Persu Maria Tolppanen tuomitsee rasismin

pSS hajoaa?

33

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikalaset

      Hyvä! Löytyyhän sieltä puolueesta oikeitakin ihmisiä :)

      • NIINPÄ niin

        Poliisi epäilee Pirkanmaalla toimineita tanssinopettajia useista naisiin ja tyttöihin kohdistuneista seksuaalirikoksista.

        Kolmea eteläamerikkalaistaustaista tanssinopettajaa epäillään muun muassa kuudesta raiskauksesta, kahdesta törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, kahdesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä, pakottamisesta seksuaaliseen tekoon, kahdesta pahoinpitelystä sekä kahdesta laittomasta uhkauksesta. Kaksi epäillyistä opettajista on yhä tutkintavankeudessa.


    • tapajat on petoja

      Tämäkin murhaaja on nyky lainlaatijoiden ja psygoloogien lässyttäjien aikaan saanos. Tämä jätkä tappo raasti kirveellä ihmisen ja pääsi vapauteen 6 vuoden päästä. Mikä rangaistus tuo on. Tappajille pitkä rangaistus vähintään 30v . ja eristyksissä ei lomia ei vieraita. Rangaistuksen on oltava kova todella kova.

      Kuusi vuotta murhasta tai taposta ON NAURETTAVA TUOMIO. Ei näistä tule yhteiskunta kelpoisia. Jos halutaan heistä yhteiskunta kelpoisia niin tuomio lievenees sitä mukaa mitä oppiaineita ovat suorittaneet. Tohtorinväitöskirjasta 3 vuotta pois. Vankien on opiskeltava ja näin varmistettava kelpoisuutensa ulkomaailmassa.

      Näitä kirjoituksia ei olisi jos tuomiot olis pitkiä. Somaliassa tapetaan huvikseen ja siellä ei tuomioita ja on merirosvoutta mutta kukaan ei laita heitä vankilaan.

      Tässä olisi bisnesidea niinkuin Kiinassa siellä vangit tekivät tuotteita myyntiin ja olivat pitkään kivensisällä. Joku saarivaltio voisi perustaa suuren vankilan ja sinne vangit iäksi.

      • kerro lisää

        sajn hyvät naurut lukiessani kirjoituksesi


      • Tappaja tuomiolle
        kerro lisää kirjoitti:

        sajn hyvät naurut lukiessani kirjoituksesi

        ai minä vai ?


      • Kikkeli kalle
        kerro lisää kirjoitti:

        sajn hyvät naurut lukiessani kirjoituksesi

        Oli siitä jotain hyötyä. Naurotko niin, että vesi pimpsasta lensi ?


      • ihmiselle hyvä

    • pers.eestä....

      Ja persut suosittelevat mitallia tällekkin moottoripyöräjengiläiselle hyvästä mamukriittisyydestä! Ja on persujen järki jäässä.

      • TERÄSPERSU

        LOPETTAKAA MÖLINÄ LUUSERIT


    • kenttä kertoo
      • Pesäero

        Joutsenlahti ei tuomitse rasismia, vaan ainoastaan tämän yhden facebook kirjoituksen. Jos Joutsenlahti tuomitsisi rasismin, niin hän vaatisi Halla-ahon, Hirvisaaren ja Immosen erottamista puolueesta.


      • Median suojeluksessa

        Tällaistahan se on ollut persuissa koko ajan. Rasistit saavat toimia vapaasti puolueessa aina siihen asti, kunnes heidän toimintansa ylittää uutiskynnyksen. Kun asia on tullut julkiseksi, persujen kellokkaat hurskastelevat tuomitsevansa toiminnan. Puolueen julkisivua pehmennetään täysin tietoisesti, jotta hörhöporukoilla olisi vapaus toimia näiden kulissien suojissa.

        Samaan aikaan puolueen edustajat saavat julkaista nuivia ja asemanifesteja eikä aiempi toiminta äärioikealla estä persuhörhöjä pääsemästä merkittäviin asemiin puolueessa. Minkähän muun eduskuntapuolueen luottamushenkilöinä toimii esimerkiksi sellaisten porukoiden kuin IKL, Valkoinen rintama tai Suomi-Isänmaa entisiä suuruuksia? Perussuomalaisissahan tällainen "näyttö" tuntuu olevan pikemminkin suositus kuin rasite.


      • ex perSS
        Median suojeluksessa kirjoitti:

        Tällaistahan se on ollut persuissa koko ajan. Rasistit saavat toimia vapaasti puolueessa aina siihen asti, kunnes heidän toimintansa ylittää uutiskynnyksen. Kun asia on tullut julkiseksi, persujen kellokkaat hurskastelevat tuomitsevansa toiminnan. Puolueen julkisivua pehmennetään täysin tietoisesti, jotta hörhöporukoilla olisi vapaus toimia näiden kulissien suojissa.

        Samaan aikaan puolueen edustajat saavat julkaista nuivia ja asemanifesteja eikä aiempi toiminta äärioikealla estä persuhörhöjä pääsemästä merkittäviin asemiin puolueessa. Minkähän muun eduskuntapuolueen luottamushenkilöinä toimii esimerkiksi sellaisten porukoiden kuin IKL, Valkoinen rintama tai Suomi-Isänmaa entisiä suuruuksia? Perussuomalaisissahan tällainen "näyttö" tuntuu olevan pikemminkin suositus kuin rasite.

        Juuri noin. Persujen humanimpi siipi on kyllästynyt puolueen rasistileirin öyhötykseen. Uusin juttu aiheesta.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012022115232317_uu.shtml


    • Hyvä Hyvä!

      Tolppanen onkin vaikuttanut Eduskunnan istunnoissakin yhdeltä aktiivisimmista puolueensa jäsenistä. Ja hänen puheissaan ollut aina järkeä.

    • toria malppanen

      ´´Tolppanen onkin vaikuttanut Eduskunnan istunnoissakin yhdeltä aktiivisimmista puolueensa jäsenistä. Ja hänen puheissaan ollut aina järkeä.´´

      niimpä Tolppanen on ihan toista maata kun joku säälittävä Teuvo Hakkarainen!

      http://www.youtube.com/watch?v=cn0rFO2x828

      • KORJAUS

        VALITETTAVASTI ET OLE AJAN TASALLA...TEUVO ON TEHNYT IHAN JÄRKEVIÄKIN EDUSKUNTA-ALOITTEITA JOS VIITSIT VAIVAUTUA TUTKIMAAN EDUSKUNNAN SIVUJA ILTALEHDEN SIJASTA


      • wiki liki

        Maria Tolppanen (s. 24. marraskuuta 1952 Kemi) on vaasalainen kansanedustaja Perussuomalaisten ryhmässä vuodesta 2011 alkaen. Hänet valittiin Vaasan vaalipiiristä äänimäärällä 2855[1].

        Tolppanen on ollut 30 vuotta tv-toimittaja YLE:llä.[2] Vaatinut hyvitysmaksun laajentamista tietokoneisiin, tabletteihin, tallentaviin kännyköihin muistikortteineen ja USB-muiste


      • ses siitä
        wiki liki kirjoitti:

        Maria Tolppanen (s. 24. marraskuuta 1952 Kemi) on vaasalainen kansanedustaja Perussuomalaisten ryhmässä vuodesta 2011 alkaen. Hänet valittiin Vaasan vaalipiiristä äänimäärällä 2855[1].

        Tolppanen on ollut 30 vuotta tv-toimittaja YLE:llä.[2] Vaatinut hyvitysmaksun laajentamista tietokoneisiin, tabletteihin, tallentaviin kännyköihin muistikortteineen ja USB-muiste

        KK 368/2011 vp - Maria Tolppanen /ps
        Laillisen kopioinnin hyvitysmaksut
        Eduskunnan puhemiehelle

        Musiikkia ja av-tuotteita kopioidaan Suomessa laillisesti noin 2 miljardin euron edestä vuodessa. Kopiointia korvaava hyvitysmaksu romahti viime vaalikaudella 12 miljoonasta noin 6,5 miljoonaan euroon.

