Varsinkin tuosta viimeisestä aloituksesta "Kumpi on Jeesuksen isä? Joosef vai enkeli Gabriel?"
Nimimerkki päätyi kirjoituksissaan siihen, että Marian kihlattu Josef oli Jeesuksen isä. Aivan kuten ekivaarikin.
Jeesuksen syntyperä Jumalasta on niin selkeästi ilmoitettu Raamatussa, että tällaiset pilkkakirjoitukset pahoittavat mieltäni. Muuta sanottavaa tästä minulla ei ole.
Olen järkyttynyt nimimerkin 1.Tim.2:5 kirjoituksista
67
229
Vastaukset
- heippa..
Mee sitten pois jos sulla ei ole enempää sanottavaa. Hyvää yötä Jeesus myötä. Heippa!
Joillekin on vaikeaa kestää sitä tosiasiaa että Raamatussa lukee Joosef Jeesuksen isänä.
- Jeesuksen Isä
Raamatussa ei lue niin. Opettele uudelleen lukemaan.
- 1.Tim.2:5
Jeesuksen Isä kirjoitti:
Matteuksen evankeliumi:
1:1 Jeesuksen Kristuksen, Daavidin pojan, Aabrahamin pojan, syntykirja.
1:2 Aabrahamille syntyi Iisak, Iisakille syntyi Jaakob, Jaakobille syntyi Juuda ja tämän veljet;
1:3 Juudalle syntyi Faares ja Sera Taamarista, Faareelle syntyi Esrom, Esromille syntyi Aram;
1:4 Aramille syntyi Aminadab, Aminadabille syntyi Nahasson, Nahassonille syntyi Salmon;
1:5 Salmonille syntyi Booas Raahabista, Booalle syntyi Oobed Ruutista, Oobedille syntyi Iisai;
1:6 Iisaille syntyi Daavid, kuningas. Daavidille syntyi Salomo Uurian vaimosta;
1:7 Salomolle syntyi Rehabeam, Rehabeamille syntyi Abia, Abialle syntyi Aasa;
1:8 Aasalle syntyi Joosafat, Joosafatille syntyi Jooram, Jooramille syntyi Ussia;
1:9 Ussialle syntyi Jootam, Jootamille syntyi Aahas, Aahaalle syntyi Hiskia;
1:10 Hiskialle syntyi Manasse, Manasselle syntyi Aamon, Aamonille syntyi Joosia;
1:11 Joosialle syntyi Jekonja ja tämän veljet Babyloniin siirtämisen aikoina.
1:12 Babyloniin siirtämisen jälkeen Jekonjalle syntyi Sealtiel, Sealtielille syntyi Serubbaabel;
1:13 Serubbaabelille syntyi Abiud, Abiudille syntyi Eljakim, Eljakimille syntyi Asor;
1:14 Asorille syntyi Saadok, Saadokille syntyi Akim, Akimille syntyi Eliud;
1:15 Eliudille syntyi Eleasar, Eleasarille syntyi Mattan, Mattanille syntyi Jaakob;
1:16 Jaakobille syntyi Joosef, Marian mies, hänen, josta syntyi Jeesus, jota kutsutaan Kristukseksi.
1:17 Näin on sukupolvia Aabrahamista Daavidiin kaikkiaan neljätoista polvea, ja Daavidista Babyloniin siirtämiseen neljätoista polvea, ja Babyloniin siirtämisestä Kristukseen asti neljätoista polvea. - ..
1.Tim.2:5 kirjoitti:
Matteuksen evankeliumi:
1:2 Aabrahamille syntyi Iisak, Iisakille syntyi Jaakob, Jaakobille syntyi Juuda ja tämän veljet;
1:3 Juudalle syntyi Faares ja Sera Taamarista, Faareelle syntyi Esrom, Esromille syntyi Aram;
1:4 Aramille syntyi Aminadab, Aminadabille syntyi Nahasson, Nahassonille syntyi Salmon;
1:5 Salmonille syntyi Booas Raahabista, Booalle syntyi Oobed Ruutista, Oobedille syntyi Iisai;
1:8 Aasalle syntyi Joosafat, Joosafatille syntyi Jooram, Jooramille syntyi Ussia;
1:10 Hiskialle syntyi Manasse, Manasselle syntyi Aamon, Aamonille syntyi Joosia;
1:12 Babyloniin siirtämisen jälkeen Jekonjalle syntyi Sealtiel, Sealtielille syntyi Serubbaabel;
1:13 Serubbaabelille syntyi Abiud, Abiudille syntyi Eljakim, Eljakimille syntyi Asor;
1:15 Eliudille syntyi Eleasar, Eleasarille syntyi Mattan, Mattanille syntyi Jaakob;
1:16 Jaakobille syntyi Joosef, Marian mies, hänen, josta syntyi Jeesus, jota kutsutaan Kristukseksi.
1:17 Näin on sukupolvia Aabrahamista Daavidiin kaikkiaan neljätoista polvea, ja Daavidista Babyloniin siirtämiseen neljätoista polvea, ja Babyloniin siirtämisestä Kristukseen asti neljätoista polvea.NAKS
- yksin armosta
Matteuksen evankeliumi:
1:17 Näin on sukupolvia Aabrahamista Daavidiin kaikkiaan neljätoista polvea, ja Daavidista Babyloniin siirtämiseen neljätoista polvea, ja Babyloniin siirtämisestä Kristukseen asti neljätoista polvea.Jakeessa 1:16 viitataan Mariaan, josta syntyi Kristus.
yksin armosta kirjoitti:
Jakeessa 1:16 viitataan Mariaan, josta syntyi Kristus.
Jakeessa 1:16 viitataan Joosefiin, jolle syntyi Jeesus, jonka JUMALA korotti Kristukseksi.
Jeesuksen Isä kirjoitti:
Raamatussa lukee Luukkaan kirjoittamana, että Jeesus oli Joosefin poika:
Luukas 3
23 "Ja hän, Jeesus, oli alottaessaan vaikutuksensa noin kolmenkymmenen vuoden vanha, ja oli, niinkuin luultiin, Joosefin poika. Joosef oli Eelin poika,"
- 1,Tim.2:5
Matteuksen evankeliumi:
23:9 Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.
Efesolaiskirje:
3:14 Sentähden minä notkistan polveni Isän edessä,
3:15 josta kaikki, millä isä on, taivaissa ja maan päällä, saa nimensä,- voi jukka rukka
Tuo oli hyvä. Jukallakaan ei ole maallista isää. Meni rukalla sormi suuhun ja järkyttyi lisää.
- Jeesuksen Isä
Minä olen Jeesuksen Isä. Uskokat tai ette. Minä sen Marian panin paksuks.
- Jeesuksen isi
Ethän ole vaan minä. Nyt tässä on jokin väärinkäsitys?
- Jeesuksen Isä
Jeesuksen isi kirjoitti:
Ethän ole vaan minä. Nyt tässä on jokin väärinkäsitys?
DNA ratkaiseee. Mul on kaks DNA:ta. Ja yks SONERA.
- Jeesuksen isä
Jeesuksen Isä kirjoitti:
DNA ratkaiseee. Mul on kaks DNA:ta. Ja yks SONERA.
Mulla on velho.
Kutsutko sinä jukka.finland Taivaallisen Isäsi lisäksi jotain muuta isäksesi?
Annatko lastesi kutsua itseäsi isäkseen?
Jos vastaat noihin kysymyksiin myöntävästi, niin et ole ainoa järkyttynyt, etkä järkyttynein, tällä palstalla!- puliukko.
Jukka meni jo nukkumaan.
- voi jukka rukka
puliukko. kirjoitti:
Jukka meni jo nukkumaan.
Jukka aina häipyy kun joutuu nurkkaan.
- Niko.
Jukka, Jumala on kaikessa viisaudessaan tehnyt tyhjiksi jo edeltä heidän väitteet jotka Jeesusta Joosefin pojaksi ovat alentamassa, sillä jo profeettojen kautta on Jumala tämän sanan antanut:
Jekonjasta ( Kuningas Jojakin, tunnetaan myös nimillä Jekonja sekä Konja ):
"Näin sanoo Herra: -- Kirjoittakaa aikakirjoihin tästä miehestä: "Ei perillistä. Mies, jolla ei ollut menestystä." Yksikään hänen jälkeläisistään ei koskaan pääse Daavidin valtaistuimelle hallitsemaan Juudaa."
Matteus kertoo Joosefin sukupuusta näin:
"Joosialle syntyi Jekonja ja tämän veljet Babyloniin siirtämisen aikoina."
......
"Jaakobille syntyi Joosef, Marian mies, hänen, josta syntyi Jeesus, jota kutsutaan Kristukseksi."
Todistaen, sen, että Joosef on suorassa alenevassa suvussa Jekonjan, eli Jojakinin jälkeläinen.
Jeesus on todellakin Daavidia hallitseva Kuningas, ikuisesti, sillä Hän ei ole Joosefin biologinen poika, vaan Hän on siinnyt Pyhästä!Johannes 3
6 "Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä, on henkeä." [1. Kor. 15:50; Ef. 2:3]
Lihansa puolelta Jeesus oli lihaa ja verta niin kuin mekin, eikä näiden raamatunkohtien perusteella siten ollut henkeä oleva Jumalan poika, niin kuin "pyhyyden Hengen puolesta oleva Kristus oli, [Room.1:4]
Matteus 12
48 'Mutta Jeesus vastasi sanantuojalle: "Kuka on äitini? Ketkä ovat veljiäni?"
49 Hän osoitti kädellään opetuslapsiaan ja sanoi: "Katso, tässä ovat minun äitini ja veljeni.
50 Jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini." [Joh. 15:14; Room. 8:29; Hepr. 2:11]
Markus 3
33 'Mutta Jeesus vastasi heille: "Kuka on äitini? Ketkä ovat veljiäni?"
34 Hän katsoi ihmisiin, joita istui joka puolella hänen ympärillään, ja sanoi: "Tässä ovat minun äitini ja veljeni.
35 Se, joka tekee Jumalan tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."
Luukas 8
20 "Jeesukselle ilmoitettiin: "Äitisi ja veljesi ovat tuolla ulkona ja haluavat tavata sinut."
21 Mutta hän vastasi: "Minun äitini ja veljeni ovat nämä, jotka kuulevat Jumalan sanan ja tekevät sen mukaan." [Luuk. 11:28]- Niko.
ekivaari kirjoitti:
Johannes 3
6 "Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä, on henkeä." [1. Kor. 15:50; Ef. 2:3]
Lihansa puolelta Jeesus oli lihaa ja verta niin kuin mekin, eikä näiden raamatunkohtien perusteella siten ollut henkeä oleva Jumalan poika, niin kuin "pyhyyden Hengen puolesta oleva Kristus oli, [Room.1:4]
Matteus 12
48 'Mutta Jeesus vastasi sanantuojalle: "Kuka on äitini? Ketkä ovat veljiäni?"
49 Hän osoitti kädellään opetuslapsiaan ja sanoi: "Katso, tässä ovat minun äitini ja veljeni.
50 Jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini." [Joh. 15:14; Room. 8:29; Hepr. 2:11]
Markus 3
33 'Mutta Jeesus vastasi heille: "Kuka on äitini? Ketkä ovat veljiäni?"
34 Hän katsoi ihmisiin, joita istui joka puolella hänen ympärillään, ja sanoi: "Tässä ovat minun äitini ja veljeni.
35 Se, joka tekee Jumalan tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."
Luukas 8
20 "Jeesukselle ilmoitettiin: "Äitisi ja veljesi ovat tuolla ulkona ja haluavat tavata sinut."
21 Mutta hän vastasi: "Minun äitini ja veljeni ovat nämä, jotka kuulevat Jumalan sanan ja tekevät sen mukaan." [Luuk. 11:28]Pietari puhe:
"Israelilaiset, kuulkaa mitä teille sanon! Jeesus Nasaretilainen oli Jumalan teitä varten valitsema mies. Sen Jumala osoitti niillä voimateoilla, merkeillä ja ihmeillä, joita Jeesus hänen lähettämänään teki teidän keskuudessanne, niin kuin tiedätte. Tämän Jeesuksen te surmasitte. " ( Apt.2:22-23 )
"Tästä siis saa koko Israelin kansa olla varma: Jumala on tehnyt Jeesuksen Herraksi ja Messiaaksi* -- tämän Jeesuksen, jonka te ristiinnaulitsitte" ( Apt.2:36 )
Pietari vetosi kuulijoihin sanomalla; "tämän miehen", Jeesus, tuo mies nasaretin vaatimattomasta kylästä... Tämä mies!
Pietari kädestä pitäen näytti juutalaisille kuulijoilleen, että TÄMÄ MIES OLI MESSIAS, tämä lihaa ja luuta oleva mies, Jeesus, on Kristus, Hän, kenet he olivat ristiinnaulinneet.
TÄHÄN MIEHEEN, Jeesukseen tulee siis uskoa, Hän, Jeesus nasaretin kylästä on Messias, Kristus, Jumalan Poika!
Lihaan tullut ja syntynyt Jumalan Poika, Pyhästä siinnyt, lihaksi, orjan muotoon meidän keskellemme. Hän on Herra, tämä mies, nasaretin kylästä!
Ei todellakaan ole ekivaari niin kuin sinä kirjoitat, että Jeesus olisi maanpäällä ollessaan ollut pelkka ihminen, ei! Vaan Hän oli KRISTUS ja lihaan tullut!
Johannes antaa kirjeessään vakavan varoituksen heistä jotka kieltävät LIHAAN TULLEEN!
Pietari puhe oli koskettava, jossa hän toi hienosti esille juutalaisille kuulijoilleen sen, että tämä ristiinnaulittu mies nasaretin kylästä ei ollut vain pelkkä mies, Hän oli se kenestä kirjoitukset ennalta olivat kirjoittaneet ja Hän oli juurikin Hän ketä pimeydessä vaeltava kansa oli odottanut läpi historian! Tämän Jeesuksen he ristiinnaulitsivat ja sen Pietari heille osoitti!
Kuulijat ymmärsivät, näkivät ja tunsivat piston sydämessään....
Kunpa myös tälläkin palstalla muutamat tuntisivat samanlaisen piston sydämessään, näkisivät, ymmärtäisivät ja kääntyisivät.... uskoisivat Jeesukseen niinkuin Raamattu Sanoo, eikä oman korvasyyhyn mukaan!
- JumalanPojan uskossa
Jeesus on aina ollut Taivaassa. Sieltä Hän, "näkymättömän Jumalan olemus" tuli ihmiseksi syntyen neitsyt Marian kautta lihan ruumiseen! "Pyhä Henki tulee sinun päällesi ja Korkeimman Voima varjoaa sinut; sen tähden myös se Pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi!" Luuk. 1:35. Tämä tapahtui nimenomaan Neitsyelle, joka ei "miehestä mitään tiedä".
Lue koko asia: Luuk. 1:26-35.
Jos joku uskoo, että Jeesus on fyysisesti Joosefin poika, niin sellainen ei ole Pyhän Hengen johdatuksessa.
Syntiemme sovitukseksi ei olisi riittänyt syntinen ihminen, syntiin langenneen Adamin suvun jäsen.
Kiitos Jeesus, että synnyit lihan ruumiseen ja veit syntimme ruumiissasi ristin puulle!
Muista ystävä, että Vain Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan veri puhdistaa synnistä. Ellet usko Jeesusta siksi, joka Hän on, kuolet kerran synneissäsi! Joosefin pojan veri ei riitä syntien sovitukseksi!Yksikään kuolevainen Aadamin suvun jälkeläinen ei olisi voinut lunastaa yhtäkään ihmistä, koko ihmissuvusta puhumattakaan.
"Kukaan ei voi veljeänsä lunastaa eikä hänestä Jumalalle sovitusta maksaa. Sillä hänen sielunsa lunastus on ylen kallis ja jää iäti suorittamatta, että hän saisi elää iankaikkisesti eikä kuolemaa näkisi" Ps.49:7-9.
Jeesus on Jumalan Poika ja Hän lunasti ihmissuvun. Jos kiellämme Lunastajamme syntyperän Jumalasta, kiellämme Raamatun keskeisimmän ilmoituksen, nimittäin Jumalan Pojan ristin. Jos Jeesus olisi ollut Marian kihlatun ja myöhemmin miehensä Joosefin poika (jonka kanssa hänellä oli useita lapsia) ei meillä olisi Vapahtajaa eikä iankaikkista elämää.
1. Joh. 5:12
Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.
1. Joh. 5:20
Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä
Kiitos kirjoituksestasi. Minua yhä järkyttää Herramme henkilöön kohdistuvat pilkat.jukka.finland kirjoitti:
Yksikään kuolevainen Aadamin suvun jälkeläinen ei olisi voinut lunastaa yhtäkään ihmistä, koko ihmissuvusta puhumattakaan.
"Kukaan ei voi veljeänsä lunastaa eikä hänestä Jumalalle sovitusta maksaa. Sillä hänen sielunsa lunastus on ylen kallis ja jää iäti suorittamatta, että hän saisi elää iankaikkisesti eikä kuolemaa näkisi" Ps.49:7-9.
Jeesus on Jumalan Poika ja Hän lunasti ihmissuvun. Jos kiellämme Lunastajamme syntyperän Jumalasta, kiellämme Raamatun keskeisimmän ilmoituksen, nimittäin Jumalan Pojan ristin. Jos Jeesus olisi ollut Marian kihlatun ja myöhemmin miehensä Joosefin poika (jonka kanssa hänellä oli useita lapsia) ei meillä olisi Vapahtajaa eikä iankaikkista elämää.
Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.
Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä
Kiitos kirjoituksestasi. Minua yhä järkyttää Herramme henkilöön kohdistuvat pilkat.Hän on todellinen Jumala, - j o n k a - p o j a s s a - Jeesuksessa Kristuksessa me olemme:
1. Johanneksen kirje 5
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa. [1.Kor. 5:10]
20 Me tiedämme myös, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, jotta tuntisimme hänet, joka on Todellinen. Ja tässä Todellisessa me elämme, kun olemme hänen pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on tosi Jumala ja iankaikkinen elämä." [Joh. 17:3,26 ]Heprealaiskirje 10:9
Mutta sitten hän sanoo: "Tässä olen. Olen tullut täyttämään sinun tahtosi." Hän siis kumoaa nuo määräykset (veriuhrit) asettaakseen niiden tilalle Jumalan tahdon. [Matt. 3:15]
Matteus 7
21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. [Luuk. 6:46, Luuk. 13:25-27 : Hoos. 8:2; Matt. 25:11]
Matteus 12
50 "Jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini." [Joh. 15:14; Room. 8:29; Hepr. 2:11]
Markus 3
35 "Se, joka tekee Jumalan tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."
1. Johannes 2
17 "Ja maailma himoineen katoaa, mutta se, joka tekee Jumalan tahdon, pysyy iäti." [Jaak. 1:11]- 1.Tim.2:5
jukka.finland kirjoitti:
Yksikään kuolevainen Aadamin suvun jälkeläinen ei olisi voinut lunastaa yhtäkään ihmistä, koko ihmissuvusta puhumattakaan.
Kiitos kirjoituksestasi. Minua yhä järkyttää Herramme henkilöön kohdistuvat pilkat.jukka.finland avautuu meille:
"Minua yhä järkyttää"
-Sinun pitää Jukka-hyvä tehdä tuolle asialle jotain, sillä tuollainen krooninen järkytys voi olla haitallista terveydelle! Sinä kerroit jo viime vuonna potevasi järkytystä, eikä se näytä menneen vieläkään ohi! Jospa olet alitajuisesti tajunnut jonkinlaista ristiriitaa uskomustesi ja Raamatun välillä?
Minäkin järkytyin lapsena, kun minulle selvisi se karvas tosiasia, ettei joulupukkia ollutkaan oikeasti olemassa.
Joulupukista, Korvatunturista ja Petteri Punakuonosta jäi vain Korvatunturi jäljelle! Tuo Joulun Kolminaisuus osoittautuikin vain pelkäksi harhaksi ja ilman perustuksia olleeksi, mielikuvituksen synnyttämäksi ja luomaksi toiveajatteluksi!
http://www.tiede.fi/artikkeli/392/pelko_voi_jaada_paalle
"Järkytys lukkiutuu pysyväksi
Eläinkokeiden tulokset sopivat ihmisen taudinkuvaan. Aivokuvat osoittavat, että vakavan masennuksen tai stressihäiriön alkuvaiheessa ihmisen mantelitumake ylireagoi. - Tumakkeen kasvaminen ja vahvistuminen saattaa olla traumaperäisen stressin alkusysäys, joka lukitsee järkytyksen, McEwen tulkitsee."
- Ex Krist
Psalmi 1.
1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,
2 vaan rakastaa Herran lakia ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt!
3 Hän on niinkuin istutettu puu vesiojain tykönä, joka antaa hedelmänsä ajallaan ja jonka lehti ei lakastu; ja kaikki, mitä hän tekee, menestyy.
4 Niin eivät jumalattomat! Vaan he ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
5 Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa.
6 Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.
Jumalattomat on aina pilkkaamassa Jumalaa ja hänen Sanaansa. - puskasta moro
Ken lie järkytti hänet, Aurora-Sarin? Minulla on hyvin vahvat epäilyt hänestä, nimimerkistä, nimestä, puska kirjoittajasta.
- JumalanPojan uskossa
Kiitos Jukka Finland.
Jeesus on Herra! Joosefin poika ei sitä ole.
Nimim. JumalanPojan uskossa / W.L. Turku Jeesus, Jumalan poika, on Herra Kristus, [Apt.2:36] mutta Isä on Herra Jumala!
1. Korinttolaiskirje 8
6 "on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala, Isä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa."
Efesolaiskirje 4
6 "yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa."jukka.finland kirjoitti 18.2.2012 klo 18:12 mm. näin;
>>"Yksikään kuolevainen Aadamin suvun jälkeläinen ei olisi voinut lunastaa yhtäkään ihmistä, koko ihmissuvusta puhumattakaan."- Kivittäjä
Ekivaari 'kivittää' Jeesusta!
Joh. 10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä." Niin juutalaiset ottivat taas kiviä maasta kivittääksensä hänet. Jeesus vastasi heille: "Minä olen näyttänyt teille monta hyvää tekoa, jotka ovat Isästä; mikä niistä on se, jonka tähden te tahdotte minut kivittää?" Juutalaiset vastasivat hänelle: "Hyvän teon tähden me emme sinua kivitä, vaan jumalanpilkan tähden, ja koska sinä, joka olet ihminen, teet itsesi Jumalaksi". - 1.Tim.2:5
Kivittäjä kirjoitti:
Ekivaari 'kivittää' Jeesusta!
Joh. 10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä." Niin juutalaiset ottivat taas kiviä maasta kivittääksensä hänet. Jeesus vastasi heille: "Minä olen näyttänyt teille monta hyvää tekoa, jotka ovat Isästä; mikä niistä on se, jonka tähden te tahdotte minut kivittää?" Juutalaiset vastasivat hänelle: "Hyvän teon tähden me emme sinua kivitä, vaan jumalanpilkan tähden, ja koska sinä, joka olet ihminen, teet itsesi Jumalaksi".Etkö sinä, nimim. Kivittäjä, ole yhtä JUMALAN kanssa?
1.Korinttolaiskirje:
3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
1.Korinttolaiskirje:
6:19 Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?
2.Korinttolaiskirje:
6:16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."
Johanneksen evankeliumi:
14:20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
Johanneksen evankeliumi:
17:21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
Roomalaiskirje:
12:5 niin me, vaikka meitä on monta, olemme yksi ruumis Kristuksessa, mutta itsekukin olemme toistemme jäseniä;
Efesolaiskirje:
4:4 yksi ruumis ja yksi henki, niinkuin te olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon, jonka te kutsumuksessanne saitte;
Galatalaiskirje:
3:26 Sillä te olette kaikki uskon kautta Jumalan lapsia Kristuksessa Jeesuksessa.
3:27 Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet.
3:28 Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa.
3:29 Mutta jos te olette Kristuksen omat, niin te siis olette Aabrahamin siementä, perillisiä lupauksen mukaan.
1.Korinttolaiskirje:
3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä? - Kivittäjä
Etkö sinä, nimim. Kivittäjä, ole yhtä JUMALAN kanssa?
1.Korinttolaiskirje:
3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
1.Korinttolaiskirje:
6:19 Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?
2.Korinttolaiskirje:
6:16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."
Johanneksen evankeliumi:
14:20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
Johanneksen evankeliumi:
17:21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
Roomalaiskirje:
12:5 niin me, vaikka meitä on monta, olemme yksi ruumis Kristuksessa, mutta itsekukin olemme toistemme jäseniä;
Efesolaiskirje:
4:4 yksi ruumis ja yksi henki, niinkuin te olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon, jonka te kutsumuksessanne saitte;
Galatalaiskirje:
3:26 Sillä te olette kaikki uskon kautta Jumalan lapsia Kristuksessa Jeesuksessa.
3:27 Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet.
3:28 Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa.
3:29 Mutta jos te olette Kristuksen omat, niin te siis olette Aabrahamin siementä, perillisiä lupauksen mukaan.
1.Korinttolaiskirje:
3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?He halusivat kivittää Jeesuksen, koska käsittivät aivan oikein Hänen pitävänsä itseään Jumalana. Jeesus ei kiistänyt tätä.
- ml213.
Kivittäjä kirjoitti:
He halusivat kivittää Jeesuksen, koska käsittivät aivan oikein Hänen pitävänsä itseään Jumalana. Jeesus ei kiistänyt tätä.
Mutta, lueppa kokonaisuus ja huomaa miten epäuskoisia ihmiset olivat. He eivät uskoneet alkuunkaan, että JUMALA olisi antanut Jeesukselle vallan ja voiman antaa mm syntejäkin amteeksi.
Niin, kumpaa tämän päivän ihmisen tulisi uskoa. Jeesuksen puheita,- vaiko epäuskoisia ihmisiä.
Niin, juutalaiset todella tiesivät ja uskoivat, miten vain JUMALALLA on valta antaa synnit anteeksi,- mutta eivät ymmärtäneet ja uskonaat, miten JUMALA antoi Jeesukselle tämän vallan.
Niin, ihan huvittaa tämän päivän uskonnollisen ihmisen ajatuksen juoksua kun hän oikein poimimalla poimii epäuskoisten ihmisten tokaisuja ja pitää niitä JUMALAN tahtona. Huomaa, miten Raamatussa on JUMALA oikein halunnut kuvata epäuskoisen ja uskovan ihmisen käyttäytymistä ja ajattelua/ ymmärrystä. - ml213.
Kivittäjä kirjoitti:
He halusivat kivittää Jeesuksen, koska käsittivät aivan oikein Hänen pitävänsä itseään Jumalana. Jeesus ei kiistänyt tätä.
Tätä aluetta lie pohdittu jo kauan,- mutta todellisuus on, miten JEESUS itsekkin tiesi ja erikoisesti opetti, miten JUMALA puhuu hänen kauttaan. Tämähän on selviö, jos uskomme, miten JUMALA VT puolella on puhunut ihmisille profeettojen kautta ja UT puolella juuri Jeesuksen Kristuksen/Pojan kautta.
Kerroppa ihan omin sanoin, miksi on niiiiiiiiiiiiiiin vaikea ymmärtää ja uskoa, miten JUMALAN olemus on sellainen, että hän on kaikkialla oleva ja kaikki kaikessa ja erikoisesti kaiken Isä ja juuri tämä JUMALA toimi Pojan kautta. Kukaan taho ei voi olla JUMALA,- koska JUMALA on yksi,- vaan tämä yksi JUMALA mahdollistuu olemaan kaikkialla ja oli mm Jeesuksessa.
Niin, ajatteleppa, miten ihminenkin mahdollistuu kirkastamaan tämän JUMALAN ruumiissaan eli JUMALA voi olla myös ihmisessä. Mutta,- kukaan muu ei voi olla JUMALA. - 1.Tim.2:5
Kivittäjä kirjoitti:
"koska käsittivät aivan oikein Hänen pitävänsä itseään Jumalana."
-Ei Jumalana, vaan Jumalan veroisena!
-Se tarkoittaa kahta eri käsitettä!
-Jeesus ei ollut väittänyt olevansa Jumala, vaan sanonut Jumalan olevan hänen Isänsä!
-Jeesus sanoi Jumalan olevan myös kuulijoidensa Isä!
-Kun Jeesus sanoi Jumalan olevan kuulijoidensa Isän, niin hän ei tarkoittanut kuulijoidensa olevan Jumalia, kuten ei myöskään tarkoittanu, että itse olisi ollut Jumala!
Johanneksen evankeliumi:
5:18 Sentähden juutalaiset vielä enemmän tavoittelivat häntä tappaaksensa, kun hän ei ainoastaan kumonnut sapattia, vaan myös sanoi Jumalaa Isäksensä, tehden itsensä Jumalan vertaiseksi.
Matteuksen evankeliumi:
12:14 Niin fariseukset lähtivät ulos ja pitivät neuvoa häntä vastaan, surmataksensa hänet.
22:15 Silloin fariseukset menivät ja neuvottelivat, kuinka saisivat hänet sanoissa solmituksi.
Fariseukset yrittivät keksiä jotain tekosyytä, surmatakseen Jeesuksen!
Tarkoitatko "Kivittäjä", että fariseukset puhuivatkin asiaa, eivätkä heidän syytöksensä Jeesusta vastaan olleetkaan vääriä, eivätkä keksittyjä?
Tarkoitatko että fariseukset olivat rehellisiä syytöksissään?
"Jeesus ei kiistänyt tätä."
Eikö?
Johanneksen evankeliumi:
10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?
10:35 Jos hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan sana tuli - ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin -
10:36 niin kuinka te sanotte sille, jonka Isä on pyhittänyt ja lähettänyt maailmaan: 'Sinä pilkkaat Jumalaa', sentähden että minä sanoin: 'Minä olen Jumalan Poika'?
10:37 Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua.
10:38 Mutta jos minä niitä teen, niin, vaikka ette uskoisikaan minua, uskokaa minun tekojani, että tulisitte tuntemaan ja ymmärtäisitte Isän olevan minussa ja minun olevan Isässä."
"Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?"
"Jos hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan sana tuli - ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin -"
-Mikä tuossa on sinulle epäselvää? Kivittäjä kirjoitti:
Jos Jeesus olisi Jumala, hän olisi sanonut ja todistanut tulleensa itsestänsä, mutta Jeesus useaan kertaan kielsi itsestänsä tulleen:
Johannes 7
28 'Niin Jeesus puhui pyhäkössä suurella äänellä, opetti ja sanoi: "Te tunnette minut ja tiedätte, mistä minä olen; ja itsestäni minä en ole tullut, vaan hän, joka minut on lähettänyt, on oikea lähettäjä, ja häntä te ette tunne.'
Johannes 8
42 'Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.'
Johannes 16
28 'Minä olen lähtenyt Isästä ja tullut maailmaan; jälleen minä jätän maailman ja menen Isän tykö."
29 Hänen opetuslapsensa sanoivat: "Katso, nyt sinä puhut avonaisesti etkä käytä mitään kuvausta.
30 Nyt me tiedämme, että sinä tiedät kaikki, etkä tarvitse, että kukaan sinulta kysyy; sentähden me uskomme sinun Jumalan tyköä lähteneen."
31 Jeesus vastasi heille: "Nyt te uskotte."'
Jeesus tankkasi opetuslastensa mieleen tätä "Minä olen lähtenyt Isästä ja tullut maailmaan" - asiaa niin kauan, että opetuslapset sanoivat uskovansa, että Jeesus oli lähtenyt Isästä eikä itsestänsä!
Jeesus ei koskaan tunnustanut olevansa Jumala, vaan Jumalan poika ja "Ihmisen poika."- Kivittäjä
ekivaari kirjoitti:
Jos Jeesus olisi Jumala, hän olisi sanonut ja todistanut tulleensa itsestänsä, mutta Jeesus useaan kertaan kielsi itsestänsä tulleen:
Johannes 7
28 'Niin Jeesus puhui pyhäkössä suurella äänellä, opetti ja sanoi: "Te tunnette minut ja tiedätte, mistä minä olen; ja itsestäni minä en ole tullut, vaan hän, joka minut on lähettänyt, on oikea lähettäjä, ja häntä te ette tunne.'
Johannes 8
42 'Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.'
Johannes 16
28 'Minä olen lähtenyt Isästä ja tullut maailmaan; jälleen minä jätän maailman ja menen Isän tykö."
29 Hänen opetuslapsensa sanoivat: "Katso, nyt sinä puhut avonaisesti etkä käytä mitään kuvausta.
30 Nyt me tiedämme, että sinä tiedät kaikki, etkä tarvitse, että kukaan sinulta kysyy; sentähden me uskomme sinun Jumalan tyköä lähteneen."
Jeesus tankkasi opetuslastensa mieleen tätä "Minä olen lähtenyt Isästä ja tullut maailmaan" - asiaa niin kauan, että opetuslapset sanoivat uskovansa, että Jeesus oli lähtenyt Isästä eikä itsestänsä!
Jeesus ei koskaan tunnustanut olevansa Jumala, vaan Jumalan poika ja "Ihmisen poika.""koska sinä, joka olet ihminen, teet itsesi Jumalaksi"
He pitivät Jeesusta ihmisenä, mikä pitää paikkansa. Mutta he eivät hyväksyneet sitä tosiasiaa, että Hän on myös Jumala. He halusivat kivittää Jeesuksen vedoten tähän:
3 Moos. 24:16 Ja joka Herran nimeä pilkkaa, rangaistakoon kuolemalla; koko kansa kivittäköön hänet kuoliaaksi. Olipa se muukalainen tai maassa syntynyt, joka pilkkaa Herran nimeä, hänet surmattakoon.
Te olette aivan samanlaisia. Pidätte Jeesusta vain ihmisenä, ette myös Jumalana. Siksi te kuulutte Jeesuksen kivittäjien joukkoon.
2 Joh. 1:7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus. - 1.Tim.2:5
Kivittäjä kirjoitti:
"koska sinä, joka olet ihminen, teet itsesi Jumalaksi"
He pitivät Jeesusta ihmisenä, mikä pitää paikkansa. Mutta he eivät hyväksyneet sitä tosiasiaa, että Hän on myös Jumala. He halusivat kivittää Jeesuksen vedoten tähän:
3 Moos. 24:16 Ja joka Herran nimeä pilkkaa, rangaistakoon kuolemalla; koko kansa kivittäköön hänet kuoliaaksi. Olipa se muukalainen tai maassa syntynyt, joka pilkkaa Herran nimeä, hänet surmattakoon.
Te olette aivan samanlaisia. Pidätte Jeesusta vain ihmisenä, ette myös Jumalana. Siksi te kuulutte Jeesuksen kivittäjien joukkoon.
2 Joh. 1:7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.http://www.varityskuvia.org/uskonto/kristitty/84
http://www.varityskuvia.org/uskonto/enkelit/20
http://www.varityskuvia.org/uskonto/enkelit/21
http://www.kotisatamankauppa.fi/?sid=30003&tuoteid=6221&luokkaid=78&from=?sid=30000&luokkaid=78&a=20 - Niko.
ekivaari kirjoitti:
Johannes 7
Johannes 8
Johannes 16
Jeesus ei koskaan tunnustanut olevansa Jumala, vaan Jumalan poika ja "Ihmisen poika."Ekivaari, Isä lähetti Pojan. Lähettäjä ja Lähetetty. Yksi Jumala, Isä ja Poika, jotka ovat täydellisesti Yhtä ja Yksi.
Mutta kieltämällä, että Jeesus ei olisi Jumala, kieltää silloin Isän.
Sillä joka kieltää Pojan kieltää Isän.
Aivan samoin, joka kunnioittaa Poikaa, kunnioittaa Isää.
Joka ylistää Poikaa, ylistää Isää.
Joka palvele Poikaa, pelvelee Isää.
Koska on YKSI Jumala, Isä ja Poika, Elohim.
Sen vuoksi kun kielletään Poika, kielletään Isä. - ml213.
Niko. kirjoitti:
Ekivaari, Isä lähetti Pojan. Lähettäjä ja Lähetetty. Yksi Jumala, Isä ja Poika, jotka ovat täydellisesti Yhtä ja Yksi.
Sen vuoksi kun kielletään Poika, kielletään Isä.Asioita voi pyöritellä eri sanakääntein, mutta Totuus vain on, miten JUMALA on Pojan Isä ja tuosta käsittestä tulee usko JUMALAN Poikaan, Jeesukseen Kristukseen. (Joh.20)
Niko. kirjoitti:
Ekivaari, Isä lähetti Pojan. Lähettäjä ja Lähetetty. Yksi Jumala, Isä ja Poika, jotka ovat täydellisesti Yhtä ja Yksi.
Sen vuoksi kun kielletään Poika, kielletään Isä.Isä ja poika ovat kyllä yhtä, mutta eivät - y k s i -, sillä kirjoitusten mukaan vain - I s ä - y k s i n - on todellinen Jumala; [Joh.17:3]
1. Korinttolaiskirje 8
6 "on meillä kuitenkin ainoastaan - y k s i - J u m a l a, - I s ä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa."
Efesolaiskirje 4
6 "y k s i - J u m a l a - ja - k a i k k i e n - I s ä, - joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa."- Niko.
ekivaari kirjoitti:
"Isä ja poika ovat kyllä yhtä, mutta eivät - y k s i -, sillä kirjoitusten mukaan vain - I s ä - y k s i n - on todellinen Jumala; [Joh.17:3]"
Joh. 10:30:
"I and my Father are one." ( King James )
"I and the Father are one." ( Codex sinaiticus - translation )
Suomalaiset käännökset kääntävät sanan "one( englanti) - hen( koinee )"
sanaksi yhtä, joka on varsin oikein, mutta aivan yhtä oikein on käännös "yksi". Jeesuksen käyttämä sana "hen" tarkoittaa, juuri sitä, että; Isä on Hänessä ja Hän Isässä. Jeesus ei sano olevansa Isä, sillä Jeesus ei ole Isä vaan Poika, mutta juuri tässä tulee ilmi Jumalan olemuksen salaisuus. Yksi Jumala, Isä ja Poika, erottamattomat!
Ei Poikaa voi erottaa Isästä.
Juuri sen vuoksi, kuten edellä kirjoitin, joka kieltää Pojan kieltää Isän.
Teot mitä Jeesus teki olivat siis Isän tekoja.
Sanat mitä Hän sanoi, Isän sanoja.
Jeesus sanoi paholaiselle näillä sanoilla kun se Jeesusta erämaassa kiusasi:
"Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi"
He jotka "irroittavat" Pojan Isästä, kieltäen Hänen Jumaluuden tekevät itselleen epäjumalan.
On vain yksi Herra, Yksi Jumala, kuten kaikken tärkein käsky sen meille ilmoittaa. Niko. kirjoitti:
Sen vuoksi kun kielletään Poika, kielletään Isä.Jokainen, joka tunnustaa Jeesuksen Jumalaksi, menee edemmäksi sitä Jumalan säätämystä, että Jeesus on Kristus, Jumalan poika ja kieltää tunnustuksellaan Isän, eikä sellaisilla ole Isää eikä poikaakaan; [Apt.2:36]
2. Johanneksen kirje 1
9 "Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika."
1. Johanneksen kirje. 4
15 "Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa."
1. Johanneksen kirje 2
23 "Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä."- Niko.
ekivaari kirjoitti:
Jokainen, joka tunnustaa Jeesuksen Jumalaksi, menee edemmäksi sitä Jumalan säätämystä, että Jeesus on Kristus, Jumalan poika ja kieltää tunnustuksellaan Isän, eikä sellaisilla ole Isää eikä poikaakaan; [Apt.2:36]
2. Johanneksen kirje 1
9 "Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika."
1. Johanneksen kirje. 4
15 "Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa."
1. Johanneksen kirje 2
23 "Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä."Joh. 1:1
Niko. kirjoitti:
Joh. 1:1
Jumalan lähettämä sana tekee sen vastaanottajista jumalia.
Jeesuksellakin on vain Isältä saatuja sanoja. [5.Moos.18:18; Joh.5:30]
Lainasin vain raamatunjakeita, (Room.5:12) ja;
1. Korinttolaiskirje 15
21 "Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut - i h m i s e n - k a u t t a."
ja "Kivittäjä" esittää minua vastaan törkeitä ja aiheettomia syytöksiä kirjoittaessaan: 19.2.2012 klo 09:13
"Ekivaari 'kivittää' Jeesusta!"
Tunnustan Jeesuksen Kristuksen Jumalan synnyttämäksi, lähettämäksi, tekemäksi ja valmistamaksi, lihaan tulleksi Jumalan pojaksi ja Kristukseksi. Mikä siinä on Jeesuksen kivittämistä?- Kivittäjä
Provosoivalla kirjoituksellani halusin saada kaltaisesi ajattelijat hetkeksi pysähtymään ja miettimään. 2000 vuotta sitten Jeesuksen jumaluuden kieltäjät halusivat tappaa Hänet, minun Luojani, Lunastajani ja Jumalani.
Kivittäjä kirjoitti:
Provosoivalla kirjoituksellani halusin saada kaltaisesi ajattelijat hetkeksi pysähtymään ja miettimään. 2000 vuotta sitten Jeesuksen jumaluuden kieltäjät halusivat tappaa Hänet, minun Luojani, Lunastajani ja Jumalani.
Jumalan vihamiehet tappoivatkin Daavidin siemenestä syntyneen Jeesuksen, mutta eivät voineet tappaa näkymätöntä ja salattua Isää Jumalaa, vaan ainostaan hänen poikansa, jonka Isä Jumala herätti voideltuna Kristuksena kuolleista ja asetti ylipapiksi, [Hepr.5:5,6; 8:1]
Kivittäjä kirjoitti:
"2000 vuotta sitten Jeesuksen jumaluuden kieltäjät halusivat tappaa Hänet,"
"Jeesuksen jumaluuden kieltäjät halusivat tappaa Hänet,"
-ja oman jumaluutensa kieltäjä tapattaa tahallaan itsensä.
Luukkaan evankeliumi:
13:33 Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa. - Kivittäjä
"2000 vuotta sitten Jeesuksen jumaluuden kieltäjät halusivat tappaa Hänet,"
"Jeesuksen jumaluuden kieltäjät halusivat tappaa Hänet,"
-ja oman jumaluutensa kieltäjä tapattaa tahallaan itsensä.
Luukkaan evankeliumi:
13:33 Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa."-ja oman jumaluutensa kieltäjä tapattaa tahallaan itsensä."
Jos tarkoitat, että me olisimme Jumalia isolla J:llä, olet ajatuksinesi niin pahasti metsässä kuin mahdollista. - 1.Tim.2:5
Kivittäjä kirjoitti:
"-ja oman jumaluutensa kieltäjä tapattaa tahallaan itsensä."
Jos tarkoitat, että me olisimme Jumalia isolla J:llä, olet ajatuksinesi niin pahasti metsässä kuin mahdollista.En tarkoita!
Etkö sinä ihminen todellakaan ymmärrä yhtään mitään lukemastasi?
"Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa. " Kivittäjä kirjoitti:
"-ja oman jumaluutensa kieltäjä tapattaa tahallaan itsensä."
Jos tarkoitat, että me olisimme Jumalia isolla J:llä, olet ajatuksinesi niin pahasti metsässä kuin mahdollista.Emme tarkoita, että olisimme jumalia isolla J;llä, vaan ainoastaan Joh.10:34,35 jakeissa Jeesuksen opettamalla tavalla!
- Kivittäjä
En tarkoita!
Etkö sinä ihminen todellakaan ymmärrä yhtään mitään lukemastasi?
"Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa. ""Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa. "
No kerro.
2 Moos. 22:8, 9 ja 28 käytetään tuota jumala-termiä, mikä tarkoittaa tuomaria psalmin 82 mukaan. Näkyy vaihtelevan eri käännöksissä tuon ymmärtäminen. Bibliassa lienee oikein.
Mutta tuskinpa te olette edes jumalia eli vanhan testamentin tuomareita.
- Toden totta
Jukka Finland.
Olet oikeassa, että nuo eräät ovat rasittavia.
Kannattaa tehdä sillä tavalla, ettei ollenkaan lue 1 Tim.2:5 ja ML213 sekä ekivaarin kommentteja. Kaikki uskossa olevathan tietävät, että nuo ovat langenneet. Demonit ovat saaneet heidät eksytetyiksi.Jeesus sanoi:
"Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät pois teidän nimenne ikään kuin jonkin pahan-Ihmisen Pojan tähden." [Luuk. 6:22 ]"Toden totta", Jumalan sanan totuuden kuuleminen on luonnolliselle ihmiselle rasittavaa;
Johannes 8
43 "Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani."- Suurin osa
ekivaari kirjoitti:
Jeesus sanoi:
"Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät pois teidän nimenne ikään kuin jonkin pahan-Ihmisen Pojan tähden." [Luuk. 6:22 ]ekivaarin vastenmielisestä käytöksestä on tuo marttyyriksi heittäytyminen. Kun joka keskustelussa hän revittelee käärmeenhenkisillä käsityksillään ja paljastuu törkeäksi pilkkaajaksi, niin sitten kelpaa olla niin autuasta....
Suurin osa kirjoitti:
ekivaarin vastenmielisestä käytöksestä on tuo marttyyriksi heittäytyminen. Kun joka keskustelussa hän revittelee käärmeenhenkisillä käsityksillään ja paljastuu törkeäksi pilkkaajaksi, niin sitten kelpaa olla niin autuasta....
Enhän minä mikään marttyyri ole, sillä ei ekivaari ole teurastettu vaan Jeesus.
- peen jauhantaa
Ihme jäpiköitä täällä palstalla praattaa.
- Ex Krist
Täällä on eräitä jotka elävät riidan haastamisesta.
- näin tehkäämme
Kannattaa tehdä sillä tavalla, ettei ollenkaan lue 1 Tim.2:5 ja ML213 sekä ekivaarin kommentteja. Kaikki uskossa olevathan tietävät, että nuo ovat langenneet. Demonit ovat saaneet heidät eksytetyiksi.
- Kivittäjä
Tit. 3:10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti, sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.
Niin, ehkä olisi parempi olla vastaamatta mitään heille. Peukkua vain alas. Kivittäjä kirjoitti:
Tit. 3:10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti, sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.
Niin, ehkä olisi parempi olla vastaamatta mitään heille. Peukkua vain alas.Harhaoppisia ovat ne, jotka opettavat kolminaisuusoppia, jota ei Raamattu opeta, vaan sanoo:
1. Korinttolaiskirje 4
6 'Tämän olen, veljet, sovittanut itseeni ja Apollokseen, teidän tähtenne, että meistä oppisitte tämän: "Ei yli sen, mikä kirjoitettu on", ettette pöyhkeillen asettuisi mikä minkin puolelle toista vastaan.'
1. Timoteuskirje 1
4 "eivätkä puuttuisi taruihin ja loppumattomiin sukuluetteloihin, jotka pikemmin edistävät turhaa mietiskelyä kuin Jumalan armotaloutta, joka perustuu uskoon, niin kehoitan nytkin."
Tituskirje 3
9 "Mutta vältä mielettömiä riitakysymyksiä ja sukuluetteloita ja kinastelua ja kiistoja laista, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia."
Olisi lienee ollut viisainta jättää koko aloitus tekemättä. Mutta minuun koskee, kun Jeesuksesta halutaan tehdän Joosefin poikaa, vaikka Hän on Jumalan Poika.
On turha jatkaa keskustelua tästä, sillä jos Jeesus oli Joosefin poika niin meillä ei ole Vapahtajaa eikä tietä Jumalan luokse.
Ihmiset valehtelevat, mutta Jeesus puhui totta. Hän sanoi: "Minä olen ylhäältä". Hänen syntyperänsä ihmiseksi oli Jumalasta ja Hän on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, totisesti.- 1.Tim.2:5
"Hän on Jumalan Poika. "
"Hän on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, totisesti. "
- Ymmärrätkö sinä mitä tuossa väität?
- Väität tuossa, että Jeesus on yli Jumalan!
- Sinä olet ateisti, jumalankieltäjä! - Järkyttynyt
??????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1204019
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413203- 2372902
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?412426- 361704
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241506Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411486- 141381
- 181345
- 221281