http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2010/12/04/3000-ekk--onko-tama-hyva-palkka/201016879/139
Työnteko, etenkään paskaduunit eivät kannata
7
143
Vastaukset
- paskahousu7343847393
tuo 0on tiedetty jo kauan
- penninvenyttäjä....
Kaikki on suhteellista. Itsellä jää kouraan 1060€ kuukaudessa ja ei ole koskaan päässyt rahat loppumaan, jopa säästössäkin on fyffeliä. Siihen kyllä auttaa se, että ei ole mitään velkoja, pienet menot. Laskin että saan vähän enemmän käyttörahaa kuin se sossun 460€. Itse koen että kannattaa jatkaa työssäkäyntiä, kun muuten edut ovat kohdallaan, inhimillinen työ ja työaika ei ole täysi 8tuntia, osa-aikatyö. Voi ottaa löysin rantein ja holläillä. Kaikillehan ei riitä edes tuo kolmetonttua. Jos mä saisin sellaisen palkan, niin valtaosa siitä jäisi säästöön.
- mitalin paikka
Ihmisten kuten sinä, tulisi maksaa pienempää tuloveroa jotta käteen jäisi satanen kaksi enemmän kuukaudessa. Hatun noston paikka sinulle, 99% tällä palstalla on pitkäaikaisia loispummeja jotka vinkuu aamusta iltaan. Vinkumisen aiheena on lisärahan saanti tekemättä mitään.
- 9
"""Ihmisten kuten sinä, tulisi maksaa pienempää tuloveroa jotta käteen jäisi satanen kaksi enemmän kuukaudessa. Hatun noston paikka sinulle, 99% tällä palstalla on pitkäaikaisia loispummeja jotka vinkuu aamusta iltaan. Vinkumisen aiheena on lisärahan saanti tekemättä mitään. """
Vinkumisen aiheena on lisärahan saanti tekemällä jotain.
Tämä raha pitäisi saada siten, että ei olisi ongelmissa seuraavaa paria kuukautta jos nyt kävisi vaikka viikon jossain hommissa (esim. pudottamassa lunta katoilta)- hhgfff
"jos nyt kävisi vaikka"
jos nyt..jos nyt vaikka menisit ihan kokoaikatyöntekijäksi johonkin, oppisit elättämään itsesi omalla työllä tienatuilla rahoilla.
- ugiaevj
mä oon siivooja ja saan 1300 e kk ja käteen jää500e laskujen ja vuora jälkee, hyvin pärjään!
- 16
""""jos nyt kävisi vaikka"
jos nyt..jos nyt vaikka menisit ihan kokoaikatyöntekijäksi johonkin, oppisit elättämään itsesi omalla työllä tienatuilla rahoilla. """
Kyllä minä teen pitkiä päiviä, kun kiireapulaisia ei saa mistään.
(saa jos maksaa pimeästi)
Olisi noita ahkeria kavereita, mutta sitten olisi taattava duunia useaksi kuukaudeksi.
Rakennusala nyt vaan on semmoinen, että joskus on selkeä projekti johon tarvitaan miehiä puoleksi vuodeksi. Välillä on hiljaisempaa, mutta sitten olisikin esimerkiksi lumitöitä pariksi viikoksi.
Varmasti on muitakin vastaavia aloja.
(kesällä opiskelijoita saa duuniin, mutta ei "tavallisia työttömiä")
TÄMÄ EI TARKOITA, ETTÄ KORVAUKSET OLISIVAT LIIAN HYVIÄ.
SYSTEEMI VAAN ON RAKENNETTU SITEN, ETTÄ PIENIÄ KEIKKOJA EI KANNATA OTTAA VASTAAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483