        Kopiointiin käytettäviä laitteita myydään vuodessa noin 800 miljoonalla eurolla, mutta hyvitysmaksua kerätään vain 50 miljoonan euron laitekaupasta. Syynä on se, että hyvitysmaksua kerätään vain kuudesta prosentista kopiointivälineiden kauppaa. 94 % kopiointivälineistä on maksun ulkopuolella.

        EU-direktiivin mukaan jäsenmaa saa sallia yksityisen kopioinnin sillä edellytyksellä, että siitä järjestetään kohtuullinen hyvitys ("fair compensation"). Tämä on mahdollista hyvitysmaksun kautta.

        Opetus- ja kulttuuriministeriön (16.12.2010) vuoden takainen hyvitysmaksutiedote lupasi 20 %:n kasvua viime vuoteen verrattuna, mutta tämä vuosi on jäämässä jopa viime vuotta heikommaksi.

        Hyvitysmaksuvaroja käytetään kotimaisen musiikin ja audiovisuaalisen kulttuurin edistämiseen. Suomalaisen kulttuurikentän tärkeät edistämisorganisaatiot, kuten Audiovisuaalisen kulttuurin edistämiskeskus AVEK, Esittävän säveltaiteen edistämiskeskus ESEK ja Luovan säveltaiteen edistämissäätiö LUSES, saavat tukivaransa suurelta osin hyvitysmaksuista. Vuonna 2010 ne jakoivat yhteensä noin 5 miljoonaa euroa kotimaisen kulttuurin edistämiseen. Hyvitysmaksuvarat ovat merkittävässä roolissa paikallisen kulttuuritarjonnan elävöittämisessä.

        Edellä olevan perusteella ja eduskunnan työjärjestyksen 27 §:ään viitaten esitän asianomaisen ministerin vastattavaksi seuraavan kysymyksen:

        Miksi kaikki kopiointivälineet, kuten tietokoneet, tabletit, tallentava kännykkä muistikortteineen ja USB-muistit, eivät ole laillisen kopioinnin hyvitysmaksun piirissä?

        Helsingissä 1 päivänä joulukuuta 2011
        Maria Tolppanen /ps


      • teukka facebook
        KORJAUS kirjoitti:

        VALITETTAVASTI ET OLE AJAN TASALLA...TEUVO ON TEHNYT IHAN JÄRKEVIÄKIN EDUSKUNTA-ALOITTEITA JOS VIITSIT VAIVAUTUA TUTKIMAAN EDUSKUNNAN SIVUJA ILTALEHDEN SIJASTA

        Teuvo facebook

        TÄTÄ KANNATAN

        Ei euroakaan luikurimaiden tukemiseen
        Turvapaikkaturismille kertakaikkinen sulku, emme ole maailman
        sosiaalitoimisto, pikakäännytyslaki voimaan.
        Pois Eu-direktiivien orjuudesta, päätösvalta takaisin Suomeen.
        Kansalaiset kaipaavat turvallisuutta, poliisin palvelut riittäviksi koko maassa.
        Yleinen asevelvollisuus, ehdottomasti.


      • teukka facebook
        teukka facebook kirjoitti:

        Teuvo facebook

        TÄTÄ KANNATAN

        Ei euroakaan luikurimaiden tukemiseen
        Turvapaikkaturismille kertakaikkinen sulku, emme ole maailman
        sosiaalitoimisto, pikakäännytyslaki voimaan.
        Pois Eu-direktiivien orjuudesta, päätösvalta takaisin Suomeen.
        Kansalaiset kaipaavat turvallisuutta, poliisin palvelut riittäviksi koko maassa.
        Yleinen asevelvollisuus, ehdottomasti.

        Kuntia ei ole kuunneltu kuntaliittojen valmistelussa. Vastustan pakkoliitoksia. Vaikka on väitetty, ettei kuntia liitetä pakolla, luulen, että tullaan käyttämään "ei pakolla, mutta väkisin"-menetelmää. En vastusta järkeviä kuntaliitoksia, jossa sekä kuntia, että kuntalaisia kuunnellaan ja jotka perustuvat vapaaehtoisuuteen.

        Kuntauudistus on selvästi ylhäältä alaspäin saneltua. En usko, että kuntakoon kasvattaminen vähentäisi kustannuksia. Palvelut keskittyisivät. Suunta on mielestäni myös epädemokraattinen, koska valta ja vastuu ovat erillään. Liian suuret liitokset eivät ole järkeviä, jos ne ovat liian laajoja. Laajat liitokset voivat olla hyvinkin toimimattomia. Myös kuntademokratia tuhoutuu. Isoa kuntakokoa ei pidä nähdä itseisarvona.


    • kansa on vaihdettava

      karvakäsiin ?

    • missä selkäpuukko?

      Tommi Rautiolla on Soinin täysi tuki? Mihin muuhun johtopäätökseen voi tulla?

      • TERÄSPERSU

        RAUTIO ON PERSUJEN TERÄSNYRKKI



        VAPISKAA LUUSERIT


      • hurjanjuoppopersu
        TERÄSPERSU kirjoitti:

        RAUTIO ON PERSUJEN TERÄSNYRKKI



        VAPISKAA LUUSERIT

        Rautio on tosiaan kirkastanut kuvaa todellisesta soinismista. Totuus alkaa vihdoin paljastua tupauunoillekin? Tommi sai monen hyväuskoisen silmät avautumaan todellisuudelle. = Soini on rasistipuolueen puheenjohtaja.


      • teräspersukaan
        TERÄSPERSU kirjoitti:

        RAUTIO ON PERSUJEN TERÄSNYRKKI



        VAPISKAA LUUSERIT

        se uhoiluaan ei kykene esittämään todellisena henkilönä, joten pelkoperseessään heittää anonyyminä tukipuheitaan tuolle Köyliön mulkulle.

        jk. mä voin kommentoida ilman oikeaa nimeä koska en uhoa, vaan totean NM. TERÄSPERSU uhoilijan oikeudettomuuden.


      • NOT STALINIST
        hurjanjuoppopersu kirjoitti:

        Rautio on tosiaan kirkastanut kuvaa todellisesta soinismista. Totuus alkaa vihdoin paljastua tupauunoillekin? Tommi sai monen hyväuskoisen silmät avautumaan todellisuudelle. = Soini on rasistipuolueen puheenjohtaja.

        ENTÄS SITTEN...WHO CARES....


      • teräsopersu
        teräspersukaan kirjoitti:

        se uhoiluaan ei kykene esittämään todellisena henkilönä, joten pelkoperseessään heittää anonyyminä tukipuheitaan tuolle Köyliön mulkulle.

        jk. mä voin kommentoida ilman oikeaa nimeä koska en uhoa, vaan totean NM. TERÄSPERSU uhoilijan oikeudettomuuden.

        so what...who cares your shit


    • Siltä näyttää

      Saas nähdä onko vasenryhmässä kohta kolme edustajaa. Mustajärvi-Yrttiaho onkin ainoa uskottava oppositio Suomessa. Mariahan on entinen tulipunainen marxilainen.

    • Hyvä Tommi!

      Tommi puhuu täyttä asiaa! Itse vannoumuksellisena ja pitkäaikaisena
      Perussuomalaisena allekirjoitan täysin hänen näkemyksensä!

    • Norjan Jussi

      Tomii taitaa olla ainoita rehellisesti avautuvia persuja? Oliko hänen puheessaan jotain olennaista persuSS:n pitkästä linjasta poikkeavaa??

    • peruSSota nyt

      Naiset laittavat Soinin kuriin? Miespuolisista persunahjuksista ei siihen ollut.

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Thors tekee rikosilmoituksen Facebookin tapporyhmästä/art-1288336795155.html

    • kuumaa...

      huumaa...

      huh, huh, taas tuli viikon visiitit ja naurut kaupanpäälle, ens viikkoon perspuppelit...

    • omenavitsit SS

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe