Jos ottaisin tatskan..

Roolipellekö?

-Olisinko roolipelle?
-Idiootti?
-Teennäinen?
-Olisinko "katsoka minua, olen erikoinen"- tyyppi ?
-Huomiota tarvitseva pikkulapsi ?
-Huomion kerjäläinen ?
-Riippuvainen toisten katseista ja mielipiteistä ?
-Toisten orja ?
-Eläisinkö tatskan kautta ?
-Ihailisinko itseäni peilistä ?

Vai olisinko syvällinen, viisas, kaikkea turhamaisuutta vieroksuva, aito , hetero, maailmaa ja elämää syvästi ymmärtävä ja kunnioittava, kaikista rooleista vapaa ihminen.

8

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tatboy

      No ehkä tuo on niitä syvällisiä kysymyksiä joihin vain itse voi tietää vastauksen...

    • pelleroolillakin

      Ikäväkyllä et tuosta yhtään viisastu vaikka tatuoinnin ottaisit.

    • erwewf

      Alotuksen perusteel nää siust löytyy jo nyt

      -Huomion kerjäläinen ?
      -Huomiota tarvitseva pikkulapsi ?
      -Idiootti?

      Mut eihä siin meitä on monee junaa.

      • Näin on

        Se koira lälhtää, johon kalikka kalahtaa....
        Peilin edessä asustelevat ovat järjestään itsekkäitä idiootteja.


      • lälhtää :)
        Näin on kirjoitti:

        Se koira lälhtää, johon kalikka kalahtaa....
        Peilin edessä asustelevat ovat järjestään itsekkäitä idiootteja.

        ei kannata suuttua näist nettikirjotuksist, sie selkeesti oot kiivastuksis kirjottanu ton


    • Ei idioottipelle.

      Samalaisia roolipellejä ovat nää motoristijengiläiset.
      Ihan naurettavan lapsellista joukkoa.
      Sellanen esittäminen on raukkamaista pellepuuhaa.
      Niile pitäis viedä tutteja isot laatikolliset.
      Mistähän se oikein johtuu, että osa ihmisistä ei tajuu mitään oikeesti ???

      Lapsen kaikki on syht normaaleja, mutta kun ikää tulee, niin alkaa hölmöily ja idioottimainen käytös.
      Luullaan, että muka ollaan erikoisia !!!!! HEEHHEEEEEEEEEEE !!!!!
      Kannattais edes YRITTÄÄ miettiä syvällisiä.

    • _tilda_

      Minulla on monia tatuointeja, olen 22vuotias tyttö JA:

      - En ole roolipelle, olen ihan täysin oma itseni
      - Mielestäni hyvin tehty/hyvällä idealla toteutettu tatuointi ei tee ihmisestä tyhmää, on sitten oma asia jos jonkun natsa merkin haluaa ym. tyhmää/turhaa
      - Miten tatuointi tekisi teennäiseksi? Jos ihminen teeskentelee olevansa joku muu ja ottaa tatuoinnin niin se on sit ihan omaa tyhmyyttä
      - Minä en hae tatuoinneilla "KATSOKAA MINUA, OLEN ERIKOINEN" - kohtelua, vaan ne ovat minulla omaksi iloksi
      - En ole pikkulapsi joka hakee huomiota vaan nuori nainen joka ilmaisee itseään itselleen sopivin keinoin kuitenkaan hakematta mitään ylimääräistä huomiota
      - Huomion kerjäläinen???? Eiköhän tullut jo selväksi ^
      - En ole riippuvainen toisten katseita ja mielipiteistä, en tatuoinneilla hae sitä fiilistä, että HEI KATTOKAA MUA NY! Jos sellaista haluaisin niin voisin vaikka kävellä alasti keskellä toria!
      - Toisten orja Mistähän tämä tuli?
      - En elä tatskan kautta vaan elän ihan oman kehoni kautta, hengittämällä happea ja niin pois päin.. En elä tatuoinnin mukaan vaan tatuointi elää elämäni mukaan.
      - HAH HAH HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! En tod. ihaile itseäni peilistä, en varsinkaan tatuointien takia.. Toki ihastelen, kun ovat uusia mutta en jää päiviksi tuijottelemaan kuin joku ekat korvikset saanut pikku tyttö..

      Sä olet ihan perseestä, kun kyselet tuommoisia täällä? Eikö pitäis itse olla sen verran aikuinen, että päättää ottaako tatuointi vai ei. Ei kukaan järkevä ihminen ota tatuointia jos pelkää tuollaista SONTAA!

      Itselläni eka tatuointi oli menehtyneelle sukulaiselleni omistettu joka on mulle tosi tärkeä... Ajattelin häntä siinä, en itseäni.

    • misukisu88

      JOS OTTAA tatuoinnin, niin riippuu seuraavista seikoista, että millainen sinä (tatuoinnin ottaja) olet:

      - otettu huvin vuoksi vai kunnon syyllä (idea?)
      - otettu hetken mielijohteesta vai kauan pohdittuna
      - otettu itseä vai muita varten

      en sano mihinkään mitään PAITSI SIIHEN, ETTÄ MINUSTA ON TYHMÄÄ (vaikka olisi kuinka hieno tatuointi) JOS OTTAA TATUOINNIN MUITA VARTEN JA HETKEN MIELIJOHTEESTA.. huvin vuoksi nyt vielä ymmärränkin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe