitu liikaa.


      • kaikilla tarkoitus
        ei oo turhempaa kirjoitti:

        Niinpä, kyllä siinä paha tekemisenpuute täytyy ihmistä vaivata. Ihan sama, kun alkaisi laskea oksanreikiä katosta. Joka päivä aina muutaman laudan verran, ettei rasitu liikaa.

        Tosiaankin, meidän vaarilla on tapana laskea koivunlehtiä syksyisin sitä mukaa, kun niitä puusta putoo. Saa altsheimerintautiin pientä aivojumppaa. Huvinsa kullakin.


      • Voi voi
        adcsdf kirjoitti:

        Miten joku keksiikin ryhtyä laskemaan kuinka moni ihminen sairastuu mihinkin nuhaan minäkin kuukautena. Ei mua vaan nappais millään

        Nimimerkkiäsi vähän seuranneena uskon hyvinkin, ettei nappaa. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.


    • totuudentorvi

      Miten sä tuollaisille sivuille eksyit? Ei mul vaan olis tullu mieleenkään.

    • suomi 24 fani

      Me täällä roikkujat ollaan niin tyhmiä, että tuo juttu on meille liian vaikeaa.

      • xdfbvdgbdfgbd

        Mitä hyötyä noista listoista on ku ne on kuitenki vaan jäävuoren huippu. Joku vois samalla vaivalla ja innolla matkustaa vaikka Kainuuhun (vai onko se Kainuuseen) pitämään videopäiväkirjaa siitä montako kertaa esimerkiksi Puolangan Lössönperällä asuva vanhapoika Mauno Mölökky yskäisee marraskuussa.


      • Turhaan selitän??
        xdfbvdgbdfgbd kirjoitti:

        Mitä hyötyä noista listoista on ku ne on kuitenki vaan jäävuoren huippu. Joku vois samalla vaivalla ja innolla matkustaa vaikka Kainuuhun (vai onko se Kainuuseen) pitämään videopäiväkirjaa siitä montako kertaa esimerkiksi Puolangan Lössönperällä asuva vanhapoika Mauno Mölökky yskäisee marraskuussa.

        Jos otos on hyvin valittu, ovat arvot vertailukelpoisia eri vuosina ja korreloivat epidemian vahvuuteen. Eri taudinaiheuttajien suhteellinen osuus voi ennustaa myös, mikä viruskanta on seuraavana vuotena hallitseva ja siten rokote voidaan kehittää täsmällisemmin.

        Mutta kuten joku asian ironisesti ilmaisi : "Me täällä roikkujat ollaan niin tyhmiä, että tuo juttu on meille liian vaikeaa" Hyvänä esimerkkinä tuo "adcsdf" kommentteineen "ei mua nappais millään". Kuitenkin sama hemppa arvostelee rokotteita niin asiantuntijana... niin asiantuntijana...
        Olisihan se huvittavaa, jos se ei olisi niin säälittävää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe